Voor mensen als jij...die het (zelfs na dit onomstotelijke bewijs) nog niet geloven...Maar...wees gerust, ik zal op mijn volgende field trip nog wat materiaal online zetten.quote:Op donderdag 20 juli 2006 22:17 schreef Croupouque het volgende:
[..]
En áls het al echt is, waarom je in hemelsnaam foto's en een filmpje van die persoon op internet zet.
Dude, bald as a whistle...quote:Op donderdag 20 juli 2006 20:24 schreef daReaper het volgende:
Ze heeft wat shag tussen haar benen...
Ik bedoel meer dat ze erg blij zal zijn dat je dit met de hele wereld deelt. En haar collega's.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 00:24 schreef AnthonyZeus het volgende:
[..]
Voor mensen als jij...die het (zelfs na dit onomstotelijke bewijs) nog niet geloven...Maar...wees gerust, ik zal op mijn volgende field trip nog wat materiaal online zetten.
Ze is 33 jaar en houdt van kinky dingen...wat denk je dat ze op FOK! forum zou moeten doen...quote:Op vrijdag 21 juli 2006 00:29 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Ik bedoel meer dat ze erg blij zal zijn dat je dit met de hele wereld deelt. En haar collega's.
Kijk, daarom geloof ik er niks van. Geen normaal denkend persoon zal, blij dat hij is omdat hij van bil kan gaan, privémailtjes, foto's en filmpjes op een openbaar forum gooien. Er hoeft maar één iemand de dame in kwestie te herkennen en je bent de pineut. En zeg dan maar 'dag' tegen de sproetjes op dat achterwerk, omdat je ze nooit meer in levende lijve zult zien. En ook toekomstige partners zullen zich achter hun oren krabben als ze weten dat ze een paar uur na de blote billen-tango al in diezelfde blote billen op internet worden gezet.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 00:32 schreef AnthonyZeus het volgende:
[..]
Ze is 33 jaar en houdt van kinky dingen...wat denk je dat ze op FOK! forum zou moeten doen...
Dan geloof jij het toch niet...quote:Op vrijdag 21 juli 2006 00:36 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Kijk, daarom geloof ik er niks van. Geen normaal denkend persoon zal, blij dat hij is omdat hij van bil kan gaan, privémailtjes, foto's en filmpjes op een openbaar forum gooien. Er hoeft maar één iemand de dame in kwestie te herkennen en je bent de pineut. En zeg dan maar 'dag' tegen de sproetjes op dat achterwerk, omdat je ze nooit meer in levende lijve zult zien. En ook toekomstige partners zullen zich achter hun oren krabben als ze weten dat ze het risico lopen om een paar uur na de blote billen-tango al in diezelfde blote billen op internet worden gezet.
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 00:24 schreef AnthonyZeus het volgende:
[..]
Voor mensen als jij...die het (zelfs na dit onomstotelijke bewijs) nog niet geloven...Maar...wees gerust, ik zal op mijn volgende field trip nog wat materiaal online zetten.
Och, ehm, tja. In SEX en KEL posten?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 00:32 schreef AnthonyZeus het volgende:
[..]
Ze is 33 jaar en houdt van kinky dingen...wat denk je dat ze op FOK! forum zou moeten doen...
Tja, het blijft een worstelaar natuurlijkquote:Op donderdag 20 juli 2006 20:48 schreef _Liquid_ het volgende:
[..]
Maareh haha dat filmpje, aan het eind ff in die flamoes knijpen hahah
NSB'er!quote:Op vrijdag 21 juli 2006 10:11 schreef yvonne het volgende:
*Fotoboek bekijkt*
*werkgever ziet*
* mailtje stuurt met linkje naar dit topic*
Hoe kom je daar aanquote:Op vrijdag 21 juli 2006 10:16 schreef Mangoworks2002 het volgende:
rstrijdonck@deloitte.nl bedoelde je?
quote:
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 10:11 schreef yvonne het volgende:
*Fotoboek bekijkt*
*werkgever ziet*
* mailtje stuurt met linkje naar dit topic*
Print het topic even uitquote:Op vrijdag 21 juli 2006 10:18 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Is dat trouwens de Deloitte naast DHL in Amersfoort, want dan kom ik je en je MILF zo ff opzoeken en je de hand schudden...
Jullie hebben deskresearch gedaanquote:Op vrijdag 21 juli 2006 10:26 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
http://fotoboek.fok.nl/user/dilligaf
Ik moest lachenquote:Op vrijdag 21 juli 2006 10:29 schreef gebruikersnaam het volgende:
dit kan nooit lang meer duren voordat ze erachter komt dat ze met haar knijpmuts op fok staat
Welnee, zo'n bitch ben ik nou ook weer nietquote:Op vrijdag 21 juli 2006 10:28 schreef Mangoworks2002 het volgende:
je had het toch al gemailt? info@deloitte.nl ?
ik vind het GeenStijlquote:Op vrijdag 21 juli 2006 10:30 schreef mvdlubbe het volgende:
Is er niet iemand met goede contacten bij een paar grote blogs?
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 10:31 schreef yvonne het volgende:
[..]
Welnee, zo'n bitch ben ik nou ook weer niet
Maar oooooooooooooooow wat ben ik benieuwd wat de dame in kwestie hier nu van vindt, pics en filmpje zijn uiteraard al door velen opgeslagen
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 00:32 schreef AnthonyZeus het volgende:
[..]
Misschien komen er nog wel meer onlinequote:Op vrijdag 21 juli 2006 10:31 schreef yvonne het volgende:
[..]
Welnee, zo'n bitch ben ik nou ook weer niet
Maar oooooooooooooooow wat ben ik benieuwd wat de dame in kwestie hier nu van vindt, pics en filmpje zijn uiteraard al door velen opgeslagen
all@deloitte.nl ?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 10:28 schreef Mangoworks2002 het volgende:
je had het toch al gemailt? info@deloitte.nl ?
dan altijd nog allusers@quote:
Ik vind dit topic volkomen kut hoor.quote:
ik vind het een "ingezondenbrief naar Spits en Metro' en iig "FP"quote:
Ik wacht wel op de dame in kwestiequote:Op vrijdag 21 juli 2006 10:39 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Anyhoe, ik ga niet mailen. Remon gaat hier flink gezeik mee krijgen, misschien dat een andere moraalridder het wel doet maa rik niet...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |