laat maar zoquote:Op dinsdag 5 september 2006 21:57 schreef tnimble het volgende:
[..]![]()
de Nasa software is nog bezig met het enhancen van de MSN berichten
Dacht ik ook netquote:Op dinsdag 5 september 2006 23:28 schreef eRrrrJeee het volgende:
die hierboven ziet er ook niet verkeerd uit:)
jups, maar wsl is het wel de duurste en stilste beamer die er is.....quote:Op woensdag 6 september 2006 10:05 schreef Lommerrijk het volgende:
Het MMach cinemabed lijkt me comfortabeler dan het Ruf bed.
Bij het Ruf bed staat de beamer naast je oor.
Het bed kost geen 20 000 dollar. Is al te koop vanaf 6000 euro ofzo.quote:Op woensdag 6 september 2006 14:34 schreef MMach het volgende:
http://www.engadget.com/2005/02/02/ruf-bettens-ruf-cinema-bed/
Lol, voor 20 000 dollar zou je toch wel iets meer verwachten. Een dure goede beamer kost mss 3000¤ of zo, en er staat dat het bed plaats heeft voor een subwoofer en dvd speler, maar of die er al inzitten? :p
Nog meer info
http://www.dexterton.com/dic_furniture/ruf/cinema.html
?quote:The price definitely is not retro—it'll set you back £11,000 (over $20,000 US).
Geen idee, maar je kunt even een rondje bellen bij RUF Dealers. Ex apparatuur (incl. scherm) zit je tussen de 6k en 8,5k even uit mijn hoofd. Maar op internet worden dingen wel vaker overdreven. In principe is het gewoon een ledikant met een projectiescherm in het voeteinde.quote:Op woensdag 6 september 2006 16:31 schreef MMach het volgende:
Als het 'maar' 6000 ¤ kost (dat is zonder beamer ed), waarom zeggen ze dan:
[..]
?
en nog steeds staat je foto op marktplaatsquote:Op donderdag 31 augustus 2006 11:05 schreef MMach het volgende:
Net een mail terug gehad dat ze (gek genoeg verschilt de naam van de mailster met die van de adverteerder hoewel ik gewoon op 'contacteer deze adverteerder' heb geklikt) dat het geen probleem is maar dat ze niet weet over welke advertentie het juist gaat omdat ze er meer dan 1 heeft. Linkje en screenshotje zijn duidelijk genoeg dan denk ik
had je twijfels dan?quote:Op donderdag 7 september 2006 00:03 schreef Geqxon het volgende:
Ik neem mijn twijvels terug. Ziet er zeer stoer uit!
quote:
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:12 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ik vind de metertjes trouwens erg tof, alhoewel ik nog wel moet zien hoe dat zich mengt met de klassieke rode cinema stijl
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |