hey,quote:Op donderdag 3 augustus 2006 15:00 schreef men_in_red het volgende:
ok leuk! .ik doe mee met 1 item!
betelling verstuurd![]()
, toch niet voor niets de hele dag zitten F5'en
![]()
Misschien is het leuk om allemaal te laten zien wat je besteld hebt. Ik heb besteld:
[afbeelding]
mooi spul, die ene hoodie heb ik ook, en dat vest is bij mij reserve. Maar die cologne kan je wel vergeten, lees de onderste paar regels hier maar eens.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 15:08 schreef yellowcat het volgende:
You've got mail...Ik heb het volgende besteld:
*knip*
Let op de maat van die eerste, die valt ontzettend groot! Je moet echt al groot zijn om een S aan te passen.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 15:08 schreef yellowcat het volgende:
You've got mail...Ik heb het volgende besteld:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Zo komen we de winter wel door denk ik...
Ja? Ik ben 1.83m en ook niet breed gebouwd (70 kg). Normaal heb ik met hoodies M, dus nu S nemen? En die andere, valt die wel normaal?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 15:25 schreef Molluck het volgende:
[..]
Let op de maat van die eerste, die valt ontzettend groot! Je moet echt al groot zijn om een S aan te passen.
welke maat heb jij? En zou je die even op willen meten ajb?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 15:25 schreef Molluck het volgende:
[..]
Let op de maat van die eerste, die valt ontzettend groot! Je moet echt al groot zijn om een S aan te passen.
Weet ik niet. Ik heb die eerste in S, ik ben 1.90 en 73 kg en ik hij zit mij goed. Maar zeker niet te strak en de mouwen zijn voor jou waarschijnlijk erg lang.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 15:27 schreef yellowcat het volgende:
[..]
Ja? Ik ben 1.83m en ook niet breed gebouwd (70 kg). Normaal heb ik met hoodies M, dus nu S nemen? En die andere, valt die wel normaal?
dat ie zeg maar "strak" om je muscles zitquote:Op donderdag 3 augustus 2006 15:46 schreef Sjummie het volgende:
Leuke zo'n actie
Iemand enig idee wat "muscle fit" inhoudt ? Staat in de omschrijving van een polo.
mooi kleurtjequote:Op donderdag 3 augustus 2006 15:39 schreef Roycoooooo het volgende:
Net op tijd thuis!
Voor die Hoodie, ben 1.86 en 65 kilo (dun dus)! S wordt aanbevolen door de liefhebbers?
Zit nog te twijfelen om toch een M te nemen..
Edit, deze besteld:
[afbeelding]
Als je muscles hebt, anders zit ie gewoon losjesquote:Op donderdag 3 augustus 2006 15:51 schreef Mert het volgende:
[..]
dat ie zeg maar "strak" om je muscles zit![]()
Dat zal wel meevallen, heb ze zelf ook een beetjequote:Op donderdag 3 augustus 2006 15:52 schreef Sjummie het volgende:
hmmm, dus minder geschikt voor mijn lovehandles![]()
Heb toch een hoodie genomen in Maat M, we zien t wel en anders pechquote:Op donderdag 3 augustus 2006 15:39 schreef Roycoooooo het volgende:
Net op tijd thuis!
Voor die Hoodie, ben 1.86 en 65 kilo (dun dus)! S wordt aanbevolen door de liefhebbers?
Zit nog te twijfelen om toch een M te nemen..
Edit, deze besteld:
[afbeelding]
oksel-oksel ?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:03 schreef Molluck het volgende:
Lengtes Lumber Road maat S
ritslengte: 63 cm
okselnaad-mouw 59 cm
schoudernaam-mouw 76 cm
Als je nog meer wilt weten roep je maar
Ohja, dat was dat andere dat ze altijd opmetenquote:
Nu begrijp ik er helemaal niks meer van. Ik denk dat ik de Hoodie toch maar in een L wijzigquote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:12 schreef mic_forever het volgende:
raar dat die hoodies nou 'zo normaal vallen'
Ik heb die killburn jacket van 2jaar terug en die heb ik in XL en zit perfect
van H&M vesten heb ik maat L, maar dat is alleen omdat ze zo erg krimpen, anders zou ik M hebben
Bedankt! Hij is inderdaad enorm, ik heb hier een Chasin hoodie maat M, en bij alles is hij net een paar cm groter, maar dat kan ik wel hebben.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:14 schreef Molluck het volgende:
[..]
Ohja, dat was dat andere dat ze altijd opmeten
57/58 cm
De nieuwste vallen zo groot, dus de lumber road en millar falls, deze vallen wel 1 of 2 maten groter dan de modellen van eerdere jaren. Vergelijk even de maten die molluck gaf met een hoodie van jezelf, en kijk of hij veel groter moet zijn.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:17 schreef Mert het volgende:
[..]
Nu begrijp ik er helemaal niks meer van. Ik denk dat ik de Hoodie toch maar in een L wijzig![]()
Ik heb iemand gevonden die de Lumber Road heeft in L, vanavond ff passen. Hoop alleen niet dat ik weer moet wijzigen, word wel vervelend voor Postman andersquote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:22 schreef men_in_red het volgende:
[..]
De nieuwste vallen zo groot, dus de lumber road en millar falls, deze vallen wel 1 of 2 maten groter dan de modellen van eerdere jaren. Vergelijk even de maten die molluck gaf met een hoodie van jezelf, en kijk of hij veel groter moet zijn.
Nou ik heb die L net aangehad en ze vallen idd erg groot. Heb het nu maar weer gewijzigd in een Mquote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:22 schreef men_in_red het volgende:
[..]
De nieuwste vallen zo groot, dus de lumber road en millar falls, deze vallen wel 1 of 2 maten groter dan de modellen van eerdere jaren. Vergelijk even de maten die molluck gaf met een hoodie van jezelf, en kijk of hij veel groter moet zijn.
Amerika ja, hier niet toch?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 20:19 schreef Aenarion het volgende:
H&M van de States... Mij niet gezien... Serieus iedereen loopt ermee in Amerika....
Inderdaad in de VS, hier loopt bijna niemand ermee. Verder heb ik t even uitgerekend, in amerika is er voor elke 800k mensen één A&F winkel, en hier in NL is er voor 200k mensen één H&M, dus is de H&M in Nederland dus 4 keer groter dan A&F in Amerika. Verder is er een behoorlijk verschil tussen de merken, A&F is wel een paar segmenten boven H&M.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 20:19 schreef Aenarion het volgende:
H&M van de States... Mij niet gezien... Serieus iedereen loopt ermee in Amerika....
Toch maar weer gewijzigd, durf het toch niet aan om een M te nemenquote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:00 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Heb toch een hoodie genomen in Maat M, we zien t wel en anders pech! Deze:
[afbeelding]
En dan nog, wat boeit hetquote:Op donderdag 3 augustus 2006 20:57 schreef men_in_red het volgende:
[..]
Inderdaad in de VS, hier loopt bijna niemand ermee. Verder heb ik t even uitgerekend, in amerika is er voor elke 800k mensen één A&F winkel, en hier in NL is er voor 200k mensen één H&M, dus is de H&M in Nederland dus 4 keer groter dan A&F in Amerika. Verder is er een behoorlijk verschil tussen de merken, A&F is wel een paar segmenten boven H&M.
Ik ben ook benieuwd of mijn bestelling geplaatst kan worden, ik hoop het!quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 13:18 schreef Babbel1 het volgende:
Wanneer krijgen we te horen wie er op tijd was en wie niet voor de inkoopactie? Ik ben heel erg benieuwd!
Nicequote:Op zaterdag 5 augustus 2006 12:39 schreef postman het volgende:
zow, de facturen zijn bijna af, dit zijn de mensen die meedoen:
men_in_red
yellowcat
roycooo
gent
domenica
malo
Cartman_the_best
Mert
vijindra
ives
el hijo del jefe
14.gif
babbel1
Als je niet in dit lijstje staat doe je niet mee. Mocht er iemand onverhoopt afvallen (wat natuurlijk niet gebeurd, want iedereen gaat gewoon netjes betalen) Krijg je wel een mailtje van mij.
Facturen ga ik straks versturen.
Van de 17 mensen die gemaild hebben was je de 3 na laatste ofzoquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 13:00 schreef mic_forever het volgende:
w00t waar ben ikik was 1 von de eersten
Geld is onderwegquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 13:07 schreef postman het volgende:
[..]
Van de 17 mensen die gemaild hebben was je de 3 na laatste ofzo
Facturen gemaild, lappen maar![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |