Hij heeft geen kerst!quote:Op dinsdag 26 december 2006 00:29 schreef BaajGuardian het volgende:
verder nog een prettige kerst.
ok dan is het goed 14.gifquote:Op dinsdag 26 december 2006 00:36 schreef Pony-Lover het volgende:
Alle moslims moeten op ponykamp![]()
[afbeelding]
(en ik mag dat zeggen want ik heb gezopen en ben gisteren in de kerk geweest![]()
![]()
Ik kan er mee levenquote:Op dinsdag 26 december 2006 00:29 schreef BaajGuardian het volgende:
Sorrie nog dat ik je 'half-profeet een kerstpetje heb opgezet, spreek geen fatwa of barpapappa over me uit he?
verder nog een prettige kerst.
Bedankt (maar mijn saladin is mooier dan jou saladin!)quote:Op dinsdag 26 december 2006 00:45 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Ik kan er mee leven![]()
Fijne kerst BG
Niet!quote:Op dinsdag 26 december 2006 00:53 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Bedankt (maar mijn saladin is mooier dan jou saladin!) [afbeelding]
wat?quote:Op dinsdag 26 december 2006 00:55 schreef Renesite het volgende:
Woesj ma hampa koetsja einzmannnnnn doebadaiiiiiiiiiii barbatruuuuuk
Oh. Ik probeer een preek te houden over de gevaren van het laten vallen van je bananenschil op het trottoir.quote:
Ok. BG had mij net verteld dat hij je moeder in dr kut liet neuken door een nigeriaan. Hijzelf nam het achterste helft.quote:Op dinsdag 26 december 2006 01:41 schreef BaajGuardian het volgende:
Nee renesite nu moet je eerlijk zijn
Gaat het weer een beetje, na je ongeluk?quote:Op dinsdag 26 december 2006 00:45 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Ik kan er mee leven![]()
Fijne kerst BG
Ja ik heb nog wel een beetje last van me onderrug.quote:Op dinsdag 26 december 2006 01:44 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Gaat het weer een beetje, na je ongeluk?![]()
![]()
stomme terroristquote:Op dinsdag 26 december 2006 02:07 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Ja ik heb nog wel een beetje last van me onderrug.
@ Renesite
Ik spuug op jou en je kankergeneratie
En dat noemt zich moderator...quote:Op dinsdag 26 december 2006 01:42 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ok. BG had mij net verteld dat hij je moeder in dr kut liet neuken door een nigeriaan. Hijzelf nam het achterste helft.
Je hoort het!quote:Op dinsdag 26 december 2006 02:10 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
En dat noemt zich moderator...
wat een kinderachtige reactie...stakker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |