abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40715629
Hopelijk eind volgende week, want dan heb ik intro.
Nieuwe kleren komen wel van pas dan, anders scoor ik straks wat bum-punten.
In the quiet words of the virgin Mary..... come again?!
  vrijdag 11 augustus 2006 @ 16:44:30 #102
154726 ArendBarend
Spread the hype!
pi_40716449
Waar heb je intro dan?
Ouderdom is ook slecht voor de gezondheid!
pi_40763745
Postman, ben je van plan om binnenkort nog een IA te houden?
pi_40765717
Indien genoeg animo, maar die is er denk ik wel.
kleine update: eerste pakket is al in NL, 2e pakket zit tussen parijs en NL in. Mits er geen gezeur is om certificaten, is het er maandag of dinsdag denk ik.
teach them how to fish, not catch the damn things for them. -> www.google.nl
pi_40765809
Ik hou me graag aanbevolen voor een volgende IA!
  zondag 13 augustus 2006 @ 23:26:59 #106
154726 ArendBarend
Spread the hype!
pi_40781842
Aufkommen met die kleding

Gaat lekker snel
Ouderdom is ook slecht voor de gezondheid!
pi_40835941
nog niets binnen. Beiden pakketen liggen bij fedex in oude meer (NL). Goed mogelijk dat het inmiddels beruchte certificate of origin nodig is. We wachten af.
pi_40836170
Aaah minder, denk het dan wel helaas .. Dan nog maar een weekje wachten !
A.F.C.A.
Op woensdag 13 juni 2007 09:49 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
knuffelnegertje van de SC! ^O^
  dinsdag 15 augustus 2006 @ 19:03:10 #109
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_40837807
We wachten rustig af . Het is nu toch nog te warm voor mijn trui
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
pi_40843260
Is dat alleen bij grote bestellingen dan? Want ik heb de 9e mijn kleding bestelt en het de 14e binnengehad.. en daar zat nog een weekend tussen!
pi_40844283
Grote bestellingen hebben meer kans eruit gepikt te worden, maar gaan er ook wel eens door. Vorige IA was voor mij de eerste keer dat het bleef hangen.
Eigelijk is het overdreven, want ze kunnen m.i. zo zien dat alles van A&F komt. Aan de doos, factuur en pakbon.
pi_40846007
Ik vind het wel goed dat ze het streng controleren, om de namaak uit de wereld te helpen. Het is alleen jammer dat het meerdere dagen moet duren.
pi_40850295
nou de namaak wordt makkelijk via andere kanalen binnegesmokkeld

Jammer dat t ligt te verrotten bij FedEx.
Ik zie t wel verschijnen
pi_40872938
Postman, even een vraagje. Dat pakketje dat je straks naar me stuurt... is dat een pakketje dat bij de buren wordt afgegeven, of wat je bij het postkantoor moet halen? Verwacht nl. dat ik niet thuis ben

thanks
pi_40874857
Dat ligt eraan hoe je postkantoor/bode daar over denkt. Soms wordt het opnieuw aangeboden, soms blijft het op het postkantoor liggen. Bij de buren gebeurd vrij weinig meer, tenzij je het op een briefje bij de deur aangeeft.
  woensdag 16 augustus 2006 @ 21:02:09 #116
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_40880141
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 18:10 schreef postman het volgende:
Dat ligt eraan hoe je postkantoor/bode daar over denkt. Soms wordt het opnieuw aangeboden, soms blijft het op het postkantoor liggen. Bij de buren gebeurd vrij weinig meer, tenzij je het op een briefje bij de deur aangeeft.
Mijn pakkettenbezorger is een kennis van mij, ik krijg het dus altijd keurig zelf aangeboden
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
pi_40880280
Te dikke dvd boxen en boeken van play.com liggen altijd bij de buren, maar dat zal wel door Selektvracht komen, ik stel me wel in op een ritje naar het postkantoor
pi_40881398
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 18:10 schreef postman het volgende:
Bij ons wordt het nog steeds bij de buren afgeleverd.. en ik woon niet in een dorp ofzo Ook gelijk de eerste keer al dat ze langskomen... gelukkig heb ik aardige buren!
pi_40882732
Als je liever niet wilt dat ze het bij de buren afleveren:
quote:
Geen bezorging bij de buren
Wilt u geen bezorging bij de buren, dan kunt u de afzender vragen 'alleen huisadres' op het pakket te vermelden. In dat geval wordt het pakket alleen bij u aangeboden. Pakketten onder rembours, met verhoogde aansprakelijkheid en ongefrankeerd worden niet bij de buren bezorgd. Deze pakketten worden wel een tweede keer bij u aangeboden.
bron tpgpost.nl
pi_40906796
Hoe staat het ervoor Postman, nogsteeds niet afgeleverd bij jou ?
  donderdag 17 augustus 2006 @ 16:49:28 #121
50458 Mert
___,,,,_(º-º)_,,,,___
pi_40907689
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 16:17 schreef mic_forever het volgende:
Hoe staat het ervoor Postman, nogsteeds niet afgeleverd bij jou ?
Vroeg ik me ook al af
Learn young about hard work and manners - and you'll be through the whole dirty mess and nicely dead again before you know it. ~F. Scott Fitzgerald
XboxLive Gamertag: S2K Mert
pi_40910453
Nope status is nog steeds ongewijzigd helaas
pi_40915047
zolang ik het maar volgende week vrijdag in de kribbe heb!
pi_40937324
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 18:37 schreef postman het volgende:
Nope status is nog steeds ongewijzigd helaas
Mm dan wachten ze zeker op certificaat van echtheid ofzo?
pi_40942571
ja ongetwijfeld.
pi_41028442
Nog steeds geen nieuws?
pi_41035098
Duurd lang!
pi_41036176
Duurt idd vrij lang, kloten douane ook steeds
A.F.C.A.
pi_41036616
* hangt aan de telefoon met Abercrombie

AAAAH!

omdat de douane zonodig een origineel certificaat nodig heeft,
hebben ze alles weer terug gestuurd. Abercrombie heeft allebei de orders gecrediteerd, en de orders dus geannuleerd
Nu kan ik alles opnieuw bestellen, als het nog te bestellen is tenminste.

Edit: en alles opnieuw besteld, met 1 backordertje.

Stelletje eikels daar bij de douane. Ik ga morgen eens opbellen hoe dat gaat daar.

[ Bericht 50% gewijzigd door postman op 21-08-2006 18:36:22 ]
pi_41037236
bloody hell, en ik die dacht dat de Belgische douane 'n bende oelewappers waren... een kopietje van zo'n certificate mag dus niet ?

laat je even weten hoe het nu verder moet? ik zie dat al m'n spullen nog voorradig zijn (geeft me de kans om m'n shirts nu trouwens in S ipv M te bestellen, zie je mail )

greetz
Gent is de max !!
pi_41037422
damn

een van m'n items is er niet, ik zal je vanavond nog even m'n nieuwe bestelling sturen

had ivm het weer wel spijt van het t-shirtje, dus dat komt dan wel weer uit

bedankt voor de moeite die je er in steekt iig!
pi_41037464
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 18:30 schreef gent het volgende:
bloody hell, en ik die dacht dat de Belgische douane 'n bende oelewappers waren... een kopietje van zo'n certificate mag dus niet ?

laat je even weten hoe het nu verder moet? ik zie dat al m'n spullen nog voorradig zijn (geeft me de kans om m'n shirts nu trouwens in S ipv M te bestellen, zie je mail )

greetz
Heb helaas alles al weer besteld naar de oorspronkelijke bestelling, sorry.
pi_41037561
oké no problem hopelijk lukt het deze keer wel met douane etc
Gent is de max !!
pi_41037661
Oh dat is ook mooi, alles was in voorraad?? negeer m'n mail maar dan
pi_41038206
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 18:44 schreef El_Hijo_Del_Jefe het volgende:
Oh dat is ook mooi, alles was in voorraad?? negeer m'n mail maar dan
die longsleeve knit staat backordered tot de 24ste. Dat is nog te overzien
  maandag 21 augustus 2006 @ 19:20:00 #136
50458 Mert
___,,,,_(º-º)_,,,,___
pi_41038501
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 18:08 schreef postman het volgende:
Verhaaltje over vervelende NL douane
Wat een stel zeikerds zijn het ook hier in NL, geef ze van jetje Postman!
Learn young about hard work and manners - and you'll be through the whole dirty mess and nicely dead again before you know it. ~F. Scott Fitzgerald
pi_41038903
Nouja het is in ieder geval weer besteld. Ben benieuwd hoelang het nu gaat duren.
pi_41039926
Balen, zeg! Naja, goed dat je het zo snel weer besteld hebt!
  maandag 21 augustus 2006 @ 20:32:23 #139
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_41040882
Jeeee wat een streken van de douane .
Hopelijk lukt het deze keer beter .
pi_41040897
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 19:34 schreef postman het volgende:
Nouja het is in ieder geval weer besteld. Ben benieuwd hoelang het nu gaat duren.
ik meende dat Steijn ooit ook zoiets had
en dat je dan met de Doune/fedex moet bellen om t regelen
maja..beter komt het nou snel binnen
zal wel begin september worden
aangezien we moeten wachten op dat item van 24augustus
pi_41040964
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 19:04 schreef postman het volgende:

[..]

die longsleeve knit staat backordered tot de 24ste. Dat is nog te overzien
zeker we wachten rustig (...) af
pi_41042233
Dat is balen inderdaad, ik hoop dat het hier weer snel is.
pi_41093798
Zeker balen, dus morgen wordt als het goed is alles verstuurd.. Dan nog maar weekje/1,5 week wachten
A.F.C.A.
pi_41132302
Nou, het ziet er naar uit dat inkoopacties bij A&F voorbij zijn.

De 2 nieuwe orders waren ineens geannuleerd, zonder een mailtje of wat dan ook. Ineens was de status veranderd.
Na een telefoontje blijkt dat ze bestellingen die zo groot zijn, en met veel verschillende maten en dezelfde items niet meer uitvoeren voor het buitenland. Dit omdat ze dan het (correcte) idee hebben dat het niet voor 'personal use' is. Denk ook dat het er mee te maken heeft dat ik inmiddels voor een eurotje of 3000 bij ze besteld heb

Een optie is om alle bestellingen in stukjes op te delen, zodat het er 5-6 stuks worden in totaal. Nadeel: verzendkosten gaan omhoog met gem. 10 dollar. Als jullie dat willen vind ik het ook prima.
Mochten jullie dit niet willen ga ik de poen terugstorten.
  donderdag 24 augustus 2006 @ 16:19:43 #145
50458 Mert
___,,,,_(º-º)_,,,,___
pi_41132655
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 16:06 schreef postman het volgende:
Verhaaltje over niet leveren van grote partijen
Is het geen optie ze even te bellen of mailen dat het dus een gedeelde actie betreft ivm de verzendkosten? Dat zullen ze toch wel begrijpen denk ik
Baal er eerlijk gezegd wel van, had de spullen al binnen willen hebben. Hoop dat het nog gaat lukken voordat ik 8-9 op vakantie ga
Ik vind $10,- nog te overzien maar het moet niet veel gekker worden hoor. Ze snappen daar toch ook wel dat je naar NL verschrikkelijk veel kosten maakt en dit goedkoper is.

[ Bericht 23% gewijzigd door Mert op 24-08-2006 16:58:16 ]
pi_41132952
Ik heb liever mn geld terug dan
pi_41134989
Ik vind die 10 dollar te veel worden, dan ben ik zo'n beetje het dubbele kwijt dan de amerikanen, en dat gaat me te ver.

Maar zoals Mert al zei: kan je ze niet mailen dat het inderdaad niet voor personal use is, maar gewoon een gecombineerde verzending is, en jij dus geen handelaar bent, evt mag je van mij wel de facturen meesturen om dat aan te tonen.

Wat je er ook nog bij kan zetten is dat wij Europeanen zijn die graag in A&F kleding willen lopen, maar het zowiezo al duur genoeg is met gezamelijke bestelling. Als ze dit soort inkoopacties gaan verbieden gaan meer mensen het van ebay afhalen en namaak en kleren uit het grijze circuit kopen, waar ze vast ook niet blij mee zijn.
  donderdag 24 augustus 2006 @ 17:40:23 #148
50458 Mert
___,,,,_(º-º)_,,,,___
pi_41135276
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 17:30 schreef men_in_red het volgende:
Ik vind die 10 dollar te veel worden, dan ben ik zo'n beetje het dubbele kwijt dan de amerikanen, en dat gaat me te ver.

Maar zoals Mert al zei: kan je ze niet mailen dat het inderdaad niet voor personal use is, maar gewoon een gecombineerde verzending is, en jij dus geen handelaar bent, evt mag je van mij wel de facturen meesturen om dat aan te tonen.

Wat je er ook nog bij kan zetten is dat wij Europeanen zijn die graag in A&F kleding willen lopen, maar het zowiezo al duur genoeg is met gezamelijke bestelling. Als ze dit soort inkoopacties gaan verbieden gaan meer mensen het van ebay afhalen en namaak en kleren uit het grijze circuit kopen, waar ze vast ook niet blij mee zijn.
Sluit ik mij volledig bij aan
  donderdag 24 augustus 2006 @ 17:41:58 #149
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_41135322
O wat jammer . Voor mij is die 10 dollar geen probleem, maar als er mensen zijn die het teveel vinden worden snap ik dat.

Verder vind ik het idee van men_in_red een goed plan. Misschien is het ook een idee om te vermelden dat er mensen niet over een credit card beschikken en dat we daarom gezamenlijk willen bestellen?
pi_41135854
Bij hogere verzendkosten haak ik helaas ook af, jammer!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')