Je verwacht met massa's mensen films op je bed te gaan kijken?quote:Lichtjes en metertjes (temp en luchtvochtigheid, de 2 dingen die snel variëren als er veel volk in de kamer zit)
Een lcd scherm op een beamer (mits de nodige aanpassingen) staat voor een zeer goede (en goedkope) beamer....quote:Op woensdag 2 augustus 2006 16:33 schreef whizzer2250 het volgende:
Zie ik daar nou een overhead projector? koop eens een goede beamer
klinkt ook goedquote:Op woensdag 2 augustus 2006 16:35 schreef IceQbe75 het volgende:
[..]
Een lcd scherm op een beamer (mits de nodige aanpassingen) staat voor een zeer goede (en goedkope) beamer....
Kostprijs van deze: 300¤, voor een beeld van 4m diagonaal. Fluisterstil (itt tot een gewone beamer), resolutie 1024*768, lampjes kosten 7¤/300u, anders dan de lampen voor een beamer (200-300¤ /1000u). Ok, het beeld is iets minder maar daar merk je niks van als je eenmaal in een verduisterde kamer zit te kijken.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 16:33 schreef whizzer2250 het volgende:
Zie ik daar nou een overhead projector? koop eens een goede beamer
Daar heb je inderdaad een puntje, ook al zijn er muis stille beamers te krijgen van het merk Optoma, 2000 ansilumen en zeer stark beeld. Ideaal voor 3 bij 4 projectie. Misschien voor laterquote:Op woensdag 2 augustus 2006 16:39 schreef MMach het volgende:
[..]
Kostprijs van deze: 300¤, voor een beeld van 4m diagonaal. Fluisterstil (itt tot een gewone beamer), resolutie 1024*768, lampjes kosten 7¤/300u, anders dan de lampen voor een beamer (200-300¤ /1000u). Ok, het beeld is iets minder maar daar merk je niks van als je eenmaal in een verduisterde kamer zit te kijken.
Als ik ooit eens echt geld teveel heb komt er wel een.
trouwens, een UHP lamp (die in de beamers zitten) gaan tot 10.000 uur mee.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 16:39 schreef MMach het volgende:
[..]
Kostprijs van deze: 300¤, voor een beeld van 4m diagonaal. Fluisterstil (itt tot een gewone beamer), resolutie 1024*768, lampjes kosten 7¤/300u, anders dan de lampen voor een beamer (200-300¤ /1000u). Ok, het beeld is iets minder maar daar merk je niks van als je eenmaal in een verduisterde kamer zit te kijken.
en oh ja, het ziet er niet uit als je niet houdt van de aanblik van naakte electronica
[afbeelding]
Lang niet allemaal, ik ben ze ook wel tegengekomen voor 2000 uurquote:Op woensdag 2 augustus 2006 16:53 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
trouwens, een UHP lamp (die in de beamers zitten) gaan tot 10.000 uur mee.
Kostprijs is idd wel wat aan de hoge kant
oh sorry dat is dat zelfgemaakt THX-logo.. my mistake..quote:Op woensdag 2 augustus 2006 17:25 schreef MMach het volgende:
Jep, de link naar de oude staat in mijn sig.
En waar is er een beeldscherm te zien aan de zetel? (achter die zetel staat mijn bureau met mijn normale beeldscherm, mss is het die dat je bedoelt. De zetel 'kijkt' naar de muur waarop het beeld geprojecteerd wordt)
Dus het middenconsole wordt een zij-consolequote:Op donderdag 3 augustus 2006 00:27 schreef MMach het volgende:
Door de nieuwe vorm is de middenconsole juist opzij. Nu is er een slaapplaats van 160x210 cm of zo. Genoeg om blij van te worden
Filmpje:
http://media.putfile.com/ZetelNieuw
Zeg nou maar gewoon dat jij bijna flauw vielquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:57 schreef Geqxon het volgende:
Zeg MMach, hou je T-Shirt is aan, straks vallen alle foksters hier flauw
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:01 schreef tnimble het volgende:
[..]
Zeg nou maar gewoon dat jij bijna flauw viel![]()
Ja jaquote:
Gat heel mooi worden. In die rode omgeving gaat dat licht blauwe licht heel mooi contrasteren en krijgt het een hele grote diepte werking.quote:Ik vind de metertjes trouwens erg tof, alhoewel ik nog wel moet zien hoe dat zich mengt met de klassieke rode cinema stijl
Heb je misschien ergens een uitleg hoe je dit mooi stukje techniek heb gemaakt?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 16:39 schreef MMach het volgende:
[..]
en oh ja, het ziet er niet uit als je niet houdt van de aanblik van naakte electronica
[afbeelding]
bvdquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 01:17 schreef MMach het volgende:
http://www.uni-log.nl/Howto_Self_made_beamer.zip
There you go. Ik heb dat eens geschreven voor een medebelg, dus het is wel in het Vlaams
Het is ook mijn uitvinding niet he, velen hebben het al voor mij gedaan, maar dat maakt het niet minder tof om maken.
Leuk geschreven en duidelijk document!quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 01:17 schreef MMach het volgende:
There you go. Ik heb dat eens geschreven voor een medebelg, dus het is wel in het Vlaams
Het is ook mijn uitvinding niet he, velen hebben het al voor mij gedaan, maar dat maakt het niet minder tof om maken.
Dat gaan we eens even lezenquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 01:17 schreef MMach het volgende:
Op GoT is in Audio, Video & HiFi daar ook regelmatig aandacht aan besteed in verschillende vormenquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 01:17 schreef MMach het volgende:
Ja, nu je t zegt..... ik las de zin verkeerd....ik had de punt even over het hoofd gezien en dan is de zin plots heel andersquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 16:45 schreef MMach het volgende:
*psst, net onder de foto staat 'de voorste zaagmachine, mss is dat de hint :p*
quote:Ik heb een nieuw friendje.
[afbeelding]
De voorste zaag machine gaat veel vlotter dan de kleinere metabo er achter.
Check.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 01:17 schreef MMach het volgende:
Heeeey...hebben ze jou ook alweer vrij gelatenquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 17:09 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Check.
Ik wist het wel bij die OP, Solidworks!
Je móet haast wel iets van industrieel ontwerpen gedaan hebben, of niet?
Ziet er goed uit, mooi strak.
Ach maakt niet uit, lees gewoon vreemde dingen soms. En n u ik er over na denk moet ik inderdaad toegeven dat je idd anders zou kunnen denken en niet alleen door je uiterlijk ovg. Maar goed hoofdsteunen zien er goed uit!quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 16:59 schreef MMach het volgende:
Dan nog zou vriendinnetje toepasselijker zijn. Ook al doet mijn uiterlijk soms anders vermoeden
.
Maar goed, het ging inderdaad dus over de zaagmachine
Omdat de maat aan te geven van deze gigantisch grote (en mooie) kast?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:08 schreef eRrrrJeee het volgende:
haha
wat doet je telefoon daar?, was je em kwijt?
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:40 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Omdat de maat aan te geven van deze gigantisch grote (en mooie) kast?
NERDland, niet Nederlandquote:Op donderdag 10 augustus 2006 00:34 schreef tnimble het volgende:
In België niet?
die middellste foto is toch mmach?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 18:59 schreef Geqxon het volgende:
http://www.marktplaats.nl(...)intosh/47648422.html
Fok / GoT knokploeg tijd?
Jep, en onderop zie je een stukje van zijn oude cinemabed.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:23 schreef eRrrrJeee het volgende:
[..]
die middellste foto is toch mmach?
Wow man, huldequote:Op zaterdag 2 september 2006 22:21 schreef MMach het volgende:
Zo wordt er op deze saaie zaterdagavond dan toch nog genaaid
[afbeelding]
Ben bezig aan de bekleding van de hoofdsteuntjes. Niet zo eenvoudig, straks komt er een update
Het skelet is tot nu toe helemaal in MDF gemaakt, dat is verzonken geschroefd en gelijmd. Om de stof vast te zetten gebruik ik dubbele lagen. Een eerste laag om de kussens vast te zetten (kussens bestaan uit ofwel schuimrubber voor de kleinere stukken, en stoffen zakken met stukjes schuim in de grotere kussendelen) en dan de finale laag. Wordt gewoon geniet en dat is voldoende. De moeilijke stukken zoals de hoofdsteunen zijn gestikt en op onzichtbare plaatsen geniet.quote:Op maandag 4 september 2006 11:55 schreef Gurb het volgende:
Net werk, wat voor spul gebruik je om de kussens te vullen, en hoe verwerk je dat (lijmen, schroeven op de mdf?)
En de stof trek je hier gewoon overheen, of verlijm je dit ook weer?
quote:Op dinsdag 5 september 2006 21:40 schreef MMach het volgende:
ik had ook geen frame by frame analyse van het filmpje verwacht, daarom dat ik het er ook niet heb uitgeknipt
laat maar zoquote:Op dinsdag 5 september 2006 21:57 schreef tnimble het volgende:
[..]![]()
de Nasa software is nog bezig met het enhancen van de MSN berichten
Dacht ik ook netquote:Op dinsdag 5 september 2006 23:28 schreef eRrrrJeee het volgende:
die hierboven ziet er ook niet verkeerd uit:)
jups, maar wsl is het wel de duurste en stilste beamer die er is.....quote:Op woensdag 6 september 2006 10:05 schreef Lommerrijk het volgende:
Het MMach cinemabed lijkt me comfortabeler dan het Ruf bed.
Bij het Ruf bed staat de beamer naast je oor.
Het bed kost geen 20 000 dollar. Is al te koop vanaf 6000 euro ofzo.quote:Op woensdag 6 september 2006 14:34 schreef MMach het volgende:
http://www.engadget.com/2005/02/02/ruf-bettens-ruf-cinema-bed/
Lol, voor 20 000 dollar zou je toch wel iets meer verwachten. Een dure goede beamer kost mss 3000¤ of zo, en er staat dat het bed plaats heeft voor een subwoofer en dvd speler, maar of die er al inzitten? :p
Nog meer info
http://www.dexterton.com/dic_furniture/ruf/cinema.html
?quote:The price definitely is not retro—it'll set you back £11,000 (over $20,000 US).
Geen idee, maar je kunt even een rondje bellen bij RUF Dealers. Ex apparatuur (incl. scherm) zit je tussen de 6k en 8,5k even uit mijn hoofd. Maar op internet worden dingen wel vaker overdreven. In principe is het gewoon een ledikant met een projectiescherm in het voeteinde.quote:Op woensdag 6 september 2006 16:31 schreef MMach het volgende:
Als het 'maar' 6000 ¤ kost (dat is zonder beamer ed), waarom zeggen ze dan:
[..]
?
en nog steeds staat je foto op marktplaatsquote:Op donderdag 31 augustus 2006 11:05 schreef MMach het volgende:
Net een mail terug gehad dat ze (gek genoeg verschilt de naam van de mailster met die van de adverteerder hoewel ik gewoon op 'contacteer deze adverteerder' heb geklikt) dat het geen probleem is maar dat ze niet weet over welke advertentie het juist gaat omdat ze er meer dan 1 heeft. Linkje en screenshotje zijn duidelijk genoeg dan denk ik
had je twijfels dan?quote:Op donderdag 7 september 2006 00:03 schreef Geqxon het volgende:
Ik neem mijn twijvels terug. Ziet er zeer stoer uit!
quote:
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:12 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ik vind de metertjes trouwens erg tof, alhoewel ik nog wel moet zien hoe dat zich mengt met de klassieke rode cinema stijl
MMach van wie is de muziek bij dit filmpje?quote:Op zaterdag 9 september 2006 19:33 schreef MMach het volgende:
Filmpje:
http://www.youtube.com/watch?v=ntjnVLzVGnw
Instrumentale versie van Volcano-Damien Ricequote:Op zondag 10 september 2006 00:54 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
MMach van wie is de muziek bij dit filmpje?
recyclen is okquote:Op zondag 10 september 2006 13:45 schreef MMach het volgende:
Mijn vorige, mijn kleinere dus. Die moest toch weg dus ja, recycleren die hap.
Sfeervol gekkie!quote:Op zondag 10 september 2006 23:21 schreef tnimble het volgende:
Heul erg mooi en zweervol zou het best wel in het echt willen zien en voelen of het nog lekkerder zit en kijkt dan op de fotos en filmpjes!
hahahaha ik zie het (meteen aangepast) komt seeker omdat ik met Arabies beesig ben sjrijf nu alles fooneeties op ofzo.quote:
het lijkt er nu al op dat ie met een gasveer opengaat!quote:Op dinsdag 12 september 2006 19:15 schreef MMach het volgende:
Op een dood moment mijn lampjes aangesloten. De klep moet nog opengaan vanzelf met een gasveer, maar die heb ik nog niet.
http://www.youtube.com/watch?v=NvfoLmP0qjI
(stukje uit 'the Island' btw, zalige film)
SolidWorksquote:Op maandag 18 september 2006 00:11 schreef lj_lightning het volgende:
Suptiel klein vraagje:
Met welk 3d prog maak je die tekeningen?
echt niet!quote:
quote:Op dinsdag 19 september 2006 15:02 schreef MMach het volgende:
[[url=http://mmach.newnewyork.be/Vanalles/PandaOhiboki.jpg]afbeelding][/url]
![]()
En nu wat voortdoen aan mijn keukentje dat ik vanaf morgen alleen maar aan mn zetel moet werken.
haha super leukquote:Op dinsdag 19 september 2006 15:02 schreef MMach het volgende:
[[url=http://mmach.newnewyork.be/Vanalles/PandaOhiboki.jpg]afbeelding][/url]
![]()
En nu wat voortdoen aan mijn keukentje dat ik vanaf morgen alleen maar aan mn zetel moet werken.
zou best kunnen.... gewoon terug naar HDD zetten, rechter muisknop op de file en Read-Only uitvinken zou genoeg moeten zijnquote:Op woensdag 20 september 2006 14:27 schreef dvr het volgende:
Het bestand staat op read-only - had je het soms op een CDR gebrand en zo ja heb je dan geen kopietje op de HD?
- winamp is er niet voor mac (geloof ik)quote:Op woensdag 20 september 2006 15:10 schreef lj_lightning het volgende:
volgens mij heb jij geen mac of wel? skin?![]()
aaah, dat verklaart het waarschijnlijkquote:Op woensdag 20 september 2006 15:50 schreef MMach het volgende:
Nope, het staat gewoon op mn harde schijf, kheb het enkele dagen geleden nog opgeslaan. Het dateert van voor de format, en dat zal de oorzaak zijn. Een nieuwe installatie van SW enzo dus. Nuja, kheb mijn maten al. En terwijl ik een toepasselijk liedje aan het zoeken was (naar aanleiding van kroegtijger) kom ik in mijn bestofte 1000GB files toch wel timelapsjes van de achtergevel tegen zeker? Die heb ik nu allemaal aan elkaar geplakt en die is nu aan het comprimeren. Straks dus een offtopic filmpje in het keukentopique.
Je bedoelt take ownership? ja, da's inderdaad de oplossing daarvoorquote:Op woensdag 20 september 2006 16:02 schreef MMach het volgende:
Met geavanceerd delen en beveiliging aan te zetten kan je met de harde hand eigenaar worden van een bestand. Dat kan zo bv om aan 'mijn documenten' te raken in een backupbestand (dat wordt normaalgezien geblokkeerd door XP). Ik zal dat eens proberen met dit bestand.
-edit- gaat niet, ben al eigenaar.
Ik vind het ook maar vreemd dat dat zo zou zijn want mocht ik dat bestand aan iemand willen doorsturen dan zou die dat niet kunnen openen. Maar bon, het geeft niet, et grootste deel van de zetel is toch al af.
quote:Op donderdag 21 september 2006 13:19 schreef MMach het volgende:
--knip--
En te groot voor mijn kamer, dat bestaat niet.
--knip--
Dat is wel tricky met XXLquote:Op vrijdag 22 september 2006 14:38 schreef MMach het volgende:
Filmavonden zullen er komen, hele filmmarathons zelfs, Als gij 200 km over hebt om te komen kijken in mijn bed (daarmee maak ik geen insinuaties, het is gewoon zo nu) naar een film dan zijt ge altijd welkom
Een filmpje.
http://www.youtube.com/watch?v=5ZWxiHPi9wc
met de eq ertussen is het geluid echt zeer goed. het is een 2de handse dus, maar nog in goede staat precies. De garantie mag ik vergeten want subiet zet ik er de diamandslijpschijf in.
Waar woon je precies? volgens mij is t voor mij geen 200 kmquote:Op vrijdag 22 september 2006 14:38 schreef MMach het volgende:
Filmavonden zullen er komen, hele filmmarathons zelfs, Als gij 200 km over hebt om te komen kijken in mijn bed (daarmee maak ik geen insinuaties, het is gewoon zo nu) naar een film dan zijt ge altijd welkom
Een filmpje.
http://www.youtube.com/watch?v=5ZWxiHPi9wc
met de eq ertussen is het geluid echt zeer goed. het is een 2de handse dus, maar nog in goede staat precies. De garantie mag ik vergeten want subiet zet ik er de diamandslijpschijf in.
Netjes gedaanquote:Op vrijdag 22 september 2006 21:13 schreef MMach het volgende:
Ah goed Solingjan, dat zal ik es moeten proberen.
Filmpje van de versterker als hij ingebouwd is:
[[url=http://sjl-static11.sjl.youtube.com/vi/QAAmc3n-B_I/2.jpg]afbeelding][/url]
That's it for today. Ik weet niet of ik morgen zal kunnen voortdoen want ik moet nog veel doen voor andere dingen. Door de versterker zal ik mijn streefdoel van zondag dus niet halen. Jammer, maar ik moet me voor niemand haasten natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |