Bekende fokkersquote:Op donderdag 25 januari 2007 18:10 schreef Bupatih het volgende:
[..]Nee?
Hij is anders best bekend, hoor.
Wie het als eerste ruikt, heeft zijn kontje gebruikt.quote:Op donderdag 25 januari 2007 18:11 schreef Bupatih het volgende:
rena, liet jij een windje?
En wie dat roept, heeft ontzettend lang gepoept!quote:Op donderdag 25 januari 2007 18:12 schreef rena het volgende:
[..]
Wie het als eerste ruikt, heeft zijn kontje gebruikt.![]()
En wie daarop antwoordt, zet de stank voort!quote:Op donderdag 25 januari 2007 18:15 schreef Bupatih het volgende:
[..]
En wie dat roept, heeft ontzettend lang gepoept!
Ik bemoei me er niet mee, ik waai met alle winden mee.quote:Op donderdag 25 januari 2007 18:15 schreef Bupatih het volgende:
[..]
En wie daarop antwoordt, zet de stank voort!
Die kende ik nog nietquote:Op donderdag 25 januari 2007 18:15 schreef Bupatih het volgende:
[..]
En wie dat roept, heeft ontzettend lang gepoept!
quote:Op donderdag 25 januari 2007 17:39 schreef MissBliss het volgende:
Muse.
quote:
quote:
Wie?quote:Op donderdag 25 januari 2007 18:42 schreef Borkydude het volgende:
Kijk, zo trek ik dus aandacht hier.
Die was dus op vandaag.quote:
Weer overwerken?quote:
Is er nog wat te neuken op kantoor?quote:Op donderdag 25 januari 2007 19:08 schreef Gezondaar het volgende:
[..]
Yep.
En dus de bijbehorende aandachtvragerij![]()
Buup spéélt de huilie.quote:Op donderdag 25 januari 2007 19:19 schreef Dada het volgende:
Buup de huillie
Ik heb die hele discussie gemist
Jaaaaaaquote:Op donderdag 25 januari 2007 19:21 schreef Bupatih het volgende:
Buup spéélt de huilie.
Gast.quote:Op donderdag 25 januari 2007 19:22 schreef Dada het volgende:
[..]
JaaaaaaWe hebben hier te maken met een echte Jack Spijkerman
quote:Ik vind het niet leuk om de hele tijd maar uitgekotst of afgekat te worden! Ik doe zoveel voor jullie, ik heb zoveel over voor jullie! Vaak krijg ik daar ook wat liefs voor terug, maar soms verbaast het me gewoon wat ik nou weer naar mijn hoofd geslingerd krijg.
quote:Natuurlijk moet humor kunnen. En een forum is opzich ook een plek waar iemand zijn ongenoegen jegens iemand anders kan en mag uiten. Maar waarom nou mij? Wat heb ik misdaan dat sommigen hun posts richting mij moeten opfleuren met kots-smileys en-PI's?
Is het mijn populariteit? Is het mijn altijd positieve instelling? Kunnen sommige medemensen daar niet goed tegen?
quote:Op donderdag 25 januari 2007 19:24 schreef Bupatih het volgende:! Dit neem je toch ook niet serieus?
Ik zie het verschil niet tussen overwerkuren en de "normale" kantooruren: in beide gevallen zou je eigenlijk niet moeten Fok!ken. Maar af en toe een postje is wel lekker ontspannendquote:Op donderdag 25 januari 2007 19:09 schreef Dizer het volgende:
Als ik aan het overwerken ban, dan heb ik geen tijd voor FOK. Omdat ik het druk heb en daarom moet overwerken. Jou manier van overwerken snap ik niet.
Ik vind jou een huilliequote:Op donderdag 25 januari 2007 19:24 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[..]! Dit neem je toch ook niet serieus?
Jawel.quote:Op donderdag 25 januari 2007 19:27 schreef Dada het volgende:
[..]
![]()
"Gast"
![]()
men gelooft dat ik uit een gesticht kom
Als men dat gelooft dan is het toch niet gek dat ik geloof dat jij gewoon een super huillie bent
Aandoenlijk.quote:Super huillie Buup, blink je toch nog ergens in uit. Van je humor moet je het in ieder geval niet hebben.
Ik ga meer voor de afkickkliniekquote:Op donderdag 25 januari 2007 19:27 schreef Dada het volgende:
[..]![]()
"Gast"
![]()
men gelooft dat ik uit een gesticht kom
![]()
quote:
Altijd leuk hoe jij 'even tussendoor' een punt probeert te maken.quote:Van je humor moet je het in ieder geval niet hebben.
Man flikker op. Ik heb nog nooit drugs gebruikt, alleen ooit, jaren terug, een beetje wietquote:Op donderdag 25 januari 2007 19:29 schreef Gezondaar het volgende:
[..]
Ik ga meer voor de afkickkliniek![]()
En nou weet ik dus niet of die "quote:
Je algehele verschijningquote:Op donderdag 25 januari 2007 19:35 schreef Dada het volgende:
[..]
En nou weet ik dus niet of die "" is vanwege mijn vermeend verblijf in een afkickcentrum of vanwege mijn minieme drugsgebruik
Je hebt me gezien tijdens de meet?quote:
Ik heb wat klaarstaan 14.gifquote:Op donderdag 25 januari 2007 19:39 schreef Bupatih het volgende:
Wat gaat #1000 gigantisch kut worden, zeg.
quote:Op donderdag 25 januari 2007 19:31 schreef Dada het volgende:
[..]
Man flikker op. Ik heb nog nooit drugs gebruikt, alleen ooit, jaren terug, een beetje wiet![]()
Jij hebt 1000 toch gemaakt?quote:Op donderdag 25 januari 2007 19:39 schreef Gezondaar het volgende:
[..]Saai hoor.
Voor het afkicken van alcohol kun je ook in een kliniek belanden overigens![]()
Ik plaag je maar hoor![]()
Ik drink geen alcohol, kutquote:Op donderdag 25 januari 2007 19:39 schreef Gezondaar het volgende:
[..]Saai hoor.
Voor het afkicken van alcohol kun je ook in een kliniek belanden overigens![]()
Ik plaag je maar hoor![]()
quote:Op maandag 12 juni 2006 22:32 schreef SuperwormJim het volgende:
en de betekenis is ....
quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |