Dat kapsel met dat punthaar zit gewoon in de sims zelf...Misschien kreeg je m pas bij university, weet k niet zeker eigenlijk...quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 14:04 schreef timp0e het volgende:
Ah, dat dacht ik dus al, helaas dus
Maareh, nog een vraagje![]()
![]()
Deze 2 fotos, zij hebben wel erg toffe kleding aan, en die kapsel van die laatste jongen is ook wel leuk. Waar kan je die precies downloaden?![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Enne, tof! Alvast bedankt!quote:zal strax wel ff een lijstje met mn favo download sites hier neerzetten voor je okee?
Quote van een tijd geleden maargoedquote:Op dinsdag 25 juli 2006 14:49 schreef numero_uno het volgende:
Nou hij heeft m dus afen nu wil ie er nog 1 schrijven
Jahoorquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 14:41 schreef parselmouth het volgende:
En ik heb net een alien tweeling gehad
Ja graag gedaan hoor...maar in eerdere topics had ik altijd foto's van dezelfde formaat (die grote dus) in de op gezet, ligt een beetje aan m'n perfectionistische aardquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 14:39 schreef Danaa het volgende:
ff een typ-tje hoor
Bedankt dat ook een screen van mij in de opening zit!!
Singles? Bedoel je dat groepje chicks met 50% alien in het familiedepot?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 14:59 schreef ryangozer het volgende:
singles is leuker daar kan je veel meer doen in bed en ook beter zichtbaar![]()
singles is een ander spel waar je ook 'mensen' moet laten leven, net zoiets als de sims...quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 15:00 schreef parselmouth het volgende:
[..]
Singles? Bedoel je dat groepje chicks met 50% alien in het familiedepot?
wattus? ik bedoel "singles, flirt up your life" of singles 2 alleen k weet ff de hele naam niet daarvan, veel leuker dan de sims hoor...quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 15:00 schreef parselmouth het volgende:
[..]
Singles? Bedoel je dat groepje chicks met 50% alien in het familiedepot?
Ja. Ik heb het nu gedaan via de inteenimator, maar je kunt het ook veroorzaken als de waardes van je sims constant in het oranje of rood staan en veel geel hebben...quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 15:38 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ah leuk, de lelijke Tokkie-sims in de OP
Trouwens, miskraam? Kan dat gebeuren dan? Heb het nog nooit gehad dat een sim dat kreeg..
Ik heb ook nog nooit een miskraam kunnen creeëren want als ze in het rood staan gaan ze gewoon dood, met baby en al.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 15:49 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Ja. Ik heb het nu gedaan via de inteenimator, maar je kunt het ook veroorzaken als de waardes van je sims constant in het oranje of rood staan en veel geel hebben...
Wow mooi bedrijfje! Ik ben nu bezig met een bloemenwinkeltje, maar het loop nog niet zo lekkerquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 15:40 schreef Marvellous het volgende:
Ik heb een tijdje niet meer gesimd omdat ik nu weer simcity 4 addict geworden ben![]()
Maar goed, ik wil jullie mijn prachtige sims niet onthouden dus vandaar wat nieuwe (en oude) screens!![]()
Dit is Fischer Fashion, de kledingzaak/make-over salon van Sera
[afbeelding]
Close up van het make-over gedeelte.
[afbeelding]
Dit is de woonkamer van de familie Solis. Wel aardig gelukt, al zeg ik t zelf![]()
[afbeelding]
Een gedownload huis waar veel van mn sims in wonen.
[afbeelding]
En zo voel ik me over 3 weken!!![]()
[afbeelding]
Zou halve aliens (die in de buurt wonen) ontmoeten ook werken?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 17:41 schreef Typmuts het volgende:
Maar nu staat er bij de verlangens "Aliens ontmoeten".
Misschien staat die mod hier tussen.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:47 schreef Revenge2005 het volgende:
beste mensen
voordat ik de sims 2 had heb ik een mod gezien waarmee je je servo kon opladen
doormideel van gekleurde drankjes ???
weet iemand welke mod ik bedoel
ik heb al gekeken op mts2 maar ik kan ze daar niet vinden
iemand een linkje toevallig
Ja maar ik kan mijn screens niet groter op internet zetten ik weet niet wat het is.. heel raar... Ja inderdaad ik weet het dat je al eerder screens erin heb gezet maar ik d8 deze keer laat ik je eens bedankenquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 14:59 schreef izzypizzy het volgende:
[..]
Ja graag gedaan hoor...maar in eerdere topics had ik altijd foto's van dezelfde formaat (die grote dus) in de op gezet, ligt een beetje aan m'n perfectionistische aardMaar ik vond het ook zo lullig dat ik jouw screens er steeds niet inzette dus vandaar dat ik t nu wel gedaan heb
![]()
Ik Wel !quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 09:12 schreef AntonDingeman het volgende:
Kopen jullie al die uitbreidingen? Of hebben jullie andere "bronnen"?
Je huiskamer is inderdaad heel goed geluktquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 15:40 schreef Marvellous het volgende:
Ik heb een tijdje niet meer gesimd omdat ik nu weer simcity 4 addict geworden ben![]()
Maar goed, ik wil jullie mijn prachtige sims niet onthouden dus vandaar wat nieuwe (en oude) screens!![]()
Hoi hoi,quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 19:02 schreef Revenge2005 het volgende:
beste Danaa jou moest ik net hebben
heb je toevallig een idee hoe ik de buurten reset ?
ik heb wat lopen rotzooien met de sims2en nu is dus echt iedereen zwanger en sta ik met 8 sims hahaha
ik wou graag weer alles gereset hebben zodat ik helemaal overniew kan beginnen
en dat huis wat je hebt die door X-fi gebouwd is zou ik daar eens een kijkje in mogen nemen
want ik kan geen goeie huizen vinden
Aha, ja weet ik veel..quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 19:15 schreef Revenge2005 het volgende:
ik volg dit topic al sinds deel1
maar heb nu net 2 dagen de sims 2 + uitbreidingen
ik zie je veel posten hiero dus zodoende
aangezien jullie vervente simmers zijn d8t ik dat je misschien wel wist hoe ik het zaakje resetten moest
weet iemand ook toevallig waar ik wat nude skins wegkan halen ?
zodat ik die irrtante blur niet zie
of dat ik ergens een patch kan krijgen voor die blur ?
ik had er wel 1
maar die was voor de sims2
nu heb ik alle expansions inclusief family funstuff
dus wie weet er een skin/patch de werkt met alle expansions
Aha okee, nou daar heb je het makkelijke antwoordquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 21:18 schreef Zowy het volgende:
[quote]Op zaterdag 5 augustus 2006 19:02 schreef Revenge2005 het volgende:
Ga naar Mijn documenten/EA games.
Dan de volledige map Sims 2 weggooien en opnieuw opstarten.
Ik had laatst precies dezelfde vraag, en was toen gaan zoeken op internetquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 22:22 schreef Danaa het volgende:
[..]
Aha okee, nou daar heb je het makkelijke antwoord![]()
Aha, en dat is toen gelukt?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 22:25 schreef Zowy het volgende:
[..]
Ik had laatst precies dezelfde vraag, en was toen gaan zoeken op internet
gooi ik hiermee dan niet me downloads weg ?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 21:18 schreef Zowy het volgende:
[quote]Op zaterdag 5 augustus 2006 19:02 schreef Revenge2005 het volgende:
Ga naar Mijn documenten/EA games.
Dan de volledige map Sims 2 weggooien en opnieuw opstarten.
Hoe verder ze komen met gitaarspelen (je kutn er de top van creativiteit mee bereiken), hoe briljanter ze gitaar gaan spelen. Je kunt ze ook eens samen laten spelen met bijv. een bassist en een drummer. Ik zet altijd een zooi instrumenten in een cirkel in een studentenhuis, dan gaan ze vanzelf samen jammen.quote:Op zondag 6 augustus 2006 23:24 schreef Revenge2005 het volgende:
mijn sim , net mee begonnen
Meet Henk![]()
[afbeelding]
enorm bedreven in het spelen van de Gitaar , hiermee verdient ie dan ook zijn geld
ook is hij een eersteklas student economie met goede cijfers ( 10nen)
Heeft altijd veel ruzie met de onderlinge studies
enorm populair bij de vrouwelijke sims ( alleen hebben de vriendinnen onder elkaar altijd slaande ruzie)
meer screens volgen soon
ja sorry voor de kledingquote:Op maandag 7 augustus 2006 12:04 schreef Danaa het volgende:
@ Revenge: Leuk hoor... alleen zijn kleding is erg standaard voor iemand op de campus..
Ben benieuwd naar de volgende screens.
Thnx Semtex ik zal dat eens proberenquote:Op maandag 7 augustus 2006 13:12 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Hoe verder ze komen met gitaarspelen (je kutn er de top van creativiteit mee bereiken), hoe briljanter ze gitaar gaan spelen. Je kunt ze ook eens samen laten spelen met bijv. een bassist en een drummer. Ik zet altijd een zooi instrumenten in een cirkel in een studentenhuis, dan gaan ze vanzelf samen jammen.
quote:Op maandag 7 augustus 2006 13:11 schreef SEMTEX het volgende:
Enne: Oplete!! (©Kikkerlikker): er zijn weer gruwelijk mooie skins gepost van Enayla op modthesims2.com waarmee je mooie sims kunt maken: http://www.modthesims2.com/showthread.php?t=181061
[afbeelding]
Jij bent duidelijk niet op de hoogte van fok!legende Kikkerlikker, spelling- ende grammaticawonderquote:Op maandag 7 augustus 2006 17:15 schreef parselmouth het volgende:
[..].
Die zijn inderdaad heel mooi, zit een mooie gloed over enzoSoms hebben die chicks ook zo'n overdreven opgepomt decollete, beter hebben deze dat niet want dat is echt lelijk bij wat lagere kleding.
Met bodyshop kun je de kleding verwijderen die je niet meer wil. Voor overige downloads is er de materiaalmanager of Sims2pack met die programma's kun je downloads "makkelijker" terugvinden en ordenen/verwijderen.quote:Op maandag 7 augustus 2006 19:43 schreef Yoni het volgende:
Na een poosje Sims 2 spelen en veeeel stuff downloaden, groeit mijn downloads map een beetje de pan uit. Nou zijn er toch best wat dingen die niet werken (met name kleding) en die zou ik dus graag weg willen gooien....alleen... hoe kom ik er nou achter wat wat is en wat wel/niet werktIs er ergens een progje waarin je zoiets kunt zien/doen?
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 12:20 schreef DrDentz het volgende:
Ik had een schoonmaakrobot gemaakt, maar toen die op hol sloeg en een ravage aanrichtte kreeg ik een dodelijke kakkerlakken plaag! Het spel werd helemaal traag en ik probeerde ze met alle macht weg te halen, iedere schoonmaker en ongediertebestrijder die eraan begon kwam om het leven.. tot ik het met m'n sim zelf probeerde, die er ook aan ten onder ging![]()
[afbeelding]
Nooit meer zal ik een schoonmaakrobot aan het werken zetten![]()
Haha een oud ventje..quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 13:13 schreef DrDentz het volgende:
Ja het was een eenzame oude bebaarde hippie die robotten bouwde![]()
Bouw een zwembad, stop ze erin en verwijder het trappetje.. ze verdrinken vanzelf.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 13:56 schreef Revenge2005 het volgende:
zo was ik weer even
ik had een vraagje , is er ook een mogelijkheid om van 2 pestkoppen van simss af te kopen
ik zit dan nog met me sim op de uni ( uitbreiding )
maar er zijn 2 personen die telkens alle meisjes in elkaar slaan ( Claudio hooghoeth en Samuel koper)
nu geef ik ze ook wel regelmatig een pak rammel met mijn sim
maar ik zou graag van deze 2 afkomen ( mag op een harde manier )|
dus er bv een mogelijkheid dat ik hun kamertje in de fik kan zetten
of ze laten verzuipenmag met cheats of zonder mag ook met bepaalde dingen die ik moet kopen
Je kan "Moveobjects on" gebruiken om je sim op te pakken en in het zwembad te dumpen.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 14:05 schreef Revenge2005 het volgende:
ik kan geen sims oppakken :S
is daar een speciale cheat voor zodat je ze kan oppakken ofzow ?
Als je nou eerst een zwembad bouwt.. trappetje eraan, laat je sim via de trap erin gaan. En verwijder dan de trap..quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 14:05 schreef Revenge2005 het volgende:
ik kan geen sims oppakken :S
is daar een speciale cheat voor zodat je ze kan oppakken ofzow ?
In een kamertje zetten & deur er uit halen?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 13:56 schreef Revenge2005 het volgende:
zo was ik weer even
ik had een vraagje , is er ook een mogelijkheid om van 2 pestkoppen van simss af te kopen
ik zit dan nog met me sim op de uni ( uitbreiding )
maar er zijn 2 personen die telkens alle meisjes in elkaar slaan ( Claudio hooghoeth en Samuel koper)
nu geef ik ze ook wel regelmatig een pak rammel met mijn sim
maar ik zou graag van deze 2 afkomen ( mag op een harde manier )|
dus er bv een mogelijkheid dat ik hun kamertje in de fik kan zetten
of ze laten verzuipenmag met cheats of zonder mag ook met bepaalde dingen die ik moet kopen
Mijn documenten/eagames/desims2/neighbourhoodsquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 14:16 schreef Miepje01 het volgende:
[..]
Moet eerlijk zeggen dat ik niet weet waar die gebleven zijnIn Storytelling staan ze niet.
Klopt, alleen die van studentenleven nietquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 14:23 schreef Marvellous het volgende:
[..]
Mijn documenten/eagames/desims2/neighbourhoods
Dan de buurt kiezen waarmee je speelt: droomzicht is bijv. N001 enz. En in die map kies je dan storytelling. Als t goed is staan ze daar![]()
Nopequote:Op dinsdag 8 augustus 2006 14:28 schreef Marvellous het volgende:
ook niet in die andere storytellingmap??
mijndocumenten/eagames/desims2/storytelling
Ik plak mn foto's ook nooit in de bijschriftbewerker, dus ik weet niet of t daar wel aan ligt...quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 14:32 schreef parselmouth het volgende:
Volgens mij moet je die foto's eerst 'inplakken' in de bijschriftbewerker, dan staan ze wel in die storytellingmap.
Dat zou kunnen, die van studentenleven heb ik inderdaad niet ingeplakt nog.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 14:32 schreef parselmouth het volgende:
Volgens mij moet je die foto's eerst 'inplakken' in de bijschriftbewerker, dan staan ze wel in die storytellingmap.
Pssst Danaa..... ik zit hier heel hard te studeren, is saai... vermaak mij met screenshots enzoquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 13:05 schreef Danaa het volgende:
Ik ben heerlijk aant spelen lekker wat dingen gedownload, speel nu met een alleenstaande moeder met 3 kinderen. Elke keer laat ik die man ff langskomen om haar zwanger te maken!!
Lotjeb? Ben je er nog.. Het spijt me.. maar lees nu pas je berichtjequote:Op dinsdag 8 augustus 2006 15:40 schreef Lotjeb het volgende:
[..]
Pssst Danaa..... ik zit hier heel hard te studeren, is saai... vermaak mij met screenshots enzo![]()
Uhhhh, pffoeee.. ik geloof modthesims.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 22:40 schreef Double-U het volgende:
Leuk Danaa, weet je toevallig nog waar je die box gedownload hebt? Ik zoek al heel lang naar een box.
Leuke screens weer Danaaquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 22:33 schreef Danaa het volgende:
[...]
Op deze sites kun je ook boxen downloaden:quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 22:40 schreef Double-U het volgende:
Leuk Danaa, weet je toevallig nog waar je die box gedownload hebt? Ik zoek al heel lang naar een box.
Het spel snap ik prima Danaaquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 22:12 schreef Danaa het volgende:
Leuk Revenge, begin je het spel een beetje te begrijpen??
Leuk die screens,, en ja ze vallen voor elkaar, dat kunnen we al zien aan de manier waarop de op bed liggen. Laat ze maar een kindje maken, ben benieuwd naar het uiterlijk![]()
![]()
Je kan haar wel in laten trekken en je huis gaan verbouwen... Dan is het ook groter. Is denk ik goedkoper als dat je een nieuw huis gaat kopen. Of speel je ook met geldcheats? Dan kun je makkelijk een huis kopen..quote:Op woensdag 9 augustus 2006 08:11 schreef Revenge2005 het volgende:
[..]
Het spel snap ik prima Danaa![]()
moet alleen even wennen aan al de uitbreidingen
want ik vind steeds nieuwe dingen uit haha
jennifer en henk wonen nog niet samen hoor
gaat binnekort wel gebeuren maar dit huis is te klein
dus eerst even een ander huisje kopen als ik straks terugkom van het werk
Henk heeft inmiddels een baan als Paranormaal begaafde
ook is henk nog maar 10 sims verwijderd van zijn levenswens Ojaa met 20 verschillende sims![]()
Je kunt adults en youngadults (studenten) wel gewoon elkaar laten ontmoeten. je kunt ze naar een uitgaansgelegenheid in de stad sturen of zoals ik heb gedaan: Een adult laten chatten met een youngadult en haar vervolgens opbellen en uitnodigen. Ik heb nu dus een youngadult en een adult met een relatie.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 17:09 schreef timp0e het volgende:
Jeeeej. Ik heb nu eindelijk alle uitbreidingen! Echt tof.
Alleen jammer dat je géén studentehuizen en huizen zelf samen in 1 buurt kan maken. Voor studentenhuizen moet je dus echt naar een speciale buurt, dat vind ik dus wel jammer.
Maar verder niks op aan te merken!![]()
Volgens mij houd jij wel van ruige sims etc?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 11:27 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Je kunt adults en youngadults (studenten) wel gewoon elkaar laten ontmoeten. je kunt ze naar een uitgaansgelegenheid in de stad sturen of zoals ik heb gedaan: Een adult laten chatten met een youngadult en haar vervolgens opbellen en uitnodigen. Ik heb nu dus een youngadult en een adult met een relatie.
Wat screenshots:
wat nieuwe sims...
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 14:31 schreef Revenge2005 het volgende:
je wilt cheaten neem ik aan
je start het spel en laad je huisje/gezin
dan druk je op CTRL + Shift + C ( dus allemaal indrukken )
dan krijg je een console daar kan je de cheats intikken
dan typ je in MaxMotives en druk je op enter
je sims zal nadat je op enter hebt gedrukt alle *needs* weer vol hebben
MaxMotives werkt alleen als je nightlife hebt geinstalleerd
Succes ermee
Die tweede heeft echt leuk spul, thanx!!quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 22:53 schreef Marvellous het volgende:
[..]
Leuke screens weer Danaa
Holden heb je zeker van atwt![]()
[..]
Op deze sites kun je ook boxen downloaden:
http://www.simsquirts.com/simsquirtslight.htm
http://www.simgedoehns2.de/eng/objects/objects_kz01.htm
Vind jij piercings en skullriemen al ruig?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 15:28 schreef Danaa het volgende:
[..]
Volgens mij houd jij wel van ruige sims etc?
In combinatie met de haren, de kleren & de tatoeages wel jaquote:Op woensdag 9 augustus 2006 20:11 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Vind jij piercings en skullriemen al ruig?![]()
Deze kapsel he, ik zie hem alleen bij de volwassen mannen staan in de lijstje als ik een familie wil aanmaken. Bij tieners heb ik dat niet, behalve als ik een student creeër. Is er een manier om hem ook gewoon bij de tieners te krijgen? Of zal ik toch weer een hairstyle moeten downloaden?quote:
Inderdaad, dat bedoel ik.. heb het niet alleen over de piercings en tattoo's maar in combinatie met haar en kleding en accesoires..quote:Op woensdag 9 augustus 2006 20:52 schreef Miepje01 het volgende:
[..]
In combinatie met de haren, de kleren & de tatoeages wel ja![]()
Hij is inderdaad leuk bij tieners! Maar hij is mij nog nooit opgevallen.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 21:13 schreef timp0e het volgende:
Ik heb alweer een vraagje hoor! *100x bloost*
[..]
Deze kapsel he, ik zie hem alleen bij de volwassen mannen staan in de lijstje als ik een familie wil aanmaken. Bij tieners heb ik dat niet, behalve als ik een student creeër. Is er een manier om hem ook gewoon bij de tieners te krijgen? Of zal ik toch weer een hairstyle moeten downloaden?
Alvast bedankt!
bar kopen, ober inhuren, muziek aanzetten, het partyspel in huis halen, een bubbelbad neerzetten, gaan dansen op de muziek, een buffettafel met eten regelen, etc.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:49 schreef Lotjeb het volgende:
En nog even een vraag: wat kan je doen om de feestjes een beetje gezellig te maken?
Het kapsel voor tieners moet je downloaden.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 21:13 schreef timp0e het volgende:
Ik heb alweer een vraagje hoor! *100x bloost*
[..]
Deze kapsel he, ik zie hem alleen bij de volwassen mannen staan in de lijstje als ik een familie wil aanmaken. Bij tieners heb ik dat niet, behalve als ik een student creeër. Is er een manier om hem ook gewoon bij de tieners te krijgen? Of zal ik toch weer een hairstyle moeten downloaden?
Alvast bedankt!
Misschien heb je het al gevonden... maar hier kun je het vindenquote:Op woensdag 9 augustus 2006 21:38 schreef Lotjeb het volgende:
Waar kan ik ergens vinden wat de levenswensen van mijn sims zijn?
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 00:10 schreef Marvellous het volgende:
[..]
Het kapsel voor tieners moet je downloaden.
Hier is de link: http://www.modthesims2.com/showthread.php?t=85722
Je kunt het kapsel ook voor kinderen en peuters gebruiken![]()
Het is geen hotmail adres, maar gewoon Outlook Express, en daar komt, zover ik weet alles gewoon in Postvak in binnen.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 16:18 schreef Revenge2005 het volgende:
kijk eens in je spam folder ?
het kan wel wat trager zijn hoor want die site is de laatste tijd niet al te vlot
Komen daar niet heel veel verzendkosten bij? Het is inderdaad wel heel goedkoop trouwens.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 08:51 schreef Babbel1 het volgende:
Echt leuke screens allemaal! Ik ga over een week een goede computer kopen en dan ook eindelijk de Sims 2!! (met nachtleven en studentenleven).![]()
Trouwens, ik ga de sims hier bestellen, is veel goedkoper dan bol.com enzo!
Als ik er een beetje in zit, zal ik ook eens proberen om screens te posten!![]()
Heb eindelijk weer mijn wachtwoord voor modthesims terug gevonden. Kan ik eindelijk dit kapsel downloadenquote:Op donderdag 10 augustus 2006 00:10 schreef Marvellous het volgende:
[..]
Het kapsel voor tieners moet je downloaden.
Hier is de link: http://www.modthesims2.com/showthread.php?t=85722
Je kunt het kapsel ook voor kinderen en peuters gebruiken![]()
Nope, het verzenden is gratis, heb ik gehoord. Mocht het nou niet zo zijn, zal ik het wel even melden hier. Ik ga het volgende week bestellen als het goed is, ik kan niet wachten!quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 10:46 schreef Miepje01 het volgende:
[..]
Komen daar niet heel veel verzendkosten bij? Het is inderdaad wel heel goedkoop trouwens.
Mooie screens Marvellous!
Ik vind t geen spam hoor, ik hou van screensquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 12:04 schreef SEMTEX het volgende:
Sorry voor 't gespam, maar ik heb gisteren 4 nieuwe studenten in een huis gepropt en ze hebben allemaal hun eerste semester met een 10 afgesloten
Dat zou helemaal mooi zijn!quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 11:03 schreef Babbel1 het volgende:
[..]
Nope, het verzenden is gratis, heb ik gehoord. Mocht het nou niet zo zijn, zal ik het wel even melden hier. Ik ga het volgende week bestellen als het goed is, ik kan niet wachten!
Ja, vind ik ook! Qua stijl heel mooi, maar niet echt mooi gemaakt!quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 13:41 schreef Revenge2005 het volgende:
vind die screens van Semtex veels te veel op barbie poppen lijken ziet er zo plastic uit
Tja, en ik houd weer niet van die standaard skins met standaard haar en standaard kleding. Boeie, iedereen zijn smaak.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 13:41 schreef Revenge2005 het volgende:
vind die screens van Semtex veels te veel op barbie poppen lijken ziet er zo plastic uit
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 13:41 schreef Revenge2005 het volgende:
Ik vind de sims van semtex wel mooi, hoewel het niet helemaal mijn smaak is. Ieder van ons heeft duidelijk zn eigen simstijl dus t lijkt me onnodig om andermans sims af te kraken.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 13:51 schreef Orcaman1984 het volgende:
[..]
Ja, vind ik ook! Qua stijl heel mooi, maar niet echt mooi gemaakt!
Je bedoeld toch niet mij he?????quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 14:50 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Tja, en ik houd weer niet van die standaard skins met standaard haar en standaard kleding. Boeie, iedereen zijn smaak.
Ben ik t helemaal mee eens!! K vind Semtex' sims ook mooi en ik vind het een beetje lullig om zo te reageren op andermans screens....ieder z'n stijl hoorquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 15:26 schreef Marvellous het volgende:
[..]
[..]
Ik vind de sims van semtex wel mooi, hoewel het niet helemaal mijn smaak is. Ieder van ons heeft duidelijk zn eigen simstijl dus t lijkt me onnodig om andermans sims af te kraken.![]()
Joy to the simworld![]()
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 15:28 schreef Marvellous het volgende:
[..]
Hoe is t met je bloemenwinkel??? Wanneer zet je eens wat screens neer?![]()
Ze zijn mooi!quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 15:18 schreef Orcaman1984 het volgende:
Dus ik zoeken naar die huizen, blijkt dat ik ze weg gegooid hebt![]()
Dus ik denk dat ik ze maar overnieuw gaat maken, want ze zijn wel mooi![]()
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 18:07 schreef Lotjeb het volgende:
[..]
Snel nieuwe maken en online zetten jij![]()
Ik verwacht dat Phini Hakkel dit weekend het ouderlijk huis verlaat, dus er is haast bijquote:
Leukquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 18:23 schreef Lotjeb het volgende:
[..]
Ik verwacht dat Phini Hakkel dit weekend het ouderlijk huis verlaat, dus er is haast bij![]()
En een plaatje van Phini erbij, van toen ze nog een klein meisje was
[afbeelding]
Als ik die screens van SEMTEX vergelijk met die van Marvellous, vind ik de sims van Marvellous stukken en stukken mooier..quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 13:41 schreef Revenge2005 het volgende:
Dat eerste huisquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 15:18 schreef Orcaman1984 het volgende:
Ik geef je helemaal gelijk![]()
---
Ik heb trouwens wat screens gevonden van huizen die ik een tijd geleden heb gemaakt en online gezet!
Deze mooie moderne villa!
[afbeelding]
[afbeelding]
En deze beginnershuisje met kelder en openhaard!
[afbeelding]
Dus ik zoeken naar die huizen, blijkt dat ik ze weg gegooid hebt![]()
Dus ik denk dat ik ze maar overnieuw gaat maken, want ze zijn wel mooi![]()
Ik ook altijd hoor, ik leef me altijd helemaal in in het spel!!quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 17:23 schreef Orcaman1984 het volgende:
[..]
( Wat ga ik hier serieus op in!!)
Moet je haar wel eerst met haar ouders uit het huis halen en dan met zijn allen in dat huis zetten.. anders neem je dat geld niet mee en kun je het niet kopen.. Snappie?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 19:01 schreef Lotjeb het volgende:
Prijs is onbelangrijk, Phini heeft rijke ouders![]()
En dat kleine huisje is perfect, het past mooi bij mijn simstijl![]()
Kan ik helaas niet bevestigen. Een zaak aan huis heb ik alleen nog maar kunnen 'opdoeken'.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 17:23 schreef Orcaman1984 het volgende:
Dus ik weet nog niet wat ik ga doen met die bloemenwinkel! Misschien koop ik een los kavel en doek ik de zaak-aan-huis op! Als het goed is krijg ik dan die $30.000 zaakwaarde (als iemand dat kan bevestigen, graag!) en kan ik een nieuwe winkeltje starten op een andere kavel![]()
Je bent er inderdaad wel serieus mee bezigquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 17:23 schreef Orcaman1984 het volgende:
( Wat ga ik hier serieus op in!!)
Vrouwen leven er hun oude Barbiefantasien op uit, denk ikquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 18:41 schreef Revenge2005 het volgende:
tis gewoon zo plastic ze zijn wel nice ( kwa kleding enzo )
ik bedoel er verder niks mee Semtex maar tis net alsof je op een oude graka zit
lijkt bijna wel een waterverf schilderij zoals dat eruit ziet
iedereen heeft zijn eigen smaak dan dat is ieders goedrecht
Schijnbaar is me edit niet opgeslagen want er had nog wat achter gemoeten
dus het was niet de bedoeling om je af te kraken
dus Excuses als je dat zo opgevat hebt
en ik ben ook een man![]()
is het zo raar dan als mannen dit spel spelen ?
Dat is simpel te verklaren, ik heb de kwaliteit van de textures van mijn Sims op zijn allerhoogst staan (want ik vind het leuk alle details op kleding te zien ipv zo'n blurrige kleurenbrij) en alle simspics worden gesharpened voor ze online gaan, want dat ziet er beter uit.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 20:09 schreef Danaa het volgende:
Ik vind nu de sims van SEMTEX er een beetje anders uitzien.. alles heeft hoeken lijkt wel.. de haren kleding etc.
Ieder zijn eigen stijl en mening
dude...ze zegt toch let it go!!quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 00:52 schreef Revenge2005 het volgende:
had je mijn post nog gelezen ?
denk et niet
is gewoon zo plastic ze zijn wel nice ( kwa kleding enzo )
ik bedoel er verder niks mee Semtex maar tis net alsof je op een oude graka zit
lijkt bijna wel een waterverf schilderij zoals dat eruit ziet
iedereen heeft zijn eigen smaak dan dat is ieders goedrecht
Schijnbaar is me edit niet opgeslagen want er had nog wat achter gemoeten
dus het was niet de bedoeling om je af te kraken
dus Excuses als je dat zo opgevat hebt
en ik ben ook een man
is het zo raar dan als mannen dit spel spelen ?
bij deze dus
Zo ervaar ik het ook. Al had ik als kind dan niet zo veel met barbies. Het voelt een beetje als spelen met de poppen, het poppenhuis (quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 00:35 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Vrouwen leven er hun oude Barbiefantasien op uit, denk ik
Ik heb alle uitbreidingen en ook het holiday pack en family fun stuff pack..quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 09:25 schreef J-Will het volgende:
wat voor uitbreidingen hebben jullie er allemaal op zitten?
Hey Vanillivi je bent r weerquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 11:12 schreef vanillivi het volgende:
Hier drie screenshotjes van de familie Burton:
De "main"-expansions:quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 09:25 schreef J-Will het volgende:
wat voor uitbreidingen hebben jullie er allemaal op zitten?
Mijn vriendin heeft het spel gekocht en ik ben ook zwaar verslaafdBen altijd twee uur eerder wakker dus tja, dan moet je wat he
Wat een buik zeg!!!quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 11:12 schreef vanillivi het volgende:
Leuke screenshots weer!!!!
Ik ben jaloers...quote:
Echtquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 12:42 schreef Marvellous het volgende:
[..]
Ik ben jaloers...![]()
Izzypizzy is vandaag ook al vertrokken naar Frankrijk..
Nu ben ik helemaal alleen![]()
![]()
Haha succesquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 12:27 schreef Danaa het volgende:
[..]
Wat een buik zeg!!!my god..
Ik ga vannacht op vakantie, dus dat word 3 weken geen sims en geen internet![]()
Ga sims en dit topic wel missen!
ben best verslaafd denk ik
Dankje..!!! Ik hoop dat ik sims een beetje 8er met kan latenquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 16:35 schreef Miepje01 het volgende:
[..]
Haha succes
Als je vakantie een beetje leuk is denk je denk ik geen eens aan de sims en dit topic
Veel plezier!
Even een vraagje trouwens.. Hoe kun je de kleding van een peuter veranderen? Er wordt gezegd door als volwassene met een peuter voor een spiegel te gaan staan.. Maar dit doet ie bij mij niet.. Moet je hiervoor nog iet speciaals doen dan, of is dat bij een bepaald uitbreidingspakket?
Dat met die spiegel werkt alleen als je t uiterlijk wilt veranderen. Om de kleding van een peuter te veranderen heb je een commode (dat ding waar ze luiers verschonen) nodig.. Je kunt er dan met een volwassen sim op klikken. Ik weet niet meer of je hier een uitbreidingspakket voor nodig hebt.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 16:35 schreef Miepje01 het volgende:
Even een vraagje trouwens.. Hoe kun je de kleding van een peuter veranderen? Er wordt gezegd door als volwassene met een peuter voor een spiegel te gaan staan.. Maar dit doet ie bij mij niet.. Moet je hiervoor nog iet speciaals doen dan, of is dat bij een bepaald uitbreidingspakket?
Nee daar heb je geen uitbreidingspakket voor nodig.. dat kan altijdquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 17:28 schreef Marvellous het volgende:
[..]
Dat met die spiegel werkt alleen als je t uiterlijk wilt veranderen. Om de kleding van een peuter te veranderen heb je een commode (dat ding waar ze luiers verschonen) nodig.. Je kunt er dan met een volwassen sim op klikken. Ik weet niet meer of je hier een uitbreidingspakket voor nodig hebt.![]()
Ow oke.. Ik dacht me vaag te herinneren dat het in het begin nog niet kon...quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 17:29 schreef Danaa het volgende:
[..]
Nee daar heb je geen uitbreidingspakket voor nodig.. dat kan altijd![]()
Dat doet ie bij mij nietquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 17:23 schreef Danaa het volgende:
[..]
Dankje..!!! Ik hoop dat ik sims een beetje 8er met kan latenmaar ben zo verslaafd
![]()
Ja inderdaad je moet je peuter optillen en voor de spiegel gaan staan en op de spiegel drukken dan komt er een optie bij te staan waarmee je het uitlerlijk van je peuter kan veranderen!!
Welke uitbreidingen heb je allemaal..
Oooh dat klopt jaquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 17:28 schreef Marvellous het volgende:
[..]
Dat met die spiegel werkt alleen als je t uiterlijk wilt veranderen. Om de kleding van een peuter te veranderen heb je een commode (dat ding waar ze luiers verschonen) nodig.. Je kunt er dan met een volwassen sim op klikken. Ik weet niet meer of je hier een uitbreidingspakket voor nodig hebt.![]()
Die weet ik wel te vinden, maar dan krijgen je popjes net zo'n Barbieskin als de mijnequote:Op zaterdag 12 augustus 2006 16:27 schreef Revenge2005 het volgende:
weet iemand toevallig een paar fatsoenlijke skins zodat de decollete enzo niet zo plat lijken ( lijkt me wel vaag dat iederen in simland een cupje A heeft)
quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 17:49 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Die weet ik wel te vinden, maar dan krijgen je popjes net zo'n Barbieskin als de mijne.
www.modthesims2.comquote:Op zondag 13 augustus 2006 15:15 schreef hetzusjevan het volgende:
Hallo! Ik sim ook graag, en ik heb alle uitbreidingspakketten (behalve die extra zoals Family Fun), maar ik vraag me af waar jullie al die leuke kapsels vandaan halen? Zoals dit bijv: klik. Zouden jullie wat links op een rijtje willen zetten?
Het schoolhoofd moet je ten eerste welkom heten in je huisje. Daarna loop je telkens naar een kamer toe en als hij binnen is, kun je geloof ik de optie 'schoolhoofd rondleiden' kiezen. Daarna iets lekkers koken voor hem en hopen dat-ie 't genoeg vindt. Ik heb 1 keer gehad dat het schoolhoofd kwam aangereden, een rondlopende gaste in bikini zag en meteen zei: dit is geen familie voor onze schoolquote:Op zondag 13 augustus 2006 20:54 schreef tess1987 het volgende:
Hoe kun je de levenswens van je sim zien? En als het schoolhoofd langs komt, hoe kun je hem dan een rondleiding geven en zorgen dat hij eet? Dat lukte bij mij niet, hij bleef de hele tijd buiten staan.
Twee van mn sims zijn vandaag toevallig aangenomen op de particuliere school. Het voordeel daarbij is dat het plezierbalkje minder snel rood wordt als ze op school zijn, en ik geloof dat als ze een baan hebben ook een lever hoger starten..quote:Op zondag 13 augustus 2006 21:32 schreef shiNinG_staR het volgende:
Wat is het nou eigenlijk het verschil tussen de part. en de normale school? Behalve dat ze een schooluniform aanmoeten?
Mijn sim Carly ging als tiener ook niet naar school terwijl haar zusje (dat nog kind was) wel steeds opgehaald werd.quote:Ik heb trouwens een probleempje met een tiener, hij wil namelijk niet naar school. Of hij wil wel, maar het lukt niet. De andere gezinsleden gaan uit zichzelf de bus in, maar hij niet en ook als ik zelf de optie kies 'naar school gaan' gaat die opdracht weer weg zeg maar. Foutje in het spel zeker?
Nog een voordeel (vind ik tenminste) van de particuliere school is dat de kinderen en tieners vaardigheidspunten verdienen i.p.v. geld met bepaalde binnensschoolse activiteiten.quote:Op zondag 13 augustus 2006 22:21 schreef Marvellous het volgende:
[..]
Twee van mn sims zijn vandaag toevallig aangenomen op de particuliere school. Het voordeel daarbij is dat het plezierbalkje minder snel rood wordt als ze op school zijn, en ik geloof dat als ze een baan hebben ook een lever hoger starten..
Staat ergens onder de grafische opties aangegeven, omdat lichtinval en schaduw weer iets meer van je kaart vraagt.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 10:07 schreef fresta het volgende:
bij mij komt er geen licht naar binnen, hoeveel ramen ik ook heb. Hoe kan ik dat veranderen?
mooi huis trouwens! zelf gemaakt?
je kunt her formaat van je plaatjes aanpassen onder dat knopje met de drie puntjes (in je menubalkje in 't spel). Da zet je de kwaliteit en grootte dus op z'n hoogst.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 19:05 schreef Double-U het volgende:
Toch maar even vragen. Hoe krijgen jullie die plaatjes zo groot en scherp?
De mijne zijn klein en als ik ze vergroot worden ze onscherp.
Wie kan me helpen, kan ik ook eens wat screens zetten!
Heey, hoe doe je dat? Zo'n foto maken dat ze ook dan echt poseren. Tof!quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 18:29 schreef Double-U het volgende:
Eindelijk wat screens van mij.
Dit is de familie Paranoia. Vader en 3 kids, moeder is aan het werk. En terwijl moeder werkt proberen vader Ramon en de kids Sam, Pieter en Myron de nieuwe camera uit.
Eerst netjes
http://i94.photobucket.co(...)1e6845c_91f37c45.jpg
dan gek
http://i94.photobucket.co(...)1e6845c_d1f37c1e.jpg
Met één van de carriere bonussen (voorwerpen) krijg je zo'n camera. Wel grappig ja, je kan ze in allemaal posities laten poseren en zo blijven ze staan tot je het wegklikt.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 23:07 schreef timp0e het volgende:
[..]
Heey, hoe doe je dat? Zo'n foto maken dat ze ook dan echt poseren. Tof!![]()
de oprit van de garage bestaat uit twee garagedelen waarbij de deur op de verbinding van de twee delen komt. Er is een garagedeel met een soort van uitloop die over de straat heengaat, en dr is een simpel rechthoekig garagedeel. Als je die achter elkaar legt heb je het fundament voor je garage!quote:Op zondag 20 augustus 2006 11:04 schreef mirrie1986 het volgende:
Ik heb nu ook sinds kort het spel. Maar ik vraag mij af, als ik een oprit maak, hoe kan ik dan ook zeg maar de garagedeur plaatsen?
En hoe kom je bij de plek waar je downloads neer moet zetten? Ik heb al veel topics doorgelezen, maar kom er niet achter...
Maar als ik kijk bij ea games, sims 2, dan zie ik geen downloads staan, alleen tsdata, tsbin, enz.. Waar staat dan downloads?quote:Op zondag 20 augustus 2006 11:42 schreef releaze het volgende:
[..]
de oprit van de garage bestaat uit twee garagedelen waarbij de deur op de verbinding van de twee delen komt. Er is een garagedeel met een soort van uitloop die over de straat heengaat, en dr is een simpel rechthoekig garagedeel. Als je die achter elkaar legt heb je het fundament voor je garage!
en downloads... in je mijn documenten, eagames, sims2, en dan downloads geloof ik zo from the top of my head
Je kijkt verkeerd, je kijkt dan via mijn computer/progam files.quote:Op zondag 20 augustus 2006 11:59 schreef mirrie1986 het volgende:
[..]
Maar als ik kijk bij ea games, sims 2, dan zie ik geen downloads staan, alleen tsdata, tsbin, enz.. Waar staat dan downloads?
Hey, ik speel de sims (nog) niet, maar volgens mij heb je een gouden huwelijk als je 50 jaar getrouwd bent, toch?quote:Op zondag 20 augustus 2006 13:43 schreef STEADYASWEGO het volgende:
zit je dan niet verkeerd?
niemand die weet van het gouden huwelijk?
Als je het gezinnetje stichten en carriere maken een beetje hebt gehad, dan is 'Gaan het Maken' een leuke afwisseling. Ik vind het zelf een hele leuke uitbreiding!quote:Op zondag 20 augustus 2006 19:30 schreef zoeperzazke het volgende:
vinden jullie OfB het geld waard? Ik zit nog steeds te twijfelen of ik die zal kopen of dat ik wacht tot sinterklaas
Ey, tof!quote:Op maandag 21 augustus 2006 10:34 schreef Rens_Wilders het volgende:
Zodirect De Sims 2 kopen!!Waarom gaan de winkels op maandag pas om één uur open
![]()
ja dat weet ik.. maar hoe krijg je het voor elkaar dat je sims 50 jaar getrouwd zijnquote:Op zondag 20 augustus 2006 19:43 schreef Babbel1 het volgende:
[..]
Hey, ik speel de sims (nog) niet, maar volgens mij heb je een gouden huwelijk als je 50 jaar getrouwd bent, toch?
Je moet als volwassenen trouwen en als ze dan allebei oud zijn kun je een huwelijksfeest geven. Dat is dan het gouden huwelijk!quote:Op maandag 21 augustus 2006 14:32 schreef STEADYASWEGO het volgende:
[..]
ja dat weet ik.. maar hoe krijg je het voor elkaar dat je sims 50 jaar getrouwd zijn?
En als je gewoon de DVD erin doet?quote:Op maandag 21 augustus 2006 17:56 schreef --Christiaan-- het volgende:
Ik heb Studentenleven. Na installatie zegt ie dat ie gaat updaten, en zegt "doe CD 4 van sims 2 erin", maar ik heb de DVD-versie van sims 2. Als ik op annuleren druk dan kapt hij er mee in deïnstaleert alles.
Wie kan me helpen?
Blijf ik de error krijgen, ga nu met patch proberen.quote:Op maandag 21 augustus 2006 18:26 schreef timp0e het volgende:
[..]
En als je gewoon de DVD erin doet?
Aaaah, wat cutequote:Op maandag 21 augustus 2006 22:13 schreef Rens_Wilders het volgende:
[afbeelding]
Mo gaat samenwonen met zijn vriend![]()
quote:Op maandag 21 augustus 2006 23:31 schreef Sessy het volgende:
mijn vriend vandaag:
heb je al sinds je van vakantie terug bent sims gespeeld?!
ik: nee hoor hoezo
vriend: er ligt een sims cd op je tafel!
ik: dat betekent juist dat ik 'm niet heb gespeeld, normaal zit die cd er altijd in.
"aging off" of zo iets.quote:Op maandag 21 augustus 2006 14:32 schreef STEADYASWEGO het volgende:
[..]
ja dat weet ik.. maar hoe krijg je het voor elkaar dat je sims 50 jaar getrouwd zijn?
Hehehe, daar baal ik ook altijd zo van!quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 00:00 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Een paar uur geleden was hij nog schattig, nu is het een lelijke oude bok met grijs haar![]()
![]()
Heb je het ondertussen al opgelost?quote:Op maandag 21 augustus 2006 19:17 schreef --Christiaan-- het volgende:
Patch geeft me ook dat ik die CD erin moet proppen.
In het zwembad gooien en de trap weghalen! Geen grijze duiven in het spel!!!quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 00:00 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Een paar uur geleden was hij nog schattig, nu is het een lelijke oude bok met grijs haar![]()
![]()
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 00:00 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
![]()
oke dank je wel, ga ik dat eens proberenquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 10:36 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Staat ergens onder de grafische opties aangegeven, omdat lichtinval en schaduw weer iets meer van je kaart vraagt.
Ik heb bijv. de spiegels uitgeschakeld (Ik zie dat Revenge2005 ze wel aan heeft staan, omdat er 'V1.4 in beeld staat) omdat mijn 64MB-kaartje het anders niet trekt
.
Is ze moe, wil ze naar de wc, hebben ze voldoende geknuffeld en gegrapt en gespeeld tevoren, hebben ze gegeten?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:21 schreef fresta het volgende:
een van mijn sims wil niet met haar 'bijna liefje' in het pasfotohokje... weet iemand waarom niet?
Ik heb er nu ook eentje die er 10 wil. Door vakantiedagen en ouderschapsverlof heeft ze momenteel 10 vrije dagen staan. Ik heb ze in een groter huis gezet omdat de kinderen in 't huis op begon te stapelen, maar nu trekt m'n geheugen het niet echt meerquote:Op donderdag 24 augustus 2006 01:15 schreef Sessy het volgende:
Ja dat het supere aan sims.. Ik had een moeke die alsmaar kindertjes kreeg en met haar 3 weekeindes (ze was heel snel gepromoveerd naar de top van de wetenschapscarriere) en vaders' drie weekeindes heeft ze nog ouderverlofsdagen opgespaard zelfs die ze in haar oude dag heeft verbruikt. En daarna met pensioen gegaan natuurlijk... Ze heeft dus een week of anderhalf gewerkt en vervolgens nooit meer wat gedaan... Alhoewel nee ze is 1 dag wezen werken geloof ik.
Die pa wilde 10 kinderen. Maar dat trok mijn pc niet.
SEMTEX wij willen jouw simquote:Op maandag 21 augustus 2006 13:54 schreef izzypizzy het volgende:
Semtex ik ben verliefd op die sim op die ene laatste en 2 na laatste foto's, heb je die zelf gemaakt of gedownload???? Als je m zelf gemaakt heb kan ik m dan ergens van je downloaden???![]()
![]()
4 kids? 5?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 16:39 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik heb er nu ook eentje die er 10 wil. Door vakantiedagen en ouderschapsverlof heeft ze momenteel 10 vrije dagen staan. Ik heb ze in een groter huis gezet omdat de kinderen in 't huis op begon te stapelen, maar nu trekt m'n geheugen het niet echt meer.
quote:
Nee hoor, gaat heel makkelijk: die moeder heeft als wens elke keer kinderen krijgen. Bij elk kind krijgt ze dus weer 8 of 10.000 wenspunten. Met 30.000 krijg je een pot levenselixer en met levenselixer kun je je leven verlengen. Ze heeft al 2 potten opquote:Op donderdag 24 augustus 2006 23:45 schreef Sessy het volgende:
[..]
4 kids? 5?
Je trekt het trouwens qua levensduur niet om 10 kids te krijgen, tenzij je dus een cheat gebruikt of op de eerste dag van je volwassenheid gelijk zwanger wordt.
Of je schaft een swimming-pool-of-doom aan.![]()
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 11:33 schreef Sessy het volgende:
Ja ook, dat had ik op zich ook gebruikt ja... Maar stel nou dat je dat natuurlijk wilt doen.
Waar laat je dan al die kids behalve in het zwembad met de duikplank zonder de trap?
Overigens zou 't best kunnen dat je minder wenspunten verliest met de dood / weghalen door social services van een kind dan je krijgt van het krijgen, mits je ze gelijk verzuipt en dus niet met de wenspunten van de zusjes/broertjes te maken hebt.
en ookquote:Op zondag 20 augustus 2006 11:42 schreef releaze het volgende:
[..]
en downloads... in je mijn documenten, eagames, sims2, en dan downloads geloof ik zo from the top of my head
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:20 schreef releaze het volgende:
meestal als je iets downloadt zit het voorverpakt in een zip bestand. deze bestanden kan je openen met bijvoorbeeld winzip, winrar oid.. ikzelf heb izarc, is gratis programmaatje.
in die zip zit meestal een .package file. deze hoef je NIET te openen oid, ze simpelweg in de downloadsmap zetten zorgt er al voor dat ze geinstalleerd zijn.
er zijn ook sims2pack extenties, dit zijn wel bestanden die je moet installeren, maar in het sims2 programma zit al automatisch een functie waardoor deze zaakjes geopend en geinstalleerd kunnen worden.
voor de rest, als je op modthesims2 downloadt, is het makkelijk als je Qxpress installeert (staat op de website) dan hoef je simpelweg de rode Q-tjes aan te klikken wanneer je iets wil downloaden, en als je dan klaar met objecten zoeken bent klik je in Qxpress "Install" oid.. Hij download en installeert de bestanden dan automatisch.
sims 1 of 2? Dus zeg maar echt levensecht uitziende sims of beetje pixelachtig?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 20:54 schreef cynthia14 het volgende:
Heeeiii,,,heeeiiii
ik speel al heel lang de sims2 en heb ze al allemaal?
maar de downloads hoe krijg je die in het spel dan??
Weten jullie het misschien het?
reageer terug als je wilt
Groeten![]()
![]()
nee ik bedoel dat er onder haar wensen staat dat als ik ze wel op de foto laat gaan dan gaan er zoveel punten van afquote:Op donderdag 24 augustus 2006 01:13 schreef Sessy het volgende:
[..]
Is ze moe, wil ze naar de wc, hebben ze voldoende geknuffeld en gegrapt en gespeeld tevoren, hebben ze gegeten?
Zoek een andere vriendin.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 10:58 schreef fresta het volgende:
[..]
nee ik bedoel dat er onder haar wensen staat dat als ik ze wel op de foto laat gaan dan gaan er zoveel punten van af
Je betaalt niet voor de bezorging van boodschappen, je bent er een paar uur tussenuit (handig als je sims ineens van slaap-waakritme moeten veranderen), je kunt neuken met je minnares zonder dat je vrouw erachter komt (of minnaar/man), je ontmoet een hele hoop nieuwe sims (als je overdag gaat) waar je vriendschappen mee kunt sluiten.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 11:31 schreef X-fi het volgende:
Wat is een plus punt om de stad in te gaan?
En je kan er nieuwe games kopen!quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 13:15 schreef Sessy het volgende:
[..]
Je betaalt niet voor de bezorging van boodschappen, je bent er een paar uur tussenuit (handig als je sims ineens van slaap-waakritme moeten veranderen), je kunt neuken met je minnares zonder dat je vrouw erachter komt (of minnaar/man), je ontmoet een hele hoop nieuwe sims (als je overdag gaat) waar je vriendschappen mee kunt sluiten.
Of heb je 't over een andere stad. Vakantie in Sims 1 was gewoon vet.![]()
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 13:15 schreef Sessy het volgende:
[..]
Je betaalt niet voor de bezorging van boodschappen, je bent er een paar uur tussenuit (handig als je sims ineens van slaap-waakritme moeten veranderen), je kunt neuken met je minnares zonder dat je vrouw erachter komt (of minnaar/man), je ontmoet een hele hoop nieuwe sims (als je overdag gaat) waar je vriendschappen mee kunt sluiten.
Of heb je 't over een andere stad. Vakantie in Sims 1 was gewoon vet.![]()
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 13:47 schreef parselmouth het volgende:
Pff, ik had de koppelende zigeunerin gebeld voor een date voor m'n strakke jonge chickie waar ik sindskort mee speel. Krijg ik een metal opa als date
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |