Het Goedemorgen topic is een subforum verder hoor. Hier gaat het over kleine irriterende menswezens met snorretjes en een piepstem.quote:Op woensdag 24 januari 2007 08:22 schreef iamredleader het volgende:
Jij ook goeiemorgen.
Tot je zelf een keer zo'n collega in je omgeving hebt.quote:Op woensdag 24 januari 2007 08:40 schreef Croga het volgende:
lekker belangrijk......
Ik probeer zijn posts te deleten maar dat lukt niet met stemtrillingen en het zijn geen posts. Al mijn modpowers werken in in real life man, welks een deceptie.quote:
Het is ( voor zover ik weet ) geen fokkertquote:Op woensdag 24 januari 2007 08:44 schreef Dirktator het volgende:
Waar is de tijd gebleven dat de moderators het goede voorbeeld gaven? Doodsverwensing -2.
Klacht opgelost. Derhalve: slotje.quote:
[piepstemmetje] Jaahaa! En dan koop je een huis *piep* *piep* voor [geld] en dan krijg je er nog geeneens een garage bij! *piep* Die kost dan [geld] *piep* Terwijl je voor de helft in Groningen *piep* een veel groter huis kan kopen *pieperdepiep* *Hahahahaha!* En dan met een *Kijk mij geweldig zijn, iedereen houdt van me daarom begrijp ik ook niet waarom ik geen vrienden heb* houdingquote:Op woensdag 24 januari 2007 09:06 schreef BobRooney het volgende:
Ik dacht precies hetzelfde vanmorgen... please laat hem ophouden ...maar hij ging maar door...
Krijg een niet dodelijk maar wel vernederende ziekte. Die een beetje pijn doet maar gewoon niet te verbergen is Zoald ballus olifanticus oid. Jeweetwel, mensen met een zak zo groot als een skippybalquote:Op woensdag 24 januari 2007 09:24 schreef Dirktator het volgende:
[..]
Klacht opgelost. Derhalve: slotje.
quote:Op woensdag 24 januari 2007 09:29 schreef jogy het volgende:
En hij begint morgen weer hoor, reken daar maar op.
Love you too, honeyquote:Op woensdag 24 januari 2007 09:29 schreef jogy het volgende:
[..]
Krijg een niet dodelijk maar wel vernederende ziekte. Die een beetje pijn doet maar gewoon niet te verbergen is Zoald ballus olifanticus oid. Jeweetwel, mensen met een zak zo groot als een skippybal.
Ik ook van jou hoor, ik stel me alleen voor dat je een piepstemmetje hebtquote:
Inderdaad...kut geouwehoer... als ik een kwartier eerder weg ga uit .....en de a7 ..blablabla...afsluitdijkharlingengeblaat...blablablaquote:Op woensdag 24 januari 2007 09:27 schreef jogy het volgende:
[..]
[piepstemmetje] Jaahaa! En dan koop je een huis *piep* *piep* voor [geld] en dan krijg je er nog geeneens een garage bij! *piep* Die kost dan [geld] *piep* Terwijl je voor de helft in Groningen *piep* een veel groter huis kan kopen *pieperdepiep* *Hahahahaha!* En dan met een *Kijk mij geweldig zijn, iedereen houdt van me daarom begrijp ik ook niet waarom ik geen vrienden heb* houding. [/piepstemmetje]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |