Sven had het in het begin ook heel erg (ook een late loper trouwens) en bij het CB viel het toen op, ik hebt toen een extra controle een paar maanden later gehad en toen was het al veel minder. Ik kreeg wel als tip om het zoveel mogelijk op blote voeten te laten lopen, en ook op gras e.d.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 08:59 schreef m@x het volgende:
Wat ik me trouwens wel afvraag, hij staat heel erg op de binnenkant van zijn voetjes. Is dat normaal wanneer ze net gaan staan? Normaal gesproken zou ik het aan de fysio vragen maar die is nu net 3 weken op vakantie.
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 15:47 schreef marit1978 het volgende:
Sjeen?
Waar kom jij met Isa op het cb ?
edit: volgens mij is Isa dat leuke blonde kindje dat rond 15:25 een afspraak had?![]()
Da's wel een hele slimmequote:Op maandag 7 augustus 2006 21:13 schreef dutchie het volgende:
Wij hebben als doel gesteld, sinterklaas. Dan neemt Sinterklaas ze mee voor kleine babietjes. Ik zie er wel tegenop, nu al.
Wij zijn Elise al aan het voorbereiden op haar 3e verjaardag; ze wordt dan een grote meid, dus:quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 09:10 schreef joeltje het volgende:
[..]
Da's wel een hele slimme
Met uw goedkeuring, steel ik dit snode plan voor die van ons![]()
die zoek ik al tijden... Waar haal je die?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 10:40 schreef chacama het volgende:
...het bedlampje met tijdklok geintroduceerd....
ik zeg Gamma... Het is waarschijnlijk een lampje met tussen de stekker en het stopcontact een tijdklokquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 16:23 schreef joeltje het volgende:
[..]
die zoek ik al tijden... Waar haal je die?
Ja.....jij bent op Fleurs kamer geweest...he...ja geef het maar toe....!!quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 16:34 schreef Sjeen het volgende:
[..]
ik zeg Gamma... Het is waarschijnlijk een lampje met tussen de stekker en het stopcontact een tijdklok![]()
Ow, daarom komen de Fimbles nu niet 's morgens. Ik snapte het al niet...quote:Op woensdag 9 augustus 2006 10:40 schreef chacama het volgende:
Fleur was vanochtend weer vroeger wakker ( 6:40), maar wel dolgelukkig toen ze bij ons op bed Dora kon kijken. En aangezien die nu alleen nog maar 's ochtends zo vroeg komt, was het groot feest. Ben blij als de vakanties voorbij zijn en de normale programering weer gaat lopen.....
Doe ik ook zo ja, lampje brandt van 19 tot 7, daarna gaat het uit en mag meneer naar benedenquote:Op woensdag 9 augustus 2006 10:58 schreef m@x het volgende:
Ireth, je zou de tijdklok ook zo kunnen zetten dat ze uit haar bed mag als het lampje uit is. Zo kan je het 's nachts wel gewoon laten branden.
Zo moeder..... zo dochter.... Komt er wel weer uit. Gewoon in de gaten houden. Zou vanavond in d'r luier moeten zitten....quote:
Goed, hij heeft hem toen gewoon uitgepoeptquote:Op woensdag 9 augustus 2006 11:06 schreef Rewimo het volgende:
Een naald, jakkes, dat zou ik pas echt eng vindenHoe is dat afgelopen, Githa?
Shoot me, ik ook enquote:Op woensdag 9 augustus 2006 11:03 schreef Bar_en_Mar het volgende:
moet eigenlijk eerlijk bekennen dat ik wat zit te grinikken
Ah wat liefquote:Op woensdag 9 augustus 2006 13:25 schreef Githa het volgende:
Is texelonia op vakantie?... ik heb haar al even niet gezien, ben ook benieuwd hoe het met Noah is.
Ik vind het eigenlijkook best gek hoor want het is niet een Jolie iets. Vanmorgen wilde ze niet naar de oppas en ik maakte d'r enthousiast door te roepen dat ze dan aan de oppas kon vertellen dat ze kan koprollen. Daar aangekomen vertelt ze een heel verhaal over koprollen. Zegt de oppas: Dat weet ik toch allangquote:Op donderdag 10 augustus 2006 09:03 schreef jessie het volgende:
Luchtbel wat snel al. Bo kan dat pas sinds dit jaar
De foto's zijn 1280×960, maar als ik ze wil verkleinen zegt ie dat ze al kleiner dan 550 breed zijnquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 10:21 schreef Githa het volgende:
Binnenkortdat duurt harstikke lang
hier kun je ze ook resizen
welgeteld 3 dagen op plek van bestemming geweest.....ivm werk weer terug.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 10:12 schreef Lishe het volgende:
Ben jij eigenlijk al op vakantie geweest Martineke? Herrinner me je vraag over het zwembad enzo.
heee, dat programma gebruik ik al eeuwen,maar dit wist ik niet!! Hoe doe je dat dan?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 10:46 schreef bixister het volgende:
tex, anders download je even (gratis) irfanview, daarmee kun je een heleboel foto's in een keer verkleinen.
mijnquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 14:37 schreef dutchie het volgende:
Martineke, 'ivm werk weer terug van vakantie'?
Daar word ik even nieuwsgierig van hoor.
Krijg ineens een flashback van het mannetje die in Léons kamer al muziekdoosjes tegelijk aan deed. En papa maar gek doen. Léon vond het niet zo leuk.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 13:09 schreef Githa het volgende:
En helemaal als ze alles tegelijk aan zetten![]()
de auto rijd rond, de muziek tv wordt aangezet, lala met tv in haar buikje doet dan ook ff vrolijk mee ... en ja, er is nog zoveel meer met kabaal.
Jordy voelt zich altijd zo benadeeld als mama zegt dat hij het andere dan uit moet zetten
haha die hebben ze hier ook, welk deuntje heeft noah?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 13:07 schreef texelonia het volgende:
Noah's favo speelgoed tijdens de vakantie waren 2 "mp3 spelers" die hij gratis bij de happy meal bij de mac kreegDat was dus één klein stukje van één liedje, en een knopje om ze aan te doen en uit te doen. Daar is ie uren zoet mee geweest
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:55 schreef Leah het volgende:
Maar zeker met nr twee, die pikt dus echt niet dat Freek zo'n ding heeft, en zij niet.
Hahaha, dream on Poejtjequote:
Wow wat knap van Jordy!quote:Op woensdag 16 augustus 2006 09:16 schreef Githa het volgende:
Jordy heeft trouwens ook een nieuwe hobby, foto's kijken!
Zo leuk als hij dat doet, hij benoemd iedereen op de foto en verteld soms ook nog eens wat details "papaaaaaaaaa.... papa, (p)et op" en als hij een foto van zichzelf ziet wijst hij naar zichzelf met een big smileen gaat dan de pose op de foto na doen
![]()
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 16:18 schreef chacama het volgende:
Sjeen, de PSZ is op woensdagmiddag dicht. Alleen te bereiken op de ochtenden dat ze open zijn....
toch blonder dan ik dacht
Grote meid Amberquote:Op woensdag 16 augustus 2006 15:35 schreef LadyS het volgende:
Morgen om 09.45 uur krijgt Amber een pneumococcen-vaccinatie
Zal ik haar voorbereiden daar te vertellen dat we naar de dokter gaan en dat ze geprikt wordt en dat het (een beetje) pijn kan doen. Of zal ik niks zeggen, anders is het misschien paniek om niks?
Omdat wij dat willen.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:55 schreef Rottdog het volgende:
[..]
Grote meid Amber
Waarom krijgt zij trouwens de pneumococcen-vaccin?
Amber heeft geen kik gegevenquote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:06 schreef chacama het volgende:
Amber....hoe was het om je prik te krijgen.....???
Stoere Amber, hoe had je het nu aangepakt, LadyS?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:17 schreef LadyS het volgende:
Amber heeft geen kik gegeven
Het eerste wat ze zei toen de dokter klaar was: "noetje kopen"(snoepje kopen --> ik had beloofd een snoepje te kopen bij de winkel als we klaar waren
)
Ik, daarentegen, heb wel wat traantjes gelaten
Ik heb vanmorgen verteld dat we naar de dokter gingen, dat die haar ging prikken, dat dat pijn kon doen en dat ze best wel mocht huilen. Ook dat ze bij mama op schoot mocht zitten. En dat als we bij de dokter geweest waren, we een snoepje gingen kopen bij de winkel (zal wel niet pedagogisch correct zijn geweest, maar goed)quote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:21 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Stoere Amber, hoe had je het nu aangepakt, LadyS?
En had je ook verteld dat mama misschien moest huilen?
arme djulian! hopelijk is hij snel weer opgeknapt!!quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 22:16 schreef Anitra het volgende:
Springt ze al?Wat knap!
Moeilijk om haar zo te horen, maar knap dat jullie doorzetten, want je eigen rust heb je ook hard nodig! Hoe is het met haar allergie?
Wij hebben gisteren met Djulian stom gedaan. Rick had een kroket en Djulian pakte die op en nam een hap, dus wij helemaal blij dat hij weer wat lekker vond. Maar zijn gezicht werd dikker en bleker. Dus snel gekeken op de doos en er zat kippeneiwitpoeder in de kroket. Met tranen in mijn ogen heb ik hem vannacht verzorgd. om een uur of half 4 is hij in slaap gevallen en om half 9 was hij al weer wakker want de paracetamol was uitgewerkt.
Vandaag gaat het redelijk. Zijn darmen zijn nog steeds van slag af, dus nog buikpijn.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:42 schreef loezzie het volgende:
[..]
arme djulian! hopelijk is hij snel weer opgeknapt!!
Hij is toch ook allergisch voor gluten? in het paneermeel van de kroket zitten ook gluten... (of het was een gv kroket.. dat kan natuurlijk ook nog.. die zijn ook erg lekker!)
klinkt precies als Anna.quote:Op zondag 20 augustus 2006 00:21 schreef Lishe het volgende:
Raar piekhaar dat vinnig uit de ogen geveegd wordt, altijd een beetje vies. Een grote liefde voor auto´s [..] maar ook voor poppen. Echt heeeel erg mijn kindje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |