quote:Een ondergoedfabrikant heeft een onderbroek ontworpen waarmee de geur van scheten verborgen wordt. De Onder-Gemak broek heeft een ingebouwde vervangbare filter die is gemaakt van houtskool en glasvezelwol.
Om te voorkomen dat de gassen ontsnappen zijn er zowel aan de bovenkant als aan de onderkant van de onderbroek strakke elastiekjes gemonteerd. Ook is de gehele onderbroek luchtdicht.
"Onder-gemak is ondergoed voor de bescherming van het slechte menselijke gas. Wij krijgen veel grappen te verduren, maar twijfelen er niet aan dat dit een serieus product is en ook echt een uitkomst is voor mensen".
"De onderbroeken kunnen dan ook overal gedragen worden: in bed, op het werk, sociale gebeurtenissen, in het openbaar vervoer of in een vliegtuig". De onderbroek is machinaal wasbaar en de filters gaan enkele weken mee. Dat hangt af van de regelmaat van het wassen en de ernst van de gassen. De onderbroek is verkrijgbaar op www.under-tec.com.
Inderdaad, wat heb je nu aan een scheet als ie niet enorm stinkt?quote:Op maandag 22 januari 2007 13:46 schreef yvonne het volgende:
Ja hallo, daar laat ik m'n scheten niet voor
Stinken zullen ze!
Zeker in een overvolle lift enzoquote:Op maandag 22 januari 2007 13:48 schreef VonHinten het volgende:
Waarom zou je de geur van scheten willen verbergen? Dan is de lol er toch af?
en dan zo onschuldig mogelijk om je heen kijken. of gewoon een willekeurig iemand aan gaan starenquote:
Stinken? Daar hoef jij toch geen scheet voor te laten?quote:Op maandag 22 januari 2007 13:46 schreef yvonne het volgende:
Stinken zullen ze!
Een kurk?quote:Op maandag 22 januari 2007 14:49 schreef Byte_Me het volgende:
zou er ook meteen een geluidsfilter in zitten?
ervaring?quote:Op maandag 22 januari 2007 14:52 schreef Erwtensoep het volgende:
Nee man, dan gaat het piepen.
En lekker soppend de rest van de dag door waarschijnlijkquote:Op maandag 22 januari 2007 14:57 schreef wolferl het volgende:
En als je nou een natte laat, hele onderbroek verneukt, kan geen kant op namelijk.
quote:Op maandag 22 januari 2007 15:38 schreef Timme het volgende:
[..]
En lekker soppend de rest van de dag door waarschijnlijk![]()
Daar heb je toch die boerka's voor.quote:Op maandag 22 januari 2007 16:07 schreef Nappeklapperapper het volgende:
kunnen ze zo'n onderbroek niet verplichten op het hoofd van mensen die 's ochtends niet hun tanden poetsen en zodoende ongelooflijk uit hun bek stinken....?
Helaas zijn er te weinig moslims in mijn klas waarvan de mondgeur overheerst en aangepakt zou kunnen worden d.m.v. een burqa. Namelijk 0.quote:Op maandag 22 januari 2007 16:15 schreef wolferl het volgende:
[..]
Daar heb je toch die boerka's voor.
Krijg jij dan ook dat ze dan heel raar gaat giegelen of ben ik dan de enige?quote:Op maandag 22 januari 2007 14:30 schreef Armageddon het volgende:
Scheten zijn geweldig. Ik laat ze altijd in bed en dan de dekens lekker over Merel heentrekken zodat ze geen frisse lucht kan krijgen.
Zogenaamd slapen voor de foto (?)quote:Op maandag 22 januari 2007 16:17 schreef FiXeR999 het volgende:
[..]
Wat doet die vrouw daar op de foto!!!!![]()
quote:Op maandag 22 januari 2007 14:49 schreef Byte_Me het volgende:
zou er ook meteen een geluidsfilter in zitten?
biologische oorlogquote:Op woensdag 24 januari 2007 22:24 schreef sjippen het volgende:
Dus als je die onderbroek uitdoet, komt al het schetengas vrij van een hele dag?![]()
De dag na bonen heb je dus een zwemband om.![]()
Of niet, natuurlijkquote:Op woensdag 24 januari 2007 22:25 schreef seekfaM het volgende:
hier zit een luchtje aan
Een ganse week opsparen voor in de liftquote:Op woensdag 24 januari 2007 22:24 schreef sjippen het volgende:
Dus als je die onderbroek uitdoet, komt al het schetengas vrij van een hele dag?![]()
De dag na bonen heb je dus een zwemband om.![]()
Want bij een gewone onderbroek laat je het gewoon langs je been je schoenen in lopen?quote:Op maandag 22 januari 2007 14:57 schreef wolferl het volgende:
En als je nou een natte laat, hele onderbroek verneukt, kan geen kant op namelijk.
M'n eetlustquote:Op maandag 22 januari 2007 13:46 schreef yvonne het volgende:
Stinken zullen ze!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |