Nog niet nee. Moet hem toch nog maken? Wil eerst je wensen horenquote:Op vrijdag 21 juli 2006 19:54 schreef izzypizzy het volgende:
maar heb je geen screens van je huis dan?
owwww hahahahaquote:Op vrijdag 21 juli 2006 19:54 schreef X-fi het volgende:
[..]
Nog niet nee. Moet hem toch nog maken? Wil eerst je wensen horen
Ook dat. Maar jij mag ook de verzoekjes doorgevenquote:Op vrijdag 21 juli 2006 19:57 schreef izzypizzy het volgende:
[..]
owwww hahahaha![]()
ik dacht dat je er een voor Danaa ging maken![]()
![]()
Het gaat me vooral om de vormen niet persee om de inhoud..quote:Op vrijdag 21 juli 2006 20:08 schreef X-fi het volgende:
Geef maar je wensen Danaa.
Letop: Ik heb alleen Sims en Studentenleven
modthesims.comquote:Op vrijdag 21 juli 2006 20:37 schreef heaven7 het volgende:
Waar halen jullie nou al die leuke dingen vandaan? Waar kun je het beste en makkelijkste downloaden?
Dankje!!quote:Op vrijdag 21 juli 2006 20:39 schreef X-fi het volgende:
Leuke screens Danaa. Ik begin vannacht met je huis
Wat? Dat ongedierte?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 08:48 schreef Typmuts het volgende:
De man van mijn stelletje zat te flirten met een ander! Whahahah.
Toen gingen ze vechten en heeft zij de relatie verbroken.
Hij is een eigen huis gaan zoeken.
Maar nu telkens komt hij 's avonds langs en trapt de prullenbak omver!
En nu zij elke dag met ongedierte.
Weet iemand hoe ik dit kan stoppen? Moeten ze weer vechten!?
Dalijk maar weer eens afstoffenquote:
cheat gewoon met maxmotives johquote:Op zaterdag 22 juli 2006 21:30 schreef heaven7 het volgende:
Is er ook een of andere douche (die had je vroeger ergens) die je kunt downloaden waarna alles van de sim weer groen is? (Welzijn).
Dat duurt idd wel even.. maar hij is uiteindelijk wel afquote:Op maandag 24 juli 2006 20:41 schreef numero_uno het volgende:
Klein vraagje trouwens. Mijn simmetje heeft nu de wens om een roman te verkopen maar is deze eigenlijk wel in te lossen hij zit nu al dagen op de toetsen te rammen en er komt maar niks van![]()
Ik probeerde ook andermans vrouw door een ander te laten bevruchten (heb NL en UNI) maar om de een of andere reden kunnen alleen nog getrouwde dames met hun eigen man een kind krijgen en anders niet. Of is daar ook weer een cheat voor? In het basisspel kon dat nog wel.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:32 schreef Maraca het volgende:
[..]
Dat duurt idd wel even.. maar hij is uiteindelijk wel af![]()
ben ook opnieuw begonnen met The Sims.. heb besloten deze keer niet te gaan cheaten (op maxmotives na)Man is inmiddels een succesvolle dokter, vrouw huisvrouw, maar zodra de kleine wat groter is gaat mams ook werken
Ondertussen bedriegt ze d'r man nog wel even met de buurman..
Zou het opvallen als mijn man blank is, vrouw halfbloed en de vrouw een donkerbruin kind krijgt?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |