Mijn pakkettenbezorger is een kennis van mij, ik krijg het dus altijd keurig zelf aangebodenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 18:10 schreef postman het volgende:
Dat ligt eraan hoe je postkantoor/bode daar over denkt. Soms wordt het opnieuw aangeboden, soms blijft het op het postkantoor liggen. Bij de buren gebeurd vrij weinig meer, tenzij je het op een briefje bij de deur aangeeft.
Bij ons wordt het nog steeds bij de buren afgeleverd.. en ik woon niet in een dorp ofzoquote:Op woensdag 16 augustus 2006 18:10 schreef postman het volgende:
Dat ligt eraan hoe je postkantoor/bode daar over denkt. Soms wordt het opnieuw aangeboden, soms blijft het op het postkantoor liggen. Bij de buren gebeurd vrij weinig meer, tenzij je het op een briefje bij de deur aangeeft.
quote:Geen bezorging bij de buren
Wilt u geen bezorging bij de buren, dan kunt u de afzender vragen 'alleen huisadres' op het pakket te vermelden. In dat geval wordt het pakket alleen bij u aangeboden. Pakketten onder rembours, met verhoogde aansprakelijkheid en ongefrankeerd worden niet bij de buren bezorgd. Deze pakketten worden wel een tweede keer bij u aangeboden.
bron tpgpost.nl
Vroeg ik me ook al afquote:Op donderdag 17 augustus 2006 16:17 schreef mic_forever het volgende:
Hoe staat het ervoor Postman, nogsteeds niet afgeleverd bij jou ?
Mm dan wachten ze zeker op certificaat van echtheid ofzo?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 18:37 schreef postman het volgende:
Nope status is nog steeds ongewijzigd helaas
Heb helaas alles al weer besteld naar de oorspronkelijke bestelling, sorry.quote:Op maandag 21 augustus 2006 18:30 schreef gent het volgende:
bloody hell, en ik die dacht dat de Belgische douane 'n bende oelewappers waren... een kopietje van zo'n certificate mag dus niet ?
laat je even weten hoe het nu verder moet? ik zie dat al m'n spullen nog voorradig zijn (geeft me de kans om m'n shirts nu trouwens in S ipv M te bestellen, zie je mail)
greetz
die longsleeve knit staat backordered tot de 24ste. Dat is nog te overzienquote:Op maandag 21 augustus 2006 18:44 schreef El_Hijo_Del_Jefe het volgende:
Oh dat is ook mooi, alles was in voorraad?? negeer m'n mail maar dan
Wat een stel zeikerds zijn het ook hier in NL, geef ze van jetje Postman!quote:
ik meende dat Steijn ooit ook zoiets hadquote:Op maandag 21 augustus 2006 19:34 schreef postman het volgende:
Nouja het is in ieder geval weer besteld. Ben benieuwd hoelang het nu gaat duren.
zekerquote:Op maandag 21 augustus 2006 19:04 schreef postman het volgende:
[..]
die longsleeve knit staat backordered tot de 24ste. Dat is nog te overzien
Is het geen optie ze even te bellen of mailen dat het dus een gedeelde actie betreft ivm de verzendkosten? Dat zullen ze toch wel begrijpen denk ikquote:Op donderdag 24 augustus 2006 16:06 schreef postman het volgende:
Verhaaltje over niet leveren van grote partijen![]()
Sluit ik mij volledig bij aanquote:Op donderdag 24 augustus 2006 17:30 schreef men_in_red het volgende:
Ik vind die 10 dollar te veel worden, dan ben ik zo'n beetje het dubbele kwijt dan de amerikanen, en dat gaat me te ver.
Maar zoals Mert al zei: kan je ze niet mailen dat het inderdaad niet voor personal use is, maar gewoon een gecombineerde verzending is, en jij dus geen handelaar bent, evt mag je van mij wel de facturen meesturen om dat aan te tonen.
Wat je er ook nog bij kan zetten is dat wij Europeanen zijn die graag in A&F kleding willen lopen, maar het zowiezo al duur genoeg is met gezamelijke bestelling. Als ze dit soort inkoopacties gaan verbieden gaan meer mensen het van ebay afhalen en namaak en kleren uit het grijze circuit kopen, waar ze vast ook niet blij mee zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |