Je verwacht met massa's mensen films op je bed te gaan kijken?quote:Lichtjes en metertjes (temp en luchtvochtigheid, de 2 dingen die snel variëren als er veel volk in de kamer zit)
Een lcd scherm op een beamer (mits de nodige aanpassingen) staat voor een zeer goede (en goedkope) beamer....quote:Op woensdag 2 augustus 2006 16:33 schreef whizzer2250 het volgende:
Zie ik daar nou een overhead projector? koop eens een goede beamer
klinkt ook goedquote:Op woensdag 2 augustus 2006 16:35 schreef IceQbe75 het volgende:
[..]
Een lcd scherm op een beamer (mits de nodige aanpassingen) staat voor een zeer goede (en goedkope) beamer....
Kostprijs van deze: 300¤, voor een beeld van 4m diagonaal. Fluisterstil (itt tot een gewone beamer), resolutie 1024*768, lampjes kosten 7¤/300u, anders dan de lampen voor een beamer (200-300¤ /1000u). Ok, het beeld is iets minder maar daar merk je niks van als je eenmaal in een verduisterde kamer zit te kijken.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 16:33 schreef whizzer2250 het volgende:
Zie ik daar nou een overhead projector? koop eens een goede beamer
Daar heb je inderdaad een puntje, ook al zijn er muis stille beamers te krijgen van het merk Optoma, 2000 ansilumen en zeer stark beeld. Ideaal voor 3 bij 4 projectie. Misschien voor laterquote:Op woensdag 2 augustus 2006 16:39 schreef MMach het volgende:
[..]
Kostprijs van deze: 300¤, voor een beeld van 4m diagonaal. Fluisterstil (itt tot een gewone beamer), resolutie 1024*768, lampjes kosten 7¤/300u, anders dan de lampen voor een beamer (200-300¤ /1000u). Ok, het beeld is iets minder maar daar merk je niks van als je eenmaal in een verduisterde kamer zit te kijken.
Als ik ooit eens echt geld teveel heb komt er wel een.
trouwens, een UHP lamp (die in de beamers zitten) gaan tot 10.000 uur mee.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 16:39 schreef MMach het volgende:
[..]
Kostprijs van deze: 300¤, voor een beeld van 4m diagonaal. Fluisterstil (itt tot een gewone beamer), resolutie 1024*768, lampjes kosten 7¤/300u, anders dan de lampen voor een beamer (200-300¤ /1000u). Ok, het beeld is iets minder maar daar merk je niks van als je eenmaal in een verduisterde kamer zit te kijken.
Als ik ooit eens echt geld teveel heb komt er wel een.
en oh ja, het ziet er niet uit als je niet houdt van de aanblik van naakte electronica
[afbeelding]
Lang niet allemaal, ik ben ze ook wel tegengekomen voor 2000 uurquote:Op woensdag 2 augustus 2006 16:53 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
trouwens, een UHP lamp (die in de beamers zitten) gaan tot 10.000 uur mee.
Kostprijs is idd wel wat aan de hoge kant
oh sorry dat is dat zelfgemaakt THX-logo.. my mistake..quote:Op woensdag 2 augustus 2006 17:25 schreef MMach het volgende:
Jep, de link naar de oude staat in mijn sig.
En waar is er een beeldscherm te zien aan de zetel? (achter die zetel staat mijn bureau met mijn normale beeldscherm, mss is het die dat je bedoelt. De zetel 'kijkt' naar de muur waarop het beeld geprojecteerd wordt)
Dus het middenconsole wordt een zij-consolequote:Op donderdag 3 augustus 2006 00:27 schreef MMach het volgende:
Door de nieuwe vorm is de middenconsole juist opzij. Nu is er een slaapplaats van 160x210 cm of zo. Genoeg om blij van te worden
Filmpje:
http://media.putfile.com/ZetelNieuw
Zeg nou maar gewoon dat jij bijna flauw vielquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:57 schreef Geqxon het volgende:
Zeg MMach, hou je T-Shirt is aan, straks vallen alle foksters hier flauw
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:01 schreef tnimble het volgende:
[..]
Zeg nou maar gewoon dat jij bijna flauw viel![]()
Ja jaquote:
Gat heel mooi worden. In die rode omgeving gaat dat licht blauwe licht heel mooi contrasteren en krijgt het een hele grote diepte werking.quote:Ik vind de metertjes trouwens erg tof, alhoewel ik nog wel moet zien hoe dat zich mengt met de klassieke rode cinema stijl
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |