hey,quote:Op donderdag 3 augustus 2006 15:00 schreef men_in_red het volgende:
ok leuk! .ik doe mee met 1 item!
betelling verstuurd![]()
, toch niet voor niets de hele dag zitten F5'en
![]()
Misschien is het leuk om allemaal te laten zien wat je besteld hebt. Ik heb besteld:
[afbeelding]
mooi spul, die ene hoodie heb ik ook, en dat vest is bij mij reserve. Maar die cologne kan je wel vergeten, lees de onderste paar regels hier maar eens.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 15:08 schreef yellowcat het volgende:
You've got mail...Ik heb het volgende besteld:
*knip*
Let op de maat van die eerste, die valt ontzettend groot! Je moet echt al groot zijn om een S aan te passen.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 15:08 schreef yellowcat het volgende:
You've got mail...Ik heb het volgende besteld:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Zo komen we de winter wel door denk ik...
Ja? Ik ben 1.83m en ook niet breed gebouwd (70 kg). Normaal heb ik met hoodies M, dus nu S nemen? En die andere, valt die wel normaal?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 15:25 schreef Molluck het volgende:
[..]
Let op de maat van die eerste, die valt ontzettend groot! Je moet echt al groot zijn om een S aan te passen.
welke maat heb jij? En zou je die even op willen meten ajb?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 15:25 schreef Molluck het volgende:
[..]
Let op de maat van die eerste, die valt ontzettend groot! Je moet echt al groot zijn om een S aan te passen.
Weet ik niet. Ik heb die eerste in S, ik ben 1.90 en 73 kg en ik hij zit mij goed. Maar zeker niet te strak en de mouwen zijn voor jou waarschijnlijk erg lang.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 15:27 schreef yellowcat het volgende:
[..]
Ja? Ik ben 1.83m en ook niet breed gebouwd (70 kg). Normaal heb ik met hoodies M, dus nu S nemen? En die andere, valt die wel normaal?
dat ie zeg maar "strak" om je muscles zitquote:Op donderdag 3 augustus 2006 15:46 schreef Sjummie het volgende:
Leuke zo'n actie
Iemand enig idee wat "muscle fit" inhoudt ? Staat in de omschrijving van een polo.
mooi kleurtjequote:Op donderdag 3 augustus 2006 15:39 schreef Roycoooooo het volgende:
Net op tijd thuis!
Voor die Hoodie, ben 1.86 en 65 kilo (dun dus)! S wordt aanbevolen door de liefhebbers?
Zit nog te twijfelen om toch een M te nemen..
Edit, deze besteld:
[afbeelding]
Als je muscles hebt, anders zit ie gewoon losjesquote:Op donderdag 3 augustus 2006 15:51 schreef Mert het volgende:
[..]
dat ie zeg maar "strak" om je muscles zit![]()
Dat zal wel meevallen, heb ze zelf ook een beetjequote:Op donderdag 3 augustus 2006 15:52 schreef Sjummie het volgende:
hmmm, dus minder geschikt voor mijn lovehandles![]()
Heb toch een hoodie genomen in Maat M, we zien t wel en anders pechquote:Op donderdag 3 augustus 2006 15:39 schreef Roycoooooo het volgende:
Net op tijd thuis!
Voor die Hoodie, ben 1.86 en 65 kilo (dun dus)! S wordt aanbevolen door de liefhebbers?
Zit nog te twijfelen om toch een M te nemen..
Edit, deze besteld:
[afbeelding]
oksel-oksel ?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:03 schreef Molluck het volgende:
Lengtes Lumber Road maat S
ritslengte: 63 cm
okselnaad-mouw 59 cm
schoudernaam-mouw 76 cm
Als je nog meer wilt weten roep je maar
Ohja, dat was dat andere dat ze altijd opmetenquote:
Nu begrijp ik er helemaal niks meer van. Ik denk dat ik de Hoodie toch maar in een L wijzigquote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:12 schreef mic_forever het volgende:
raar dat die hoodies nou 'zo normaal vallen'
Ik heb die killburn jacket van 2jaar terug en die heb ik in XL en zit perfect
van H&M vesten heb ik maat L, maar dat is alleen omdat ze zo erg krimpen, anders zou ik M hebben
Bedankt! Hij is inderdaad enorm, ik heb hier een Chasin hoodie maat M, en bij alles is hij net een paar cm groter, maar dat kan ik wel hebben.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:14 schreef Molluck het volgende:
[..]
Ohja, dat was dat andere dat ze altijd opmeten
57/58 cm
De nieuwste vallen zo groot, dus de lumber road en millar falls, deze vallen wel 1 of 2 maten groter dan de modellen van eerdere jaren. Vergelijk even de maten die molluck gaf met een hoodie van jezelf, en kijk of hij veel groter moet zijn.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:17 schreef Mert het volgende:
[..]
Nu begrijp ik er helemaal niks meer van. Ik denk dat ik de Hoodie toch maar in een L wijzig![]()
Ik heb iemand gevonden die de Lumber Road heeft in L, vanavond ff passen. Hoop alleen niet dat ik weer moet wijzigen, word wel vervelend voor Postman andersquote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:22 schreef men_in_red het volgende:
[..]
De nieuwste vallen zo groot, dus de lumber road en millar falls, deze vallen wel 1 of 2 maten groter dan de modellen van eerdere jaren. Vergelijk even de maten die molluck gaf met een hoodie van jezelf, en kijk of hij veel groter moet zijn.
Nou ik heb die L net aangehad en ze vallen idd erg groot. Heb het nu maar weer gewijzigd in een Mquote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:22 schreef men_in_red het volgende:
[..]
De nieuwste vallen zo groot, dus de lumber road en millar falls, deze vallen wel 1 of 2 maten groter dan de modellen van eerdere jaren. Vergelijk even de maten die molluck gaf met een hoodie van jezelf, en kijk of hij veel groter moet zijn.
Amerika ja, hier niet toch?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 20:19 schreef Aenarion het volgende:
H&M van de States... Mij niet gezien... Serieus iedereen loopt ermee in Amerika....
Inderdaad in de VS, hier loopt bijna niemand ermee. Verder heb ik t even uitgerekend, in amerika is er voor elke 800k mensen één A&F winkel, en hier in NL is er voor 200k mensen één H&M, dus is de H&M in Nederland dus 4 keer groter dan A&F in Amerika. Verder is er een behoorlijk verschil tussen de merken, A&F is wel een paar segmenten boven H&M.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 20:19 schreef Aenarion het volgende:
H&M van de States... Mij niet gezien... Serieus iedereen loopt ermee in Amerika....
Toch maar weer gewijzigd, durf het toch niet aan om een M te nemenquote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:00 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Heb toch een hoodie genomen in Maat M, we zien t wel en anders pech! Deze:
[afbeelding]
En dan nog, wat boeit hetquote:Op donderdag 3 augustus 2006 20:57 schreef men_in_red het volgende:
[..]
Inderdaad in de VS, hier loopt bijna niemand ermee. Verder heb ik t even uitgerekend, in amerika is er voor elke 800k mensen één A&F winkel, en hier in NL is er voor 200k mensen één H&M, dus is de H&M in Nederland dus 4 keer groter dan A&F in Amerika. Verder is er een behoorlijk verschil tussen de merken, A&F is wel een paar segmenten boven H&M.
Ik ben ook benieuwd of mijn bestelling geplaatst kan worden, ik hoop het!quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 13:18 schreef Babbel1 het volgende:
Wanneer krijgen we te horen wie er op tijd was en wie niet voor de inkoopactie? Ik ben heel erg benieuwd!
Nicequote:Op zaterdag 5 augustus 2006 12:39 schreef postman het volgende:
zow, de facturen zijn bijna af, dit zijn de mensen die meedoen:
men_in_red
yellowcat
roycooo
gent
domenica
malo
Cartman_the_best
Mert
vijindra
ives
el hijo del jefe
14.gif
babbel1
Als je niet in dit lijstje staat doe je niet mee. Mocht er iemand onverhoopt afvallen (wat natuurlijk niet gebeurd, want iedereen gaat gewoon netjes betalen) Krijg je wel een mailtje van mij.
Facturen ga ik straks versturen.
Van de 17 mensen die gemaild hebben was je de 3 na laatste ofzoquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 13:00 schreef mic_forever het volgende:
w00t waar ben ikik was 1 von de eersten
Geld is onderwegquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 13:07 schreef postman het volgende:
[..]
Van de 17 mensen die gemaild hebben was je de 3 na laatste ofzo
Facturen gemaild, lappen maar![]()
zal er wel overheen lezen, maarruh... wat is het voordeel van de inkoopactie? korting ofzo? :Squote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:58 schreef postman het volgende:
Hierbij wederom een nieuwe inkoopactie voor Abercrombie & Fitch (A&F) kleding
-Waar kan ik de kleding uitzoeken?
Op de website van A&F. De artikelen moet wel uit voorraad leverbaar zijn, en max 4 artikelen per persoon, Om het een beetje eerlijk te verdelen. Handig is het om 1 of 2 artikelen als 'reserve' mee te sturen, indien je andere artikelen niet leverbaar zijn op dat moment. Geef duidelijk aan dan wat reserve is het wat voorrang heeft.
- Welke maat moet ik hebben?
Voor de juist maten kun je de size chart raadplegen. Hoe je maten moet nemen kun je hier zien. Voor de dames.
- Hoe moet je bestelling er uit zien?
1. Een duidelijk overzicht van welke items je wilt bestellen. Dus omschrijving, de kleur, het item nummer (te vinden als je alles in het mandje doet en vervolgens view bag doet) de prijs! en de maat.
2. Je volledige naam + Fok! nickname.
3. Je woonadres. Dus straatnaam en nummer, postcode en woonplaats.
4. Een telefoonnummer.
Je kunt je bestelling mailen naar abercrombieinkoopactie@gmail.com
Indien een bestelling niet alle bovenstaande informatie bevat, wordt deze niet geaccepteerd. Het is voor mij teveel uitzoekwerk steeds.
Je doet pas mee als je bestelling (compleet) per mail binnen is. Ik behandel de bestellingen op volgorde van binnenkomst.
- Tot en met wanneer kan je je bestelling opgeven?
Geef je bestelling zo snel mogelijk door, des te eerder kunnen we gaan bestellen. Als de actie vol is, dwz 2 bestellingen van bij elkaar ong. 1000 euro, is de actie vol en gesloten.
- Hoe zit het met de betaling?
De kosten van de bestelling hangen samen met het totaal aantal bestellingen. Na de sluiting van de actie bereken ik de totale kosten. De kosten zullen bestaan uit de kosten van de items die je koopt, de verzendkosten naar Nederland en eventueel ook de nazending in Nederland zelf, de douanerechten , de BTW en een paar euro organisatiekosten.
houd rekening met 33% toeslag voor BTW en invoerrechten, en zo'n 10-15 euro aan Voor de verzendkosten. vanuit amerika, en verzending binnen NL naar jou toe. (6,,20 + 1,50 verpakking)
In de factuur die je krijgt staat het rekeningnummer van mij, daar moet je het geld naar toe overmaken. In de factuur staat tevens de betalingstermijn, deze zal zo kort mogelijk zijn. Bestellingen die niet binnen deze termijn zijn betaald worden geschrapt.
- Wat is de levertijd?
A&F verzendt met Fedex, via hun heb ik alles in 2-3 dagen na het bestellen binnen (mits de douane niet gaat huilen). Het nazenden in Nederland kosten vervolgens nog 2 dagen. Al met al is het een week na het plaatsen van de bestelling bij A&F binnen.
![]()
Happy shopping
Voor meer vragen kun je in dit topic terecht, aub niet via de mail.
Vragen of opmerkingen over A&F in het algemeen graag in dit topic.
Wees er zeker dat je ook gaat betalen! Ik heb geen zin om allemaal werk te doen voor mensen die uiteindelijk afhaken op het laatste moment!
NB. ik hou geen rekening met mensen die al eerder hebben gezegd 'mee te doen'. First come, first gets uiteraard.
gedeelde verzendkosten lijkt mequote:Op zondag 6 augustus 2006 09:59 schreef Aarde het volgende:
[..]
zal er wel overheen lezen, maarruh... wat is het voordeel van de inkoopactie? korting ofzo? :S![]()
Gecheckt! En hij is er nog!quote:Op zondag 6 augustus 2006 09:58 schreef postman het volgende:
[..]
jep, hij is vol.
Wil iedereen nog even checken of alles voorradig is nog?
Ik kon pas 's avonds weer op internet kijken of de actie al was begonnen, het is mijn eerste keer dat ik meedoe en ik zit er gewoon bij, hoor! Toen ik had aangegeven dat ik mee wilde doen met de actie, heb ik gekeken wat ik wilde hebben, zodat ik snel kon reageren zodra de actie begon. Het was bij mij in ieder geval niet nodig om de hele middag te f5'en...quote:Op zondag 6 augustus 2006 18:06 schreef Ace1 het volgende:
[..]
Sommige zitten niet elke dag te f5'en in het lifestyle forum. Ik ben een middag niet op fok en ik loop het mis...
Top! Het gaat tot nu toe lekker vlot allemaalquote:Op maandag 7 augustus 2006 19:28 schreef postman het volgende:
De meesten hebben betaald. Alleen gent nog niet (is buitenlandse boeking, dus duurt dagje langer), en warpuppy. Beiden hebben eerder meegedaan dus ik heb er vertrouwen in dat het morgen of overmorgen op m'n rekening staat
Vanavond ga ik bestellen. Mocht je nog tijd hebben, check nog een keer of alles nog te bestellen is.
Helemaal goed, ik ben een Tukker in hart en nierenquote:Op maandag 7 augustus 2006 20:05 schreef Roycoooooo het volgende:
Malo, waar kom je vandaan-->good goan?! Twente?
Denk dat ik jou dan de hand kan schuddenquote:Op maandag 7 augustus 2006 20:18 schreef MaLo het volgende:
[..]
Helemaal goed, ik ben een Tukker in hart en nieren.
perfectquote:Op maandag 7 augustus 2006 21:05 schreef postman het volgende:
eerste bestelling is de deur uit, 2e bestelling staat klaar. Alles is gelukkig op voorraad
Moet even op m'n ma wachten zodat ik haar cc kan lenen voor de 2e. Mijn cc is een beetje maxed out.
Super!quote:Op maandag 7 augustus 2006 21:05 schreef postman het volgende:
eerste bestelling is de deur uit, 2e bestelling staat klaar. Alles is gelukkig op voorraad
Moet even op m'n ma wachten zodat ik haar cc kan lenen voor de 2e. Mijn cc is een beetje maxed out.
Whoehoe, ik ben benieuwd! Zou perfect zijn als het eind volgende week al binnen wasquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 19:24 schreef postman het volgende:
Zow, alles is inmiddels besteld, en alles op voorraad. Ook voor het eerst dat ik geen credits hoef te maken
Ziet er naar uit dat het begin volgende week bij mij is, en volgende week donderdag op de bus gaat, Dus vrijdag bij iedereen in huis.
Nicequote:
Mijn pakkettenbezorger is een kennis van mij, ik krijg het dus altijd keurig zelf aangebodenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 18:10 schreef postman het volgende:
Dat ligt eraan hoe je postkantoor/bode daar over denkt. Soms wordt het opnieuw aangeboden, soms blijft het op het postkantoor liggen. Bij de buren gebeurd vrij weinig meer, tenzij je het op een briefje bij de deur aangeeft.
Bij ons wordt het nog steeds bij de buren afgeleverd.. en ik woon niet in een dorp ofzoquote:Op woensdag 16 augustus 2006 18:10 schreef postman het volgende:
Dat ligt eraan hoe je postkantoor/bode daar over denkt. Soms wordt het opnieuw aangeboden, soms blijft het op het postkantoor liggen. Bij de buren gebeurd vrij weinig meer, tenzij je het op een briefje bij de deur aangeeft.
quote:Geen bezorging bij de buren
Wilt u geen bezorging bij de buren, dan kunt u de afzender vragen 'alleen huisadres' op het pakket te vermelden. In dat geval wordt het pakket alleen bij u aangeboden. Pakketten onder rembours, met verhoogde aansprakelijkheid en ongefrankeerd worden niet bij de buren bezorgd. Deze pakketten worden wel een tweede keer bij u aangeboden.
bron tpgpost.nl
Vroeg ik me ook al afquote:Op donderdag 17 augustus 2006 16:17 schreef mic_forever het volgende:
Hoe staat het ervoor Postman, nogsteeds niet afgeleverd bij jou ?
Mm dan wachten ze zeker op certificaat van echtheid ofzo?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 18:37 schreef postman het volgende:
Nope status is nog steeds ongewijzigd helaas
Heb helaas alles al weer besteld naar de oorspronkelijke bestelling, sorry.quote:Op maandag 21 augustus 2006 18:30 schreef gent het volgende:
bloody hell, en ik die dacht dat de Belgische douane 'n bende oelewappers waren... een kopietje van zo'n certificate mag dus niet ?
laat je even weten hoe het nu verder moet? ik zie dat al m'n spullen nog voorradig zijn (geeft me de kans om m'n shirts nu trouwens in S ipv M te bestellen, zie je mail)
greetz
die longsleeve knit staat backordered tot de 24ste. Dat is nog te overzienquote:Op maandag 21 augustus 2006 18:44 schreef El_Hijo_Del_Jefe het volgende:
Oh dat is ook mooi, alles was in voorraad?? negeer m'n mail maar dan
Wat een stel zeikerds zijn het ook hier in NL, geef ze van jetje Postman!quote:
ik meende dat Steijn ooit ook zoiets hadquote:Op maandag 21 augustus 2006 19:34 schreef postman het volgende:
Nouja het is in ieder geval weer besteld. Ben benieuwd hoelang het nu gaat duren.
zekerquote:Op maandag 21 augustus 2006 19:04 schreef postman het volgende:
[..]
die longsleeve knit staat backordered tot de 24ste. Dat is nog te overzien
Is het geen optie ze even te bellen of mailen dat het dus een gedeelde actie betreft ivm de verzendkosten? Dat zullen ze toch wel begrijpen denk ikquote:Op donderdag 24 augustus 2006 16:06 schreef postman het volgende:
Verhaaltje over niet leveren van grote partijen![]()
Sluit ik mij volledig bij aanquote:Op donderdag 24 augustus 2006 17:30 schreef men_in_red het volgende:
Ik vind die 10 dollar te veel worden, dan ben ik zo'n beetje het dubbele kwijt dan de amerikanen, en dat gaat me te ver.
Maar zoals Mert al zei: kan je ze niet mailen dat het inderdaad niet voor personal use is, maar gewoon een gecombineerde verzending is, en jij dus geen handelaar bent, evt mag je van mij wel de facturen meesturen om dat aan te tonen.
Wat je er ook nog bij kan zetten is dat wij Europeanen zijn die graag in A&F kleding willen lopen, maar het zowiezo al duur genoeg is met gezamelijke bestelling. Als ze dit soort inkoopacties gaan verbieden gaan meer mensen het van ebay afhalen en namaak en kleren uit het grijze circuit kopen, waar ze vast ook niet blij mee zijn.
Je zou ook acties per een zeker groote kunnen gaan houden bijvoorbeeld xl of m of l, zo lijkt het alsnog voor 1 persoon.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 18:14 schreef postman het volgende:
ik zal straks nog even bellen, maar ben bang dat het niets wordt.
Scherp!quote:Op donderdag 24 augustus 2006 18:15 schreef CrookedEye het volgende:
[..]
Je zou ook acties per een zeker groote kunnen gaan houden bijvoorbeeld xl of m of l, zo lijkt het alsnog voor 1 persoon.
onder 'fleece'.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 18:40 schreef El_Bassie het volgende:
Waar halen jullie al die hoodies vandaan? die kan ik op de site helemaal niet vinden?
en niks?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 18:14 schreef postman het volgende:
ik zal straks nog even bellen, maar ben bang dat het niets wordt.
Das wel minder dat ze dat niet doenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 16:06 schreef postman het volgende:
[...]
Na een telefoontje blijkt dat ze bestellingen die zo groot zijn, en met veel verschillende maten en dezelfde items niet meer uitvoeren voor het buitenland. [...] Denk ook dat het er mee te maken heeft dat ik inmiddels voor een eurotje of 3000 bij ze besteld heb
Een optie is om alle bestellingen in stukjes op te delen, zodat het er 5-6 stuks worden in totaal. Nadeel: verzendkosten gaan omhoog met gem. 10 dollar.[...]
We zullen zien, hopelijk heeft het succesquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 11:39 schreef postman het volgende:
ik ga nog een paar dingen proberen. Begin van volgende week weten we meer.
Ik geef niet zomaar op
ik heb net in overleg met Postman een deel van de bestelling geplaatst op mijn Creditcard.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 14:10 schreef MaLo het volgende:
[..]
We zullen zien, hopelijk heeft het succes
Die neemt postman zelf voor zijn rekening, volgens mij is die ook alweer weg.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 15:14 schreef yellowcat het volgende:
En het andere deel?
O, geweldig!quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 15:29 schreef Mert het volgende:
[..]
Die neemt postman zelf voor zijn rekening, volgens mij is die ook alweer weg.
Maar dat kan hij beter zelf even uitleggen in dit topic.
Ik heb alleen even de helpende hand uitgestoken![]()
om welke items gaat t dan?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 19:52 schreef postman het volgende:
wat mert zegt inderdaad.
ik heb vanmiddag een deel besteld, en mert een 2e deel. Hopelijk gaat alles nu goed.
Paar items waren niet meer op voorraad (voornamelijk de humortee's). De mensen die geld terug krijgen, krijgen moeten een creditfactuur van mij.
en heb je mij nou nog meebesteld of..? aangezien ik had gezegd dat je t mocht terug stortenquote:Op zondag 27 augustus 2006 17:55 schreef postman het volgende:
humortee's:
after party Navy S
party sleep party blue L
Who's she green L
polo (geloof ik)
blake mountain destroyed white L
Snap ik, je hebt er al genoeg tijd en moeite ingestoken. Hopelijk lukt het deze keer welquote:Op zondag 27 augustus 2006 20:19 schreef postman het volgende:
ik had 't al besteld voor je mailtje. Overigens geldt voor mij althans dat dit de laatste poging is. Als het er nu niet doorkomt stort ik je poen terug. Als jullie het niet erg vinden wacht ik ook even met de credits terugstorten totdat alles verstuurd is. Anders blijf ik bezig
bedankt voor het geduld iig.
Mijn deel staat op dit moment nog steeds op Pendingquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 14:11 schreef men_in_red het volgende:
al vestuurd?
Dat is in ieder geval goed nieuwsquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 18:05 schreef postman het volgende:
mijn deel is inmiddels verstuurdlijkt erop dat 2 orders op 1 dag niet geaccepteerd worden.
Maar, nog niet te vroeg juichen, de douane kan het nog verzieken.
Is dat jouw bestelling of is die van Mert met de kleine maten??quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:23 schreef postman het volgende:
Toevallig zat in de eerste bestelling voornamelijk de maten S en M.
Mijn bestelling staat nog steeds op "Pending"quote:Op woensdag 30 augustus 2006 08:08 schreef postman het volgende:
Mert. maar die wordt denk ik vandaag verzonden
Das vreemdquote:Op woensdag 30 augustus 2006 19:03 schreef Mert het volgende:
[..]
Mijn bestelling staat nog steeds op "Pending"![]()
Als dat morgen nog zo is ga ik weer even bellen met de dames van A&F want dit duurt mij wel erg lang.
Ik heb wat L-etjes besteld, dus dat is goed nieuwsquote:Op woensdag 30 augustus 2006 08:08 schreef postman het volgende:
Mert. maar die wordt denk ik vandaag verzonden
Heb ze net meteen teruggemaild en erbij gevraagd of ze de zooi z.s.m. willen opsturen.quote:Hey M,
Thank you for placing your order with A&F! However, we need to verify your billing address. You must:
Fax or email your bank statement for the credit card used in this order. We need the statement the bank sends you each month and can not be hand-written or typed.
Your bank statement must include:
The cardholder's name
The billing address
The last four (4) digits of the credit card number
You may blank out any other information. Please be sure to include your order number on your statement.
Please fax us this information to 001-614-219-5063 or email to orderservice@abercrombie.com.
We will ship your order once all of the correct information has been reviewed.
We must hear back from you within three business days or we will be cancelling your order.
Thanks again!
Brendan
orderservice@abercrombie.com
A&F Research & Resolution
1-866-314-7743
International: 001-614-219-5380
Ik hoop het ookquote:Op donderdag 31 augustus 2006 18:37 schreef Mert het volgende:
Ik begin er zo onderhand wel de sch**t van te krijgen hoor, kreeg onderstaande mail vandaag binnen:
[..]
Heb ze net meteen teruggemaild en erbij gevraagd of ze de zooi z.s.m. willen opsturen.
Hopen dat alles goed gaat dus........![]()
Jah die vraag heb ik ook.... Tshirts zitten bij mij S redelijk strak, M is eigenlijk te groot. Ik wil ook weten welke maat overhemden ik dan het beste kan nemen.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:24 schreef monkey99 het volgende:
vraag over de maten van abercrombie:
Voor de T-shirts van Abercrombie heb ik maat L en deze zit perfect. Nu ben ik van plan een overhemd en een sweater te bestellen online en ik vroeg me af welke maat het beste zou zijn. Ik hoorde namelijk dat de sweaters en overhemden groter uitvallen.
THX in Advance
quote:Hey M.,
Thanks for contacting us at Abercrombie & Fitch. Your order has been verified and will be shipped. For additional questions, hit us back here with another email. Enjoy your new gear, and thanks again for contacting A&F!
Aaronah
orderservice@abercrombie.com
A&F Research & Resolution
1-866-314-7743
International: 001-614-219-5380
Ik vraag me af waarom ze je adres bevestigd willen hebben, dit heb ik nog nooit meegemaakt.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 18:37 schreef Mert het volgende:
Ik begin er zo onderhand wel de sch**t van te krijgen hoor, kreeg onderstaande mail vandaag binnen:
[..]
Heb ze net meteen teruggemaild en erbij gevraagd of ze de zooi z.s.m. willen opsturen.
Hopen dat alles goed gaat dus........![]()
Ik kan nogal onbetrouwbaar overkomenquote:Op vrijdag 1 september 2006 02:26 schreef SatanicWarrior het volgende:
[..]
Ik vraag me af waarom ze je adres bevestigd willen hebben, dit heb ik nog nooit meegemaakt.
volgens mij heb ik dit al vaker op fok! gelezen.quote:Op vrijdag 1 september 2006 09:02 schreef Mert het volgende:
[..]
Ik kan nogal onbetrouwbaar overkomen![]()
Nee, ik heb serieus geen idee. Misschien omdat het afleveradres verschilt van het Factuur adres?
Ik heb geen ideequote:Op vrijdag 1 september 2006 20:04 schreef WarPuppy het volgende:
zitten mijn spullen daar ook bij ?
Ik en anderen hebben al zo vaak een bestelling geplaatst met een ander afleveradres dan factuuradres, maar er is dus nog nooit naar een adres-bevestiging gevraagd...vreemd, ik vraag me toch af waar ze het op baseren.quote:Op vrijdag 1 september 2006 09:02 schreef Mert het volgende:
[..]
Ik kan nogal onbetrouwbaar overkomen![]()
Nee, ik heb serieus geen idee. Misschien omdat het afleveradres verschilt van het Factuur adres?
kut man je bent maar een maand te laatquote:Op zondag 3 september 2006 21:18 schreef 2609 het volgende:
kut man ik had ook wel wat willen bestellen
jah kut man volgende keer dan maar weerquote:Op zondag 3 september 2006 22:59 schreef men_in_red het volgende:
[..]
kut man je bent maar een maand te laat![]()
OT: Als postman morgen de douane even belt denk ik dat het allemaal wel goedkomt.
quote:Op maandag 4 september 2006 14:02 schreef mic_forever het volgende:
grote kans dat t vandaag al wordt bezorgt, anders morgen (A)
Ik heb vandaag even met FedEx gebeld. Je kan het al raden...... Ze willen een certificaat van echtheid zien.quote:Op maandag 4 september 2006 22:53 schreef men_in_red het volgende:
had je nog de douane gebeld?
Nee, dan ben ik op vakantiequote:Op dinsdag 5 september 2006 08:11 schreef yellowcat het volgende:
Waarom kan A&F dat certificaat niet gewoon meteen met de bestelling meesturen? Mert, mocht het pakket niet voor donderdag bij jou aankomen, wat gebeurt er dan? Gaat het dan terug naar A&F?
Wat een verrassingquote:Op dinsdag 5 september 2006 00:12 schreef Mert het volgende:
[..]
Ik heb vandaag even met FedEx gebeld. Je kan het al raden...... Ze willen een certificaat van echtheid zien.
Morgen ga ik nog even met beide partijen bellen en kijken wat ik op korte termijn voor elkaar kan krijgen.
Voor mij is het belangrijk dat het uiterlijk donderdag bij mij aankomt maar dat gaat waarschijnlijk al niet meer lukken![]()
Pfff wat een gedoe zegquote:Op dinsdag 5 september 2006 10:19 schreef Mert het volgende:
Ok, ik heb net weer met FedEx en de douane aan de phone gehangen.
Het pakket van Postman zou al de 7e teruggestuurd worden, die van mij de 11e, ik heb FedEx gevraagd om dit gelijk te trekken zodat we nog wat ruimte houden. Vanavond ga ik nog met A&F bellen, ik kan niet internationaal bellen vanaf het werk, en vragen de certificaten z.s.m. op te sturen maar ik hoop dat dat op tijd zal zijn.
Vrijdag ben ik op vakantie dus ik ga er niet vanuit dat ik de spullen nog op tijd binnen ga krijgen.
Voor de volgende keren weten we in ieder geval dat je maar beter meteen om het certificaat kan vragen.
Goed bezig mert!quote:Op dinsdag 5 september 2006 10:19 schreef Mert het volgende:
Ok, ik heb net weer met FedEx en de douane aan de phone gehangen.
Het pakket van Postman zou al de 7e teruggestuurd worden, die van mij de 11e, ik heb FedEx gevraagd om dit gelijk te trekken zodat we nog wat ruimte houden. Vanavond ga ik nog met A&F bellen, ik kan niet internationaal bellen vanaf het werk, en vragen de certificaten z.s.m. op te sturen maar ik hoop dat dat op tijd zal zijn.
Vrijdag ben ik op vakantie dus ik ga er niet vanuit dat ik de spullen nog op tijd binnen ga krijgen.
Voor de volgende keren weten we in ieder geval dat je maar beter meteen om het certificaat kan vragen.
Even voor iedereen:quote:Op dinsdag 5 september 2006 09:31 schreef yellowcat het volgende:
[..]
Maar wat doen ze dan met het pakje?
Ik doe mijn best, tussen het werken doorquote:Op dinsdag 5 september 2006 13:09 schreef Mert het volgende:
[..]
Eeven voor iedereen:
De bestellingen worden gewoon bij Postman afgeleverd. Ik krijg dus net als iedereen de spullen thuisgestuurd nadat deze aangekomen zijn bij postman.
vanavond zal ik nog een update plaatsen over het telefoontje met A&F.
Als iedereen nu hard duimt zal het wel goedkomen![]()
Netjes blijven en wat moeilijke termen gebruiken helpt misschienquote:Op dinsdag 5 september 2006 19:08 schreef postman het volgende:
wouw je krijgt wel meer respons dan ik. Ik kreeg gewoon letterlijk het verzoek van FedEx om maar niet meer bij A&F te bestellen, want 'ze werken nooit mee'.
Overigens denk ik net zoveel aan de actie hoor momenteel, maar Mert neemt het even op zich nu. Komt ook omdat ik deze week razend druk heb met werk en dus overdag geen tijd meer om te bellen.
We kunnen natuurlijk even met een groep naar het FedEx kantoor in Oude Meer gaanquote:Op dinsdag 5 september 2006 19:12 schreef Babbel1 het volgende:
Dus alles ligt nu bij de douane in NL? aah so close, yet so far....Wat een gedoe allemaal zeg, hartstikke bedankt voor alle moeite!! (en nu maar hopen dat die broek zo leuk is als ie eruit ziet
)
Fok! Knokploegquote:Op dinsdag 5 september 2006 19:25 schreef Mert het volgende:
[..]
We kunnen natuurlijk even met een groep naar het FedEx kantoor in Oude Meer gaan![]()
LEZEN!quote:Op woensdag 6 september 2006 17:09 schreef mic_forever het volgende:
Wordt het nou een week vastgehouden? of sturen ze het zosnel a&f t certificaat heeft gestuurd doorgestuurd naar Postman
Het gaat hier niet om 2 shirtjes hequote:Op woensdag 6 september 2006 13:21 schreef Coconut het volgende:
Wat een gedoe zegMaar is het niet zo dat ze in Oude Meer gewoon ontzettend moeilijk doen? FedEx Amersfoort heeft nog nooit voor problemen gezorgd.
Toch vind ik het mierenneukerij. Ik bedoel je kan zo checken waar een pakket vandaan komt met zekerheid. Zeker als je zelf de koerierdienst bent.quote:Op woensdag 6 september 2006 18:30 schreef Mert het volgende:
[..]
Het gaat hier niet om 2 shirtjes he![]()
FedEx is verplicht pakketten van kleding boven de 317 Euri's in te klaren bij de douane. Zij doen niets fout hoor. Kleine pakketen gaan idd via Amersfoort en hier is geen certificaat voor nodig.
Ik plaats regelmatig grote bestellingen.. Nooit problemen gehad. En dat kleine pakketten via Amersfoort gaan klopt volgens mij niet. Het ligt er gewoon aan in welke regio het afleveradres is.quote:Op woensdag 6 september 2006 18:30 schreef Mert het volgende:
Het gaat hier niet om 2 shirtjes he![]()
FedEx is verplicht pakketten van kleding boven de 317 Euri's in te klaren bij de douane. Zij doen niets fout hoor. Kleine pakketen gaan idd via Amersfoort en hier is geen certificaat voor nodig.
Nederland, het land van de overtollige regeltjesquote:Op woensdag 6 september 2006 18:56 schreef postman het volgende:
[..]
Toch vind ik het mierenneukerij. Ik bedoel je kan zo checken waar een pakket vandaan komt met zekerheid. Zeker als je zelf de koerierdienst bent.
Maar goed nieuws, heb er weer helemaal vertrouwen inquote:Op vrijdag 1 september 2006 21:30 schreef Mert het volgende:
Ik heb alleen een lijstje met spullen gehad, niet een lijst met wie wat besteld heeft. Voornamelijk Fleece en Classic Shirts maatjes S en M.
Wauw, het eerste pakket is gelukt! Nu dat van Mert nog (met hoogstwaarschijnlijk mijn truiquote:Op donderdag 7 september 2006 17:56 schreef postman het volgende:
updateje:
Pakket 1 (door mij besteld) is inmiddels vrijgegeven en wordt morgen bezorgd.
Heb vandaag voor pakket 2 gebeld. Bij a&f was nog geen verzoek binnen gekomen voor het certificaat. Fedex daarna gebeld en die gaan er (wederom) achteraan. Morgen krijg ik meer te horen. Gaat goedkomen allemaal
dacht dat je het na 2-3 dagen al binnen hadquote:Op donderdag 7 september 2006 20:59 schreef postman het volgende:
nee hoor duurt meestal een dag of 2 - 3 voordat het verzonden wordt. Hangt ook af van wanneer je bestel ivm tijdsverschil.
Thanx, gaat zeker lukken na de goede berichtenquote:
Ik heb ook 3 dagen geleden een bestelling geplaatst 04-09 - 23:00 om precies te zijn en vanaf vanochtend staat hij op shippingquote:Op donderdag 7 september 2006 21:16 schreef Lexiun het volgende:
[..]
dacht dat je het na 2-3 dagen al binnen had![]()
Maar postman is degene die die pakketten heeft verdeeld volgens mij, dus die zou daar wel inzicht in moeten hebbenquote:Op donderdag 7 september 2006 19:22 schreef men_in_red het volgende:
@Arend
[..]
Maar goed nieuws, heb er weer helemaal vertrouwen in.
Mert fijne vakantie, heb je wel verdiend!
Whoehoeiquote:Op zaterdag 9 september 2006 03:06 schreef postman het volgende:
update: eerste pakket staat nu naast me, een foto houden jullie tegoed.
Net nog even gebeld met a&f, met het 2e pakket gaat het ook goed. maandag voor de zekerheid weer bellen met fedex.
Yoh, heb al 3x wat terug gestuurd waarvan 2x voor de maat.quote:Op maandag 11 september 2006 13:41 schreef Lexiun het volgende:
Mensen ik het een vraagje over het terug sturen van producten. Ik heb vandaag mijn bestelde producten binnen gekrgen en 1 vest ervan is te groot (de mouwen althans, of is dit nomraal? ). Iemand die toevallig mij kan vertellen hoe dit in zijn werking gaat? zijn de shipping costs voor mij 2 keer (terug sturen en weer verzenden) ?
thnx in advance
quote:Op maandag 11 september 2006 21:39 schreef postman het volgende:
ben benieuwd hoe het met het 2e pakket gaat aflopen. Vandaag weer braaf gebeld met fedex en a&f, maar a&f blijft volhouden dat ze alleen certificaten faxen. FedEx houdt vol dat ze een originele nodig hebben.. zucht.
Ooo mooi zoquote:Op dinsdag 12 september 2006 18:49 schreef postman het volgende:
eerste pakketjes zijn verstuurd inmiddels, komen morgen bij de mensen thuis. 2e pakket wer ik vandaag over gebeld door FedEx. Ze hadden nog niets ontvangen en gingen weer een aanvraag doen bij a&f.
Nu kan ik a&f weer gaan bellen maar ik vraag me af of dat nog zin heeft.
Ik zou em proberen aan te bieden in de andere A&F-threadquote:Op woensdag 13 september 2006 13:51 schreef Babbel1 het volgende:
Hoihoi,
Mijn broek is binnen, maar hij zit voor geen meter![]()
Hoe kan ik hem terugsturen? Hoe krijg ik dan mijn geld terug? In ieder geval heel erg bedankt voor alle moeite!!
Grrrr, ik baal ontzettend nu!!![]()
Ik kan me voorstellen dat je baalt , maar ik zal van m'n leven geen broek op internet bestellen.quote:Op woensdag 13 september 2006 13:51 schreef Babbel1 het volgende:
Hoihoi,
Mijn broek is binnen, maar hij zit voor geen meter![]()
Hoe kan ik hem terugsturen? Hoe krijg ik dan mijn geld terug? In ieder geval heel erg bedankt voor alle moeite!!
Grrrr, ik baal ontzettend nu!!![]()
pfff ja, ik weet 't.. Ik dacht ook gelijk: Had ik nou maar zo'n vest besteld! (Daar heb ik er namelijk een van, ook van Abercrombie, dus dan heb je meer kans dat je de goede maat kiest). Maar ja, ik zag de broek en ik dacht:quote:Op woensdag 13 september 2006 17:57 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat je baalt , maar ik zal van m'n leven geen broek op internet bestellen.
Truien , sweaters en T-shirts okay , maar een broek wil ik toch altijd zelf ff passen om te kijken hoe die staat en of ie lekker zit
Ik heb vandaag thuisgewerkt, en heb ook geen postbode gezienquote:Op woensdag 13 september 2006 17:41 schreef MaLo het volgende:
Hmmm, er ligt helemaal geen briefje in de brievenbus van de pakjesbezorger?
doe me even een emailtje met je postcode, kan ik het zo checken.quote:Op woensdag 13 september 2006 17:41 schreef MaLo het volgende:
Hmmm, er ligt helemaal geen briefje in de brievenbus van de pakjesbezorger?
Of ze zijn niet geweest, of ze hebben het bij de buren afgegeven. Hoewel, in dat laatste geval moeten ze toch ook wel een briefje in de bus doen waar je het op kunt halen?
Edit: Postman, heb je misschien een track&trace nummer van mijn pakket? En zo ja, wil je dat mij mailen? Dan kan ik ff kijken of het bij de buren bezorgd is. (Ik kan het ze niet vragen, ze zijn 's avonds zelden thuis, horecamensen)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |