Dus ik dacht in de eerste instantie. 'ach waarom ook niet, ik help mijn collegae graagquote:
Crewverkiezingen 2006
Waarom doe jij niet mee? Nou?.
Je hebt nog tot 11 december om je op te geven! Hup, hup!
[Crewverkiezingen] Mister en Miss Crew 2006!
Uhu, ik masturbeer nog net niet voor de spiegel terwijl ik geile woordjes fluister naar mezelf. Maar dan ook nog net.quote:
Ehm... Weet je wat, zullen we dan maar gewoon op elkanders vriendinnetje geilen ofzo, dan heb je meer kans dat ik in een staat van geilheid kom (quote:Op zaterdag 16 december 2006 16:38 schreef Litso het volgende:
Zeg jogy.
Zullen wij anders eens een dagje op elkaar geilen in plaats van op onszelf?
sorrie. Foute foto zeker die ik had ingestuurd?quote:Op zaterdag 16 december 2006 16:40 schreef clumsy_clown het volgende:
Verdomme, hoe moet ik nou op lits stemmen als jij meedoet?.
Bedankt voor het verpesten van m'n relatie.
Dat is een levensmotto die iedereen aan zou moeten houdenquote:Op zaterdag 16 december 2006 16:43 schreef Marijke236 het volgende:
Lekker belangrijk...
Ik ga nog even heel objectief zitten soppenbeoordelen.quote:Op zaterdag 16 december 2006 16:45 schreef jogy het volgende:
[..]
sorrie. Foute foto zeker die ik had ingestuurd?.
Geen idee eigenlijk, al moet ik zeggen dat ik het zelf- geil/geweldig vinden syndroom al langer had dan een blauw naampjequote:Op zaterdag 16 december 2006 16:48 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Is al dat gegeil op elkaar/jezelf iets typisch blauws?
Het zit me ook niet mee.quote:Op zaterdag 16 december 2006 16:49 schreef clumsy_clown het volgende:
Oh, Slari doet mee. Sorry joog, hoe hard ik ook op open wonden geil, hij overtreft dat én de krullen.
Ik geloof dat D_A al bezet is. Maar ik weet het niet heel zeker. Ik heb het hem een keer ergens zien posten dacht ik.quote:Op zaterdag 16 december 2006 16:51 schreef clumsy_clown het volgende:
Of D_A, maar die is wel héél emo.
Ik hoorde een roddel dat het uit was met z'n vriendinnetje, maar daarna nóóit meer iets van gehoord. Zou hij al een ander hebben ja?quote:Op zaterdag 16 december 2006 16:54 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik geloof dat D_A al bezet is. Maar ik weet het niet heel zeker. Ik heb het hem een keer ergens zien posten dacht ik.
Tis heul niet uit met zn vriendinnetjequote:Op zaterdag 16 december 2006 16:55 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik hoorde een roddel dat het uit was met z'n vriendinnetje, maar daarna nóóit meer iets van gehoord. Zou hij al een ander hebben ja?
Ik weet ook niet hoe ik nog aan werken toekom, JK. Het is een wonder dat mijn werkplek niet gewoon naar de WC is verplaatstquote:Op zaterdag 16 december 2006 16:55 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Als ik er zo verdomd lekker als jou uit zou zien, zou ik mezelf ook de ganze dag onzedelijk betasten, j.,
,
.
Wees gerust, iédereen weet dat jullie iets met elkaar hebben. Echt. Iédereen. Zelfs mensen die dat niet hoeven te weten.quote:Op zaterdag 16 december 2006 17:01 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Tis heul niet uit met zn vriendinnetje![]()
Gelukkig heb ik altijd mezelf nog om me op te beuren.quote:
Dat is een beetje gayquote:Op zaterdag 16 december 2006 16:34 schreef jogy het volgende:
Ik ben ook zo'n iemand die elke keer naar zichzelf knipoogt als ie in de spiegel kijkt.
True, ik zi F_H er wel voor aan om gewoon de baan op te rennen en zonder auto een baanrecord te vestigen waarna hij alle pitspoezen én de vriendinnen/vrouwen van de coureurs allemaal tegelijk tot een zinderend hoogtepunt brengt. En dat de coureurs nog niet eens boos worden omdat ze allemaal begrijpen dat het een once in a lifetime ervaring voor ze zal zijn en de kinderen van F_H opvoeden als hun eigen kroostquote:Op zaterdag 16 december 2006 18:32 schreef Nosh het volgende:
Ik ga voor Five_Horizons, en ik begrijp niet hoe iemand die verdulle met oordopjes rondloopt bij een lullig autocircuit zichzelf boven een kale voetbalstoel-slingeraar durft te zetten.
Five_Horizons zou láchen om die langsrazende auto's, om er daarna een te kapen en een baanrecord te zetten.
Mét ontblote barst waar nog haar op te zien is ook.
En voor hem is dat zo vanzelfsprekend, dat hij er niet eens een vuig zelfverheerlijkend topic over hoeft te openen. Want zo is F_H nu eenmaal.
nee met jou ik mag alleen bagger topic openquote:Op zaterdag 16 december 2006 21:18 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Ik kan mijn penis wel naar achter trekken en hem tussen mijn benen en samengeknepen billetjes trekken zodat het net lijkt alsof ik een cameltoe heb hoor.quote:Op zaterdag 16 december 2006 21:23 schreef fvivif het volgende:
En ik altijd maar denken dat je een geil wijf was
Doe eens een fotoquote:Op zaterdag 16 december 2006 22:38 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik kan mijn penis wel naar achter trekken en hem tussen mijn benen en samengeknepen billetjes trekken zodat het net lijkt alsof ik een cameltoe heb hoor.
En toch voelt het anders als je dan naar binnen gaatquote:Op zaterdag 16 december 2006 22:38 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik kan mijn penis wel naar achter trekken en hem tussen mijn benen en samengeknepen billetjes trekken zodat het net lijkt alsof ik een cameltoe heb hoor.
quote:
Omdat je dan respect van me krijgt.quote:Op zaterdag 16 december 2006 22:39 schreef jogy het volgende:
[..]. Waarom denk ik daar nou serieus over na?
.
Mja, het zal zeker anders voelen om het feit dat je eerst met een boor het voorwerk moet verrichten en ik het daar niet geheel mee eens ben, geslachtsdeelgewijs danquote:Op zaterdag 16 december 2006 22:39 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
En toch voelt het anders als je dan naar binnen gaat![]()
Tegenstribbelen mag... ik hou niet van passieve vrouwtjesquote:Op zaterdag 16 december 2006 22:40 schreef jogy het volgende:
[..]
Mja, het zal zeker anders voelen om het feit dat je eerst met een boor het voorwerk moet verrichten en ik het daar niet geheel mee eens ben, geslachtsdeelgewijs dan![]()
![]()
![]()
![]()
Oh ja. Bij de gedachte daarvan ejaculeer ik al over mijn buikje.quote:Op zaterdag 16 december 2006 22:40 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Omdat je dan respect van me krijgt.
Uhu, kijken of je dat ook nog denkt als je bij de eerste hulp aankomt met een boor in je aars die er horizontaal is ingedruktquote:Op zaterdag 16 december 2006 22:41 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Tegenstribbelen mag... ik hou niet van passieve vrouwtjes![]()
![]()
Een vrouw die nog met de boormachine overweg kanquote:Op zaterdag 16 december 2006 23:10 schreef jogy het volgende:
[..]
Uhu, kijken of je dat ook nog denkt als je bij de eerste hulp aankomt met een boor in je aars die er horizontaal is ingedrukt.
Een nacht wilde doch passionele seks danquote:Op zaterdag 16 december 2006 23:09 schreef jogy het volgende:
[..]
Oh ja. Bij de gedachte daarvan ejaculeer ik al over mijn buikje.
Mag ik dan het mannetje zijn?quote:Op zaterdag 16 december 2006 23:16 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Een nacht wilde doch passionele seks dan.
hihiquote:Op zaterdag 16 december 2006 23:27 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Dan pak ik mijn zweepje erbij [afbeelding]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |