Het Goedemorgen topic is een subforum verder hoor. Hier gaat het over kleine irriterende menswezens met snorretjes en een piepstem.quote:Op woensdag 24 januari 2007 08:22 schreef iamredleader het volgende:
Jij ook goeiemorgen.
Tot je zelf een keer zo'n collega in je omgeving hebt.quote:Op woensdag 24 januari 2007 08:40 schreef Croga het volgende:
lekker belangrijk......
Ik probeer zijn posts te deleten maar dat lukt niet met stemtrillingen en het zijn geen posts. Al mijn modpowers werken in in real life man, welks een deceptie.quote:
Het is ( voor zover ik weet ) geen fokkertquote:Op woensdag 24 januari 2007 08:44 schreef Dirktator het volgende:
Waar is de tijd gebleven dat de moderators het goede voorbeeld gaven? Doodsverwensing -2.
Klacht opgelost. Derhalve: slotje.quote:
[piepstemmetje] Jaahaa! En dan koop je een huis *piep* *piep* voor [geld] en dan krijg je er nog geeneens een garage bij! *piep* Die kost dan [geld] *piep* Terwijl je voor de helft in Groningen *piep* een veel groter huis kan kopen *pieperdepiep* *Hahahahaha!* En dan met een *Kijk mij geweldig zijn, iedereen houdt van me daarom begrijp ik ook niet waarom ik geen vrienden heb* houdingquote:Op woensdag 24 januari 2007 09:06 schreef BobRooney het volgende:
Ik dacht precies hetzelfde vanmorgen... please laat hem ophouden ...maar hij ging maar door...
Krijg een niet dodelijk maar wel vernederende ziekte. Die een beetje pijn doet maar gewoon niet te verbergen is Zoald ballus olifanticus oid. Jeweetwel, mensen met een zak zo groot als een skippybalquote:Op woensdag 24 januari 2007 09:24 schreef Dirktator het volgende:
[..]
Klacht opgelost. Derhalve: slotje.
quote:Op woensdag 24 januari 2007 09:29 schreef jogy het volgende:
En hij begint morgen weer hoor, reken daar maar op.
Love you too, honeyquote:Op woensdag 24 januari 2007 09:29 schreef jogy het volgende:
[..]
Krijg een niet dodelijk maar wel vernederende ziekte. Die een beetje pijn doet maar gewoon niet te verbergen is Zoald ballus olifanticus oid. Jeweetwel, mensen met een zak zo groot als een skippybal.
Ik ook van jou hoor, ik stel me alleen voor dat je een piepstemmetje hebtquote:
Inderdaad...kut geouwehoer... als ik een kwartier eerder weg ga uit .....en de a7 ..blablabla...afsluitdijkharlingengeblaat...blablablaquote:Op woensdag 24 januari 2007 09:27 schreef jogy het volgende:
[..]
[piepstemmetje] Jaahaa! En dan koop je een huis *piep* *piep* voor [geld] en dan krijg je er nog geeneens een garage bij! *piep* Die kost dan [geld] *piep* Terwijl je voor de helft in Groningen *piep* een veel groter huis kan kopen *pieperdepiep* *Hahahahaha!* En dan met een *Kijk mij geweldig zijn, iedereen houdt van me daarom begrijp ik ook niet waarom ik geen vrienden heb* houding. [/piepstemmetje]
Elephantiasisquote:Op woensdag 24 januari 2007 09:29 schreef jogy het volgende:
[..]
Krijg een niet dodelijk maar wel vernederende ziekte. Die een beetje pijn doet maar gewoon niet te verbergen is Zoald ballus olifanticus oid. Jeweetwel, mensen met een zak zo groot als een skippybal.
Jup, hij begaat dezelfde lijdensweg.quote:Op woensdag 24 januari 2007 09:54 schreef veldmuis het volgende:
Goed dat bobrooney het weet!
Leer die mensen roken.quote:Op woensdag 24 januari 2007 09:04 schreef SlideAway het volgende:
Hoewel mensen vaak niets/weining aan hun stem kunnen doen, is het inderdaad zwaaaaar irritant, en heel herkenbaar.
Heb je hem dit topic laten lezen?quote:
Oh nee, ik klaag niet over het feit dat ie geen reet uitvoert hoor. Zolang hij dat maar in stilte doet.quote:Op woensdag 24 januari 2007 10:42 schreef ASroma het volgende:
leuke werkgever hebben jullie, de hele afdeling loopt te niksen. Beetje fokken met andere collega's over andere collega's die ook geen reet uitvoeren.![]()
quote:Op woensdag 24 januari 2007 10:42 schreef Aurelianus het volgende:
Ontdoe jezelf van de ketens van de loonslavernij. En begin een nieuw leven op de Veluwe, tussen de dassen en herten, jezelf in leven houdend met noten, vruchten en af en toe een geroosterde eekhoorn.
TS werkt bij de gemeente?quote:Op woensdag 24 januari 2007 10:42 schreef ASroma het volgende:
leuke werkgever hebben jullie, de hele afdeling loopt te niksen. Beetje fokken met andere collega's over andere collega's die ook geen reet uitvoeren.![]()
Heb jij een mailtje ontvangen dan?quote:Op woensdag 24 januari 2007 11:43 schreef Dickbride het volgende:
Huh wacht, gaat dit over mij?
Ik hoop het niet, maar ik kreeg wel toevallig net dit topic doorgemailedquote:
Neeeeee! eeeee! eeeeequote:Op woensdag 24 januari 2007 13:28 schreef BobRooney het volgende:
Ik heb in je fotoboek gekeken
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej, De Kinquote:Op woensdag 24 januari 2007 13:24 schreef jogy het volgende:
*fotoboek verwijderd*
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |