Ja, en dan moeilijk gaan lopen zuchten als je het vraagt. Want dan moet je helemaal opstaan... en weer gaan zitten... pfoei!!quote:Op dinsdag 5 december 2006 12:22 schreef HeatWave het volgende:
erg irritante gewoonte in het OV idd. Net als in een 2 zits op het buitenste stoeltje gaan zitten zodat ik moet vragen of ik naast die persoon mag zitten.
Als je niet tegen mensen naast je kunt tief dan de bus/tram uit......
verbaas me er wel over dat er zoveel mensen zijn die dat dan ook accepteren. Hoe nors je ook kijkt, ik ga naast je zitten hoor...quote:Op dinsdag 5 december 2006 12:23 schreef thedude0 het volgende:
Dat heb ik laatst ook gezien ja. Er waren bijna geen plekken meer vrij in de bus maar toch haalt iemand het in zijn hoofd om zijn tas op een stoel naast zich te zetten.
Opzich is de tas naast je zetten niet zo erg, maar haal hem dan ook weg als iemand daar wil gaan zitten, of koop een kaartje voor je tas.quote:Op dinsdag 5 december 2006 12:23 schreef thedude0 het volgende:
Dat heb ik laatst ook gezien ja. Er waren bijna geen plekken meer vrij in de bus maar toch haalt iemand het in zijn hoofd om zijn tas op een stoel naast zich te zetten.
er ballonnen in stoppen en dan op het station achterlatenquote:Op dinsdag 5 december 2006 12:33 schreef Dhr.Jambers het volgende:
k zou die tas van hem kapot hebben gescheurd vervolgens met benzine overgoten hebben waarna je hem lekker uit het raam laat bungelen
Doe ik ook altijdquote:Op dinsdag 5 december 2006 12:13 schreef umberrella het volgende:
Ik kom na een hard dagje werken bij de bushalte, stap in een bijna volle bus... maar er is nog zat plaats...
Al die trieste mensen denken dat hun tas een hele stoel nodig heeft!
Ik loop naar zo'n gastje toe: "Mag ik daar zitten"
word ik me even vuil aan gekeken waarop er niets gebeurd...
Ik zeg:"Ja heb je soms ook een kaartje voor je tas gekocht, dat je denkt dat jou tas recht heeft op een hele zitplaats"
Word ik nog eens vuil aangekeken. Heb vervolgens de tas opgepakt en op het bagage rek gesmeten.![]()
Niks mis met het OV, maar wel met bepaalde mensen die er gebruik van makenquote:Op dinsdag 5 december 2006 12:34 schreef duckes het volgende:
Fijn he het OV, blij dat ik een auto heb
Eerst janken dat er geen plek is en dan maakt iemand plek is ie weer gay..quote:Op dinsdag 5 december 2006 12:40 schreef Youssef het volgende:
Iedereen wacht gewoon tot je het vraagt, maar hebben het liefst natuurlijk dat je doorloopt...![]()
[..]
Gay
Meer dan genoegquote:Op dinsdag 5 december 2006 12:38 schreef maaikevis het volgende:
[..]
Niks mis met het OV, maar wel met bepaalde mensen die er gebruik van maken
Maar zo is het met alles toch? Aso's heb je ook op de weg...
sorry, maar als je mij hardhandig wakker zou maken of mijn voeten van de bank (niet dat ik die ooit op de bank heb) of zou schoppen had ik je mooi een enkeltje andere kant van de trein gegevenquote:Op dinsdag 5 december 2006 12:36 schreef Sirtalis het volgende:
hardhandig iemands voeten en/of een tas verwijderd. Nog vervelender: Mensen die doen alsof ze slapen om het tasplekje te bewaren. Helaas, ook daar trappen we niet in.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |