Jaquote:Op donderdag 25 januari 2007 20:19 schreef Bupatih het volgende:
Is dit 'm?
quote:
Dat zou alle leukigheid eraf halen lulquote:
Om nou gelijk 1000 topics als verpest te beschouwen gaat wel erg ver hoorquote:Op donderdag 25 januari 2007 20:21 schreef Dizer het volgende:
Dada, bedankt voor het verpesten van een FUCKING hard aan gewerkte reeks.
quote:
Ja, want #1004 is ook wel héél speciaal.quote:
Ja WTF... we hebben zelf een meet gehouden en er zou een tof jubileum topic komen. Wat een gekut door een gestoorde gast die eens in de 6 maanden gek genoeg is om naar het gestischt te gaanquote:Op donderdag 25 januari 2007 20:22 schreef BVO het volgende:
[..]
Om nou gelijk 1000 topics als verpest te beschouwen gaat wel erg ver hoor [afbeelding].
Snel, bel Babettequote:Op donderdag 25 januari 2007 20:21 schreef Dizer het volgende:
Dada, bedankt voor het verpesten van een FUCKING hard aan gewerkte reeks.
Plus je hebt je TT# ook nog fout.
Wat hij zegtquote:
Anders ga je even heel kneuzig vertellen wat je er grappig aan vindtquote:Op donderdag 25 januari 2007 20:21 schreef Bupatih het volgende:
Dit vind ik nou echt een van de weinige goede grappen van je.De woordkeuze. De smiley. Het 'Zo' aan het begin van de zin.
Tuurlijk ben ik dat, ik ken ook geen andere Fok!ker die zich eens in de 6 maanden even laat opnemenquote:Op donderdag 25 januari 2007 20:23 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ja WTF... we hebben zelf een meet gehouden en er zou een tof jubileum topic komen. Wat een gekut door een gestoorde gast die eens in de 6 maanden gek genoeg is om naar het gestischt te gaanOh ja.. lees DADA dus
Nee maar Dada welquote:Op donderdag 25 januari 2007 20:24 schreef cinnamongirl het volgende:
Zelfs jullie baggeren niet 3 topics vol in enkele minuten!
Maar Dizer, NIEMAND heeft een OP voorbereid. Wat maakt het dan uit?quote:Op donderdag 25 januari 2007 20:23 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ja WTF... we hebben zelf een meet gehouden en er zou een tof jubileum topic komen. Wat een gekut door een gestoorde gast die eens in de 6 maanden gek genoeg is om naar het gestischt te gaanOh ja.. lees DADA dus
Is het erg als ik een beetje lachen moetquote:Op donderdag 25 januari 2007 20:23 schreef Dizer het volgende:
[..]
Goed zo Buup, duw hem over de rand 14.gifquote:Op donderdag 25 januari 2007 20:26 schreef Bupatih het volgende:
PFff, zwak, hoor, Dizer.Jij bent de reeks begonnen, dan mag je er ook wel voor zorgen dat je je topics klaar hebt staan bij 'speciale gelegenheden'.
Ik vraag jullie Godverdomme een uur geleden hoe het zit.. en jullie roepen beiden dat er een OP staat met foto's en zo. 1. Die idioot van een Dada zeurt dat ie er een heeft en loopt te kutten. Jij liegt en Bupa heeft er geen.quote:Op donderdag 25 januari 2007 20:25 schreef Gezondaar het volgende:
[..]
Maar Dizer, NIEMAND heeft een OP voorbereid. Wat maakt het dan uit?![]()
En dan toch 1004 veranderen in 1000quote:Op donderdag 25 januari 2007 20:27 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik vraag jullie Godverdomme een uur geleden hoe het zit.. en jullie roepen beiden dat er een OP staat met foto's en zo. 1. Die idioot van een Dada zeurt dat ie er een heeft en loopt te kutten. Jij liegt en Bupa heeft er geen.
Jammer, maar goed.. als jij dit humor vindt, hoop ik dat je er genoeg van geniet want niet iedereen zal dit fijn vinden.
Dat deed kaneelmeisje.quote:Op donderdag 25 januari 2007 20:27 schreef Dada het volgende:
[..]
En dan toch 1004 veranderen in 1000
Hij post geen foto's van zichzelf op FOK!quote:Op donderdag 25 januari 2007 20:28 schreef cinnamongirl het volgende:
Kom je nog wel met een knappe OP, Dada?
Grapje.quote:Op donderdag 25 januari 2007 20:27 schreef Bupatih het volgende:
Ik had trouwens wél een OP voorbereid en al helemaal klaarstaan.
Maar ik vond deze wenteling in het verhaal net wat leuker.
Wat denk jequote:Op donderdag 25 januari 2007 20:28 schreef cinnamongirl het volgende:
Kom je nog wel met een knappe OP, Dada?
Dat deed ik, het kan tenslotte niet eindeloos door blijven gaan met het openen en sluiten van nieuwe topics...quote:Op donderdag 25 januari 2007 20:27 schreef Dada het volgende:
[..]
En dan toch 1004 veranderen in 1000
Tja kom op zeg. Bupatih zei gisteren of eergisteren nog dat hij hem zou gaan maken, dus daar ging ik van uit. En als hij hem niet had gemaakt, dan had toch niemand hem. Hadden we dan maar niets moeten openen totdat iemand een mooi topic had gemaakt?quote:Op donderdag 25 januari 2007 20:27 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik vraag jullie Godverdomme een uur geleden hoe het zit.. en jullie roepen beiden dat er een OP staat met foto's en zo. 1. Die idioot van een Dada zeurt dat ie er een heeft en loopt te kutten. Jij liegt en Bupa heeft er geen.
Jammer, maar goed.. als jij dit humor vindt, hoop ik dat je er genoeg van geniet want niet iedereen zal dit fijn vinden.
Maak er maar 1004 vanquote:Op donderdag 25 januari 2007 20:29 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Dat deed ik, het kan tenslotte niet eindeloos door blijven gaan met het openen en sluiten van nieuwe topics...
Maak jij nou maar even een leuke OP![]()
Ik zei alleen: "Ik ga wel de OP maken.quote:Op donderdag 25 januari 2007 20:30 schreef Gezondaar het volgende:
[..]
Tja kom op zeg. Bupatih zei gisteren of eergisteren nog dat hij hem zou gaan maken, dus daar ging ik van uit.
Ik was bezig met een hele mooie, met foto's enzo, maar toen gooide Dizer 999 zo snel op slot...tja, daar kan ik niets aan doen.quote:Op donderdag 25 januari 2007 20:32 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik zei alleen: "Ik ga wel de OP maken."
En kort daarna zoiets als: "Maar ik heb niet gezegd wat voor OP!![]()
![]()
!! Straks wordt het een hele lelijke/korte zonder plaatjes of verhaaltjes!"
Gaat die klootzak dus toch naar een kliniekquote:Op donderdag 25 januari 2007 20:34 schreef Bupatih het volgende:
Over een week komt Dizer weer terug in SC en doet 'ie weer alsof alles geacteerd was.!
Nee joh, helemaal nietquote:Op donderdag 25 januari 2007 20:31 schreef Bupatih het volgende:
Oh, nou is het opeens weer allemaal mijn schuld!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |