Je zou ook acties per een zeker groote kunnen gaan houden bijvoorbeeld xl of m of l, zo lijkt het alsnog voor 1 persoon.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 18:14 schreef postman het volgende:
ik zal straks nog even bellen, maar ben bang dat het niets wordt.
Scherp!quote:Op donderdag 24 augustus 2006 18:15 schreef CrookedEye het volgende:
[..]
Je zou ook acties per een zeker groote kunnen gaan houden bijvoorbeeld xl of m of l, zo lijkt het alsnog voor 1 persoon.
onder 'fleece'.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 18:40 schreef El_Bassie het volgende:
Waar halen jullie al die hoodies vandaan? die kan ik op de site helemaal niet vinden?
en niks?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 18:14 schreef postman het volgende:
ik zal straks nog even bellen, maar ben bang dat het niets wordt.
Das wel minder dat ze dat niet doenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 16:06 schreef postman het volgende:
[...]
Na een telefoontje blijkt dat ze bestellingen die zo groot zijn, en met veel verschillende maten en dezelfde items niet meer uitvoeren voor het buitenland. [...] Denk ook dat het er mee te maken heeft dat ik inmiddels voor een eurotje of 3000 bij ze besteld heb
Een optie is om alle bestellingen in stukjes op te delen, zodat het er 5-6 stuks worden in totaal. Nadeel: verzendkosten gaan omhoog met gem. 10 dollar.[...]
We zullen zien, hopelijk heeft het succesquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 11:39 schreef postman het volgende:
ik ga nog een paar dingen proberen. Begin van volgende week weten we meer.
Ik geef niet zomaar op
ik heb net in overleg met Postman een deel van de bestelling geplaatst op mijn Creditcard.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 14:10 schreef MaLo het volgende:
[..]
We zullen zien, hopelijk heeft het succes
Die neemt postman zelf voor zijn rekening, volgens mij is die ook alweer weg.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 15:14 schreef yellowcat het volgende:
En het andere deel?
O, geweldig!quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 15:29 schreef Mert het volgende:
[..]
Die neemt postman zelf voor zijn rekening, volgens mij is die ook alweer weg.
Maar dat kan hij beter zelf even uitleggen in dit topic.
Ik heb alleen even de helpende hand uitgestoken![]()
om welke items gaat t dan?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 19:52 schreef postman het volgende:
wat mert zegt inderdaad.
ik heb vanmiddag een deel besteld, en mert een 2e deel. Hopelijk gaat alles nu goed.
Paar items waren niet meer op voorraad (voornamelijk de humortee's). De mensen die geld terug krijgen, krijgen moeten een creditfactuur van mij.
en heb je mij nou nog meebesteld of..? aangezien ik had gezegd dat je t mocht terug stortenquote:Op zondag 27 augustus 2006 17:55 schreef postman het volgende:
humortee's:
after party Navy S
party sleep party blue L
Who's she green L
polo (geloof ik)
blake mountain destroyed white L
Snap ik, je hebt er al genoeg tijd en moeite ingestoken. Hopelijk lukt het deze keer welquote:Op zondag 27 augustus 2006 20:19 schreef postman het volgende:
ik had 't al besteld voor je mailtje. Overigens geldt voor mij althans dat dit de laatste poging is. Als het er nu niet doorkomt stort ik je poen terug. Als jullie het niet erg vinden wacht ik ook even met de credits terugstorten totdat alles verstuurd is. Anders blijf ik bezig
bedankt voor het geduld iig.
Mijn deel staat op dit moment nog steeds op Pendingquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 14:11 schreef men_in_red het volgende:
al vestuurd?
Dat is in ieder geval goed nieuwsquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 18:05 schreef postman het volgende:
mijn deel is inmiddels verstuurdlijkt erop dat 2 orders op 1 dag niet geaccepteerd worden.
Maar, nog niet te vroeg juichen, de douane kan het nog verzieken.
Is dat jouw bestelling of is die van Mert met de kleine maten??quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:23 schreef postman het volgende:
Toevallig zat in de eerste bestelling voornamelijk de maten S en M.
Mijn bestelling staat nog steeds op "Pending"quote:Op woensdag 30 augustus 2006 08:08 schreef postman het volgende:
Mert. maar die wordt denk ik vandaag verzonden
Das vreemdquote:Op woensdag 30 augustus 2006 19:03 schreef Mert het volgende:
[..]
Mijn bestelling staat nog steeds op "Pending"![]()
Als dat morgen nog zo is ga ik weer even bellen met de dames van A&F want dit duurt mij wel erg lang.
Ik heb wat L-etjes besteld, dus dat is goed nieuwsquote:Op woensdag 30 augustus 2006 08:08 schreef postman het volgende:
Mert. maar die wordt denk ik vandaag verzonden
Heb ze net meteen teruggemaild en erbij gevraagd of ze de zooi z.s.m. willen opsturen.quote:Hey M,
Thank you for placing your order with A&F! However, we need to verify your billing address. You must:
Fax or email your bank statement for the credit card used in this order. We need the statement the bank sends you each month and can not be hand-written or typed.
Your bank statement must include:
The cardholder's name
The billing address
The last four (4) digits of the credit card number
You may blank out any other information. Please be sure to include your order number on your statement.
Please fax us this information to 001-614-219-5063 or email to orderservice@abercrombie.com.
We will ship your order once all of the correct information has been reviewed.
We must hear back from you within three business days or we will be cancelling your order.
Thanks again!
Brendan
orderservice@abercrombie.com
A&F Research & Resolution
1-866-314-7743
International: 001-614-219-5380
Ik hoop het ookquote:Op donderdag 31 augustus 2006 18:37 schreef Mert het volgende:
Ik begin er zo onderhand wel de sch**t van te krijgen hoor, kreeg onderstaande mail vandaag binnen:
[..]
Heb ze net meteen teruggemaild en erbij gevraagd of ze de zooi z.s.m. willen opsturen.
Hopen dat alles goed gaat dus........![]()
Jah die vraag heb ik ook.... Tshirts zitten bij mij S redelijk strak, M is eigenlijk te groot. Ik wil ook weten welke maat overhemden ik dan het beste kan nemen.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:24 schreef monkey99 het volgende:
vraag over de maten van abercrombie:
Voor de T-shirts van Abercrombie heb ik maat L en deze zit perfect. Nu ben ik van plan een overhemd en een sweater te bestellen online en ik vroeg me af welke maat het beste zou zijn. Ik hoorde namelijk dat de sweaters en overhemden groter uitvallen.
THX in Advance
quote:Hey M.,
Thanks for contacting us at Abercrombie & Fitch. Your order has been verified and will be shipped. For additional questions, hit us back here with another email. Enjoy your new gear, and thanks again for contacting A&F!
Aaronah
orderservice@abercrombie.com
A&F Research & Resolution
1-866-314-7743
International: 001-614-219-5380
Ik vraag me af waarom ze je adres bevestigd willen hebben, dit heb ik nog nooit meegemaakt.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 18:37 schreef Mert het volgende:
Ik begin er zo onderhand wel de sch**t van te krijgen hoor, kreeg onderstaande mail vandaag binnen:
[..]
Heb ze net meteen teruggemaild en erbij gevraagd of ze de zooi z.s.m. willen opsturen.
Hopen dat alles goed gaat dus........![]()
Ik kan nogal onbetrouwbaar overkomenquote:Op vrijdag 1 september 2006 02:26 schreef SatanicWarrior het volgende:
[..]
Ik vraag me af waarom ze je adres bevestigd willen hebben, dit heb ik nog nooit meegemaakt.
volgens mij heb ik dit al vaker op fok! gelezen.quote:Op vrijdag 1 september 2006 09:02 schreef Mert het volgende:
[..]
Ik kan nogal onbetrouwbaar overkomen![]()
Nee, ik heb serieus geen idee. Misschien omdat het afleveradres verschilt van het Factuur adres?
Ik heb geen ideequote:Op vrijdag 1 september 2006 20:04 schreef WarPuppy het volgende:
zitten mijn spullen daar ook bij ?
Ik en anderen hebben al zo vaak een bestelling geplaatst met een ander afleveradres dan factuuradres, maar er is dus nog nooit naar een adres-bevestiging gevraagd...vreemd, ik vraag me toch af waar ze het op baseren.quote:Op vrijdag 1 september 2006 09:02 schreef Mert het volgende:
[..]
Ik kan nogal onbetrouwbaar overkomen![]()
Nee, ik heb serieus geen idee. Misschien omdat het afleveradres verschilt van het Factuur adres?
kut man je bent maar een maand te laatquote:Op zondag 3 september 2006 21:18 schreef 2609 het volgende:
kut man ik had ook wel wat willen bestellen
jah kut man volgende keer dan maar weerquote:Op zondag 3 september 2006 22:59 schreef men_in_red het volgende:
[..]
kut man je bent maar een maand te laat![]()
OT: Als postman morgen de douane even belt denk ik dat het allemaal wel goedkomt.
quote:Op maandag 4 september 2006 14:02 schreef mic_forever het volgende:
grote kans dat t vandaag al wordt bezorgt, anders morgen (A)
Ik heb vandaag even met FedEx gebeld. Je kan het al raden...... Ze willen een certificaat van echtheid zien.quote:Op maandag 4 september 2006 22:53 schreef men_in_red het volgende:
had je nog de douane gebeld?
Nee, dan ben ik op vakantiequote:Op dinsdag 5 september 2006 08:11 schreef yellowcat het volgende:
Waarom kan A&F dat certificaat niet gewoon meteen met de bestelling meesturen? Mert, mocht het pakket niet voor donderdag bij jou aankomen, wat gebeurt er dan? Gaat het dan terug naar A&F?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |