gooi ik hiermee dan niet me downloads weg ?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 21:18 schreef Zowy het volgende:
[quote]Op zaterdag 5 augustus 2006 19:02 schreef Revenge2005 het volgende:
heb je toevallig een idee hoe ik de buurten reset ?
Ga naar Mijn documenten/EA games.
Dan de volledige map Sims 2 weggooien en opnieuw opstarten.
Hoe verder ze komen met gitaarspelen (je kutn er de top van creativiteit mee bereiken), hoe briljanter ze gitaar gaan spelen. Je kunt ze ook eens samen laten spelen met bijv. een bassist en een drummer. Ik zet altijd een zooi instrumenten in een cirkel in een studentenhuis, dan gaan ze vanzelf samen jammen.quote:Op zondag 6 augustus 2006 23:24 schreef Revenge2005 het volgende:
mijn sim , net mee begonnen
Meet Henk![]()
[afbeelding]
enorm bedreven in het spelen van de Gitaar , hiermee verdient ie dan ook zijn geld
ook is hij een eersteklas student economie met goede cijfers ( 10nen)
Heeft altijd veel ruzie met de onderlinge studies
enorm populair bij de vrouwelijke sims ( alleen hebben de vriendinnen onder elkaar altijd slaande ruzie)
meer screens volgen soon
ja sorry voor de kledingquote:Op maandag 7 augustus 2006 12:04 schreef Danaa het volgende:
@ Revenge: Leuk hoor... alleen zijn kleding is erg standaard voor iemand op de campus..
Ben benieuwd naar de volgende screens.
Thnx Semtex ik zal dat eens proberenquote:Op maandag 7 augustus 2006 13:12 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Hoe verder ze komen met gitaarspelen (je kutn er de top van creativiteit mee bereiken), hoe briljanter ze gitaar gaan spelen. Je kunt ze ook eens samen laten spelen met bijv. een bassist en een drummer. Ik zet altijd een zooi instrumenten in een cirkel in een studentenhuis, dan gaan ze vanzelf samen jammen.
quote:Op maandag 7 augustus 2006 13:11 schreef SEMTEX het volgende:
Enne: Oplete!! (©Kikkerlikker): er zijn weer gruwelijk mooie skins gepost van Enayla op modthesims2.com waarmee je mooie sims kunt maken: http://www.modthesims2.com/showthread.php?t=181061
[afbeelding]
Jij bent duidelijk niet op de hoogte van fok!legende Kikkerlikker, spelling- ende grammaticawonderquote:Op maandag 7 augustus 2006 17:15 schreef parselmouth het volgende:
[..].
Die zijn inderdaad heel mooi, zit een mooie gloed over enzoSoms hebben die chicks ook zo'n overdreven opgepomt decollete, beter hebben deze dat niet want dat is echt lelijk bij wat lagere kleding.
Met bodyshop kun je de kleding verwijderen die je niet meer wil. Voor overige downloads is er de materiaalmanager of Sims2pack met die programma's kun je downloads "makkelijker" terugvinden en ordenen/verwijderen.quote:Op maandag 7 augustus 2006 19:43 schreef Yoni het volgende:
Na een poosje Sims 2 spelen en veeeel stuff downloaden, groeit mijn downloads map een beetje de pan uit. Nou zijn er toch best wat dingen die niet werken (met name kleding) en die zou ik dus graag weg willen gooien....alleen... hoe kom ik er nou achter wat wat is en wat wel/niet werktIs er ergens een progje waarin je zoiets kunt zien/doen?
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 12:20 schreef DrDentz het volgende:
Ik had een schoonmaakrobot gemaakt, maar toen die op hol sloeg en een ravage aanrichtte kreeg ik een dodelijke kakkerlakken plaag! Het spel werd helemaal traag en ik probeerde ze met alle macht weg te halen, iedere schoonmaker en ongediertebestrijder die eraan begon kwam om het leven.. tot ik het met m'n sim zelf probeerde, die er ook aan ten onder ging![]()
[afbeelding]
Nooit meer zal ik een schoonmaakrobot aan het werken zetten![]()
Haha een oud ventje..quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 13:13 schreef DrDentz het volgende:
Ja het was een eenzame oude bebaarde hippie die robotten bouwde![]()
Bouw een zwembad, stop ze erin en verwijder het trappetje.. ze verdrinken vanzelf.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 13:56 schreef Revenge2005 het volgende:
zo was ik weer even
ik had een vraagje , is er ook een mogelijkheid om van 2 pestkoppen van simss af te kopen
ik zit dan nog met me sim op de uni ( uitbreiding )
maar er zijn 2 personen die telkens alle meisjes in elkaar slaan ( Claudio hooghoeth en Samuel koper)
nu geef ik ze ook wel regelmatig een pak rammel met mijn sim
maar ik zou graag van deze 2 afkomen ( mag op een harde manier )|
dus er bv een mogelijkheid dat ik hun kamertje in de fik kan zetten
of ze laten verzuipenmag met cheats of zonder mag ook met bepaalde dingen die ik moet kopen
Je kan "Moveobjects on" gebruiken om je sim op te pakken en in het zwembad te dumpen.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 14:05 schreef Revenge2005 het volgende:
ik kan geen sims oppakken :S
is daar een speciale cheat voor zodat je ze kan oppakken ofzow ?
Als je nou eerst een zwembad bouwt.. trappetje eraan, laat je sim via de trap erin gaan. En verwijder dan de trap..quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 14:05 schreef Revenge2005 het volgende:
ik kan geen sims oppakken :S
is daar een speciale cheat voor zodat je ze kan oppakken ofzow ?
In een kamertje zetten & deur er uit halen?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 13:56 schreef Revenge2005 het volgende:
zo was ik weer even
ik had een vraagje , is er ook een mogelijkheid om van 2 pestkoppen van simss af te kopen
ik zit dan nog met me sim op de uni ( uitbreiding )
maar er zijn 2 personen die telkens alle meisjes in elkaar slaan ( Claudio hooghoeth en Samuel koper)
nu geef ik ze ook wel regelmatig een pak rammel met mijn sim
maar ik zou graag van deze 2 afkomen ( mag op een harde manier )|
dus er bv een mogelijkheid dat ik hun kamertje in de fik kan zetten
of ze laten verzuipenmag met cheats of zonder mag ook met bepaalde dingen die ik moet kopen
Mijn documenten/eagames/desims2/neighbourhoodsquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 14:16 schreef Miepje01 het volgende:
[..]
Moet eerlijk zeggen dat ik niet weet waar die gebleven zijnIn Storytelling staan ze niet.
Klopt, alleen die van studentenleven nietquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 14:23 schreef Marvellous het volgende:
[..]
Mijn documenten/eagames/desims2/neighbourhoods
Dan de buurt kiezen waarmee je speelt: droomzicht is bijv. N001 enz. En in die map kies je dan storytelling. Als t goed is staan ze daar![]()
Nopequote:Op dinsdag 8 augustus 2006 14:28 schreef Marvellous het volgende:
ook niet in die andere storytellingmap??
mijndocumenten/eagames/desims2/storytelling
Ik plak mn foto's ook nooit in de bijschriftbewerker, dus ik weet niet of t daar wel aan ligt...quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 14:32 schreef parselmouth het volgende:
Volgens mij moet je die foto's eerst 'inplakken' in de bijschriftbewerker, dan staan ze wel in die storytellingmap.
Dat zou kunnen, die van studentenleven heb ik inderdaad niet ingeplakt nog.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 14:32 schreef parselmouth het volgende:
Volgens mij moet je die foto's eerst 'inplakken' in de bijschriftbewerker, dan staan ze wel in die storytellingmap.
Pssst Danaa..... ik zit hier heel hard te studeren, is saai... vermaak mij met screenshots enzoquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 13:05 schreef Danaa het volgende:
Ik ben heerlijk aant spelen lekker wat dingen gedownload, speel nu met een alleenstaande moeder met 3 kinderen. Elke keer laat ik die man ff langskomen om haar zwanger te maken!!
Lotjeb? Ben je er nog.. Het spijt me.. maar lees nu pas je berichtjequote:Op dinsdag 8 augustus 2006 15:40 schreef Lotjeb het volgende:
[..]
Pssst Danaa..... ik zit hier heel hard te studeren, is saai... vermaak mij met screenshots enzo![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |