ik ben 17,2 ipv 24,5quote:Op donderdag 10 augustus 2006 10:24 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Ow, en mijn echte leeftijd is 21.4 in plaats van 26.6![]()
Jammer dat mijn tante aan borstkanker is overleden, anders had ik onder de 20 jaar gezeten...![]()
nee, ik heb alleen nog cruesli op en een paar glazen water.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 12:37 schreef AcidBurner het volgende:
dan dun voelen is omdat je vandaag waarschijnlijk nog niet teveel gegeten hebt![]()
560 kcal nice nice![]()
dat je daar op kan leven... dat valt me wel op hier ... jullie doen allemaal goed je best met sport en zo ... maar van de andere kant eten jullie precies niet genoeg. je moet eten hoor .. de meer je eet de sneller je zal afvallenquote:Op donderdag 10 augustus 2006 12:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
nee, ik heb alleen nog cruesli op en een paar glazen water.
ik heb ondertussen nog 2 bruine boterhammen met pindakaas op. als ik om half elf een keertje ontbijt, zit ik niet om kwart voor één al aan de lunchquote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:49 schreef AcidBurner het volgende:
[..]
dat je daar op kan leven... dat valt me wel op hier ... jullie doen allemaal goed je best met sport en zo ... maar van de andere kant eten jullie precies niet genoeg. je moet eten hoor .. de meer je eet de sneller je zal afvallenstom maar tis zo.
Waarom begin je geen fotoboek? Kun je uploaden vanaf je computer, en wij kunnen een berichtje bij je achter laten, is toch gezellig?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 09:39 schreef AcidBurner het volgende:
mmm kan je hier geen foto's adden die niet online staan? lees ik heb ze op mijn c: schijf ... hoe krijg ik ze hier? moet ik die handel dan eerst ergens gaan uploaden?
groetjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |