Op het rek is wel een goede gewoonte; ik zie echt niemand dat doen (inclusief mijzelf). Ik leg 'em altijd tegenover of naast me. Schuintegenover is het beste als je niemand wilt.quote:
zo hoort hetquote:Op dinsdag 9 januari 2007 18:21 schreef Friedel_Crafts het volgende:
Doe ik ook altijd. Ik wil helemaal niet naast dikke, stinkende kutmensen zitten. Of naast lelijke. Of naast wie dan ook, ik wil gewoon ruimte hebben. Als er een lekker wijf de bus instapt en er zijn niet meer veel vrije zitplaatsen (dus de kans is groot dat ze naast mij zou komen zitten) haal ik echter wel altijd snel de tas van de stoel naast me weg
Wat is er mis met praten? Ik leg ook wel eens mijn tas naast me, en dan vind ik het behoorlijk irritant als iemand dan alleen gaat staan kijken en niets zegtquote:Op dinsdag 9 januari 2007 18:17 schreef Koewam het volgende:
Je gaat naast die stoel staan en kijkt schaapachtig naar die tas. Dan kijkt de eigenaar van de tas met een blik van: "oh!". En daar schenk je verder geen aandacht aan en je wacht tot die tas/jas/whatever weg is. Dan ga je zitten, en dan gaat de persoon naast je met de benen echt zo opschuiven, terwijl die gene effectief misschien 3cm verplaatst. Zo dom vind ik dat altijd
Nee ik weet niet of TS zo bedoelt, maar voor nog geen 3weken geleden ofzo hadf iemand bijna zelfde verhaal maar dan was het in de busquote:Op dinsdag 9 januari 2007 18:38 schreef Maikuuul het volgende:
Ik zet die ook altijd op de stoel.
Van welk topic een lemming ?
Dan ist geen lemmingquote:Op dinsdag 9 januari 2007 18:38 schreef Syd het volgende:
[..]
Nee ik weet niet of TS zo bedoelt, maar voor nog geen 3weken geleden ofzo hadf iemand bijna zelfde verhaal maar dan was het in de bus
Dat zijn militairen.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 19:06 schreef El_Rolando het volgende:
Over wat voor tassen hebben we het? Er zijn namelijk paupers met van die enorme rugzakken.
die kunnen niet meer zitten na een week lang met andere mannen gezellig op de zaal te hebben "geslapen "quote:
Ja, ik zie het probleem ook niet als er verder genoeg plek in de trein is. Als er meer mensen in de trein komen haal ik de tas uiteraard wel weg, dan gaat hij in het rek of op de grondquote:Op dinsdag 9 januari 2007 19:20 schreef DanseMacabre het volgende:
Ik leg mn tas in het rek of naast me op de stoel, als er iemand wil zitten haal ik die tas uiteraard weg.
Miss heb je wel eenquote:Op dinsdag 9 januari 2007 18:17 schreef Koewam het volgende:!!!!!
Dan ga je zitten, en dan gaat de persoon naast je met de benen echt zo opschuiven, terwijl die gene effectief misschien 3cm verplaatst. Zo dom vind ik dat altijd
Goed, ik hou altijd mn tas op mn schoot als ik ga zitten, hoe leeg de trein ook is. Hebben al die menschen een een mensfobie of zo?Pffff, hou ruimte.
spannend hequote:Op dinsdag 9 januari 2007 21:24 schreef Florian_ het volgende:
haha ik zie het al voor me, trein helemaal leeg en TS zit met zn tas op schoot
met dr geneukt in de WC van de trein?quote:Op woensdag 10 januari 2007 00:23 schreef LoggedIn het volgende:
vanmiddag zat ik netjes met mn tas op de stoel naast me te eten in de trein, komt er zon chick naar me toe 'mag ik naast je zitten?' ja hoor
Ze had echt mooi haarbeetje kletsen enzow, ze ging naar Belgie
Vlaamse meisjes rock our world
Pijnlijk.quote:Op woensdag 10 januari 2007 08:35 schreef Broekpaling het volgende:
Ik flikker 'm gewoon tussen m'n benen.![]()
WC van de trein?quote:Op woensdag 10 januari 2007 09:01 schreef Robin2130 het volgende:
[..]
met dr geneukt in de WC van de trein?
Je kan beter zorgen dat ze tegenover je zit, dan kan je stiekum naar haar kijkenquote:Op woensdag 10 januari 2007 00:23 schreef LoggedIn het volgende:
vanmiddag zat ik netjes met mn tas op de stoel naast me te eten in de trein, komt er zon chick naar me toe 'mag ik naast je zitten?' ja hoor
Ze had echt mooi haarbeetje kletsen enzow, ze ging naar Belgie
Vlaamse meisjes rock our world
naast je is ook wel gezellig hoorquote:Op woensdag 10 januari 2007 20:37 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
Je kan beter zorgen dat ze tegenover je zit, dan kan je stiekum naar haar kijken
Sorry, ik zal het niet meer doen.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 18:27 schreef SNArky het volgende:
[..]
Wat is er mis met praten? Ik leg ook wel eens mijn tas naast me, en dan vind ik het behoorlijk irritant als iemand dan alleen gaat staan kijken en niets zegt.
Als die mensen niet gelijk met jou de trein inkomen weet je niet of ze daar expres gaan zitten.quote:Op woensdag 10 januari 2007 21:37 schreef Allure_ het volgende:
Ook al zit de trein stampvol dan ga ik desnoods gewoon bij een willekeurig iemand op schoot zitten. Ik betaal toch godverdomme ook voor die trein.![]()
Oh en een tas naast je neer leggen vind ik nog nét iets minder dan van die mensen die expres aan de buitenkant gaan zitten zodat er niemand meer bijkan. Daar moet je dan gewoon expres naast gaan zitten.
express aan de buitenkantquote:Op woensdag 10 januari 2007 21:37 schreef Allure_ het volgende:
Ook al zit de trein stampvol dan ga ik desnoods gewoon bij een willekeurig iemand op schoot zitten. Ik betaal toch godverdomme ook voor die trein.![]()
Oh en een tas naast je neer leggen vind ik nog nét iets minder dan van die mensen die expres aan de buitenkant gaan zitten zodat er niemand meer bijkan. Daar moet je dan gewoon expres naast gaan zitten.
Met de bus bijvoorbeeld: Dat iemand expres niet bij het raam gaat zitten maar op de andere stoel zodat een ander er minder snel bij kan gaan zitten.quote:Op woensdag 10 januari 2007 22:20 schreef classpc het volgende:
[..]
express aan de buitenkant
Wat bedoel je daar nou weer mee?
Ooh, dat moet ik meestal ook doen, omdat ik anders niet tussn de stoeltjes pas. Nee, die bussen en sprinters zijn bepaald niet voor lange mensen gemaakt.quote:Op woensdag 10 januari 2007 22:25 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Met de bus bijvoorbeeld: Dat iemand expres niet bij het raam gaat zitten maar op de andere stoel zodat een ander er minder snel bij kan gaan zitten.
Ik doe beidequote:Op woensdag 10 januari 2007 21:37 schreef Allure_ het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |