quote:Hey M.,
Thanks for contacting us at Abercrombie & Fitch. Your order has been verified and will be shipped. For additional questions, hit us back here with another email. Enjoy your new gear, and thanks again for contacting A&F!
Aaronah
orderservice@abercrombie.com
A&F Research & Resolution
1-866-314-7743
International: 001-614-219-5380
Ik vraag me af waarom ze je adres bevestigd willen hebben, dit heb ik nog nooit meegemaakt.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 18:37 schreef Mert het volgende:
Ik begin er zo onderhand wel de sch**t van te krijgen hoor, kreeg onderstaande mail vandaag binnen:
[..]
Heb ze net meteen teruggemaild en erbij gevraagd of ze de zooi z.s.m. willen opsturen.
Hopen dat alles goed gaat dus........![]()
Ik kan nogal onbetrouwbaar overkomenquote:Op vrijdag 1 september 2006 02:26 schreef SatanicWarrior het volgende:
[..]
Ik vraag me af waarom ze je adres bevestigd willen hebben, dit heb ik nog nooit meegemaakt.
volgens mij heb ik dit al vaker op fok! gelezen.quote:Op vrijdag 1 september 2006 09:02 schreef Mert het volgende:
[..]
Ik kan nogal onbetrouwbaar overkomen![]()
Nee, ik heb serieus geen idee. Misschien omdat het afleveradres verschilt van het Factuur adres?
Ik heb geen ideequote:Op vrijdag 1 september 2006 20:04 schreef WarPuppy het volgende:
zitten mijn spullen daar ook bij ?
Ik en anderen hebben al zo vaak een bestelling geplaatst met een ander afleveradres dan factuuradres, maar er is dus nog nooit naar een adres-bevestiging gevraagd...vreemd, ik vraag me toch af waar ze het op baseren.quote:Op vrijdag 1 september 2006 09:02 schreef Mert het volgende:
[..]
Ik kan nogal onbetrouwbaar overkomen![]()
Nee, ik heb serieus geen idee. Misschien omdat het afleveradres verschilt van het Factuur adres?
kut man je bent maar een maand te laatquote:Op zondag 3 september 2006 21:18 schreef 2609 het volgende:
kut man ik had ook wel wat willen bestellen
jah kut man volgende keer dan maar weerquote:Op zondag 3 september 2006 22:59 schreef men_in_red het volgende:
[..]
kut man je bent maar een maand te laat![]()
OT: Als postman morgen de douane even belt denk ik dat het allemaal wel goedkomt.
quote:Op maandag 4 september 2006 14:02 schreef mic_forever het volgende:
grote kans dat t vandaag al wordt bezorgt, anders morgen (A)
Ik heb vandaag even met FedEx gebeld. Je kan het al raden...... Ze willen een certificaat van echtheid zien.quote:Op maandag 4 september 2006 22:53 schreef men_in_red het volgende:
had je nog de douane gebeld?
Nee, dan ben ik op vakantiequote:Op dinsdag 5 september 2006 08:11 schreef yellowcat het volgende:
Waarom kan A&F dat certificaat niet gewoon meteen met de bestelling meesturen? Mert, mocht het pakket niet voor donderdag bij jou aankomen, wat gebeurt er dan? Gaat het dan terug naar A&F?
Wat een verrassingquote:Op dinsdag 5 september 2006 00:12 schreef Mert het volgende:
[..]
Ik heb vandaag even met FedEx gebeld. Je kan het al raden...... Ze willen een certificaat van echtheid zien.
Morgen ga ik nog even met beide partijen bellen en kijken wat ik op korte termijn voor elkaar kan krijgen.
Voor mij is het belangrijk dat het uiterlijk donderdag bij mij aankomt maar dat gaat waarschijnlijk al niet meer lukken![]()
Pfff wat een gedoe zegquote:Op dinsdag 5 september 2006 10:19 schreef Mert het volgende:
Ok, ik heb net weer met FedEx en de douane aan de phone gehangen.
Het pakket van Postman zou al de 7e teruggestuurd worden, die van mij de 11e, ik heb FedEx gevraagd om dit gelijk te trekken zodat we nog wat ruimte houden. Vanavond ga ik nog met A&F bellen, ik kan niet internationaal bellen vanaf het werk, en vragen de certificaten z.s.m. op te sturen maar ik hoop dat dat op tijd zal zijn.
Vrijdag ben ik op vakantie dus ik ga er niet vanuit dat ik de spullen nog op tijd binnen ga krijgen.
Voor de volgende keren weten we in ieder geval dat je maar beter meteen om het certificaat kan vragen.
Goed bezig mert!quote:Op dinsdag 5 september 2006 10:19 schreef Mert het volgende:
Ok, ik heb net weer met FedEx en de douane aan de phone gehangen.
Het pakket van Postman zou al de 7e teruggestuurd worden, die van mij de 11e, ik heb FedEx gevraagd om dit gelijk te trekken zodat we nog wat ruimte houden. Vanavond ga ik nog met A&F bellen, ik kan niet internationaal bellen vanaf het werk, en vragen de certificaten z.s.m. op te sturen maar ik hoop dat dat op tijd zal zijn.
Vrijdag ben ik op vakantie dus ik ga er niet vanuit dat ik de spullen nog op tijd binnen ga krijgen.
Voor de volgende keren weten we in ieder geval dat je maar beter meteen om het certificaat kan vragen.
Even voor iedereen:quote:Op dinsdag 5 september 2006 09:31 schreef yellowcat het volgende:
[..]
Maar wat doen ze dan met het pakje?
Ik doe mijn best, tussen het werken doorquote:Op dinsdag 5 september 2006 13:09 schreef Mert het volgende:
[..]
Eeven voor iedereen:
De bestellingen worden gewoon bij Postman afgeleverd. Ik krijg dus net als iedereen de spullen thuisgestuurd nadat deze aangekomen zijn bij postman.
vanavond zal ik nog een update plaatsen over het telefoontje met A&F.
Als iedereen nu hard duimt zal het wel goedkomen![]()
Netjes blijven en wat moeilijke termen gebruiken helpt misschienquote:Op dinsdag 5 september 2006 19:08 schreef postman het volgende:
wouw je krijgt wel meer respons dan ik. Ik kreeg gewoon letterlijk het verzoek van FedEx om maar niet meer bij A&F te bestellen, want 'ze werken nooit mee'.
Overigens denk ik net zoveel aan de actie hoor momenteel, maar Mert neemt het even op zich nu. Komt ook omdat ik deze week razend druk heb met werk en dus overdag geen tijd meer om te bellen.
We kunnen natuurlijk even met een groep naar het FedEx kantoor in Oude Meer gaanquote:Op dinsdag 5 september 2006 19:12 schreef Babbel1 het volgende:
Dus alles ligt nu bij de douane in NL? aah so close, yet so far....Wat een gedoe allemaal zeg, hartstikke bedankt voor alle moeite!! (en nu maar hopen dat die broek zo leuk is als ie eruit ziet
)
Fok! Knokploegquote:Op dinsdag 5 september 2006 19:25 schreef Mert het volgende:
[..]
We kunnen natuurlijk even met een groep naar het FedEx kantoor in Oude Meer gaan![]()
LEZEN!quote:Op woensdag 6 september 2006 17:09 schreef mic_forever het volgende:
Wordt het nou een week vastgehouden? of sturen ze het zosnel a&f t certificaat heeft gestuurd doorgestuurd naar Postman
Het gaat hier niet om 2 shirtjes hequote:Op woensdag 6 september 2006 13:21 schreef Coconut het volgende:
Wat een gedoe zegMaar is het niet zo dat ze in Oude Meer gewoon ontzettend moeilijk doen? FedEx Amersfoort heeft nog nooit voor problemen gezorgd.
Toch vind ik het mierenneukerij. Ik bedoel je kan zo checken waar een pakket vandaan komt met zekerheid. Zeker als je zelf de koerierdienst bent.quote:Op woensdag 6 september 2006 18:30 schreef Mert het volgende:
[..]
Het gaat hier niet om 2 shirtjes he![]()
FedEx is verplicht pakketten van kleding boven de 317 Euri's in te klaren bij de douane. Zij doen niets fout hoor. Kleine pakketen gaan idd via Amersfoort en hier is geen certificaat voor nodig.
Ik plaats regelmatig grote bestellingen.. Nooit problemen gehad. En dat kleine pakketten via Amersfoort gaan klopt volgens mij niet. Het ligt er gewoon aan in welke regio het afleveradres is.quote:Op woensdag 6 september 2006 18:30 schreef Mert het volgende:
Het gaat hier niet om 2 shirtjes he![]()
FedEx is verplicht pakketten van kleding boven de 317 Euri's in te klaren bij de douane. Zij doen niets fout hoor. Kleine pakketen gaan idd via Amersfoort en hier is geen certificaat voor nodig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |