oeh, dan ben je wel zeldzaam dus, een dame die scheikunde studeerd.... (ik ben er ook eentje hoor...quote:Op maandag 7 augustus 2006 15:28 schreef Quinazoline het volgende:
Studenten aan een universiteit ja.
Ik studeer scheikunde en CL Engelse taal en cultuur, als ik het goed begrijp.
Moet je andere Ice Tea kopen ;-) Ik heb het ook wel eens gedronken van geloof ik 12 calorieën per 100 ml. Dan kan een glaasje ook weinig kwaad. Het was de goedkoopste variant van de C1000 geloof ik.quote:Op maandag 7 augustus 2006 21:31 schreef CherryLips het volgende:
ik zit eens aan de crystal clear ipv ice teascheelt ook weer aardig wat calorietjes, als in 39 tegenover 0,7
ja, ik was nog een fles liptonice aan het opmaken en er liggen nog pakken van pickwick, die hebben 13 calquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 00:05 schreef Adurothiel het volgende:
[..]
Moet je andere Ice Tea kopen ;-) Ik heb het ook wel eens gedronken van geloof ik 12 calorieën per 100 ml. Dan kan een glaasje ook weinig kwaad. Het was de goedkoopste variant van de C1000 geloof ik.
goedemorgenquote:
Morning GWS,quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 07:33 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Goedemorgen
Hier is de link naar een link met het beveiligde gedeelte.
Niet vergeten op te slaan in je favorieten.Als het goed is heb je je paswoord en gebruikersnaam toegewezen gekregen.
maar mijn buik is eigenlijk het enige vet wat ik hebquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 08:22 schreef AcidBurner het volgende:
D. Rose die discussie hebben we hier pas nog gevoerd. Het vet gaat eraf in de volgorde dat het eraan gekomen is ... dus waarschijnlijk is het vet aan je buikje het laatste aan de beurt!!!
Ik zou zo zeggen niet afgeven!!! Blijven gaan!!![]()
Misschien heeft Troel het dan anders geinterpreteerd, dat je niet perce wilde of zou. Ik zou haar gewoon nog even een mailtje sturen, want ze zal echt niet zelf hebben geselecteerd dat jij niet geschikt.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 08:26 schreef AcidBurner het volgende:
[..]
Morning GWS,
Ik heb vrijdag of zaterdag mailtje gestuurd naar Troel... geen antwoord gehad. Dus ik zal toch niet in aanmerking komen voor selectie.Moet wel zeggen en dat heb ik tegen Troel ook gezegd... mijn limiet qua vermageren is bereikt... nog magerder en je ziet me niet meer lopen. En ik ben een mens die wel vrij zwaar gebouwd is ... dat wil ik dan ook zo houden (breed). Om maar een idee te geven vroeger had ik maat 36 in jeans (levi's) nu heb ik maat 30-31 ... Maar ik wou gewoon meedoen als vorm van motivatie. Tuurlijk zou mijn balans naar boven moeten en niet naar beneden...
groetjes and have a nice day!! Ik mis quina. Die zal aan het genieten zijn van een welverdiend uitslapertje![]()
ik kan het niet bewijzen ... het is mijn woord tegen het zijne...quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:20 schreef Quinazoline het volgende:
Ik zou aangifte doen! Echt hoor. Er is bij mij ook ooit ingebroken en je voelt je daar zo onveilig door.
hehehehe goed idee ;-) alleen dat de andere huurders/eigenaars dat niet zo leuk gaan vinden... voor de duidelijkheid tis de voordeur (gemeenschappelijke ingang) mijn deur geraken ze nooit binnen ... zit een verstevigd slot in ... krijg je der nooit af.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 12:01 schreef zwahiel het volgende:
stroom op je deurknop zetten met die handel en ze 't rustig nog eens laten proberen...
En natuurlijk aangifte doen. Niet de angst laten regeren dat is de omgekeerde wereld!
Vandaag ook maar ' smijn account bijgewerkt
Ik ga trouwens helemaal niet de zomer uit, ik ga de zomer IN
Mijn zomer begint in september als ik op het vliegtuig stap voor een half jaar Zuid-Amerika... Waar het dan zomer is / wordt
GWS geen chips - slecht slecht slechtquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:36 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Ik zit de hele tijd te bedenken wat ik moet gaan eten. Er staat nog een zak chips, maar ik denk niet dat een zak chips leegeten een goed idee is...
klop als een bus GWS... toen ik nog iets dikker was .... had ik uithouding over... ik heb me eens betrapt dat ik 4 uren non-stop aan het zwemmen was... het kotn gewoon niet op.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 13:50 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Het valt me zelf ook mee, maar ik denk dat het wel minder zal worden als ik minder kilo's meedraag. Ik denk dat ik daar mijn uithoudingsvermogen vandaan haal, want ik had voor de eerste twee en een half uur sporten niet eens goed gegeten...Was trouwens wel een beetje moe na die eerste sessie...
daarom moet je goed eten en drinken .... je kent je lichaam precies goed! in plaats van je in de vernieling te sporten eet en drink je voldoendequote:Op dinsdag 8 augustus 2006 14:00 schreef Maeghan het volgende:
Tsjee, ik kan zo lang achter elkaar echt niet sporten. Na een uur moet ik gewoon wat eten. Ik sport wel twee uur achter elkaar als het kan (*kijkt geirriteerd naar enkel*), maar dan neem ik dus ook fruit en iets van evergreen of een mueslireep mee naar de sportschool, naast m'n water en m'n vruchtensap (tijdens BodyPump drink ik altijd verdund appelsap of aanmaaklimonade, zonder de suikers trek ik het echt niet). Ik word al heel snel slap, ongeconcentreerd, ga slecht zien, spieren worden trillerig en zo...
mmmmmmmmmmmm ....quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 14:08 schreef miss_bleu het volgende:
Het wil mij helemaal niet meer lukken.
Heb 2 weken echt super op mijn voedsel zitten letten en ik kom alleen maar gewicht aan.
Ik geef het op denk ik
ik ken 'tquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 14:08 schreef miss_bleu het volgende:
Het wil mij helemaal niet meer lukken.
Heb 2 weken echt super op mijn voedsel zitten letten en ik kom alleen maar gewicht aan.
Ik geef het op denk ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |