Zou halve aliens (die in de buurt wonen) ontmoeten ook werken?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 17:41 schreef Typmuts het volgende:
Maar nu staat er bij de verlangens "Aliens ontmoeten".
Misschien staat die mod hier tussen.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:47 schreef Revenge2005 het volgende:
beste mensen
voordat ik de sims 2 had heb ik een mod gezien waarmee je je servo kon opladen
doormideel van gekleurde drankjes ???
weet iemand welke mod ik bedoel
ik heb al gekeken op mts2 maar ik kan ze daar niet vinden
iemand een linkje toevallig
Ja maar ik kan mijn screens niet groter op internet zetten ik weet niet wat het is.. heel raar... Ja inderdaad ik weet het dat je al eerder screens erin heb gezet maar ik d8 deze keer laat ik je eens bedankenquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 14:59 schreef izzypizzy het volgende:
[..]
Ja graag gedaan hoor...maar in eerdere topics had ik altijd foto's van dezelfde formaat (die grote dus) in de op gezet, ligt een beetje aan m'n perfectionistische aardMaar ik vond het ook zo lullig dat ik jouw screens er steeds niet inzette dus vandaar dat ik t nu wel gedaan heb
![]()
Ik Wel !quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 09:12 schreef AntonDingeman het volgende:
Kopen jullie al die uitbreidingen? Of hebben jullie andere "bronnen"?
Je huiskamer is inderdaad heel goed geluktquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 15:40 schreef Marvellous het volgende:
Ik heb een tijdje niet meer gesimd omdat ik nu weer simcity 4 addict geworden ben![]()
Maar goed, ik wil jullie mijn prachtige sims niet onthouden dus vandaar wat nieuwe (en oude) screens!![]()
Hoi hoi,quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 19:02 schreef Revenge2005 het volgende:
beste Danaa jou moest ik net hebben
heb je toevallig een idee hoe ik de buurten reset ?
ik heb wat lopen rotzooien met de sims2en nu is dus echt iedereen zwanger en sta ik met 8 sims hahaha
ik wou graag weer alles gereset hebben zodat ik helemaal overniew kan beginnen
en dat huis wat je hebt die door X-fi gebouwd is zou ik daar eens een kijkje in mogen nemen
want ik kan geen goeie huizen vinden
Aha, ja weet ik veel..quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 19:15 schreef Revenge2005 het volgende:
ik volg dit topic al sinds deel1
maar heb nu net 2 dagen de sims 2 + uitbreidingen
ik zie je veel posten hiero dus zodoende
aangezien jullie vervente simmers zijn d8t ik dat je misschien wel wist hoe ik het zaakje resetten moest
weet iemand ook toevallig waar ik wat nude skins wegkan halen ?
zodat ik die irrtante blur niet zie
of dat ik ergens een patch kan krijgen voor die blur ?
ik had er wel 1
maar die was voor de sims2
nu heb ik alle expansions inclusief family funstuff
dus wie weet er een skin/patch de werkt met alle expansions
Aha okee, nou daar heb je het makkelijke antwoordquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 21:18 schreef Zowy het volgende:
[quote]Op zaterdag 5 augustus 2006 19:02 schreef Revenge2005 het volgende:
heb je toevallig een idee hoe ik de buurten reset ?
Ga naar Mijn documenten/EA games.
Dan de volledige map Sims 2 weggooien en opnieuw opstarten.
Ik had laatst precies dezelfde vraag, en was toen gaan zoeken op internetquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 22:22 schreef Danaa het volgende:
[..]
Aha okee, nou daar heb je het makkelijke antwoord![]()
Aha, en dat is toen gelukt?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 22:25 schreef Zowy het volgende:
[..]
Ik had laatst precies dezelfde vraag, en was toen gaan zoeken op internet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |