abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41374367
kzou ze snel contacten als t morgen niet wordt door gestuurd :p
  vrijdag 1 september 2006 @ 01:29:06 #202
50458 Mert
___,,,,_(º-º)_,,,,___
pi_41383641
Whoehoe
quote:
Hey M.,

Thanks for contacting us at Abercrombie & Fitch. Your order has been verified and will be shipped. For additional questions, hit us back here with another email. Enjoy your new gear, and thanks again for contacting A&F!

Aaronah
orderservice@abercrombie.com
A&F Research & Resolution
1-866-314-7743
International: 001-614-219-5380
Learn young about hard work and manners - and you'll be through the whole dirty mess and nicely dead again before you know it. ~F. Scott Fitzgerald
XboxLive Gamertag: S2K Mert
  vrijdag 1 september 2006 @ 02:26:43 #203
137595 SatanicWarrior
Inter Till I Die!!!
pi_41385250
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 18:37 schreef Mert het volgende:
Ik begin er zo onderhand wel de sch**t van te krijgen hoor, kreeg onderstaande mail vandaag binnen:
[..]

Heb ze net meteen teruggemaild en erbij gevraagd of ze de zooi z.s.m. willen opsturen.
Hopen dat alles goed gaat dus........
Ik vraag me af waarom ze je adres bevestigd willen hebben, dit heb ik nog nooit meegemaakt.
The truth is relative, pick one that works!
  vrijdag 1 september 2006 @ 08:39:59 #204
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_41387485
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 01:29 schreef Mert het volgende:
Whoehoe
[..]

Jeeeejjj!
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
pi_41387589
Joepie, mooi zo Nu hopen dat alles goed gaat bij de douane....
A.F.C.A.
Op woensdag 13 juni 2007 09:49 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
knuffelnegertje van de SC! ^O^
  vrijdag 1 september 2006 @ 09:02:30 #206
50458 Mert
___,,,,_(º-º)_,,,,___
pi_41387737
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 02:26 schreef SatanicWarrior het volgende:

[..]

Ik vraag me af waarom ze je adres bevestigd willen hebben, dit heb ik nog nooit meegemaakt.
Ik kan nogal onbetrouwbaar overkomen

Nee, ik heb serieus geen idee. Misschien omdat het afleveradres verschilt van het Factuur adres?
Learn young about hard work and manners - and you'll be through the whole dirty mess and nicely dead again before you know it. ~F. Scott Fitzgerald
pi_41392024
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 09:02 schreef Mert het volgende:

[..]

Nee, ik heb serieus geen idee. Misschien omdat het afleveradres verschilt van het Factuur adres?
volgens mij heb ik dit al vaker op fok! gelezen.

Maar goed nieuws
  vrijdag 1 september 2006 @ 18:50:23 #208
50458 Mert
___,,,,_(º-º)_,,,,___
pi_41401524
!!!!!!!!NewsFlash!!!!!!!!

Mijn deel is ook verzonden

Nu maar hopen dat de douane niet te moeilijk gaan doen
pi_41403892
zitten mijn spullen daar ook bij ?
In the quiet words of the virgin Mary..... come again?!
  vrijdag 1 september 2006 @ 21:30:57 #210
50458 Mert
___,,,,_(º-º)_,,,,___
pi_41406302
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 20:04 schreef WarPuppy het volgende:
zitten mijn spullen daar ook bij ?
Ik heb geen idee
Ik heb alleen een lijstje met spullen gehad, niet een lijst met wie wat besteld heeft. Voornamelijk Fleece en Classic Shirts maatjes S en M.
pi_41406613
Ik hoop natuurlijk op het beste, maar waarom zou de douane dit keer ineens niet moeilijk gaan doen?
  zaterdag 2 september 2006 @ 00:59:03 #212
137595 SatanicWarrior
Inter Till I Die!!!
pi_41413068
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 09:02 schreef Mert het volgende:

[..]

Ik en anderen hebben al zo vaak een bestelling geplaatst met een ander afleveradres dan factuuradres, maar er is dus nog nooit naar een adres-bevestiging gevraagd...vreemd, ik vraag me toch af waar ze het op baseren.
The truth is relative, pick one that works!
pi_41419980
de grootte van de bestelling denk ik. Voor een paar honderd dollar is het risico wel te nemen.
En het is wederom afwachten met de douane. Alle voorgaande IA's hadden geen problemen, hoogtens een wat langere wachttijd. Ik bel maandag nog even voor de zekerheid. Dan heb ik ook nog tijd om met A&F te bellen.
teach them how to fish, not catch the damn things for them. -> www.google.nl
  zondag 3 september 2006 @ 21:18:10 #214
109577 2609
Paris (L)
pi_41462032
kut man ik had ook wel wat willen bestellen
pi_41466303
quote:
Op zondag 3 september 2006 21:18 schreef 2609 het volgende:
kut man ik had ook wel wat willen bestellen
kut man je bent maar een maand te laat

OT: Als postman morgen de douane even belt denk ik dat het allemaal wel goedkomt.
  zondag 3 september 2006 @ 23:36:06 #216
50458 Mert
___,,,,_(º-º)_,,,,___
pi_41467995
Mijn pakket is net Parijs uit

Nu maar hopen dat alles een beetje vlot verloopt
  maandag 4 september 2006 @ 09:58:38 #217
50458 Mert
___,,,,_(º-º)_,,,,___
pi_41475124
Mijn pakket is vanmorgen aangekomen in NL.
Hopen dat alles snel verloopt en dat ik mijn spullen uiterlijk donderdag binnen kan hebben want vrijdag ga ik op vakantie
  maandag 4 september 2006 @ 11:27:58 #218
109577 2609
Paris (L)
pi_41477083
quote:
Op zondag 3 september 2006 22:59 schreef men_in_red het volgende:

[..]

kut man je bent maar een maand te laat

OT: Als postman morgen de douane even belt denk ik dat het allemaal wel goedkomt.
jah kut man volgende keer dan maar weer
pi_41480831
grote kans dat t vandaag al wordt bezorgt, anders morgen (A)
pi_41494528
quote:
Op maandag 4 september 2006 14:02 schreef mic_forever het volgende:
grote kans dat t vandaag al wordt bezorgt, anders morgen (A)
pi_41495906
nou ik dacht van niet, want het ligt lekker bij de douane. Of bezorgen is momenteel nog geen sprake.
pi_41497160
had je nog de douane gebeld?
  dinsdag 5 september 2006 @ 00:12:16 #223
50458 Mert
___,,,,_(º-º)_,,,,___
pi_41499965
quote:
Op maandag 4 september 2006 22:53 schreef men_in_red het volgende:
had je nog de douane gebeld?
Ik heb vandaag even met FedEx gebeld. Je kan het al raden...... Ze willen een certificaat van echtheid zien.

Morgen ga ik nog even met beide partijen bellen en kijken wat ik op korte termijn voor elkaar kan krijgen.
Voor mij is het belangrijk dat het uiterlijk donderdag bij mij aankomt maar dat gaat waarschijnlijk al niet meer lukken
pi_41506428
Waarom kan A&F dat certificaat niet gewoon meteen met de bestelling meesturen? Mert, mocht het pakket niet voor donderdag bij jou aankomen, wat gebeurt er dan? Gaat het dan terug naar A&F?
  dinsdag 5 september 2006 @ 09:03:12 #225
50458 Mert
___,,,,_(º-º)_,,,,___
pi_41507077
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 08:11 schreef yellowcat het volgende:
Waarom kan A&F dat certificaat niet gewoon meteen met de bestelling meesturen? Mert, mocht het pakket niet voor donderdag bij jou aankomen, wat gebeurt er dan? Gaat het dan terug naar A&F?
Nee, dan ben ik op vakantie
  dinsdag 5 september 2006 @ 09:09:04 #226
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_41507195
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 00:12 schreef Mert het volgende:

[..]

Ik heb vandaag even met FedEx gebeld. Je kan het al raden...... Ze willen een certificaat van echtheid zien.

Morgen ga ik nog even met beide partijen bellen en kijken wat ik op korte termijn voor elkaar kan krijgen.
Voor mij is het belangrijk dat het uiterlijk donderdag bij mij aankomt maar dat gaat waarschijnlijk al niet meer lukken
Wat een verrassing . Nou ja, we wachten maar weer af
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
pi_41507602
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 09:03 schreef Mert het volgende:

[..]

Nee, dan ben ik op vakantie
Maar wat doen ze dan met het pakje?
  dinsdag 5 september 2006 @ 09:51:16 #228
22273 Dizer
Save the beard!
pi_41507997
Kan er nog besteld worden?
Friends don't let friends remain beardless...
  dinsdag 5 september 2006 @ 10:19:37 #229
50458 Mert
___,,,,_(º-º)_,,,,___
pi_41508598
Ok, ik heb net weer met FedEx en de douane aan de phone gehangen.

Het pakket van Postman zou al de 7e teruggestuurd worden, die van mij de 11e, ik heb FedEx gevraagd om dit gelijk te trekken zodat we nog wat ruimte houden. Vanavond ga ik nog met A&F bellen, ik kan niet internationaal bellen vanaf het werk, en vragen de certificaten z.s.m. op te sturen maar ik hoop dat dat op tijd zal zijn.
Vrijdag ben ik op vakantie dus ik ga er niet vanuit dat ik de spullen nog op tijd binnen ga krijgen.
Voor de volgende keren weten we in ieder geval dat je maar beter meteen om het certificaat kan vragen.
  dinsdag 5 september 2006 @ 10:40:58 #230
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_41509086
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 10:19 schreef Mert het volgende:

Het pakket van Postman zou al de 7e teruggestuurd worden, die van mij de 11e, ik heb FedEx gevraagd om dit gelijk te trekken zodat we nog wat ruimte houden. Vanavond ga ik nog met A&F bellen, ik kan niet internationaal bellen vanaf het werk, en vragen de certificaten z.s.m. op te sturen maar ik hoop dat dat op tijd zal zijn.
Vrijdag ben ik op vakantie dus ik ga er niet vanuit dat ik de spullen nog op tijd binnen ga krijgen.
Voor de volgende keren weten we in ieder geval dat je maar beter meteen om het certificaat kan vragen.
Pfff wat een gedoe zeg .
pi_41511511
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 10:19 schreef Mert het volgende:

Goed bezig mert!
  dinsdag 5 september 2006 @ 13:09:17 #232
50458 Mert
___,,,,_(º-º)_,,,,___
pi_41513049
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 09:31 schreef yellowcat het volgende:

[..]

Maar wat doen ze dan met het pakje?
Even voor iedereen:

De bestellingen worden gewoon bij Postman afgeleverd. Ik krijg dus net als iedereen de spullen thuisgestuurd nadat deze aangekomen zijn bij postman.
Vanavond zal ik nog een update plaatsen over het telefoontje met A&F.

Als iedereen nu hard duimt zal het wel goedkomen
  dinsdag 5 september 2006 @ 13:10:18 #233
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_41513070
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 13:09 schreef Mert het volgende:

[..]

Eeven voor iedereen:

De bestellingen worden gewoon bij Postman afgeleverd. Ik krijg dus net als iedereen de spullen thuisgestuurd nadat deze aangekomen zijn bij postman.
vanavond zal ik nog een update plaatsen over het telefoontje met A&F.

Als iedereen nu hard duimt zal het wel goedkomen
Ik doe mijn best, tussen het werken door .

Ik vind het hoe dan ook erg sympahtiek van jullie dat jullie zoveel moeite doen.
pi_41516650
wat een gekut van dat fedex
waarom nemen hun dan geen contact op ofzo met a&f, of a&f met de doune
  dinsdag 5 september 2006 @ 18:00:18 #235
50458 Mert
___,,,,_(º-º)_,,,,___
pi_41521793
Jongens, echt waar de volgende keer moeten we even met veel meer rekening houden als we zulke grote orders plaatsen.

A&F zegt dat ze de certificaten kunnen opsturen maar dan MOET FedEx contact opnemen met hun. FedEx zegt dat hun een orgineel certificaat moeten opsturen per post maar A&F faxt de certificaten.
Voor de eerste bestelling van Postman heeft A&F al een verzoek van FedEx gehad, voor mijn order nog niet. Logisch want die van mij was ook wat later ivm het creditcard gedonder.
FedEx zijn echte ambtenaren en al naar huis, dus die bel ik morgenvroeg nog even snel en dan vraag ik of ze beide orders nog een extra week vast kunnen houden. Moet kunnen in mijn ogen.

De volgende keer als er dus een IA gehouden word zijn dit dus dingen waar je rekening mee moet houden, dus vraag meteen om die certificaten en laat ze deze desnoods bijvoegen in de bestelling. FedEx moet dan wel toestemming van de ontvanger hebben om het pakket te openen maar als dat al dit gedonder scheelt heb ik daar zeker geen problemen mee.

ik hoop nu dat alles goed gaat komen, de mensen bij FedEx zijn wel erg aardig dus ik ga er wel even vanuit.

Ik houd tot donderdag nog de druk op de ketel bij FedEx en A&F en ga ervanuit dat postman het daarna overneemt.

Het duimen gaat verder, morgen weer een update
pi_41521838
Men hej, veel omwegen zo.. Dan wachten we morgen allemaal in spanning af wat er gaat gebeuren..
Alvast bedankt voor de vele moeite die jullie dr in stoppen, toppertje
A.F.C.A.
Op woensdag 13 juni 2007 09:49 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
knuffelnegertje van de SC! ^O^
pi_41523744
wouw je krijgt wel meer respons dan ik. Ik kreeg gewoon letterlijk het verzoek van FedEx om maar niet meer bij A&F te bestellen, want 'ze werken nooit mee'.
Overigens denk ik net zoveel aan de actie hoor momenteel, maar Mert neemt het even op zich nu. Komt ook omdat ik deze week razend druk heb met werk en dus overdag geen tijd meer om te bellen.
pi_41523850
Dus alles ligt nu bij de douane in NL? aah so close, yet so far.... Wat een gedoe allemaal zeg, hartstikke bedankt voor alle moeite!! (en nu maar hopen dat die broek zo leuk is als ie eruit ziet )
  dinsdag 5 september 2006 @ 19:24:13 #239
50458 Mert
___,,,,_(º-º)_,,,,___
pi_41524199
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 19:08 schreef postman het volgende:
wouw je krijgt wel meer respons dan ik. Ik kreeg gewoon letterlijk het verzoek van FedEx om maar niet meer bij A&F te bestellen, want 'ze werken nooit mee'.
Overigens denk ik net zoveel aan de actie hoor momenteel, maar Mert neemt het even op zich nu. Komt ook omdat ik deze week razend druk heb met werk en dus overdag geen tijd meer om te bellen.
Netjes blijven en wat moeilijke termen gebruiken helpt misschien
Zit voor m'n werk ook veel aan de telefoon dus ik praat gemakkelijk een eind weg
  dinsdag 5 september 2006 @ 19:25:03 #240
50458 Mert
___,,,,_(º-º)_,,,,___
pi_41524225
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 19:12 schreef Babbel1 het volgende:
Dus alles ligt nu bij de douane in NL? aah so close, yet so far.... Wat een gedoe allemaal zeg, hartstikke bedankt voor alle moeite!! (en nu maar hopen dat die broek zo leuk is als ie eruit ziet )
We kunnen natuurlijk even met een groep naar het FedEx kantoor in Oude Meer gaan

O, en het ligt niet bij de douane maar bij FedEx op de import afdeling. FedEx moet nu de goederen inboeken bij de douane en daarvoor hebben zij het certificaat nodig. Douane komt als het goed is ook niet in de buurt van onze spullen, als FedEx hun werk goed doet natuurlijk.
  dinsdag 5 september 2006 @ 19:25:55 #241
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_41524247
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 19:25 schreef Mert het volgende:

[..]

We kunnen natuurlijk even met een groep naar het FedEx kantoor in Oude Meer gaan
Fok! Knokploeg
pi_41547371
Wat een gedoe zeg Maar is het niet zo dat ze in Oude Meer gewoon ontzettend moeilijk doen? FedEx Amersfoort heeft nog nooit voor problemen gezorgd.
amokaapjeeh O+
pi_41554154
Wordt het nou een week vastgehouden? of sturen ze het zosnel a&f t certificaat heeft gestuurd doorgestuurd naar Postman
  woensdag 6 september 2006 @ 18:28:52 #244
50458 Mert
___,,,,_(º-º)_,,,,___
pi_41556640
quote:
Op woensdag 6 september 2006 17:09 schreef mic_forever het volgende:
Wordt het nou een week vastgehouden? of sturen ze het zosnel a&f t certificaat heeft gestuurd doorgestuurd naar Postman
LEZEN!

Ik heb FedEx gevraagd de orders een weekje extra vast te houden VOORDAT zij het terugsturen. De certificaten duren iets langer als normaal maar voor de order van postman hadden ze bij A&F al een verzoek gehad. Zodra FedEx de certificaten dus heeft neem ik aan dat zij het doorsturen.

Ik heb vanmiddag nog met FedEx gebeld en we moeten dit verzoek per mail doen dus dat heb ik aan postman gevraagd te doen aangezien ik straks op vakantie ben en mijn mail niet lees.
  woensdag 6 september 2006 @ 18:30:52 #245
50458 Mert
___,,,,_(º-º)_,,,,___
pi_41556711
quote:
Op woensdag 6 september 2006 13:21 schreef Coconut het volgende:
Wat een gedoe zeg Maar is het niet zo dat ze in Oude Meer gewoon ontzettend moeilijk doen? FedEx Amersfoort heeft nog nooit voor problemen gezorgd.
Het gaat hier niet om 2 shirtjes he
FedEx is verplicht pakketten van kleding boven de 317 Euri's in te klaren bij de douane. Zij doen niets fout hoor. Kleine pakketen gaan idd via Amersfoort en hier is geen certificaat voor nodig.
pi_41557546
quote:
Op woensdag 6 september 2006 18:30 schreef Mert het volgende:

[..]

FedEx is verplicht pakketten van kleding boven de 317 Euri's in te klaren bij de douane. Zij doen niets fout hoor. Kleine pakketen gaan idd via Amersfoort en hier is geen certificaat voor nodig.
Toch vind ik het mierenneukerij. Ik bedoel je kan zo checken waar een pakket vandaan komt met zekerheid. Zeker als je zelf de koerierdienst bent.
Overigens is de mail naar fedex verstuurd, met het verzoek om het pakket wat langer vast te houden.
pi_41561424
Oke prima
iig een voor jullie beide
pi_41563247
Postman, hoe zit het met mij bestelling nou?
Ik zie ff door de berichten het topic niet meer.
Heb natuurlijk allang betaald, maar tis nog wel in bestelling?
In the quiet words of the virgin Mary..... come again?!
pi_41563481
quote:
Op woensdag 6 september 2006 18:30 schreef Mert het volgende:
Ik plaats regelmatig grote bestellingen.. Nooit problemen gehad. En dat kleine pakketten via Amersfoort gaan klopt volgens mij niet. Het ligt er gewoon aan in welke regio het afleveradres is.
amokaapjeeh O+
  woensdag 6 september 2006 @ 22:04:48 #250
106125 Cartman_the_best
Respect My Authority!
pi_41564869
Dank aan Postman en Mert voor de enorme inzet!
Ik wacht rustig af..
ja
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')