Op het rek is wel een goede gewoonte; ik zie echt niemand dat doen (inclusief mijzelf). Ik leg 'em altijd tegenover of naast me. Schuintegenover is het beste als je niemand wilt.quote:
zo hoort hetquote:Op dinsdag 9 januari 2007 18:21 schreef Friedel_Crafts het volgende:
Doe ik ook altijd. Ik wil helemaal niet naast dikke, stinkende kutmensen zitten. Of naast lelijke. Of naast wie dan ook, ik wil gewoon ruimte hebben. Als er een lekker wijf de bus instapt en er zijn niet meer veel vrije zitplaatsen (dus de kans is groot dat ze naast mij zou komen zitten) haal ik echter wel altijd snel de tas van de stoel naast me weg
Wat is er mis met praten? Ik leg ook wel eens mijn tas naast me, en dan vind ik het behoorlijk irritant als iemand dan alleen gaat staan kijken en niets zegtquote:Op dinsdag 9 januari 2007 18:17 schreef Koewam het volgende:
Je gaat naast die stoel staan en kijkt schaapachtig naar die tas. Dan kijkt de eigenaar van de tas met een blik van: "oh!". En daar schenk je verder geen aandacht aan en je wacht tot die tas/jas/whatever weg is. Dan ga je zitten, en dan gaat de persoon naast je met de benen echt zo opschuiven, terwijl die gene effectief misschien 3cm verplaatst. Zo dom vind ik dat altijd
Nee ik weet niet of TS zo bedoelt, maar voor nog geen 3weken geleden ofzo hadf iemand bijna zelfde verhaal maar dan was het in de busquote:Op dinsdag 9 januari 2007 18:38 schreef Maikuuul het volgende:
Ik zet die ook altijd op de stoel.
Van welk topic een lemming ?
Dan ist geen lemmingquote:Op dinsdag 9 januari 2007 18:38 schreef Syd het volgende:
[..]
Nee ik weet niet of TS zo bedoelt, maar voor nog geen 3weken geleden ofzo hadf iemand bijna zelfde verhaal maar dan was het in de bus
Dat zijn militairen.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 19:06 schreef El_Rolando het volgende:
Over wat voor tassen hebben we het? Er zijn namelijk paupers met van die enorme rugzakken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |