abonnement Unibet Coolblue
pi_44437043
quote:
Op vrijdag 26 mei 2006 03:12 schreef remlof het volgende:
TS begint:

[afbeelding]
  Boks-Chick vrijdag 15 december 2006 @ 17:38:21 #127
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_44462990
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 17:00 schreef jogy het volgende:
Een slotje, omdat dit topic erom smeekte, nee echt. Het maakte zélf een topicreport aan.

.
lolwut
pi_44482645
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 18:13 schreef Snakey het volgende:
Er zijn duidelijk geen rechtgeschapen mannen meer. Het merendeel heeft een kromme lul tegenwoordig, en daar doe je niet zoveel mee natuurlijk.

Mijn god wat een slechte poging tot een grap...
  zaterdag 16 december 2006 @ 15:04:38 #129
158491 Broekpaling
Plons is water.
pi_44482671
quote:
Op zaterdag 16 december 2006 15:03 schreef iamredleader het volgende:

[..]
0 topics op naam. 14.gif
  PR/Manusje van alles zaterdag 16 december 2006 @ 15:12:57 #130
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_44482835
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 20:17 schreef Biogarde het volgende:

[..]

Hoe lager bij de nul, hoe krapper om de lul.

©PNVD

!
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
pi_44484402
tvp
off the wall
pi_44554992
quote:
Op maandag 18 december 2006 22:11 schreef buzzer het volgende:

[..]

ik krijg kramp in mijn hand als ik naar die smiley kijk...
Als reactie op de masturbatiesmiley.
pi_44555652
quote:
Op zaterdag 16 december 2006 16:36 schreef Litso het volgende:
Ik open het verkiezingstopic ook regelmatig om nog even te kijken of mijn foto er wel goed instaat en hoe geil ik er wel niet uitzie
En ik kijk soms ook heel zwoel naar mezelf in de spiegel
quote:
Op zaterdag 16 december 2006 16:36 schreef jogy het volgende:

[..]

Uhu, ik masturbeer nog net niet voor de spiegel terwijl ik geile woordjes fluister naar mezelf. Maar dan ook nog net.
quote:
Op zaterdag 16 december 2006 16:49 schreef clumsy_clown het volgende:
Oh, Slari doet mee. Sorry joog, hoe hard ik ook op open wonden geil, hij overtreft dat én de krullen.
quote:
Op zaterdag 16 december 2006 23:30 schreef jogy het volgende:

[..]

hihi . Doe je dan een pets op mijn billetjes of mag ik het bij jou doen zodat je kringspier van schrik bijeen trekt en ik woest schreeuwend klaarkom in je darmkanaal? .
Geweldig.Jogy zou zo onderhand zijn eigen uitspraken-topic moeten hebben.
pi_44579751
quote:
Op vrijdag 21 juli 2006 10:11 schreef yvonne het volgende:
*Fotoboek bekijkt*
*werkgever ziet*
* mailtje stuurt met linkje naar dit topic*

pi_44594282
quote:
Op dinsdag 19 december 2006 13:47 schreef remlof het volgende:

[..]

Als yvonne zwanger is, is dat een complicatie op zich
pi_44594315
quote:
Op maandag 18 december 2006 22:55 schreef RealZeus het volgende:

[..]


[..]


[..]


[..]

Geweldig.Jogy zou zo onderhand zijn eigen uitspraken-topic moeten hebben.
haha ja ind zitten paar goeden tussen
pi_44704845
quote:
Op zondag 24 december 2006 08:03 schreef yvonne het volgende:

[..]

Wat is in Godsnaam het nut van een slotje?
Slotjes, weg ermee!
pi_44747106
quote:
Op dinsdag 26 december 2006 01:42 schreef Renesite het volgende:
Ok. BG had mij net verteld dat hij je moeder in dr kut liet neuken door een nigeriaan. Hijzelf nam het achterste helft.
pi_44852019
quote:
Op vrijdag 29 december 2006 20:38 schreef jogy het volgende:
'ofzo' he, misschien gaat het wel via uitnodiging of geheime rituelen in de kelder met ddr2 geheugen, zweepjes en vloeibare koeling die langs je scrotum druipt terwijl je de pinnetjes van een gloeiend hete processor in je reet gedrukt krijgt als geheim brandmerk.
auw
pi_44977134
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 16:53 schreef jogy het volgende:
Trouwens, 9 van mijn notes waren onzin-notes van collegae omdat ik er nog 0 had bij aantreden .
pi_45143878
Let op: lang verhaal...
quote:
Op maandag 8 januari 2007 15:01 schreef jogy het volgende:

[..]

Karten, dè manier bij uitstek om die ene collega die je al maanden lichtelijk irriteert hard van de baan te drukken. Daarmee verslaat het bijvoorbeeld het andere uitje uit de standaard-catalogus, namelijk bowlen omdat je niet 'per ongeluk' de bal de verkeerde kant op kan gooien en op diegene zijn hoofd laat landen, alhoewel.. Alle vredige en serene gevoelens die je hebt opgebouwd jegens je collegae verdwijnen als sneeuw voor een thermo-nucleare explosie. Hoe goed je ook met je collegiale lotgenoten kan opschieten, zodra je in die kart springt is het oorlog. Op het moment dat je plaats neemt in die afreageer machines kijk je om je heen om te zien wie welk nummer heeft voor de kart. Ik hoorde de instructeur nog zeggen 'het is niet bedoeld om die ene collega die je niet zo mag van de baan te rammen, je krijgt 2 waarschuwingen per race en daarna word je vriendelijk doch dringend verzocht om de racebaan te verlaten'. Ik dacht meteen 'mooi, ik kan rammen tot ik twee waarschuwing aan mijn broek heb'

Het was de kartbaan in Zwanenburg en ik had het geluk dat ik daar al vaker gekart heb in het verleden dus ik wist nog precies de stukjes waar je een beetje tactisch kan inhalen.

De vorige keer, ergens vorig jaar, heb ik nog de toenmalig meest gehate manager van de werkplek zodanig van de baan gestoten dat hij na de race aardig chagrijnig was, tot grote blijdschap van een paar aanwezigen. Leuk detail is dat hij een paar weken daarna met een burn-out naar huis is gegaan nadat hij een dikke onvoldoende heeft gekregen van zijn dissidente onderdanen tijdens een werknemerstevredenheidsonderzoek.

Anyway, weer terug naar gisteren. De eerste heat viel nog wel te overzien qua adrenaline en rode-waas acties, enkel functionele inhaalacties werden uitgeprobeerd en de race verliep relatief rustig. Hier en daar een kleine botsing, maar niets wereldschokkends. Ik werd trouwens wel eerste die keer.

De tweede keer werd ik al iets agressiever, mijn 'Peter' kwam om de hoek kijken ( ik heb mijn verschillende gemoedstoestanden een naam gegeven om het makkelijk te maken voor mijn vrienden, Peter is degene die je in het gezicht zou uitlachen als je van de trap afvalt en je enkel breekt, hij komt niet vaak naar buiten aangezien ik in principe een vredelievend persoon ben ) en dus heb ik er een paar een tactisch stootje gegeven de zijkant in. Volgens de wedstrijdleiding was dit zo te zien niet expres want afgezien van de gele zwaailichten en vlaggen die aangaven dat er eentje dwars over de baan stond had ik er verder geen waarschuwing voor gekregen, goeie zaak dacht ik nog toen ik verder ging. Helaas kon ik van achter niet zien welk nummer de kart voor me had maar op dat moment maakte het me niet uit.

Ik ben over het algemeen de rust zelve maar elke keer als ik achter iemand reed die langzamer was dan mij maar toch de ideale lijn te pakken nam dan ging ik via de bocht naar binnen zodat wanneer hij naar binnen stuurde ik ervoor stond. Ik kon de rijstijl van Schummacher steeds beter begrijpen. Die race heb ik direct en indirect voor nog een paar gele vlaggen gezorgd en ‘Peter’ had de dag van zijn leven, bij elke botsing kwam er een onheilspellende lach uit mijn keel die steeds minder op die van mij leek en meer op eentje met een hele reut onverwerkte agressie aan het ventileren was. Dit verraste me enigszins omdat ik hiervoor niet echt het idee had dat ik enige agressie had die op zodanige manier verwerkt behoorde te worden maar zo blijkt weer dat het menselijk psyche raar in elkaar steekt. Aan het einde van de tweede ronde gaven twee mensen er de brui aan omdat ze te hard van de baan waren gestoten en last hadden van hun rug, gelukkig had ik geen herkenningspunten tijdens de race en wisten ze niet dat ik waarschijnlijk de aanstichter was voor die uiterst onsportieve maar oh zo therapeutische daad. 'Mooi, twee concurrenten minder' dacht de Peter in mij. Een steeds kleiner wordende stem, waarschijnlijk die van de redelijkheid probeerde nog te melden dat het misschien niet zo tof was om mensen een dwarslaesie te rijden maar werd volledig genegeerd. Tweede race ben ik trouwens ook eerste geworden.

De derde race ging minder goed, ik had een slechte kart ( zeggen ze allemaal natuurlijk ) en kwam niet in de buurt van mijn oude rondetijden, gelukkig had ik nog wel de mogelijkheid om in te halen en zo maar het was uiteindelijk een rustpunt die mijn mentale gezondheid hard nodig had.

De vierde race was in principe praktisch hetzelfde als de 2de trouwens, en ‘Peter’ was weer terug in full force. Wederom eerste geworden.

Hierna kwam de finale, het ging er nu niet meer om dat je de snelste rondetijd neer moest zetten maar je moest als eerste over de finishlijn. Ik stond op pole position en de adrenaline was al een beetje weggeëbd door de voorgaande races. Bij de Formule 1 zag ik altijd dat die mensen hun bolides heen en weer stuurde om de banden warm te maken, dat deed ik dus ook, of het nut heeft gehad weet ik niet maar leuk was het wel. Na twee rondes ging de pace-car ervandoor en mochten we gaan knallen. In het begin zat mijn directe concurrent me nog op de hielen maar al snel reed ik bij hem weg. ‘Peter’ was met redelijk succes weer terug in mijn onderbewustzijn gedrukt omdat ik nu het risico van dwars over de weg eindigen niet kon lopen.

Einde van het verhaal is dat ik uiteindelijk weg ben gelopen met de eerste prijs in de vorm van een blikken bokaal en ik heb snoepjes meegenomen naar mijn werk om mijn schuldgevoel af te kopen, ben nu ook weer helemaal sereen wat betreft onverwerkte agressie. Oh en ik heb pijn in plekken waarvan ik nog niet eens wist dat ze bestonden en ik voel me een oude vent van 80.
mods kunnen dus verhalen vertellen!
  dinsdag 9 januari 2007 @ 19:07:10 #142
71435 King_of_cubes
Infantiele klootzak
pi_45186449
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 18:21 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik probeer altijd én een jas, én een laptoptas én nog een andere tas op de stoel naast me te leggen. En dan kijk ik alsof ik ebola heb.
pi_45246093
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 13:11 schreef Lucille het volgende:
Komt een dooie bij de begrafenis ondernemer. Vraagt hoe duur is een lijkkist. Dat is 800 euro zegt de begrafenis ondernemer. De dooie betaald, gaat in de kist liggen en steekt de kist in de hens. 'Mijn lijkkist, wat doe je' zegt de begrafenis ondernemer. 'Ik heb hem toch gekocht' schreeuwt de dooie vanuit de brandende kist.

Whoeaaahhhaa lollercopter1111einslolllll
poging tot humor van Lucille
pi_45250233
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 15:05 schreef SiemeN het volgende:
Ik voelde er eigenlijk niet zoveel voor, maar als Yvonne briezend aan je voordeur verschijnt zeggen maar weinig mensen nee.
Yvonne, briezend aan je voordeur
pi_45387003
quote:
Op zondag 14 januari 2007 17:18 schreef Renesite het volgende:
Ga eens een bus koppen
" "
pi_45581319
quote:
Op maandag 22 januari 2007 13:46 schreef yvonne het volgende:
Ja hallo, daar laat ik m'n scheten niet voor
Stinken zullen ze!
  Boks-Chick dinsdag 23 januari 2007 @ 21:56:58 #147
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_45613068
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 21:49 schreef Lucille het volgende:
Een vrouw staat op een brug op het punt om naar beneden te springen want er is zoveel slechts gebeurd in haar leven. Ze heeft geen geld meer, haar man is er met een andere vrouw vandoor en haar moeder heeft net te horen gekregen dat ze ongeneeslijk ziek is. Als ze net op het punt staat om naar beneden in het einde te springen roept er iemand met een vrolijke stem: "Maar mevrouw? Wat gaat u nu doen?"
De vrouw kijkt om en ziet de kerstman naast haar staan in hoogsteigen persoon. De vrouw stapt naar beneden en Kerstklokken legt het hele verhaal uit aan de kerstman. De kerstman zegt: "Mag ik u drie vragen stellen?"
"Nou goed," zegt de vrouw.
Zegt de kerstman: "Waar woont u eigenlijk? Als u me dat vertelt zal ik zorgen dat uw man weer terug is, dat u de loterij gewonnen heeft en dat uw moeder weer beter is!"
"NEE ECHT?" roept de vrouw.
"De tweede vraag," zegt de kerstman, "is of u me een wederdienst wilt bewijzen door me te pijpen."
"Nou, dat doe ik met liefde zegt de vrouw."
De vrouw geeft de kerstman een pijpbeurt zoals hij nog nooit gehad heeft. Als hij dan eindelijk heel langzaam is klaargekomen zegt hij: "Zo, hoe oud bent u eigenlijk?"
"34," antwoordt de vrouw.
"En jij gelooft nog steeds in de kerstman?"
als reactie en slotje in het zelfmoord plegen-topique
lolwut
pi_45615951
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 22:22 schreef gebrokenglas het volgende:
Wat is de exacte vertaling van gepwned wie unne noob ?
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 22:24 schreef Snakey het volgende:
Dat als je je reet afveegt je verbaasd bent om vaseline aan het wc papier te zien.
Nu staat hij tenminste ook vast
pi_45621368
quote:
Op woensdag 24 januari 2007 08:20 schreef jogy het volgende:
Bobrooney weet wel wie ik bedoel. Hier op de afdeling loopt een klein dik piepend stuk vreten met een snorretje en de bouw van een WC-eend. Denkt dat ie de hele afdeling 'pwnt' en iedereen zou hem nog liever bitchslappen met een stuk hout dan dat ze hem in hun huis laten. En hij staat al te piepen ( gewoon praten vooor hem ) sinds 7 uur . Laat me met rust, ik ben net wakker. Mijn wekker maakt nog een minder irriterend geluid.

Ga. Dood.
een mod doet een doodsverwensing, en dat nog wel om 08:20 's ochtends!
  Boks-Chick donderdag 25 januari 2007 @ 20:29:14 #150
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_45673438
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 20:23 schreef Dizer het volgende:

[..]

Ja WTF... we hebben zelf een meet gehouden en er zou een tof jubileum topic komen. Wat een gekut door een gestoorde gast die eens in de 6 maanden gek genoeg is om naar het gestischt te gaan Oh ja.. lees DADA dus
tja, je zou maar bezigheidstherapie van een user krijgen
lolwut
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')