Verkapt "ik wil je penis balls deep opeten " post ?quote:
Nee verkapt "ik moet weer aan het werk" postquote:Op zaterdag 16 december 2006 15:22 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Verkapt "ik wil je penis balls deep opeten " post ?
:/
Die rechter verft zijn harings defenatelyquote:
En dan ganze lollerzweren die je mond pwnen.quote:Op zaterdag 16 december 2006 15:22 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Verkapt "ik wil je penis balls deep opeten " post ?
:/
Volgensmij is die vent gewoon kaal en draagt ie pruikharings..quote:Op zaterdag 16 december 2006 15:24 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Die rechter verft zijn harings defenately
Check die bovenkantvet genaaid door de kapper
Pwnd.quote:Op zaterdag 16 december 2006 15:25 schreef Tyler..Durden het volgende:
[..]
En dan ganze lollerzweren die je mond pwnen.
Na het gebruiken van dat soort taal voel ik me vies en gebruikt.![]()
Ja, is het niet geweldig?!quote:Op zaterdag 16 december 2006 15:05 schreef Tyler..Durden het volgende:
[..]
Wat een theorie man, ben je daar helemaal zelf op gekomen?
Over mijn piele hadden ze het niet want ik draad dit schort:quote:Op zaterdag 16 december 2006 15:30 schreef koffiekoekje het volgende:
Misschien hadden die meiskens het niet over je lollerhoofdharings
Totally n00b kledings.quote:Op zaterdag 16 december 2006 15:32 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Over mijn piele hadden ze het niet want ik draad dit schort:
[afbeelding]
Totally n00b.quote:Op zaterdag 16 december 2006 15:35 schreef Maikuuul het volgende:
Btw op die foto had ik mijn harings nog oldschool in een kuiver !
Lijkt net of je bent gehalveerd vanaf je middenrifquote:Op zaterdag 16 december 2006 15:32 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Over mijn piele hadden ze het niet want ik draad dit schort:
[afbeelding]
Ik lachte hardop om deze zinquote:Op zaterdag 16 december 2006 15:35 schreef Maikuuul het volgende:
Btw op die foto had ik mijn harings nog oldschool in een kuiver !
Te groot ?quote:Op zaterdag 16 december 2006 17:42 schreef renz0r het volgende:
[..]
Lijkt net of je bent gehalveerd vanaf je middenrif
Overhemd zeker te groot
quote:Op zaterdag 16 december 2006 15:24 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Die rechter verft zijn harings defenately
Check die bovenkantvet genaaid door de kapper
quote:roflhammen
Je zei 'trek'!quote:Op zaterdag 16 december 2006 17:44 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Te groot ?
Dat ding kan ik als overtrek gebruiken
Zowaar,ik heb een regel in je verhaal gevonden waar ik het mee eens ben.quote:Op zaterdag 16 december 2006 13:31 schreef Maikuuul het volgende:
( Wel sad dat je dit leestmaarja, hoe langer de tekst, hoe sneller je doodgaat
)
).
Je brengt me wel op ideeën.quote:Op zaterdag 16 december 2006 19:50 schreef Beach het volgende:
Ik heb me weer eens goed afgetrokken op je fobo Maikuuul![]()
"quote:Op zaterdag 16 december 2006 20:44 schreef Sala-adin het volgende:
Kuttopic
10 eutjesquote:Op zaterdag 16 december 2006 20:45 schreef RickoKun het volgende:
[..]
"
voor hoeveel kan ik dat meisje in je sig kopen?
We zitten hier niet in [SEX] godverdomme !quote:Op zaterdag 16 december 2006 19:50 schreef Beach het volgende:
Ik heb me weer eens goed afgetrokken op je fobo Maikuuul![]()
ik krijg kramp in mijn hand als ik naar die smiley kijk...quote:
wie het zegt..quote:Op dinsdag 19 december 2006 00:45 schreef E-bit het volgende:
Ghast, wat heb jij voor een probleem? Wat is jouw belevingswereld en poep, u r teh sukk. Houd dit je nou bezig in het dagelijks leven? Je moet echt met iemand gaan praten of ff zwaar emo doen.
noob hou je bek.quote:Statistieken
Laatste bezoek: 46 seconden geleden.
Aantal posts: 26 (gemiddeld 1 per dag)
does he ever?quote:Op dinsdag 19 december 2006 00:57 schreef mcDavid het volgende:
zou TS zelf nog weten waar hij het over heeft?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |