Welke topics zijn jullie bijgebleven?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 04:43 schreef Sebasser het volgende:
[..]
ik heb iets raars
ik maak een account aan met de naam 'administrator'
Dat lukt
ik open me profiel en wat staat er?
[..]
omfg
en
[..]
Moderator was al bezet
als je gewoon 1 letter klein of groot doet is het al goed
nee dit is geen bagger maar een terugblik op 2006 in het ONZ forumquote:Op zondag 24 december 2006 23:13 schreef Broekpaling het volgende:
Dit is dus een legaal baggertopic?![]()
Ja, maar de meest ONZinnige topics verwijzen naar baggertopics?quote:Op zondag 24 december 2006 23:15 schreef remlof het volgende:
[..]
nee dit is geen bagger maar een terugblik op 2006 in het ONZ forum
bagger wordt dan ook verwijderd
nee bagger blijft me nooit lang bijquote:Op zondag 24 december 2006 23:15 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ja, maar de meest ONZinnige topics verwijzen naar baggertopics?
Dat is te merken.quote:Op zondag 24 december 2006 23:16 schreef remlof het volgende:
[..]
nee bagger blijft me nooit lang bij
Oja?quote:Op zondag 24 december 2006 23:16 schreef Verzin-een-leuke-nick het volgende:
Broekpaling, dat is een zinloze discussie. Heb ik al vaker gehad. Op Fok! is er verschil tussen onzin en bagger.
Idd. Of ze het konden verschepen naar Nederland enzoquote:Op zondag 24 december 2006 23:19 schreef remlof het volgende:
Er was ook nog zo'n topic(reeks) waarin bepaalde helpdeskmedewerkers helemaal gek gemaakt werden, tot en met het bestellen van chinees toe... Wie heeft daar een link bij?
Ik ben nu zeer geintereseerd in een link.quote:Op zondag 24 december 2006 23:20 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Idd. Of ze het konden verschepen naar Nederland enzo![]()
Die was vet jaquote:Op zondag 24 december 2006 23:19 schreef remlof het volgende:
Er was ook nog zo'n topic(reeks) waarin bepaalde helpdeskmedewerkers helemaal gek gemaakt werden, tot en met het bestellen van chinees toe... Wie heeft daar een link bij?
Dat ene topic, of dat met een of ander wieldopje of zo?quote:Op zondag 24 december 2006 23:19 schreef remlof het volgende:
En dat na een tijdje ineens alle helpdesksloeries weg warenquote:Op zondag 24 december 2006 23:20 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Jaquote:Op zondag 24 december 2006 23:20 schreef Biogarde het volgende:
[..]
omg, die subforumnamenquote:Op zondag 24 december 2006 23:19 schreef Sebasser het volgende:
http://www.appelsoda.net/EO/EO.jpg
Screenshotje van dat EO forum.
"Do you ship to the Netherlands"quote:Op zondag 24 december 2006 23:19 schreef remlof het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |