abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40568529
tis niet zo heel moeilijk, maar het kost wel tijd.
Ik sta hiervoor wel 1.5 uur in de keuken en als je werkt is dat niet zo handig

ondertussen heb ik zelfs 4 hamsters geweldige beesten.
Ik heb er wel aandachtstrekkers van gemaakt, als er iemand in de kamer is, of er gebeurd wat, dan hangen ze gelijk in de tralies heel lief te kijken. Dan willen ze graag een lekker wormpje of wat groenten. En dat geef ik ze dan weer, want ze kijken zo lief
  maandag 7 augustus 2006 @ 12:22:29 #52
154676 AcidBurner
Beyond the Sun
pi_40568550
NO PAIN NO GAIN GWS...

KEEP UP THE GOOD WORK!!!!
  maandag 7 augustus 2006 @ 12:24:53 #53
154676 AcidBurner
Beyond the Sun
pi_40568625
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 12:21 schreef wkraaij het volgende:
tis niet zo heel moeilijk, maar het kost wel tijd.
Ik sta hiervoor wel 1.5 uur in de keuken en als je werkt is dat niet zo handig

ondertussen heb ik zelfs 4 hamsters geweldige beesten.
Ik heb er wel aandachtstrekkers van gemaakt, als er iemand in de kamer is, of er gebeurd wat, dan hangen ze gelijk in de tralies heel lief te kijken. Dan willen ze graag een lekker wormpje of wat groenten. En dat geef ik ze dan weer, want ze kijken zo lief
dan ga ik dat is proberen te maken dit weekend... dan nodig ik wat proefkonijnen uit :-) bedankt voor de tip ... ik wil echt wel graag goed en lekker leren koken... maar alleen maak ik teveel foutjes... ik heb graag dat er iemand die kan koken in de buurt is

ik heb iets met hamsters!!! ik denk dat ik mezelf ook eentje ga aanschaffen!!! lijkt me leuk gezelschap ... heeft dat veel onderhoud nodig? je verwent ze nogal zeg .... mja wie kan nu 'NEE' zeggen tegen zo een lief hamstersnoetje!!! ikke niet
  maandag 7 augustus 2006 @ 12:34:07 #54
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_40568930
Het voordeel van sporten is voor mij dat ik minder tot geen honger heb. Geen idee hoe dat kan, want meestal krijg je juist honger van sporten?
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_40569195
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 12:24 schreef AcidBurner het volgende:

[..]

ik heb iets met hamsters!!! ik denk dat ik mezelf ook eentje ga aanschaffen!!! lijkt me leuk gezelschap ... heeft dat veel onderhoud nodig? je verwent ze nogal zeg .... mja wie kan nu 'NEE' zeggen tegen zo een lief hamstersnoetje!!! ikke niet
M'n roborovski hamster Bram is dus zaterdagavond overleden ik had hem pas sinds december, en het is geen knuffelhamster, maar ik heb wel een tijdje zitten janken. Hij was gewoon oud, hij was volgens de vorige eigenaar al 2 toen ze van hem af wilde. Hij had helemaal geen huisje om in weg te kruipen, geen speeltjes (wel een wieltje, gelukkig) en hij kreeg het verkeerde eten. Hij had ook geen waterflesje maar een waterbakje en die was heel ranzig. Ik heb hem een huisje gegeven en lekker voer, bijna elke dag brood of appel or aardbei or witlof of wortel of komkommer of wat er ook in huis was, en een keukenrol en een rieten bolletje en een knaag/sloop-stengel. Hopelijk heeft hij een mooi pensioentje gehad
Ik heb nu nog een Rusje, Frits, maar die bijt. Heeft een kronkel in z'n kop ofzo, hij hangt gewoon steeds overal aan. Kleding, vingers, oren, lippen, de bank, het tapijt, alles.
En sinds bijna twee weken heeft m'n zus een nieuwe goudhamster, Tobie, een zwarte
Maar als Fritsje er niet meer is neem ik waarschijnlijk 2 cavia's. Ik ben om de zoveel maanden over de zeik omdat er weer eentje doodgaat, en ik heb nu 3 hamsters gehad die een gezwel kregen en eentje had een urineweg-infectie, en volgens mij begint Frits ook een bobbeltje in z'n nek te krijgen

Lekker off-topic

On-topic: ik heb iets van vijftig minuten op de stepper gestaan, volgens de teller had ik bijna 4000 stappen gezet (eigenlijk het dubbele want hij telt alleen als m'n linkervoet omlaag gaat) en 500 calorieën verbrand Ik heb er ook een paar een beetje gehurkt gedaan, dan voel je dat ook in je bovenbenen en je kont. Doen die spieren ook eens wat
Tap tap tap
  maandag 7 augustus 2006 @ 12:54:08 #56
154676 AcidBurner
Beyond the Sun
pi_40569508
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 12:34 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Het voordeel van sporten is voor mij dat ik minder tot geen honger heb. Geen idee hoe dat kan, want meestal krijg je juist honger van sporten?
dat is heel bizar... want als ik terugkom van een sessietje sport ... dan vreet ik soms heel mijn ijskast leeg mja zwemmen krijg je altijd reuze-honger van. Die kids staan niet voor niks te schreeuwen aan de snoepautomaat in het zwembad ...of mama aub aub aub .. wat geld heeft voor snoep
  maandag 7 augustus 2006 @ 12:58:19 #57
154676 AcidBurner
Beyond the Sun
pi_40569630
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 12:44 schreef CherryLips het volgende:

[..]

M'n roborovski hamster Bram is dus zaterdagavond overleden

Lekker off-topic

On-topic: ik heb iets van vijftig minuten op de stepper gestaan, volgens de teller had ik bijna 4000 stappen gezet (eigenlijk het dubbele want hij telt alleen als m'n linkervoet omlaag gaat) en 500 calorieën verbrand Ik heb er ook een paar een beetje gehurkt gedaan, dan voel je dat ook in je bovenbenen en je kont. Doen die spieren ook eens wat
jammer om dat te horen... ik hoop dat je snel weer een nieuwe hebt. Ik ga straks hier eens zien in de dieren speciaal zaak... een vraagje, kunnen die beestjes een weekend zonder mij? ik vraag het maar want sommige weekends ben ik weg.

mooi gedaan dat steppen!!! ik kan niet wachten tot straks! ga ik ook nog is mijn best doen, maar niet te hard... want mijn rug en schouders voelen aan alsof er een vrachtwagen over gereden is
  maandag 7 augustus 2006 @ 13:22:33 #58
12913 GreatWhiteSilence
pi_40570378
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 12:54 schreef AcidBurner het volgende:

[..]

dat is heel bizar... want als ik terugkom van een sessietje sport ... dan vreet ik soms heel mijn ijskast leeg mja zwemmen krijg je altijd reuze-honger van. Die kids staan niet voor niks te schreeuwen aan de snoepautomaat in het zwembad ...of mama aub aub aub .. wat geld heeft voor snoep
Dat heb ik dus echt niet. Ik eet wel, omdat mijn verstand zegt dat mijn lichaam voedingsstoffen nodig heeft, maar als ik niets zou eten zou ik vanavond pas weer honger krijgen. Ik heb dan zelfs geen lekkere trek...
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_40570707
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 12:58 schreef AcidBurner het volgende:

[..]

jammer om dat te horen... ik hoop dat je snel weer een nieuwe hebt. Ik ga straks hier eens zien in de dieren speciaal zaak... een vraagje, kunnen die beestjes een weekend zonder mij? ik vraag het maar want sommige weekends ben ik weg.

mooi gedaan dat steppen!!! ik kan niet wachten tot straks! ga ik ook nog is mijn best doen, maar niet te hard... want mijn rug en schouders voelen aan alsof er een vrachtwagen over gereden is
ze kunnen in principe wel een weekendje alleen, ik heb het ook eens gedaan toen we met de hele familie een weekend naar zeeland gingen. ik zorgde ervoor dat het flesje er niet af kon vallen en ik heb ze een knaagstengel gegeven en een bak vol voer en gezorgd dat het wieltje echt niet los zou laten. Ze hebben toch niks in de gaten. maar misschien kunnen we zo beter verder praten in een hamster-topic in F&F ofzo

ik heb echt wiebelende benen nou
Tap tap tap
  maandag 7 augustus 2006 @ 13:37:44 #60
154676 AcidBurner
Beyond the Sun
pi_40570848
sgoed joh... straks is iedereen boos op mij hier en dat wil ik niet hoor ;-)
pi_40571185
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 11:31 schreef wkraaij het volgende:
haha ik zal ook nog het recept voor sambal goreng boontjes erbij doen.
Dat hoort er eigenlijk ook wel bij.
En het is ook lekker als je normale boontjes niet zo lekker vind.
ff m'n recepten boek opzoeken.
Yum
jobensaskia.nl
Oi to the punks! Oi to the skins! Oi to the world and everybody wins!
  maandag 7 augustus 2006 @ 13:58:49 #62
12913 GreatWhiteSilence
pi_40571525
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 13:37 schreef AcidBurner het volgende:
sgoed joh... straks is iedereen boos op mij hier en dat wil ik niet hoor ;-)
Maak je geen zorgen, ik heb niet genoeg puf om me boos te maken...
  maandag 7 augustus 2006 @ 14:03:26 #63
154676 AcidBurner
Beyond the Sun
pi_40571674
pi_40572079
@acidburner: croepoek en uitjes erbij en eventueel van die gekruide pinda's en staafjes en wat je kan vinden aan rijsttafel bij-spul (niet verplicht hoor!!!!) en je hebt een echte indonesische rijsttafel

Na het sporten heb ik vaak ook zo'n honger. Door halverwege iets te eten (fruit ofzo, of een boterham) wordt het wel minder. Als ik klaar ben drink ik vaak eerst 2 glazen water (niet klok klok naar binnen want dan voelt je maag zo raar aan) en dan wacht ik even, 15 minuutjes ofzo, en dan ga ik wat eten. Meestal is dan de ergste honger wel weg.

en offtopic: mijn andere 2 hamsters zijn roborovski's. Van iemand gekregen die er "geen zin meer in had". Hartstikke lieve beestjes. Met het warme weer in juli hadden ze het wel moeilijk. en wat doe je dan? op je dak slapen!

en on-topic: vanmiddag ga ik nog een uurtje wandelen. 'k wou eerst een uur gaan fietsen maar ik denk dat ik fietsen op 't moment tot een minimum moet beperken.
Loop ik gelijk langs het tuincentrum hier. kijken of er nog leuke plantjes zijn
  maandag 7 augustus 2006 @ 14:18:30 #65
154676 AcidBurner
Beyond the Sun
pi_40572136
TE GEKKE FOTO!!! het was hem precies echt te warm!!! ja ik wil dat ook!!! kost het veel in ondehoud en zo??? waar moet ik posten om er meer over te weten te komen? ik ben nog steeds vrij noob hier :-)
pi_40572245
nee, weinig onderhoud. Elke dag water en voer checken, 1xper week hok schoonmaken (schone hamsters minder vaak) en regelmatig aandacht geven. Leuke is, dat ze savonds vaak pas actief worden. Komen ze dus geen aandacht te kort omdat je overdag werkt.
In vakanties laat ik iemand om de andere dag ff alles checken. En als je erg lang weg gaat is er meestal wel iemand die hem tijdelijk in huis wilt. De kooi is vaak niet zo groot dus dat kan makkelijk.
Er is op flora/fauna wel een hamstertopic, maar je kan ook naar het hamsterforum gaan. hamsterforum
  maandag 7 augustus 2006 @ 14:23:57 #67
154676 AcidBurner
Beyond the Sun
pi_40572298
thank you!!! :-) het lijkt me wel iets voor mij!!
pi_40572466
die roborovski's zijn pijlsnel en niet echt bedoeld om op te pakken enzo, en je kunt ze het beste in stelletjes houden ik vind ze er altijd zo tof uitzien, met die wenkbrauwtjes
Frits in de zomer:
Tap tap tap
pi_40572561
CL hihi, die van jou had het net zo warm als die van mij.
Ik heb 2 roborovski mannetjes bij elkaar zitten. Ze zijn bij mij wel een klein beetje tam geworden, ik kan ze nu wel gewoon oppakken. Maar dat heeft me wel 3 maanden gekost.
De russische dwerghamsters en de syrische hamsters zijn veel makkelijker tam te maken (ze zijn het vaak ook al)
pi_40572688
alleen rusjes zijn altijd een beetje gek heb ik het idee, syrische hamsters zijn vriendelijker. ik heb nog maar één 'valse' goudhamster meegemaakt en die heb ik met veel geduld tam weten te krijgen en dat was daarna echt een schatje. Dit is m'n derde rusje en de tweede die hapt naar het baasje Maar de robo die ik had was al 2 jaar oud toen ik hem kreeg, hij was nooit opgepakt ofzo, dus daar was geen beginnen meer aan. Pas sinds een maand of twee kan ik hem met een beetje moeite oppakken, en als ik hem eenmaal vast had vond ie alles prima. Hij was een keer ontsnapt toen hij nog in een traliekooi zat, kwam ik hem 's ochtends tegen in de keuken.
Tap tap tap
  maandag 7 augustus 2006 @ 14:37:10 #71
154676 AcidBurner
Beyond the Sun
pi_40572715
ik wil diegene waar ik het meeste moeite mee heb uds die ik echt zal moeten drillen ... :-) daar heb je dan toch plezier van he.. als hij alleen maar door jou wil gepakt worden terwijl de rest er niet aan kan ... waauw zie mij ik ben al aan het dromen... ben nu in dat andere forum aan het lezen hoe en wat... merci voor de tip girls!! :-)
pi_40573326
Zullen we er 'slank met een hamster de zomer uit' van maken?

Mijn verslag is af, denk ik. Abstract geschreven, titel erboven. Maar nu durf ik het niet definitief te maken omdat ik denk dat het toch te weinig of niet goed genoeg of niet uitgebreid genoeg of niet volledig of slecht engels of .... is.

Handig ben ik toch..
Everything which is not impossible, will eventually happen
pi_40573426
dat heb ik ook met een vertaling van 5000 woorden die vorig jaar al af had moeten zijn. ik durf hem niet 'af' te hebben, ik blijf maar schaven, en toen crashte m'n computer en begon ik opnieuw
Tap tap tap
pi_40573452
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 14:59 schreef CherryLips het volgende:
dat heb ik ook met een vertaling van 5000 woorden die vorig jaar al af had moeten zijn. ik durf hem niet 'af' te hebben, ik blijf maar schaven, en toen crashte m'n computer en begon ik opnieuw
Ik heb al flink geback-upped, dus dat kan me gelukkig niet gebeuren.
pi_40573497
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 14:59 schreef Quinazoline het volgende:

[..]

Ik heb al flink geback-upped, dus dat kan me gelukkig niet gebeuren.
heel verstandig Ik normaal gesproken ook, maar het bestand stond gewoon op m'n bureaublad, dus op de C: schijf, en niet op de D: schijf waar hij hoorde te staan. D'oh! Ik werk nu met snelkoppelingen enzo voor m'n scriptie
Tap tap tap
  maandag 7 augustus 2006 @ 15:02:12 #76
154676 AcidBurner
Beyond the Sun
pi_40573514
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 14:56 schreef Quinazoline het volgende:
Zullen we er 'slank met een hamster de zomer uit' van maken?

Mijn verslag is af, denk ik. Abstract geschreven, titel erboven. Maar nu durf ik het niet definitief te maken omdat ik denk dat het toch te weinig of niet goed genoeg of niet uitgebreid genoeg of niet volledig of slecht engels of .... is.

Handig ben ik toch..
Mijn voorstel staat nog altijd... al je eens wil dat ik het eens vlug lees ... happy to help out
  maandag 7 augustus 2006 @ 15:03:57 #77
154676 AcidBurner
Beyond the Sun
pi_40573575
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 15:01 schreef CherryLips het volgende:

[..]

heel verstandig Ik normaal gesproken ook, maar het bestand stond gewoon op m'n bureaublad, dus op de C: schijf, en niet op de D: schijf waar hij hoorde te staan. D'oh! Ik werk nu met snelkoppelingen enzo voor m'n scriptie
veel succes ermee!!! zit je in je laatste jaar dan? hieri n Belgie noemen ze dat een thesis...hebben we het hier over hetzelfde? waar gaat je scriptie over? ja ik ben altijd zo nieuwsgieirg ;-) ... en nu verder gaan lezen over de hamster werken doe ik morgen wel
pi_40573699
Ik heb hem op m'n D:/ staan, en twee keer per dag gaat ie naar mijn mail, voor het geval de hele laptop ermee ophoudt.
Ik durf hem niet te laten lezen. Aan niemand, want ik schaam me voor de fouten. Maar mn begeleider zal 'm denk ik toch moeten lezen . Tis trouwens ook een thesis, maar dan aan het eind van mijn Bachelor. Ik ga hierna nog door voor mijn Master en dan zal ik nog veel vaker van deze dingen moeten schrijven.
pi_40573725
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 15:03 schreef AcidBurner het volgende:

[..]

veel succes ermee!!! zit je in je laatste jaar dan? hieri n Belgie noemen ze dat een thesis...hebben we het hier over hetzelfde? waar gaat je scriptie over? ja ik ben altijd zo nieuwsgieirg ;-) ... en nu verder gaan lezen over de hamster werken doe ik morgen wel
Ik begin nu met m'n zesde jaar ik heb ook geen zin meer om me te haasten, in het begin vond ik het verschrikkelijk dat ik een half jaartje uitliep, en nu loop ik al ruim een jaar uit
maar m'n scriptie gaat tot nu toe over Sylvia Plath, maar het kan nog altijd veranderen omdat ik geen idee heb wat ik precies moet doen en ik geen materiaal kan vinden. Gewoon het grote scr*pt** -zwarte gat dus.
Tap tap tap
  maandag 7 augustus 2006 @ 15:14:12 #80
154676 AcidBurner
Beyond the Sun
pi_40573901
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 15:08 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Ik begin nu met m'n zesde jaar ik heb ook geen zin meer om me te haasten, in het begin vond ik het verschrikkelijk dat ik een half jaartje uitliep, en nu loop ik al ruim een jaar uit
maar m'n scriptie gaat tot nu toe over Sylvia Plath, maar het kan nog altijd veranderen omdat ik geen idee heb wat ik precies moet doen en ik geen materiaal kan vinden. Gewoon het grote scr*pt** -zwarte gat dus.

google is your friend

http://www.sylviaplath.de/
http://en.wikipedia.org/wiki/Sylvia_Plath
http://www.kirjasto.sci.fi/splath.htm
http://www.english.uiuc.edu/maps/poets/m_r/plath/plath.htm
http://www.neuroticpoets.com/plath/

ze is wel niet oud geworden he

Sylvia Plath
(1932-1963)
pi_40573912
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 15:07 schreef Quinazoline het volgende:
Ik heb hem op m'n D:/ staan, en twee keer per dag gaat ie naar mijn mail, voor het geval de hele laptop ermee ophoudt.
Ik durf hem niet te laten lezen. Aan niemand, want ik schaam me voor de fouten. Maar mn begeleider zal 'm denk ik toch moeten lezen . Tis trouwens ook een thesis, maar dan aan het eind van mijn Bachelor. Ik ga hierna nog door voor mijn Master en dan zal ik nog veel vaker van deze dingen moeten schrijven.
Mijn BA-werkstuk was een eitje. Ik schreef een kort verhaal gebaseerd op Great Expectations, echt een eitje. Alleen jammer dat ik daardoor niet echt voorbereid was op een scriptie Ik kan altijd nog van onderwerp switchen en 'gewoon' een hele lange vertaling maken, maar ik heb al moeite met de korte vertaling die ik nog in moet leveren en alles is verdorie al vertaald, lijkt het
Tap tap tap
pi_40573948
quote:
nee, ze heeft zelfmoord gepleegd. ik ben nog bij het huis geweest waar ze in londen even gewoond heeft. de foto daarvan gooi ik op de voorkant denk ik
Tap tap tap
  maandag 7 augustus 2006 @ 15:19:14 #83
154676 AcidBurner
Beyond the Sun
pi_40574063
nu weet ik nog niet wat jullie doen? zijn jullie dan studenten? as in studying university? of zitten jullie nog op school? ik moet en zal het weten dank u !

ik werk al... als Analist bij een IT-afdeling in Brussel centrum :-)
pi_40574361
Studenten aan een universiteit ja.

Ik studeer scheikunde en CL Engelse taal en cultuur, als ik het goed begrijp.
pi_40574363
Net ook weer lekker gesport, en me echt als een weet ik het wat gezweet. Volgende keer maar een handdoekje erbij . Ik heb ook nooit honger als ik gesport heb, maar wel enorme dorst.. maar dat lijkt me logisch met al dat vochtverlies. Heb dus al 1 liter water op sinds ik gesport heb en zometeen maar wat cola light en een koek ofzo.
pi_40574684
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 12:34 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Ik heb even na het sporten heel veel honger, maar als ik dan niet gelijk ga eten gaat het over. Alleen schijnt het dus heel belangrijk te zijn voor je spieren om gelijk erna te eten, dus ik moet er wel beter op letten....
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 15:08 schreef CherryLips het volgende:

Ja. Ik begin aan m'n zesde jaar terwijl ik met iets minder tegenslag en wat meer medewerking doctoraal in 3.5 jaar had kunnen doen. Iedere dag sta ik nog een beetje minder gemotiveerd op en staar ik in datzelfde zwarte scriptiegat.
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 15:19 schreef AcidBurner het volgende:
nu weet ik nog niet wat jullie doen? zijn jullie dan studenten? as in studying university? of zitten jullie nog op school? ik moet en zal het weten dank u !

ik werk al... als Analist bij een IT-afdeling in Brussel centrum :-)
Ik zit in hetzelfde jaar en op dezelfde opleiding als CherryLips. Alleen ik heb vorig jaar tussendoor nog een jaar MA Westerse literatuur gedaan, na BA Engels en nu dus MA Vertalen. En mijn scriptieding moet gaan over de rol van de vertaler in dekolonisatie, spannend he?

Zo, en lekker ontopic: ik heb net een uur gefietst, en ik ga even eten.
Sanity is (not) statistical
  maandag 7 augustus 2006 @ 15:38:59 #87
154676 AcidBurner
Beyond the Sun
pi_40574706
best geen cola ... wel isotone sprtdranken zoals de wel bekende Aquarius, lekker!

Ook heb ik ergens gelezen dat je per uur dat je sport minstens 1l water moet drinken
pi_40574731
1 half kilootje eraf jeeej! Alleen een beetje te veel gedronken van het weekend, vrijdag/zaterdag en zondag hadden we Popweekend bij ons in de stad. Errug gezellig, maar aankomende
weeg-dag zal die halve kilo er wel weer braaf bij zitten.
pi_40574770
Ligt er wel aan wat voor sport denk ik of niet? Ik las iets van dat je genoeg gedronken hebt als je naderhand geen dorst krijgt, als dat wel zo is heb je te laat/te weinig gedronken... Ik gebruik meestal een halve liter per uur denk ik, meer krijg ik niet weg in zo'n korte tijd, dan krijg ik last van m'n maag...
  maandag 7 augustus 2006 @ 15:41:46 #90
154676 AcidBurner
Beyond the Sun
pi_40574806
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 15:38 schreef Maeghan het volgende:

Ik zit in hetzelfde jaar en op dezelfde opleiding als CherryLips. Alleen ik heb vorig jaar tussendoor nog een jaar MA Westerse literatuur gedaan, na BA Engels en nu dus MA Vertalen. En mijn
mmmmmmmmmm ik word omringd door allemaal geleerde mensen ... het valt op dat jullie niet zo 'grof" zijn zoals in de meeste FOK-onderwerpen. Waarvoor dank. Allemaal zeer veel succes met jullie scriptie!!!
pi_40574855
Het is klaar. (let op de punt).

En nu ga ik iets leuks doen.
pi_40574900
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 15:41 schreef AcidBurner het volgende:

[..]

mmmmmmmmmm ik word omringd door allemaal geleerde mensen ... het valt op dat jullie niet zo 'grof" zijn zoals in de meeste FOK-onderwerpen. Waarvoor dank. Allemaal zeer veel succes met jullie scriptie!!!
Dankje. Ik heb het hard nodig. Vorig jaar is het niet gelukt.
  maandag 7 augustus 2006 @ 15:44:42 #93
154676 AcidBurner
Beyond the Sun
pi_40574907
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 15:40 schreef Maeghan het volgende:
Ligt er wel aan wat voor sport denk ik of niet? Ik las iets van dat je genoeg gedronken hebt als je naderhand geen dorst krijgt, als dat wel zo is heb je te laat/te weinig gedronken... Ik gebruik meestal een halve liter per uur denk ik, meer krijg ik niet weg in zo'n korte tijd, dan krijg ik last van m'n maag...
Correct! Als je dorst krijgt dan is het al te laat. Ik las ook ... kan het niet zo goed uitleggen... maar dat de werking van je spieren mee wordt bepaald door hoeveel water je drinkt.. ik weet het is weer een uitleg van niks. Maar wat ik wil zeggen si ... als je genoeg drinkt ..; zullen je spieren het langer uithouden... dus drink je voor de sport beetje - tijden beetje en na goed wat. en dan is alles OK! als je dorst begint te krijgen is het al te laat... en zeker goed eten!!! Vermageren = eten + sport.

maandag 7 augustus 2006 @ 16:14:41 #94
154676 AcidBurner
Beyond the Sun
pi_40575875
zo de werkdag zit er weer op - nu is het tijd voor wat zwemwerk ;-)

catch you all in the pool ! ik ben dat gastje met die rode badmuts ;-) jajaja...dat verlegen typke dat is um ;-)

tot straks !!!
pi_40575976
Hmm badmutsen.. wat een hell

Ik had altijd haar tot op mn kont.. zie dat ooit maar eens in een badmuts te krijgen.
Mooi niet hoor
jobensaskia.nl
  maandag 7 augustus 2006 @ 16:20:45 #96
154676 AcidBurner
Beyond the Sun
pi_40576041
staartje - dotje - muts in - klaar?

geen last van ik heb maar middellang haar ben het wel aan het laten groeien...
  maandag 7 augustus 2006 @ 16:25:13 #97
12913 GreatWhiteSilence
pi_40576202
Van zoveel haar in je badmuts krijg je een conehead...
pi_40576222
Eh tja.. het is niet alleen heel lang.. maar het is ook heel dik

Inmiddels stevig gekortwiekt.. maar nog steeds genoeg mensen die jaloers zijn op mijn haarlengte geloof ik *grin*
jobensaskia.nl
pi_40576286
geen gastje met rode badmust hier gezien in het zwembad

Ik vlecht mijn haar altijd als ik ga zwemmen. De enige manier om geen enorme klitten te krijgen.

en wat ben ik blij dat ik net 3 maanden ben afgestudeerd. Wat een ramp zeg, mijn afstudeer scriptie en stage. Het verslag dan he, de stage enzo was hartstikke leuk. Ze vonden me zo leuk dat ik eind september mee mag met het "labuitje".
Een baan zat er niet in omdat ik in Hengelo woon en de stage in Amsterdam was. 'k mocht er wel blijven maar ik zag 3 uur reistijd om er te komen niet zo zitten

mijn heeft nu vakantie en is al lekker aan het koken (die rijsttafel). Altijd handig, een vriendje
pi_40576626
Hmm mijn doet vandaag de boodschappen als het goed is... en ik mag koken
Dus ben benieuwd wat de boodschappen brengen *grin*
jobensaskia.nl
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')