Je zou ook acties per een zeker groote kunnen gaan houden bijvoorbeeld xl of m of l, zo lijkt het alsnog voor 1 persoon.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 18:14 schreef postman het volgende:
ik zal straks nog even bellen, maar ben bang dat het niets wordt.
Scherp!quote:Op donderdag 24 augustus 2006 18:15 schreef CrookedEye het volgende:
[..]
Je zou ook acties per een zeker groote kunnen gaan houden bijvoorbeeld xl of m of l, zo lijkt het alsnog voor 1 persoon.
onder 'fleece'.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 18:40 schreef El_Bassie het volgende:
Waar halen jullie al die hoodies vandaan? die kan ik op de site helemaal niet vinden?
en niks?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 18:14 schreef postman het volgende:
ik zal straks nog even bellen, maar ben bang dat het niets wordt.
Das wel minder dat ze dat niet doenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 16:06 schreef postman het volgende:
[...]
Na een telefoontje blijkt dat ze bestellingen die zo groot zijn, en met veel verschillende maten en dezelfde items niet meer uitvoeren voor het buitenland. [...] Denk ook dat het er mee te maken heeft dat ik inmiddels voor een eurotje of 3000 bij ze besteld heb
Een optie is om alle bestellingen in stukjes op te delen, zodat het er 5-6 stuks worden in totaal. Nadeel: verzendkosten gaan omhoog met gem. 10 dollar.[...]
We zullen zien, hopelijk heeft het succesquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 11:39 schreef postman het volgende:
ik ga nog een paar dingen proberen. Begin van volgende week weten we meer.
Ik geef niet zomaar op
ik heb net in overleg met Postman een deel van de bestelling geplaatst op mijn Creditcard.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 14:10 schreef MaLo het volgende:
[..]
We zullen zien, hopelijk heeft het succes
Die neemt postman zelf voor zijn rekening, volgens mij is die ook alweer weg.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 15:14 schreef yellowcat het volgende:
En het andere deel?
O, geweldig!quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 15:29 schreef Mert het volgende:
[..]
Die neemt postman zelf voor zijn rekening, volgens mij is die ook alweer weg.
Maar dat kan hij beter zelf even uitleggen in dit topic.
Ik heb alleen even de helpende hand uitgestoken![]()
om welke items gaat t dan?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 19:52 schreef postman het volgende:
wat mert zegt inderdaad.
ik heb vanmiddag een deel besteld, en mert een 2e deel. Hopelijk gaat alles nu goed.
Paar items waren niet meer op voorraad (voornamelijk de humortee's). De mensen die geld terug krijgen, krijgen moeten een creditfactuur van mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |