Ik ben ook benieuwd of mijn bestelling geplaatst kan worden, ik hoop het!quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 13:18 schreef Babbel1 het volgende:
Wanneer krijgen we te horen wie er op tijd was en wie niet voor de inkoopactie? Ik ben heel erg benieuwd!
Nicequote:Op zaterdag 5 augustus 2006 12:39 schreef postman het volgende:
zow, de facturen zijn bijna af, dit zijn de mensen die meedoen:
men_in_red
yellowcat
roycooo
gent
domenica
malo
Cartman_the_best
Mert
vijindra
ives
el hijo del jefe
14.gif
babbel1
Als je niet in dit lijstje staat doe je niet mee. Mocht er iemand onverhoopt afvallen (wat natuurlijk niet gebeurd, want iedereen gaat gewoon netjes betalen) Krijg je wel een mailtje van mij.
Facturen ga ik straks versturen.
Van de 17 mensen die gemaild hebben was je de 3 na laatste ofzoquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 13:00 schreef mic_forever het volgende:
w00t waar ben ikik was 1 von de eersten
Geld is onderwegquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 13:07 schreef postman het volgende:
[..]
Van de 17 mensen die gemaild hebben was je de 3 na laatste ofzo
Facturen gemaild, lappen maar![]()
zal er wel overheen lezen, maarruh... wat is het voordeel van de inkoopactie? korting ofzo? :Squote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:58 schreef postman het volgende:
Hierbij wederom een nieuwe inkoopactie voor Abercrombie & Fitch (A&F) kleding
-Waar kan ik de kleding uitzoeken?
Op de website van A&F. De artikelen moet wel uit voorraad leverbaar zijn, en max 4 artikelen per persoon, Om het een beetje eerlijk te verdelen. Handig is het om 1 of 2 artikelen als 'reserve' mee te sturen, indien je andere artikelen niet leverbaar zijn op dat moment. Geef duidelijk aan dan wat reserve is het wat voorrang heeft.
- Welke maat moet ik hebben?
Voor de juist maten kun je de size chart raadplegen. Hoe je maten moet nemen kun je hier zien. Voor de dames.
- Hoe moet je bestelling er uit zien?
1. Een duidelijk overzicht van welke items je wilt bestellen. Dus omschrijving, de kleur, het item nummer (te vinden als je alles in het mandje doet en vervolgens view bag doet) de prijs! en de maat.
2. Je volledige naam + Fok! nickname.
3. Je woonadres. Dus straatnaam en nummer, postcode en woonplaats.
4. Een telefoonnummer.
Je kunt je bestelling mailen naar abercrombieinkoopactie@gmail.com
Indien een bestelling niet alle bovenstaande informatie bevat, wordt deze niet geaccepteerd. Het is voor mij teveel uitzoekwerk steeds.
Je doet pas mee als je bestelling (compleet) per mail binnen is. Ik behandel de bestellingen op volgorde van binnenkomst.
- Tot en met wanneer kan je je bestelling opgeven?
Geef je bestelling zo snel mogelijk door, des te eerder kunnen we gaan bestellen. Als de actie vol is, dwz 2 bestellingen van bij elkaar ong. 1000 euro, is de actie vol en gesloten.
- Hoe zit het met de betaling?
De kosten van de bestelling hangen samen met het totaal aantal bestellingen. Na de sluiting van de actie bereken ik de totale kosten. De kosten zullen bestaan uit de kosten van de items die je koopt, de verzendkosten naar Nederland en eventueel ook de nazending in Nederland zelf, de douanerechten , de BTW en een paar euro organisatiekosten.
houd rekening met 33% toeslag voor BTW en invoerrechten, en zo'n 10-15 euro aan Voor de verzendkosten. vanuit amerika, en verzending binnen NL naar jou toe. (6,,20 + 1,50 verpakking)
In de factuur die je krijgt staat het rekeningnummer van mij, daar moet je het geld naar toe overmaken. In de factuur staat tevens de betalingstermijn, deze zal zo kort mogelijk zijn. Bestellingen die niet binnen deze termijn zijn betaald worden geschrapt.
- Wat is de levertijd?
A&F verzendt met Fedex, via hun heb ik alles in 2-3 dagen na het bestellen binnen (mits de douane niet gaat huilen). Het nazenden in Nederland kosten vervolgens nog 2 dagen. Al met al is het een week na het plaatsen van de bestelling bij A&F binnen.
![]()
Happy shopping
Voor meer vragen kun je in dit topic terecht, aub niet via de mail.
Vragen of opmerkingen over A&F in het algemeen graag in dit topic.
Wees er zeker dat je ook gaat betalen! Ik heb geen zin om allemaal werk te doen voor mensen die uiteindelijk afhaken op het laatste moment!
NB. ik hou geen rekening met mensen die al eerder hebben gezegd 'mee te doen'. First come, first gets uiteraard.
gedeelde verzendkosten lijkt mequote:Op zondag 6 augustus 2006 09:59 schreef Aarde het volgende:
[..]
zal er wel overheen lezen, maarruh... wat is het voordeel van de inkoopactie? korting ofzo? :S![]()
Gecheckt! En hij is er nog!quote:Op zondag 6 augustus 2006 09:58 schreef postman het volgende:
[..]
jep, hij is vol.
Wil iedereen nog even checken of alles voorradig is nog?
Ik kon pas 's avonds weer op internet kijken of de actie al was begonnen, het is mijn eerste keer dat ik meedoe en ik zit er gewoon bij, hoor! Toen ik had aangegeven dat ik mee wilde doen met de actie, heb ik gekeken wat ik wilde hebben, zodat ik snel kon reageren zodra de actie begon. Het was bij mij in ieder geval niet nodig om de hele middag te f5'en...quote:Op zondag 6 augustus 2006 18:06 schreef Ace1 het volgende:
[..]
Sommige zitten niet elke dag te f5'en in het lifestyle forum. Ik ben een middag niet op fok en ik loop het mis...
Top! Het gaat tot nu toe lekker vlot allemaalquote:Op maandag 7 augustus 2006 19:28 schreef postman het volgende:
De meesten hebben betaald. Alleen gent nog niet (is buitenlandse boeking, dus duurt dagje langer), en warpuppy. Beiden hebben eerder meegedaan dus ik heb er vertrouwen in dat het morgen of overmorgen op m'n rekening staat
Vanavond ga ik bestellen. Mocht je nog tijd hebben, check nog een keer of alles nog te bestellen is.
Helemaal goed, ik ben een Tukker in hart en nierenquote:Op maandag 7 augustus 2006 20:05 schreef Roycoooooo het volgende:
Malo, waar kom je vandaan-->good goan?! Twente?
Denk dat ik jou dan de hand kan schuddenquote:Op maandag 7 augustus 2006 20:18 schreef MaLo het volgende:
[..]
Helemaal goed, ik ben een Tukker in hart en nieren.
perfectquote:Op maandag 7 augustus 2006 21:05 schreef postman het volgende:
eerste bestelling is de deur uit, 2e bestelling staat klaar. Alles is gelukkig op voorraad
Moet even op m'n ma wachten zodat ik haar cc kan lenen voor de 2e. Mijn cc is een beetje maxed out.
Super!quote:Op maandag 7 augustus 2006 21:05 schreef postman het volgende:
eerste bestelling is de deur uit, 2e bestelling staat klaar. Alles is gelukkig op voorraad
Moet even op m'n ma wachten zodat ik haar cc kan lenen voor de 2e. Mijn cc is een beetje maxed out.
Whoehoe, ik ben benieuwd! Zou perfect zijn als het eind volgende week al binnen wasquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 19:24 schreef postman het volgende:
Zow, alles is inmiddels besteld, en alles op voorraad. Ook voor het eerst dat ik geen credits hoef te maken
Ziet er naar uit dat het begin volgende week bij mij is, en volgende week donderdag op de bus gaat, Dus vrijdag bij iedereen in huis.
Nicequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |