Hmm...quote:Op donderdag 25 januari 2007 19:42 schreef Gezondaar het volgende:
[..]
Ik heb maar 182490 keer aangekondigd dat ik dat alleen zou doen als die in het weekend viel.![]()
Zo eentje die scherp wil blijven.quote:Op donderdag 25 januari 2007 19:42 schreef Dizer het volgende:
[..]
Huh? Wat voor een legergast ben jij?.
Knapquote:
Domme Turk, L-E-Z-E-N: Ik heb hem klaarstaan 14.gifquote:
Als de Arabische Liga aan de macht komt 14.gifquote:Op donderdag 25 januari 2007 19:44 schreef Dizer het volgende:
[..]
Knap. Wanneer gaan we je in legerkleding zien?
Jij?quote:Op donderdag 25 januari 2007 19:44 schreef Dada het volgende:
[..]
Domme Turk, L-E-Z-E-N: Ik heb hem klaarstaan 14.gif
De mijne heeft papparazzi foto's van de meetquote:Op donderdag 25 januari 2007 19:44 schreef Dizer het volgende:
[..]
Jij?.
Wordt dus echt een kut #1000.
Ik wil hem ook wel maken... nu dan.
Bupa heeft allang gezegd dat hij het zou doen hoorquote:Op donderdag 25 januari 2007 19:44 schreef Dizer het volgende:
[..]
Jij?.
Wordt dus echt een kut #1000.
Ik wil hem ook wel maken... nu dan.
Hoevaak heb je je al afgetrokken op de foto's van Babette die een zweepjessmiley nadoet?!quote:Op donderdag 25 januari 2007 19:45 schreef Dada het volgende:
[..]
De mijne heeft papparazzi foto's van de meet
quote:Op donderdag 25 januari 2007 19:46 schreef Gezondaar het volgende:
[..]
Hoevaak heb je je al afgetrokken op de foto's van Babette die een zweepjessmiley nadoet?!![]()
Ik ookquote:
En dan toch die preutse homofiele Turk zijn door te eindigen met "quote:
Nou ja... 't zou jammer zijn als twee mensen er eentje maken.quote:Op donderdag 25 januari 2007 19:48 schreef Dizer het volgende:
Dan niet.. dan maak ik niks. Stelletje imbicielen! Iedereen
:R
![]()
R r;
Behalve Svensational![]()
![]()
.
Nee hoor...quote:Op donderdag 25 januari 2007 19:49 schreef Dada het volgende:
[..]
En dan toch die preutse homofiele Turk zijn door te eindigen met ""
Laat hem maar. Ik heb geen humor. Het enige wat in mijn opkomt, is een sexverhaalquote:Op donderdag 25 januari 2007 19:51 schreef Gezondaar het volgende:
[..]
Nou ja... 't zou jammer zijn als twee mensen er eentje maken.![]()
Dus als Buup zo vriendelijk is om te zeggen of hij al dan niet bezig is...?
Hmmmmgrphmf...DE MIJNE STAAT KLAAR INCLUSIEF FOTO'Squote:Op donderdag 25 januari 2007 19:51 schreef Gezondaar het volgende:
[..]
Nou ja... 't zou jammer zijn als twee mensen er eentje maken.![]()
Dus als Buup zo vriendelijk is om te zeggen of hij al dan niet bezig is...?
Het knaagt he? Al open je nu een prachtige ShowChat #1000 met spitsvondige observaties en geile plaatjes, het zal altijd #1001 zijnquote:
#1002 als je mijn #999,5 meerekentquote:Op donderdag 25 januari 2007 20:05 schreef Dada het volgende:
[..]
Het knaagt he? Al open je nu een prachtige ShowChat #1000 met spitsvondige observaties en geile plaatjes, het zal altijd #1001 zijnPast natuurlijk wel bij jou he Dizer
Welk topic?quote:Op donderdag 25 januari 2007 20:05 schreef Gezondaar het volgende:
Als deze dicht is gaat SC #1000: Labiele mensen die waarde hechten aan wel weer open he?![]()
Ik post het net in FBquote:Op donderdag 25 januari 2007 20:05 schreef Gezondaar het volgende:
Als deze dicht is gaat SC #1000: Labiele mensen die waarde hechten aan wel weer open he?![]()
Wie?quote:Op donderdag 25 januari 2007 20:06 schreef Gezondaar het volgende:
[..]
#1002 als je mijn #999,5 meerekent![]()
quote:
quote:Op donderdag 25 januari 2007 12:01 schreef Bupatih het volgende:
Trouwens...het volgende topic wordt niet de duizendste.![]()
![]()
![]()
!! Ik heb namelijk een keer expres één topicnummer overgeslagen (op het einde van pagina 6 geëdit toen ik nog mod was, zodat het niet zou opvallen bij het volgende topic), waardoor we nu eigenlijk al bij topic duizend beland zijn.
Beter dat jullie er nu achter komen dan straks, dacht ik zo.
Mwah... vind jou eerder zielig. Misschien moet je weer eens 6 maanden verdwijnen, kijken of we je dan weer tof vindenquote:
Eigenlijk verzon ik die post gewoon vanmiddag.quote:Op donderdag 25 januari 2007 20:10 schreef Gezondaar het volgende:
[..]
Dude, daar zijn we allang achter gekomen en hebben we weer rechtgezet![]()
![]()
En dat hebben we ook toen rechtgezetquote:Op donderdag 25 januari 2007 20:11 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Eigenlijk verzon ik die post gewoon vanmiddag.!
Maar er staat me nu wel iets bij dat ooit de nummers niet klopte.
Gelukkig maar.quote:Op donderdag 25 januari 2007 20:11 schreef Dizer het volgende:
[..]
En dat hebben we ook toen rechtgezet.
Ik begin nu te snappen waarom niemand jou leuk vindtquote:
We hebben meerdere malen vergeten topicnummers teruggehaaldquote:Op donderdag 25 januari 2007 20:11 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Eigenlijk verzon ik die post gewoon vanmiddag.!
Maar er staat me nu wel iets bij dat ooit de nummers niet klopte.
Ik vind Dada enig!quote:Op donderdag 25 januari 2007 20:13 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik begin nu te snappen waarom niemand jou leuk vindt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |