Oei oei, ik ben gisteren mee geweest met de vrijgezellendag van mijn neef...
![]()
Eigenlijk de hele dag water gedronken, steeds halve liter glazen, maar 's middags wel even gesnoept en zo. 's avonds 3/4 pizza op gegeten, met wederom 1,5 liter water voor en tijdens de pizza.
![]()
's avonds zijn we naar een dorpsfeest in de buurt geweest...
Eerst aan de spa blauw en rood, op 3/4 van de avond over gegaan op halfom (da's half donker bier en half gewoon bier, heel normaal hier! Zit veel minder alcohol in namelijk en smaakt prima) en daarna een glas of 6 gewoon bier gedronken. Het was tenslotte een vrijgezellenfeest dacht ik. Daarna nog ff naar een verjaardag geweest van 'n vriend en daarna nog een flesje bier en wat zoute stengels gehad (ja achteraf denk ik waarom die stengels
![]()
) Thuis nog een glaasje water gedronken en wat after eights gesnoept uit de koelkast (achteraf ook waarom!?)
Was er vanmorgen behoorlijk lam aan (als je 2,5 maand geen alcohol hebt gehad is dat nogal logisch) en ben me zo langzamerhand weer wat beter aan het voelen. Ik ga zo op de weegschaal staan en hoop dat ik ongeveer hetzelfde qua gewicht gebleven ben. Ik moet zeggen ik heb gisteren nogal veel mee staan te bleren met de muziek en ik ' zing' altijd vanuit mijn buik, dan spannen al mijn buikspieren zich tot een groot blok aan. Ik kan ze nu ook weer zien nu dat ik zoveel afgevallen ben
![]()
En ik heb nogal veel bewogen omdat we gisteren eerst naar een speeltuin geweest zijn met die vrijgezellendag. Ik hoop het beste ervan.
//edit:
Owkee... Ik snap mijn eigen lijf nu niet meer! Zojuist ff gewogen, ik zat op 80 precies rond. Eerste keer zelfs op 79,9
![]()
En dat terwijl ik gisteren echt genoeg dingen fout gedaan heb qua eten en zo. Maar ik ben wel blij omdat ik deze week 'n beetje naar 80,5 gegaan was en nu weer netjes op 80,0 zit
![]()
met ruimte om omlaag te gaan dus! En dat is wat ik wil doen
[ Bericht 14% gewijzigd door zwahiel op 13-08-2006 15:02:29 (gewogen) ]
As a teacher I enjoy my holidays! 2010: 8 januari boarden @ Willingen | 23 april boarden @ Val Thorens | juli Spanje | 9-16 aug. Sziget festival | 26, 27, 28, 29 aug. 2010 34e Zomerparkfeest Venlo | december 2010 boarden Swiss