Daar ben ik het mee eens.quote:Op woensdag 3 januari 2007 00:24 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat ben ik wel met je eens, het is gelul, vroeger was immers alles beter
[..]
Nou ja, discussies verbieden op een forum lijkt me een beetje ver gaan, dan houdt je geen forum meer over.... Je bedoelt "offtopic" discussies en ja die kunnen irritant zijn, maar we kijken wel naar de context van het topic waar ze in ontstaan. Als je het hebt over dit topic, dan vind ik dat een voorbeeld van een topic waar het wel kan, dat in tegenstelling tot bijvoorbeeld een topic waar een bepaald soort bijdragen worden verwacht (paint/rhymes etc)

Ach joh, da's een vergelijking voor die baggernewbie!quote:Op woensdag 3 januari 2007 00:30 schreef remlof het volgende:
[..]
Hier o.a. "de juweeltjes van vroeger"

zie de TTT's en de "andere" probeerde ik te verzamelen in De ONZinnigste topics van 2006quote:Op woensdag 3 januari 2007 00:32 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ach joh, da's een vergelijking voor die baggernewbie!
Heb je trouwens linkjes van de huidige juweeltjes, ik loop een paar maanden achter..

Tnx.quote:Op woensdag 3 januari 2007 00:38 schreef remlof het volgende:
[..]
zie de TTT's en de "andere" probeerde ik te verzamelen in De ONZinnigste topics van 2006

jah i know, maar dat was meer ter ieders informatiequote:Op woensdag 3 januari 2007 00:44 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Tnx.
Die eerste kende ik trouwens al, had ik ook zelf wel kunnen vinden. Staat immers in mn AT..

Omdat niemand anders het doet...quote:Op woensdag 3 januari 2007 00:17 schreef picobyte het volgende:
Ik klaag even over het weer, das altijd kansloos hier.
Weer of geen weer iemand vindt het altijd wel kudt of kloten weer.

... en het ging zo goed met mij, ik heb een terugval merk ik maar weerquote:Op woensdag 3 januari 2007 08:16 schreef jogy het volgende:
Dit mag je als waarschuwing ( laatste ) beschouwen murp. een enkel plaatje overal spammen is niet echt handig, postrechtengewijs.

ik zat vanmorgen maar wat te baggeren, denk je dat ik dat zelf niet wistquote:Op woensdag 3 januari 2007 11:08 schreef KopieerMachine het volgende:
Murp, let op je gedrag.
Ik zou vandaag geen topics meer openen, als je geen ban wilt.
Misschien zit ik ernaast.. maar niet ver
En niet Jogy uitdagen..
ik wil niet dat je wordt gebønned, vrind

geen woorden maar dadenquote:Op woensdag 3 januari 2007 11:10 schreef KopieerMachine het volgende:
Hoi Remlof
Ik probeer minder te baggeren.
Goed hé ?
Ik verbeter mijn leven.

Woorden genoeg,quote:Op woensdag 3 januari 2007 11:21 schreef remlof het volgende:
[..]
geen woorden maar daden
ditto voor murp

dat doe ik ook niet expressquote:Op woensdag 3 januari 2007 13:39 schreef GI het volgende:
Kan iemand mij trouwens bijpraten ? Wie is die murp en waarom zie ik hem opeens overal verschijnen en kent iedereen hem ?

murp is een geval apart. Hij zegt dat hij niet baggert en dat hij braaf is maar eigenlijk is het een inlikkende baggerposterquote:Op woensdag 3 januari 2007 13:39 schreef GI het volgende:
Kan iemand mij trouwens bijpraten ? Wie is die murp en waarom zie ik hem opeens overal verschijnen en kent iedereen hem ?

Daar hebben we er honderden van. Maar waarom valt deze opeens zo op ?quote:Op woensdag 3 januari 2007 13:42 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
murp is een geval apart. Hij zegt dat hij niet baggert en dat hij braaf is maar eigenlijk is het een inlikkende baggerposter![]()
![]()

quote:Op woensdag 3 januari 2007 13:42 schreef GI het volgende:
[..]
Daar hebben we er honderden van. Maar waarom valt deze opeens zo op ?

quote:Op woensdag 3 januari 2007 13:42 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
surveillance-fiets is een geval apart. Hij zegt dat hij niet baggert en dat hij braaf is maar eigenlijk is het een inlikkende baggerposter![]()
![]()

Kloptquote:

maar ik bagger toch niet?quote:Op woensdag 3 januari 2007 13:48 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Kloptmaar ik zeg niet dat het niet zo is
Dat is het verschil

quote:

quote:Op woensdag 3 januari 2007 13:50 schreef TwyLight het volgende:
daar heb je dan weer gelijk in. BAN VOOR MURP.

Meld het maar in [FB] Hey.. m'n topic is dicht.. :'(quote:Op woensdag 3 januari 2007 14:10 schreef diginoob het volgende:
Waarom een slot op Stinkende piemel van mijn vader Ik word gewoon niet serieus genomen!![]()
Waarom een slot op Stinkende piemel van mijn vader Ik word gewoon niet serieus genomen!
![]()
Waarom een slot op Stinkende piemel van mijn vader Ik word gewoon niet serieus genomen!
![]()
![]()

Ik ga frikandellen vergiftigen op het station hoor.quote:Op woensdag 3 januari 2007 15:08 schreef SiemeN het volgende:
Jogie.

Goed idee. Hopen dat Maikuuul ze ook kooptquote:Op woensdag 3 januari 2007 15:27 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik ga frikandellen vergiftigen op het station hoor.

Maikuuul komt niet in dit deel van het land, waar jogy en ik elke dag keihard werken.quote:Op woensdag 3 januari 2007 15:28 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Goed idee. Hopen dat Maikuuul ze ook koopt![]()

doe maar nietquote:Op woensdag 3 januari 2007 15:41 schreef boem-dikkie het volgende:
Kunnen de mods hier geen overzicht van notes geven uit 2006? aangezien nu overal lijstjes van komen ben ik daar ook wel benieuwd na.
niet de notes zelf maar de cijfertjes natuurlijk hé!

Die van jou zijn in korte tijd verdubbeld trouwens, just so you knowquote:

kan niet, dan moeten het nu 30 zijnquote:Op woensdag 3 januari 2007 15:46 schreef jogy het volgende:
[..]
Die van jou zijn in korte tijd verdubbeld trouwens, just so you know.

Zijn er naast de posts cijfers nog meer lijstjes ?quote:Op woensdag 3 januari 2007 15:41 schreef boem-dikkie het volgende:
Kunnen de mods hier geen overzicht van notes geven uit 2006? aangezien nu overal lijstjes van komen ben ik daar ook wel benieuwd na.
niet de notes zelf maar de cijfertjes natuurlijk hé!

we hebben geen totaaloverzichten van notes per user, dus dat wordt erg lastig...quote:Op woensdag 3 januari 2007 15:49 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik ben er wel benieuwd na eigelijkpleease jogy. Gewoon een top 10

ik wil wel helpenquote:Op woensdag 3 januari 2007 15:50 schreef remlof het volgende:
[..]
we hebben geen totaaloverzichten van notes per user, dus dat wordt erg lastig...

Ik zou natuurlijk een topic kunnen maken enzoquote:Op woensdag 3 januari 2007 15:50 schreef remlof het volgende:
[..]
we hebben geen totaaloverzichten van notes per user, dus dat wordt erg lastig...

quote:Op woensdag 3 januari 2007 15:53 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik zou natuurlijk een topic kunnen maken enzo![]()

jammerquote:Op woensdag 3 januari 2007 15:50 schreef remlof het volgende:
[..]

Nee hoor, de vorige keer dat ik keek waren het er 10 nu 19.quote:

en wat is het voor de gemiddelde user?quote:Op woensdag 3 januari 2007 16:35 schreef jogy het volgende:
[..]
Nee hoor, de vorige keer dat ik keek waren het er 10 nu 19.

quote:Op woensdag 3 januari 2007 16:35 schreef jogy het volgende:
[..]
Nee hoor, de vorige keer dat ik keek waren het er 10 nu 19.
Ik zei het nog zo...quote:

Ben jij gemiddeld dan? Ik heb het nu over jou en wil je gewoon even een heads-up geven dat je weer aan het opvallen bent, doe er je voordeel mee, of niet.quote:Op woensdag 3 januari 2007 16:37 schreef murp het volgende:
[..]
en wat is het voor de gemiddelde user?

quote:Op woensdag 3 januari 2007 16:46 schreef jogy het volgende:
En trouwens, er lopen hier ook posters rond die al jaren actief meeposten op het hele forum en nog 0 notes hebben.

En nu ben je 100% ongeloofwaardigquote:Op woensdag 3 januari 2007 16:47 schreef jogy het volgende:
Ok ok, 4.

Laat me raden.. daar ben ik er een vanquote:Op woensdag 3 januari 2007 16:46 schreef jogy het volgende:
En trouwens, er lopen hier ook posters rond die al jaren actief meeposten op het hele forum en nog 0 notes hebben.
Nu heb ik er zelf ook 11 waarvan eentje van mezelf, dus lekker belangrijk.

Ga maar modje worden danquote:Op woensdag 3 januari 2007 16:48 schreef iamredleader het volgende:
[..]
En nu ben je 100% ongeloofwaardigbewijs willen we zien
![]()

Ik?quote:Op woensdag 3 januari 2007 16:46 schreef jogy het volgende:

Jij hebt er 3 ( en nu stop ikquote:Op woensdag 3 januari 2007 16:48 schreef glasbak het volgende:
[..]
Laat me raden.. daar ben ik er een van
Waarom geef je je zelf een note trouwens

Klopt.quote:Op woensdag 3 januari 2007 16:56 schreef SiemeN het volgende:
Ik ben er van overtuigd dat ik notes vrij ben.

Helaas, met het oog van de zogenoemde toegevoegde waarde ( of afwezigheid daarvan ) omtrent jou algehele aanwezigheid in de gemeenschap die wij FOK! noemen moet ik bekennen dat je mogelijkheden om modje te worden bij het negatief beantwoorden van de voorgaande vragen ernstig beperkt zijn. Maar alsnog wens ik je veel succes bij je queste en geef ik als tip mee dat je MED in de gaten moet houden.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |