quote:
quote:Op woensdag 3 januari 2007 13:50 schreef TwyLight het volgende:
daar heb je dan weer gelijk in. BAN VOOR MURP.
Meld het maar in [FB] Hey.. m'n topic is dicht.. :'(quote:Op woensdag 3 januari 2007 14:10 schreef diginoob het volgende:
Waarom een slot op Stinkende piemel van mijn vader Ik word gewoon niet serieus genomen!![]()
Waarom een slot op Stinkende piemel van mijn vader Ik word gewoon niet serieus genomen!
![]()
Waarom een slot op Stinkende piemel van mijn vader Ik word gewoon niet serieus genomen!
![]()
![]()
Ik ga frikandellen vergiftigen op het station hoor.quote:Op woensdag 3 januari 2007 15:08 schreef SiemeN het volgende:
Jogie.
Goed idee. Hopen dat Maikuuul ze ook kooptquote:Op woensdag 3 januari 2007 15:27 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik ga frikandellen vergiftigen op het station hoor.
Maikuuul komt niet in dit deel van het land, waar jogy en ik elke dag keihard werken.quote:Op woensdag 3 januari 2007 15:28 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Goed idee. Hopen dat Maikuuul ze ook koopt![]()
doe maar nietquote:Op woensdag 3 januari 2007 15:41 schreef boem-dikkie het volgende:
Kunnen de mods hier geen overzicht van notes geven uit 2006? aangezien nu overal lijstjes van komen ben ik daar ook wel benieuwd na.
niet de notes zelf maar de cijfertjes natuurlijk hé!
Die van jou zijn in korte tijd verdubbeld trouwens, just so you knowquote:
kan niet, dan moeten het nu 30 zijnquote:Op woensdag 3 januari 2007 15:46 schreef jogy het volgende:
[..]
Die van jou zijn in korte tijd verdubbeld trouwens, just so you know.
Zijn er naast de posts cijfers nog meer lijstjes ?quote:Op woensdag 3 januari 2007 15:41 schreef boem-dikkie het volgende:
Kunnen de mods hier geen overzicht van notes geven uit 2006? aangezien nu overal lijstjes van komen ben ik daar ook wel benieuwd na.
niet de notes zelf maar de cijfertjes natuurlijk hé!
we hebben geen totaaloverzichten van notes per user, dus dat wordt erg lastig...quote:Op woensdag 3 januari 2007 15:49 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik ben er wel benieuwd na eigelijkpleease jogy. Gewoon een top 10
ik wil wel helpenquote:Op woensdag 3 januari 2007 15:50 schreef remlof het volgende:
[..]
we hebben geen totaaloverzichten van notes per user, dus dat wordt erg lastig...
Ik zou natuurlijk een topic kunnen maken enzoquote:Op woensdag 3 januari 2007 15:50 schreef remlof het volgende:
[..]
we hebben geen totaaloverzichten van notes per user, dus dat wordt erg lastig...
quote:Op woensdag 3 januari 2007 15:53 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik zou natuurlijk een topic kunnen maken enzo![]()
jammerquote:Op woensdag 3 januari 2007 15:50 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee hoor, de vorige keer dat ik keek waren het er 10 nu 19.quote:
en wat is het voor de gemiddelde user?quote:Op woensdag 3 januari 2007 16:35 schreef jogy het volgende:
[..]
Nee hoor, de vorige keer dat ik keek waren het er 10 nu 19.
quote:Op woensdag 3 januari 2007 16:35 schreef jogy het volgende:
[..]
Nee hoor, de vorige keer dat ik keek waren het er 10 nu 19.
Ik zei het nog zo...quote:
Ben jij gemiddeld dan? Ik heb het nu over jou en wil je gewoon even een heads-up geven dat je weer aan het opvallen bent, doe er je voordeel mee, of niet.quote:Op woensdag 3 januari 2007 16:37 schreef murp het volgende:
[..]
en wat is het voor de gemiddelde user?
quote:Op woensdag 3 januari 2007 16:46 schreef jogy het volgende:
En trouwens, er lopen hier ook posters rond die al jaren actief meeposten op het hele forum en nog 0 notes hebben.
En nu ben je 100% ongeloofwaardigquote:Op woensdag 3 januari 2007 16:47 schreef jogy het volgende:
Ok ok, 4.
Laat me raden.. daar ben ik er een vanquote:Op woensdag 3 januari 2007 16:46 schreef jogy het volgende:
En trouwens, er lopen hier ook posters rond die al jaren actief meeposten op het hele forum en nog 0 notes hebben.
Nu heb ik er zelf ook 11 waarvan eentje van mezelf, dus lekker belangrijk.
Ga maar modje worden danquote:Op woensdag 3 januari 2007 16:48 schreef iamredleader het volgende:
[..]
En nu ben je 100% ongeloofwaardigbewijs willen we zien
![]()
Ik?quote:Op woensdag 3 januari 2007 16:46 schreef jogy het volgende:
Jij hebt er 3 ( en nu stop ikquote:Op woensdag 3 januari 2007 16:48 schreef glasbak het volgende:
[..]
Laat me raden.. daar ben ik er een van
Waarom geef je je zelf een note trouwens
Klopt.quote:Op woensdag 3 januari 2007 16:56 schreef SiemeN het volgende:
Ik ben er van overtuigd dat ik notes vrij ben.
Helaas, met het oog van de zogenoemde toegevoegde waarde ( of afwezigheid daarvan ) omtrent jou algehele aanwezigheid in de gemeenschap die wij FOK! noemen moet ik bekennen dat je mogelijkheden om modje te worden bij het negatief beantwoorden van de voorgaande vragen ernstig beperkt zijn. Maar alsnog wens ik je veel succes bij je queste en geef ik als tip mee dat je MED in de gaten moet houden.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |