Wat een verrassingquote:Op dinsdag 5 september 2006 00:12 schreef Mert het volgende:
[..]
Ik heb vandaag even met FedEx gebeld. Je kan het al raden...... Ze willen een certificaat van echtheid zien.
Morgen ga ik nog even met beide partijen bellen en kijken wat ik op korte termijn voor elkaar kan krijgen.
Voor mij is het belangrijk dat het uiterlijk donderdag bij mij aankomt maar dat gaat waarschijnlijk al niet meer lukken![]()
Pfff wat een gedoe zegquote:Op dinsdag 5 september 2006 10:19 schreef Mert het volgende:
Ok, ik heb net weer met FedEx en de douane aan de phone gehangen.
Het pakket van Postman zou al de 7e teruggestuurd worden, die van mij de 11e, ik heb FedEx gevraagd om dit gelijk te trekken zodat we nog wat ruimte houden. Vanavond ga ik nog met A&F bellen, ik kan niet internationaal bellen vanaf het werk, en vragen de certificaten z.s.m. op te sturen maar ik hoop dat dat op tijd zal zijn.
Vrijdag ben ik op vakantie dus ik ga er niet vanuit dat ik de spullen nog op tijd binnen ga krijgen.
Voor de volgende keren weten we in ieder geval dat je maar beter meteen om het certificaat kan vragen.
Goed bezig mert!quote:Op dinsdag 5 september 2006 10:19 schreef Mert het volgende:
Ok, ik heb net weer met FedEx en de douane aan de phone gehangen.
Het pakket van Postman zou al de 7e teruggestuurd worden, die van mij de 11e, ik heb FedEx gevraagd om dit gelijk te trekken zodat we nog wat ruimte houden. Vanavond ga ik nog met A&F bellen, ik kan niet internationaal bellen vanaf het werk, en vragen de certificaten z.s.m. op te sturen maar ik hoop dat dat op tijd zal zijn.
Vrijdag ben ik op vakantie dus ik ga er niet vanuit dat ik de spullen nog op tijd binnen ga krijgen.
Voor de volgende keren weten we in ieder geval dat je maar beter meteen om het certificaat kan vragen.
Even voor iedereen:quote:Op dinsdag 5 september 2006 09:31 schreef yellowcat het volgende:
[..]
Maar wat doen ze dan met het pakje?
Ik doe mijn best, tussen het werken doorquote:Op dinsdag 5 september 2006 13:09 schreef Mert het volgende:
[..]
Eeven voor iedereen:
De bestellingen worden gewoon bij Postman afgeleverd. Ik krijg dus net als iedereen de spullen thuisgestuurd nadat deze aangekomen zijn bij postman.
vanavond zal ik nog een update plaatsen over het telefoontje met A&F.
Als iedereen nu hard duimt zal het wel goedkomen![]()
Netjes blijven en wat moeilijke termen gebruiken helpt misschienquote:Op dinsdag 5 september 2006 19:08 schreef postman het volgende:
wouw je krijgt wel meer respons dan ik. Ik kreeg gewoon letterlijk het verzoek van FedEx om maar niet meer bij A&F te bestellen, want 'ze werken nooit mee'.
Overigens denk ik net zoveel aan de actie hoor momenteel, maar Mert neemt het even op zich nu. Komt ook omdat ik deze week razend druk heb met werk en dus overdag geen tijd meer om te bellen.
We kunnen natuurlijk even met een groep naar het FedEx kantoor in Oude Meer gaanquote:Op dinsdag 5 september 2006 19:12 schreef Babbel1 het volgende:
Dus alles ligt nu bij de douane in NL? aah so close, yet so far....Wat een gedoe allemaal zeg, hartstikke bedankt voor alle moeite!! (en nu maar hopen dat die broek zo leuk is als ie eruit ziet
)
Fok! Knokploegquote:Op dinsdag 5 september 2006 19:25 schreef Mert het volgende:
[..]
We kunnen natuurlijk even met een groep naar het FedEx kantoor in Oude Meer gaan![]()
LEZEN!quote:Op woensdag 6 september 2006 17:09 schreef mic_forever het volgende:
Wordt het nou een week vastgehouden? of sturen ze het zosnel a&f t certificaat heeft gestuurd doorgestuurd naar Postman
Het gaat hier niet om 2 shirtjes hequote:Op woensdag 6 september 2006 13:21 schreef Coconut het volgende:
Wat een gedoe zegMaar is het niet zo dat ze in Oude Meer gewoon ontzettend moeilijk doen? FedEx Amersfoort heeft nog nooit voor problemen gezorgd.
Toch vind ik het mierenneukerij. Ik bedoel je kan zo checken waar een pakket vandaan komt met zekerheid. Zeker als je zelf de koerierdienst bent.quote:Op woensdag 6 september 2006 18:30 schreef Mert het volgende:
[..]
Het gaat hier niet om 2 shirtjes he![]()
FedEx is verplicht pakketten van kleding boven de 317 Euri's in te klaren bij de douane. Zij doen niets fout hoor. Kleine pakketen gaan idd via Amersfoort en hier is geen certificaat voor nodig.
Ik plaats regelmatig grote bestellingen.. Nooit problemen gehad. En dat kleine pakketten via Amersfoort gaan klopt volgens mij niet. Het ligt er gewoon aan in welke regio het afleveradres is.quote:Op woensdag 6 september 2006 18:30 schreef Mert het volgende:
Het gaat hier niet om 2 shirtjes he![]()
FedEx is verplicht pakketten van kleding boven de 317 Euri's in te klaren bij de douane. Zij doen niets fout hoor. Kleine pakketen gaan idd via Amersfoort en hier is geen certificaat voor nodig.
Nederland, het land van de overtollige regeltjesquote:Op woensdag 6 september 2006 18:56 schreef postman het volgende:
[..]
Toch vind ik het mierenneukerij. Ik bedoel je kan zo checken waar een pakket vandaan komt met zekerheid. Zeker als je zelf de koerierdienst bent.
Maar goed nieuws, heb er weer helemaal vertrouwen inquote:Op vrijdag 1 september 2006 21:30 schreef Mert het volgende:
Ik heb alleen een lijstje met spullen gehad, niet een lijst met wie wat besteld heeft. Voornamelijk Fleece en Classic Shirts maatjes S en M.
Wauw, het eerste pakket is gelukt! Nu dat van Mert nog (met hoogstwaarschijnlijk mijn truiquote:Op donderdag 7 september 2006 17:56 schreef postman het volgende:
updateje:
Pakket 1 (door mij besteld) is inmiddels vrijgegeven en wordt morgen bezorgd.
Heb vandaag voor pakket 2 gebeld. Bij a&f was nog geen verzoek binnen gekomen voor het certificaat. Fedex daarna gebeld en die gaan er (wederom) achteraan. Morgen krijg ik meer te horen. Gaat goedkomen allemaal
dacht dat je het na 2-3 dagen al binnen hadquote:Op donderdag 7 september 2006 20:59 schreef postman het volgende:
nee hoor duurt meestal een dag of 2 - 3 voordat het verzonden wordt. Hangt ook af van wanneer je bestel ivm tijdsverschil.
Thanx, gaat zeker lukken na de goede berichtenquote:
Ik heb ook 3 dagen geleden een bestelling geplaatst 04-09 - 23:00 om precies te zijn en vanaf vanochtend staat hij op shippingquote:Op donderdag 7 september 2006 21:16 schreef Lexiun het volgende:
[..]
dacht dat je het na 2-3 dagen al binnen had![]()
Maar postman is degene die die pakketten heeft verdeeld volgens mij, dus die zou daar wel inzicht in moeten hebbenquote:Op donderdag 7 september 2006 19:22 schreef men_in_red het volgende:
@Arend
[..]
Maar goed nieuws, heb er weer helemaal vertrouwen in.
Mert fijne vakantie, heb je wel verdiend!
Whoehoeiquote:Op zaterdag 9 september 2006 03:06 schreef postman het volgende:
update: eerste pakket staat nu naast me, een foto houden jullie tegoed.
Net nog even gebeld met a&f, met het 2e pakket gaat het ook goed. maandag voor de zekerheid weer bellen met fedex.
Yoh, heb al 3x wat terug gestuurd waarvan 2x voor de maat.quote:Op maandag 11 september 2006 13:41 schreef Lexiun het volgende:
Mensen ik het een vraagje over het terug sturen van producten. Ik heb vandaag mijn bestelde producten binnen gekrgen en 1 vest ervan is te groot (de mouwen althans, of is dit nomraal? ). Iemand die toevallig mij kan vertellen hoe dit in zijn werking gaat? zijn de shipping costs voor mij 2 keer (terug sturen en weer verzenden) ?
thnx in advance
quote:Op maandag 11 september 2006 21:39 schreef postman het volgende:
ben benieuwd hoe het met het 2e pakket gaat aflopen. Vandaag weer braaf gebeld met fedex en a&f, maar a&f blijft volhouden dat ze alleen certificaten faxen. FedEx houdt vol dat ze een originele nodig hebben.. zucht.
Ooo mooi zoquote:Op dinsdag 12 september 2006 18:49 schreef postman het volgende:
eerste pakketjes zijn verstuurd inmiddels, komen morgen bij de mensen thuis. 2e pakket wer ik vandaag over gebeld door FedEx. Ze hadden nog niets ontvangen en gingen weer een aanvraag doen bij a&f.
Nu kan ik a&f weer gaan bellen maar ik vraag me af of dat nog zin heeft.
Ik zou em proberen aan te bieden in de andere A&F-threadquote:Op woensdag 13 september 2006 13:51 schreef Babbel1 het volgende:
Hoihoi,
Mijn broek is binnen, maar hij zit voor geen meter![]()
Hoe kan ik hem terugsturen? Hoe krijg ik dan mijn geld terug? In ieder geval heel erg bedankt voor alle moeite!!
Grrrr, ik baal ontzettend nu!!![]()
Ik kan me voorstellen dat je baalt , maar ik zal van m'n leven geen broek op internet bestellen.quote:Op woensdag 13 september 2006 13:51 schreef Babbel1 het volgende:
Hoihoi,
Mijn broek is binnen, maar hij zit voor geen meter![]()
Hoe kan ik hem terugsturen? Hoe krijg ik dan mijn geld terug? In ieder geval heel erg bedankt voor alle moeite!!
Grrrr, ik baal ontzettend nu!!![]()
pfff ja, ik weet 't.. Ik dacht ook gelijk: Had ik nou maar zo'n vest besteld! (Daar heb ik er namelijk een van, ook van Abercrombie, dus dan heb je meer kans dat je de goede maat kiest). Maar ja, ik zag de broek en ik dacht:quote:Op woensdag 13 september 2006 17:57 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat je baalt , maar ik zal van m'n leven geen broek op internet bestellen.
Truien , sweaters en T-shirts okay , maar een broek wil ik toch altijd zelf ff passen om te kijken hoe die staat en of ie lekker zit
Ik heb vandaag thuisgewerkt, en heb ook geen postbode gezienquote:Op woensdag 13 september 2006 17:41 schreef MaLo het volgende:
Hmmm, er ligt helemaal geen briefje in de brievenbus van de pakjesbezorger?
doe me even een emailtje met je postcode, kan ik het zo checken.quote:Op woensdag 13 september 2006 17:41 schreef MaLo het volgende:
Hmmm, er ligt helemaal geen briefje in de brievenbus van de pakjesbezorger?
Of ze zijn niet geweest, of ze hebben het bij de buren afgegeven. Hoewel, in dat laatste geval moeten ze toch ook wel een briefje in de bus doen waar je het op kunt halen?
Edit: Postman, heb je misschien een track&trace nummer van mijn pakket? En zo ja, wil je dat mij mailen? Dan kan ik ff kijken of het bij de buren bezorgd is. (Ik kan het ze niet vragen, ze zijn 's avonds zelden thuis, horecamensen)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |