abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 7 augustus 2006 @ 17:55:40 #101
35189 Troel
scherp en bot
pi_40579488
Accounts gereed
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_40580334
ik heb hongâh
Tap tap tap
  maandag 7 augustus 2006 @ 18:28:09 #103
35189 Troel
scherp en bot
pi_40580384
Trek misschien, honger hebben slechts de kindertjes in Afrika
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_40580709

zoals wij 't zeggen: 'in de winter, toen hadden ze pas honger.' en koud, etc.
Tap tap tap
  maandag 7 augustus 2006 @ 20:54:09 #105
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_40585869
Ik heb net nog even een step-les gedaan van een uurtje. Het ging nog redelijk goed ook, ik begin het eindelijk een beetje door te krijgen.
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_40587397
ik zit eens aan de crystal clear ipv ice tea scheelt ook weer aardig wat calorietjes, als in 39 tegenover 0,7
Tap tap tap
pi_40591076
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 15:28 schreef Quinazoline het volgende:
Studenten aan een universiteit ja.

Ik studeer scheikunde en CL Engelse taal en cultuur, als ik het goed begrijp.
oeh, dan ben je wel zeldzaam dus, een dame die scheikunde studeerd.... (ik ben er ook eentje hoor... )
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_40593716
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 21:31 schreef CherryLips het volgende:
ik zit eens aan de crystal clear ipv ice tea scheelt ook weer aardig wat calorietjes, als in 39 tegenover 0,7
Moet je andere Ice Tea kopen ;-) Ik heb het ook wel eens gedronken van geloof ik 12 calorieën per 100 ml. Dan kan een glaasje ook weinig kwaad. Het was de goedkoopste variant van de C1000 geloof ik.
pi_40593802
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 00:05 schreef Adurothiel het volgende:

[..]

Moet je andere Ice Tea kopen ;-) Ik heb het ook wel eens gedronken van geloof ik 12 calorieën per 100 ml. Dan kan een glaasje ook weinig kwaad. Het was de goedkoopste variant van de C1000 geloof ik.
ja, ik was nog een fles liptonice aan het opmaken en er liggen nog pakken van pickwick, die hebben 13 cal Spa heeft tegenwoordig ook ice tea, eens kijken hoeveel er daar in zit.
Tap tap tap
pi_40595227
De lightversie zal ook amper kcal bevatten, maar ik drink de gewone. Mag geen zoetstoffen, dus 90% van de frisdrank van tegenwoordig valt af. Vroeger was ik dol op Spa Exotic, maar ja... Dat was voor de lightstasi er werk van ging maken. *snif*
Sanity is (not) statistical
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 01:41:08 #111
9760 zwahiel
keihard de lekkerste
pi_40596064
Ok, ik ben weer tot leven gekomen. Ik zit nog steeds op 80,5 schommelend naar de 81 of de 80.

Ik heb de afgelopen week (nu nog) gewerkt op een festival en daarom heb ik gemiddelde dagen van 19 uur gemaakt. Ik was bezig met een soortement van dieet, maar gezien het festival ben ik overgestapt op festival voer Wel 'n beetje gezond. Omdat het terrein groot is en mijn kantoor backstage, mijn bar op het festival terrein zelf en het vrijwilligers gebied weer helemaal achteraan op het terrein is moest ik veel lopen
Da's dus goed, ik heb bijvoorbeeld ook 'n beetje midnight gesnackt, maar ja als je tot 05.30 / 06.30 door gaat is dat ook broodnodig!

Het gewicht is nagenoeg hetzelfde gebleven, ik vreesde het ergste maar het valt reuze mee! Gelukkig dus! Mijn lichaam is bezig het vet op mijn lijf te verplaatsen, ik heb steeds meer de indruk dat vet aan de zijkant van mijn buik zich verplaatsen is over mijn gehele lichaam Da's dus erg prettig!!!

Moet het schema nog even bijwerken...

Trouwens ik zit nu vol aan de cola light, een welkome afwisseling op spa rood of blauw wat ik ook enorm veel drink!
As a teacher I enjoy my holidays! 2010: 8 januari boarden @ Willingen | 23 april boarden @ Val Thorens | juli Spanje | 9-16 aug. Sziget festival | 26, 27, 28, 29 aug. 2010 34e Zomerparkfeest Venlo | december 2010 boarden Swiss
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 07:17:24 #112
154676 AcidBurner
Beyond the Sun
pi_40598519
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 17:55 schreef Troel het volgende:
Accounts gereed
goedemorgen

Stomme vraag misschien maar hoe geraak ik nu in die account?

Gisterenavond lekker gezwommen, 1.5 uur lang en dat na een dagje stressen op het werk
soms begrijp je je lichaam toch niet he ... slecht geslapen, veel stress op het werk en dan gaat het zwemmen enorm goed

Dan thuisgekomen en een groenteschotel gemaakt met de overschot van de BBQ en tuurlijk een paar stukken vlees opgegeten

Nu maar snel naar het werk... de sneller ben ik er buiten... nee hoor ik werk graag echt wel
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 07:33:33 #113
12913 GreatWhiteSilence
pi_40598628
Goedemorgen

Hier is de link naar een link met het beveiligde gedeelte.

Niet vergeten op te slaan in je favorieten. Als het goed is heb je je paswoord en gebruikersnaam toegewezen gekregen.
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
  Moderator dinsdag 8 augustus 2006 @ 08:19:19 #114
18653 crew  D.
pi_40598999
ik val wel af, maar had verwacht dat er al meer van mijn buik af zou zijn
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 08:22:56 #115
154676 AcidBurner
Beyond the Sun
pi_40599034
D. Rose die discussie hebben we hier pas nog gevoerd. Het vet gaat eraf in de volgorde dat het eraan gekomen is ... dus waarschijnlijk is het vet aan je buikje het laatste aan de beurt!!!
Ik zou zo zeggen niet afgeven!!! Blijven gaan!!
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 08:26:18 #116
154676 AcidBurner
Beyond the Sun
pi_40599079
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 07:33 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Goedemorgen

Hier is de link naar een link met het beveiligde gedeelte.

Niet vergeten op te slaan in je favorieten. Als het goed is heb je je paswoord en gebruikersnaam toegewezen gekregen.
Morning GWS,

Ik heb vrijdag of zaterdag mailtje gestuurd naar Troel... geen antwoord gehad. Dus ik zal toch niet in aanmerking komen voor selectie. Moet wel zeggen en dat heb ik tegen Troel ook gezegd... mijn limiet qua vermageren is bereikt... nog magerder en je ziet me niet meer lopen. En ik ben een mens die wel vrij zwaar gebouwd is ... dat wil ik dan ook zo houden (breed). Om maar een idee te geven vroeger had ik maat 36 in jeans (levi's) nu heb ik maat 30-31 ... Maar ik wou gewoon meedoen als vorm van motivatie. Tuurlijk zou mijn balans naar boven moeten en niet naar beneden...

groetjes and have a nice day!! Ik mis quina. Die zal aan het genieten zijn van een welverdiend uitslapertje
  Moderator dinsdag 8 augustus 2006 @ 08:31:07 #117
18653 crew  D.
pi_40599135
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 08:22 schreef AcidBurner het volgende:
D. Rose die discussie hebben we hier pas nog gevoerd. Het vet gaat eraf in de volgorde dat het eraan gekomen is ... dus waarschijnlijk is het vet aan je buikje het laatste aan de beurt!!!
Ik zou zo zeggen niet afgeven!!! Blijven gaan!!
maar mijn buik is eigenlijk het enige vet wat ik heb
pi_40599194
Goedemorgen!

Vandaag eerst vakantiedag . Zo even mijn verslag inleveren op de uni, mijn zuurkast schoonmaken en vanaf dat moment moet ik helemaal niks meer! Morgen ga ik lekker naar de sauna, lekker zweten en uitrusten en helemaal niets moeten.

Hoe kan ik weer gaan afvallen? Want ik weeg nu al 2 maanden 65 kilo volgens mij en ik sport ook niet zoveel dat ik zoveel aankom in spieren. Ik ga maar gewoon door met gezond eten en sporten en dan moet het goedkomen, maar vervelend is het wel dat er ook niet een keer een half kilootje af is.
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 08:26 schreef AcidBurner het volgende:

[..]

Morning GWS,

Ik heb vrijdag of zaterdag mailtje gestuurd naar Troel... geen antwoord gehad. Dus ik zal toch niet in aanmerking komen voor selectie. Moet wel zeggen en dat heb ik tegen Troel ook gezegd... mijn limiet qua vermageren is bereikt... nog magerder en je ziet me niet meer lopen. En ik ben een mens die wel vrij zwaar gebouwd is ... dat wil ik dan ook zo houden (breed). Om maar een idee te geven vroeger had ik maat 36 in jeans (levi's) nu heb ik maat 30-31 ... Maar ik wou gewoon meedoen als vorm van motivatie. Tuurlijk zou mijn balans naar boven moeten en niet naar beneden...

groetjes and have a nice day!! Ik mis quina. Die zal aan het genieten zijn van een welverdiend uitslapertje
Misschien heeft Troel het dan anders geinterpreteerd, dat je niet perce wilde of zou. Ik zou haar gewoon nog even een mailtje sturen, want ze zal echt niet zelf hebben geselecteerd dat jij niet geschikt.
Everything which is not impossible, will eventually happen
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 08:54:44 #119
154676 AcidBurner
Beyond the Sun
pi_40599459
Morning Morning to you !!! was een grapje je quina ! ik weet wel dat Troel een lieverd is ... geniet van je welverdiende vakantie!!! maak er een leuke week van ... sauna klinkt goed!! niet vergeten goed te drinken he ...

ik ben gisteren wel beetje geschrokken... na het zwemmen wandel ik naar huis ...het was 19.15u... zie ik iemand uit ons appartementsgebouw lopen met een vuilzak in de hand. Niks aan de hand. Ik dacht dat het een van mijn bovenburen was (ik woon op het gelijkvloers), ik moest die nog even iets vertellen dus ik ga iets sneller. Ik had mijn bril niet opstaan dus ik dacht echt dat hij het was. Dus ik wandel verder ... zie ik hem ineens over de straat steken... teken doen naar 4 andere mannen... het was dus toch niet mijn bovenbuur. Mijn eerste vraag was, mmmm wat doet die in mijn blok. Dus ik kijk de deur effie na.. BINGO!!! hadden geprobeerd de deur te forceren. Dus zo doen ze dat dan he... en nu komt het helemaal ... ze kijken me aan... en lopen snel snel binnen... het zijn overburen van me. :\ dus je eigenste buren proberen als jij gaat werken je huis leeg te roven... erg he :\ik wil nu zo een sticker hangen op de deur met zo een verbodsbord op ... met een dief erop ... hehehe wel ongelooflijk he... en ja het waren Marrokanen... maar ik weiger nu de racist te gaan uithangen... wat zouden jullie doen? Politie bellen? Ik heb ze dus wel op heterdaad betrapt he... en ze zijn slim ... nemen ze een vuilzak die al buitenstaat even mee binnen... komt er dan iemand ... dan kunnen zijn verkenners naar hem bellen... en dan komt ie met die vuilzak terug buiten, zo lijkt het dat hij een brave jongen is die gewoon de vuilzak van een of de andere komt buitenzetten.... ONGEFUCKINGLOOFLIJK!!! Mja dat is brussel he .... zal bij jullie ook soms wel zo zijn. ik trek er em niks van aan... maar mocht hij nog binnengeweest zijn ... dan zou ie er niet goed van zijn hoor!! ... dan klop ik erop

[ Bericht 1% gewijzigd door AcidBurner op 08-08-2006 12:25:41 ]
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 09:06:54 #120
12913 GreatWhiteSilence
pi_40599603
Ik zou zelf niets doen, ik ben maar een meisje. Een flinke kerel kunnen ze met z'n viertjes vast in elkaar rammen, ik zou niet willen weten wat ze met mij zouden doen als ik naar de politie zou gaan...
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 09:28:49 #121
154676 AcidBurner
Beyond the Sun
pi_40599967
ja dat is wat mijn moeder me ook zei... die waarschuwt me al jaren voor zoiets... en ik heb zoiets relaxed...laat altijd mijn garage openstaan... ik vertrouw de buren... (die in mijn blok wonen) maar nu doe ik dat niet meer hoor ... alles is vast bij mij nu... ook vroeger als ik even moest gaan winkelen, liet ik de raam die uitkijkt op de tuin open... dat doe ik ook niet meer... ik voelde me gisteren echt zo opgefokked he... ik wou nog gaan aanbellen bij die gasten... maar dat heb ik ook maar niet gedaan... GWS je hebt gelijk... maar als je me zou zien komen... dan denk je toch wel twee maal na ... voor je me in mekaar ramt hoor...ik ben helemaal niet zo klein... moet wel zeggen ben ook helemaal niet agressief... heb nog nooit last gehad. maar dit slaat toch wel weer alles hoor... je eigenste buren
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 10:37:47 #122
12913 GreatWhiteSilence
pi_40601530
Vanavond weer naar pilates, misschien ga ik zelfs nog wel naar de bodyattack les het uur ervoor. Moet ik wel even tijdens de bodyattack les snel naar beneden om een pasje te halen voor de pilates les...
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 10:42:46 #123
35189 Troel
scherp en bot
pi_40601671
Ik zou gewoon aangifte doen.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 10:57:04 #124
154676 AcidBurner
Beyond the Sun
pi_40602089
1) zijn mijn overburen
2) ze zullen te weten komen dat ik aangifte dioe
3) over het algemeen zijn die heel wraakzuchtig
4) ik wil geen graffiti op mijn muren in de trent 'hoerenjong, rascist etc etc'
5) ik kan het niet bewijzen (mijn woord tegen het zijne)
6) ik heb die nog wel is ... wacht maar
7) In Brussel moet je uitkijken wat je zegt en doet, ik versta wel dat jullie Nederlanders een heel mondig volkje zijn ... maar hier moet je daar toch mee uitkijken.
8) Troelie Boelie waar is mijn accountje
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 10:57:44 #125
35189 Troel
scherp en bot
pi_40602117
Heb ik je niet teruggemaild met je gegevens?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 11:00:08 #126
35189 Troel
scherp en bot
pi_40602190
Nee dus
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_40602782
Ik zou aangifte doen! Echt hoor. Er is bij mij ook ooit ingebroken en je voelt je daar zo onveilig door.
Everything which is not impossible, will eventually happen
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 11:36:21 #128
12913 GreatWhiteSilence
pi_40603282
Ik zit de hele tijd te bedenken wat ik moet gaan eten. Er staat nog een zak chips, maar ik denk niet dat een zak chips leegeten een goed idee is...
pi_40603887
ik ga weer steppen
Tap tap tap
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 12:01:36 #130
9760 zwahiel
keihard de lekkerste
pi_40604065
stroom op je deurknop zetten met die handel en ze 't rustig nog eens laten proberen...
En natuurlijk aangifte doen. Niet de angst laten regeren dat is de omgekeerde wereld!

Vandaag ook maar ' smijn account bijgewerkt

Ik ga trouwens helemaal niet de zomer uit, ik ga de zomer IN
Mijn zomer begint in september als ik op het vliegtuig stap voor een half jaar Zuid-Amerika... Waar het dan zomer is / wordt
As a teacher I enjoy my holidays! 2010: 8 januari boarden @ Willingen | 23 april boarden @ Val Thorens | juli Spanje | 9-16 aug. Sziget festival | 26, 27, 28, 29 aug. 2010 34e Zomerparkfeest Venlo | december 2010 boarden Swiss
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 12:11:22 #131
154676 AcidBurner
Beyond the Sun
pi_40604397
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 11:20 schreef Quinazoline het volgende:
Ik zou aangifte doen! Echt hoor. Er is bij mij ook ooit ingebroken en je voelt je daar zo onveilig door.
ik kan het niet bewijzen ... het is mijn woord tegen het zijne...
ga volgende vergadering (van eigenaars) woorstellen om een camera te hangen. dan is het direct gedaan met die kul.
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 12:12:45 #132
154676 AcidBurner
Beyond the Sun
pi_40604437
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 12:01 schreef zwahiel het volgende:
stroom op je deurknop zetten met die handel en ze 't rustig nog eens laten proberen...
En natuurlijk aangifte doen. Niet de angst laten regeren dat is de omgekeerde wereld!

Vandaag ook maar ' smijn account bijgewerkt

Ik ga trouwens helemaal niet de zomer uit, ik ga de zomer IN
Mijn zomer begint in september als ik op het vliegtuig stap voor een half jaar Zuid-Amerika... Waar het dan zomer is / wordt
hehehehe goed idee ;-) alleen dat de andere huurders/eigenaars dat niet zo leuk gaan vinden... voor de duidelijkheid tis de voordeur (gemeenschappelijke ingang) mijn deur geraken ze nooit binnen ... zit een verstevigd slot in ... krijg je der nooit af.
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 12:13:44 #133
154676 AcidBurner
Beyond the Sun
pi_40604462
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 11:36 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Ik zit de hele tijd te bedenken wat ik moet gaan eten. Er staat nog een zak chips, maar ik denk niet dat een zak chips leegeten een goed idee is...
GWS geen chips - slecht slecht slecht

haal je zelf toch wat sla - tomaatje en wat komkommer of zo ... dan maak je toch lekker een crioque monsieurtje erbij heb ik wel zin in!
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 12:48:59 #134
12913 GreatWhiteSilence
pi_40605612
Ik heb de tomaten vanmorgen al opgegeten en de komkommer weggegooid want die was verrot, vermoed ik . En op crioque monsieur zit vlees, geloof ik?

Ik ben vegetariër... Dat is wat het moeilijk maakt, anders pak ik zo een stuk kip, ofzo...
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 13:00:13 #135
154676 AcidBurner
Beyond the Sun
pi_40606003
ach zo ... ja dat maakt het er niet gemakkelijker op ... ik eet alles niet dat ik heel veel vlees eet... 2X per week of zo...maar het is voor mij toch een bron van energie. Vis eet ik wanneer ik maar kan!! ben ik gek op ... Maar als ik een dagje geen vlees eet voel ik me in zwembad snel zwak... en dat willen we niet he ;-) ... en je mag niks laten rot worden!! dat is verspilling tsssk ...
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 13:16:38 #136
12913 GreatWhiteSilence
pi_40606538
Ik eet geen komkommer, ik vind het zelf namelijk niet lekker. Ik heb maar een potje worteltjes opengetrokken.

Ik heb niet snel dat ik zwak wordt door iets niet te doen. Ook niet door iets wel te doen trouwens. Ik had gisteren gerust nog eens anderhalf uur kunnen sporten, naast de 3,5 die ik er al op had zitten...
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 13:43:54 #137
154676 AcidBurner
Beyond the Sun
pi_40607411
3.5 uur per dag? jij bent verdomme een harde hoor!! als ik door de week al elke dag 1.5uur kan spenderen aan sport, dan is het meer als genoeg voor me. In het weekend lig ik dan wel iets langer in het water - normaal 2X sessies van een 1.5uur per. Dan kom ik meestal thuis en val ik als een blok in slaap
pi_40607462
half uurtje vind ik al veel
Tap tap tap
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 13:50:43 #139
12913 GreatWhiteSilence
pi_40607609
Het valt me zelf ook mee, maar ik denk dat het wel minder zal worden als ik minder kilo's meedraag. Ik denk dat ik daar mijn uithoudingsvermogen vandaan haal, want ik had voor de eerste twee en een half uur sporten niet eens goed gegeten... Was trouwens wel een beetje moe na die eerste sessie...
pi_40607916
Tsjee, ik kan zo lang achter elkaar echt niet sporten. Na een uur moet ik gewoon wat eten. Ik sport wel twee uur achter elkaar als het kan (*kijkt geirriteerd naar enkel*), maar dan neem ik dus ook fruit en iets van evergreen of een mueslireep mee naar de sportschool, naast m'n water en m'n vruchtensap (tijdens BodyPump drink ik altijd verdund appelsap of aanmaaklimonade, zonder de suikers trek ik het echt niet). Ik word al heel snel slap, ongeconcentreerd, ga slecht zien, spieren worden trillerig en zo...
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 14:03:38 #141
154676 AcidBurner
Beyond the Sun
pi_40608016
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 13:50 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Het valt me zelf ook mee, maar ik denk dat het wel minder zal worden als ik minder kilo's meedraag. Ik denk dat ik daar mijn uithoudingsvermogen vandaan haal, want ik had voor de eerste twee en een half uur sporten niet eens goed gegeten... Was trouwens wel een beetje moe na die eerste sessie...
klop als een bus GWS... toen ik nog iets dikker was .... had ik uithouding over... ik heb me eens betrapt dat ik 4 uren non-stop aan het zwemmen was... het kotn gewoon niet op.
Nu gaat dat niet meer, zals ik niet eet vooraf dan mag ik het vergeten en verzuur ik binnen een uur.
Daarom ben ik altijd jaloers als ik zo een dikke vent zie voorbij waggelen... dan zie ik gewoon dat vet ... en dan word ik jaloers en denk ik .. damn had ik het nog maar, die gast kan nog dagen op dat vet teren ... mja zo ben ik dan ... ik mis het!!! (NOT)
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 14:05:33 #142
154676 AcidBurner
Beyond the Sun
pi_40608076
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 14:00 schreef Maeghan het volgende:
Tsjee, ik kan zo lang achter elkaar echt niet sporten. Na een uur moet ik gewoon wat eten. Ik sport wel twee uur achter elkaar als het kan (*kijkt geirriteerd naar enkel*), maar dan neem ik dus ook fruit en iets van evergreen of een mueslireep mee naar de sportschool, naast m'n water en m'n vruchtensap (tijdens BodyPump drink ik altijd verdund appelsap of aanmaaklimonade, zonder de suikers trek ik het echt niet). Ik word al heel snel slap, ongeconcentreerd, ga slecht zien, spieren worden trillerig en zo...
daarom moet je goed eten en drinken .... je kent je lichaam precies goed! in plaats van je in de vernieling te sporten eet en drink je voldoende toppie!!! goed bezig Maeghan!
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 14:06:29 #143
154676 AcidBurner
Beyond the Sun
pi_40608109
foutje gemaakt... lege post :p
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 14:07:34 #144
12913 GreatWhiteSilence
pi_40608137
Ik zie het bij mijn vriend ook: geen grammetje vet en een uithoudingsvermogen van niets.

Ik drink wel redelijk veel tijdens het sporten, maar ik zweet dan ook best wel...
  Nerd met benen dinsdag 8 augustus 2006 @ 14:08:38 #145
18073 miss_bleu
pi_40608164
Het wil mij helemaal niet meer lukken.
Heb 2 weken echt super op mijn voedsel zitten letten en ik kom alleen maar gewicht aan.
Ik geef het op denk ik
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 14:09:46 #146
154676 AcidBurner
Beyond the Sun
pi_40608200
mmm een uithoudingsvermorgen van niks zou ik nu van mezelf ook niet zeggen ik denk als je me 20 baantjes kan volgen dat je verdomme goed in form bent ...
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 14:16:08 #147
154676 AcidBurner
Beyond the Sun
pi_40608366
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 14:08 schreef miss_bleu het volgende:
Heb 2 weken echt super op mijn voedsel zitten letten en ik kom alleen maar gewicht aan.
Ik geef het op denk ik
mmmmmmmmmmmm ....
eerste vraag ? Doe je sport?
tweede vraag? Eet je wel genoeg? ja ik meen het...

Als het NEE/NEE is dan denk ik dat je gewicht zo schommelt omdat je je lichaam te weinig voedsel geeft. Het is onmogelijk om op een gezonde manier af te vallen zonder te eten en sport. De minder dat je eet de meer reserves je lichaam zal aanmaken...(vet dus) en de lomer je je voelt. De oplossing voor zoiets is iets meer eten maar wel meer sporten.

Wat ik zoals eet op een dag : Man, 29, 2500kcal nodig ... 1000kcal nodig voor de sport.
3600 kcal te eten (dat is veel)

Wat ik gisteren heb gegeten :
's morgens :
2 bananen
1 appel
2 boterhammen
koffie!!

's middags
2 broodjes - eentje kaas en hesp, eentje américain
1 appel 1 banaan

'4 uurtje
1 appel
muesli koek

's avonds
biefsteak met aardappelen en groenten (veel groenten)
stukje chololate
leo-koek
appel

en dan nog is het eigenlijk iets te weinig
en zo eet ik elke dag genoeg en ben toch 30kg kwijtgeraakt op 1.5 jaar... maar mijn geheim is simpel, ik sport ELKE dag. .

niet opgeven he!!!! veel succes
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 14:30:03 #148
12913 GreatWhiteSilence
pi_40608844
Ik kom de eerste periode van lijnen ook aan, maar dat komt omdat ik meer spierweefsel krijg van het sporten.
pi_40609996
miss_blue: hou je wel iedere dag precies bij wat je eet? Ik merk dat als ik dat niet doe, ik al snel ongemerkt veel meer ga eten dan de bedoeling is. Misschien scheelt het als je alles opschrijft en evt. aan anderen laat zien of invoert in de eetmeter oid?
pi_40610035
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 14:08 schreef miss_bleu het volgende:
Ik geef het op denk ik
ik ken 't
Tap tap tap
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')