abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 16 augustus 2006 @ 00:36:17 #201
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_40852069
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 00:24 schreef poemojn het volgende:

[..]

Hahaha, dream on Poejtje . Wij zijn hier precies al 5 keer naar de MAc geweest, en Freek is 4 .
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
  woensdag 16 augustus 2006 @ 09:05:02 #202
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_40857787
Ghehe Noah heeft ook een Cars autootje maar die vindt ie eng Tenminste in eerste instantie vond ie hem leuk (want ja het is een auto ) tot ie ging bewegen enzow, toen was ie niet leuk meer

Overigens komen wij ook niet zo vaak bij de Mac hoor. Maar zo af en toe is het wel leuk en makkelijk, en zeker als het vakantie is
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  † In Memoriam † woensdag 16 augustus 2006 @ 09:11:12 #203
81992 Githa
pi_40857896
Die paarse auto die op en neer springt Tex?.... Jordy is er helemaal weg van en mama moet hem steeds opwinden.

Jordy heeft ook zo'n mp3-achtig ding en doet dat net als Anna op het filmpje lekker dansen en zingen
Ik was het filmpje van Anna aan het kijken en Jordy hoort dus een "indjuh" en stormt naar het raam om te kijken waar ze zijn
  † In Memoriam † woensdag 16 augustus 2006 @ 09:16:44 #204
81992 Githa
pi_40857981
Jordy heeft trouwens ook een nieuwe hobby, foto's kijken!
Zo leuk als hij dat doet, hij benoemd iedereen op de foto en verteld soms ook nog eens wat details "papaaaaaaaaa.... papa, (p)et op" en als hij een foto van zichzelf ziet wijst hij naar zichzelf met een big smile en gaat dan de pose op de foto na doen
  woensdag 16 augustus 2006 @ 09:19:52 #205
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_40858033
Ik kan het filmpje van Anna niet zien Weet niet pecies waar het aan ligt....

Haha Jordy Zo stond hier laatst een kinder cd op en werd er iets gezongen als "molletje stoot zijn kop" en Noah wrijft zn hand over zn hoofd en zegt "auw". Ik snapte het eerst niet, hij zat gewoon rustig aan tafel, dus waarom heeft ie dan opeens pijn aan z'n hoofd?
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  woensdag 16 augustus 2006 @ 09:21:54 #206
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_40858064
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 09:16 schreef Githa het volgende:
Jordy heeft trouwens ook een nieuwe hobby, foto's kijken!
Zo leuk als hij dat doet, hij benoemd iedereen op de foto en verteld soms ook nog eens wat details "papaaaaaaaaa.... papa, (p)et op" en als hij een foto van zichzelf ziet wijst hij naar zichzelf met een big smile en gaat dan de pose op de foto na doen
Wow wat knap van Jordy!
Met Noah probeer ik dat ook, met foto's die in de kamer staan. Maar de meeste foto's zijn van hem, of van hem samen met iemand anders. Dus hij zegt bij elke foto "oewah" (Noah), maar laatst herkende hij papa ook al. En ik zat laatst een tijdschrift te lezen en stond advertentie van iets in met grote foto van een baby, dus Noah de hele tijd "Oewah!"
©Dumbo
  † In Memoriam † woensdag 16 augustus 2006 @ 09:30:38 #207
81992 Githa
pi_40858207
Jordy weigerd om zijn eigen naam te zeggen, dan wijst hij naar zichzelf andere kindjes noemt hij (k) indjuh.
En een foto op de kast vind Jordy niet zo leuk, maar wel de foto's op de laptop of in zijn eigen album.

Maar da's ook knap Noah.... dat je het liedje zo goed begrijpt zielig molletje hé
  woensdag 16 augustus 2006 @ 09:38:08 #208
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_40858366
Noah vindt vooral de fotolijstjes leuk
©Dumbo
  † In Memoriam † woensdag 16 augustus 2006 @ 09:41:24 #209
81992 Githa
pi_40858451
DIt is zo'n vreselijke leuke leeftijd hé
Ik raak er niet over uitverteld
Wat ik ook zo lief vind.... Als Jordy iets leuk vindt en het nog eens wil doen, dan gaat dat vingertje omhoog en zegt ie met zijn liefste lachje "eetjeeer" ( één keertje nog)
  woensdag 16 augustus 2006 @ 09:47:33 #210
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_40858607
Het is idd een verschikkelijk leuke leeftijd En Noah is zo lief en grappig en slim en ondeugend
©Dumbo
  woensdag 16 augustus 2006 @ 12:25:43 #211
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_40863154
Ik was er al bang voor aangezien ze vorige week al riep dat ze echt niet naar de andere oppas wou. Nu heeft onze oppas vakantie en zit Jolie te huilen bij de vakantie-oppas. Al vanaf vanochtend vroeg. Ik weet niet of we dit nu moeten doorzetten of anders moeten proberen op te lossen hoewel ik geen idee zou hebben hoe. Maar toch, de gedachte aan dat kleine guppie vol verdriet de hele dag. Dat is veel te zielig vind ik. Geen idee, heb ik. Doorzetten vind ik eigenlijk te zielig.
pi_40863363
wat naar lb. arme jolietje. succes met het zoeken naar een oplossing. hoe lang duurt die vakantie van je oppas?
  woensdag 16 augustus 2006 @ 12:32:11 #213
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_40863368
Was ze vorig jaar ook niet eventjes bij een andere oppas? en hoe is dat gegaan?
Engaging Infinite Improbability Drive..
  woensdag 16 augustus 2006 @ 12:42:26 #214
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_40863687
Ja toen ging het wel goed maar ze is gewoon niet zo flexibel op dit moment. Niet zo open voor zulke dingen (fases enzo...) en verschikkelijk gehecht aan onze eigen lieve oppas en haar gezin en de andere kindjes die er komen. Bij de andere oppas zijn wat meer duidelijk aanwezige kinderen, die dicht op haar zitten soms. Echt heel moeilijk echt, want nu is het voor iedereen rot, oppas met een kind dat huilt, ik werk niet en voor Jolie is het helemaal erg natuurlijk. Morgen heeft mijn vriend vrij dus dat is geen probleem. Dan zouden we vrijdag weer moeten zien. Moet ze wel deze dag door. Als ik d'r ophaal of op laat halen, dan verwacht ze dat natuurlijk steeds. Aan de andere kant kan ik haar niet laten zitten denk ik.
  † In Memoriam † woensdag 16 augustus 2006 @ 12:44:30 #215
81992 Githa
pi_40863744
Ochjee Jolie, moeilijk idd LB.... ik zou zelf ook in tweestrijd zijn denk ik.
Misschien kun je proberen om de dagindeling te bespreken met de vakantie oppas zodat er zoveel mogelijk overeenkomsten zijn met de vast oppas, misschien vind ze dan wat rust.
Veranderingen blijven moeilijk...

edit: op je tweede post, is het geen idee dat degene die haar nu op zou kunnen halen, haar niet meeneemt maar daar bij haar blijft en zo het daar zijn als positief laten ervaren ?
En dan proberen een beetje af te bouwen in de middag zodat ze toch alleen of met de kindjes speelt. Ik noem maar wat hoor
  woensdag 16 augustus 2006 @ 12:45:35 #216
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_40863777
Na deze week nog twee weken Bix. Dus dat is erg lang en niet in te vullen door ons alleen. Mijn zus gaat na dit weekend weer naar het buitenland dus dat schiet ook niet op.

Oh had Jolie maar een lieve opa en oma bah bah bah hormonen? ja vast he
  woensdag 16 augustus 2006 @ 12:48:07 #217
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_40863847
Ja weet je wat het is Githa, deze oppas is gewoon heel anders tov onze oppas (Jolie wist ineens wat The Bold was toen ze er in december twee middagen was geweest dat idee) Het is echt een oppas, opvang zeg maar. Onze oppas is veel meer voor haar en ik denk dat het daarom zo moeilijk op te vangen is. Om ook gelijkwaardiger te worden zeg maar.

Edit: op jouw edit Githa... misschien is dat wel een goed idee. Misschien neem ik vrijdagochtend maar vrij om daar met haar dat te proberen en laat ik haar dadelijk door een vriendin ophalen. Ik heb natuurlijk vandaag nog twee afspraken staan.
  woensdag 16 augustus 2006 @ 12:50:15 #218
144006 chacama
Ondernemend!
pi_40863914
Jeetje LB wat moeilijk. Mijn vaste oppas is ook weg. Maar ik heb de mazzel dat mijn vader de vakantie-oppas is. Die verblijft in het huis van mijn oppas en heeft zo twee weken plezier van zijn kleinkind en een heerlijk vakantie-adres.

Is het mogelijk dat je Jolie wat vastigheid meegeeft van thuis. Een pop, haar speentje (en dan maar bij uitzondering wel overdag mogen hebben). Uhm....Iets van jou dat ze heel bijzonder vind. Een fotoboek met daar foto's in van jullie en de oppas. En wat githa zegt. Proberen om de vaste rituelen van de andere oppas toch een beetje er in te krijgen....Heel veel succes in elk geval. En misschien toch eens kijken of je ze niet net ietsje eerder kunt halen. Ze slaapt neem ik aan nog 'smiddags. Misschien na het wakker worden nog maar een uurtje en dat dan mama er weer is......

Dikke want een huilende Jolie is natuurlijk geen pretje...
  † In Memoriam † woensdag 16 augustus 2006 @ 12:50:51 #219
81992 Githa
pi_40863934
Ja, dan is het moeilijk... zeker als dit de vervangende oppas is, want Jolie heeft dan juist meer aandacht nodig. Is dat ook niet bespreekbaar met haar? ( zul je vast al wel geprobeerd hebben)

( zou er nu ook nergens een tijdelijk plekje vrij zijn i.v.m. vakantie op een KDV? of zie je dat niet zitten? )
pi_40863949
wat moeilijk luchtbel.
  woensdag 16 augustus 2006 @ 12:56:21 #221
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_40864124
Ze probeert het wel hoor Githa maar ze is meer het type kom maar even lekker op schoot dan omdat op te vullen en dat is nu dus juist helemaal verkeerd. We zijn ook gewoon ontzettend verwend met de oppas die we hebben hoor. Dat is absoluut waar. Ik moet alleen nu echt dingen beslissen denk ik en ik ben er dan bij zulke dingen gewoon niet goed in.
  woensdag 16 augustus 2006 @ 13:03:18 #222
144006 chacama
Ondernemend!
pi_40864380
Jammer LB dat ze Jolie niet weet af te leiden van haar verdriet. En over het maken van beslissingen...... wat zegt je gevoel.... is het iets dat vrijdag misschien al meer is gewend... of verwacht je dan weer drama....?
  † In Memoriam † woensdag 16 augustus 2006 @ 13:06:55 #223
81992 Githa
pi_40864501
ja, ik kan je dillema goed voorstellen hoor.
Ik zou het ook vreselijk vinden als Jordy het zo moeilijk zou hebben bij de oppas, maarja, wat is dan wijsheid.
Ik kan je echt niet helpen in je keuze, doen wat goed voelt en natuurlijk haalbaar is dan heb je iig een goed gevoel gewonnen
  woensdag 16 augustus 2006 @ 13:13:29 #224
24188 Belana
kloon van belana
pi_40864743
wat moeilijk LB. ik zie er ook tegenop als onze oppas straks op vakantie is. ze gaat 4 weken en dan moet ik dus net weer werken... ik zou ook geen oplossing weten. Als het met Liam moeilijk gaat zal hij er toch ook dorrheen moeten, want ik heb geen andere oplossing.
stormy waters...
sailin'
  woensdag 16 augustus 2006 @ 13:22:16 #225
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_40865007
Ik laat d'r ophalen, ze wilde niet naar bed en huilde net zo erg aan de telefoon. Morgen mijn vriend thuis en voor vrijdag moeten we maar even zien. Misschien nog een keer proberen, misschien proberen dit met vriendinnen op te lossen enzo. Geen idee. Moeilijk he soms Belana als je niet dat alternatief hebt. Misshcien bel ik het gastouderbureau nog maar een keer ofzo.

En het is nu ook echt een periode waarin er veel aan het veranderen is voor Jolie, ze merkt ook goed aan de sfeer in huis dat er dingen spelen. Ook al is het een goede sfeer, gewoon opgelaten gevoel. Ze heeft dat altijd best wel, ik weet ook dat ze heel graag bij onze eigen oppas is. En door de keren dat je daar gewoon s avonds mag blijven eten, dat er gevraagd wordt naar andere dingen, dat ze wat toegestopt krijgt, dat haar oudste dochter hier thuis oppast naast iedere dag waarin ze gewoon alles heeft wat ze nodig heeft, is dat ook veel meer geworden dan alleen een oppas. Ik denk dat het voor Jolie echt een soort tweede basis is en voor ons daarom absoluut een reden om te verhuizen wat we soms het liefst zouden doen maar ja. Jolietje he.
  woensdag 16 augustus 2006 @ 13:23:32 #226
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_40865042
Hmmm wat een lap tekst, ik wilde eigenlijk alleen maar zeggen dat ik het ook goed kan begrijpen dat Jolie het moeilijk heeft met een andere oppas nu.
  woensdag 16 augustus 2006 @ 13:37:46 #227
24188 Belana
kloon van belana
pi_40865548
ik kan het me ook voorstellen. msschien is dit nou net het enige nadeel aan een gastouder. die van ons is ook zo geweldig en liam is daar ook echt thuis, net wat jolie heeft. Nou is Liam op zich wel makkelijk, maar toch...
rot hoor dat ze zo verdrietig is, dat kan je van je kind slecht hebben. kusje voor jou en Jolie
stormy waters...
sailin'
  woensdag 16 augustus 2006 @ 13:59:37 #228
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_40866319
Bah Luchtbel, wat vervelend... Je geeft zelf al aan waar het mis zit. Gewoon ophalen en vervanging zoeken waar dat mogelijk is. Gaan haar vriendjes/ vriendinnetjes van de eigen oppas ook tijdelijk naar een ander gezin? Misschien is daar dan nog een plaatsje vrij?
Ik hoop echt dat je een oplossing vind.

Wat leuk, die kletsende en dansende kindjes. Wat knap van Jordy, Githa, dat benoemen van die foto's!
Iedereen nog bedankt over het meedenken in het "in gezicht slaan probleempje". Het negeren heeft gewerkt. Ze doet het nu (vrijwel) niet meer!!!
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
  woensdag 16 augustus 2006 @ 14:16:13 #229
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_40866912
De andere kindjes hebben zelf ook vakantie of gaan naar opa en oma. Maar ophalen, vrijdag weer verder zien. Ik voel me al een stuk beter. Ik hoop zij ook inmiddels.

Jolie is ook de moeilijkste niet meestal hoor Belana er is alleen één regel die in eerste instantie geldt voor alle kinderen en die ze nu ook zelf zegt. 'Niet aanraken' en doe je het wel dan kun je heel lang wachten tot weer lief tegen je doet

Fijn dat het slaan over is Lishe!
  woensdag 16 augustus 2006 @ 14:26:08 #230
144006 chacama
Ondernemend!
pi_40867279
LB fijn dat je ze weer bij je hebt en ze lekker in d'r eigen bedje kan slapen. Je omschrijft de relatie met je gastoudergezin precies zoals ik het mijne zou opschrijven inclusief dochter-oppas. Het is heerlijk dat ze die tweede basis hebben, maar als die weg is, is het voor haar en jou niet makkelijk. Ik hoop dat je voor vrijdag een oplossing kunt vinden en dus ook voor de dagen die nog moeten komen.....
  Licht Ontvlambaar woensdag 16 augustus 2006 @ 14:28:23 #231
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_40867362
Erg fijn dat de tactiek gewerkt heeft Lishe!

Lb, ik wilde dat je net zulke fijne buren had als ik... Maar daar heb je nu vrij weinig aan. In elk geval een dikke kus voor Jolie van Isa
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_40867482
hoe ben je aan deze reserve-oppas gekomen? gaat dat via je eigen oppas? of via het gastouderbureau oid? die hebben misschien nog wel meer adressen? ik vind 't wel heel goed dat ze zo goed weet wat ze (niet) wil. en dat ze stemmingen zo precies aan kunnen voelen he, bijzonder is dat. niet altijd even makkelijk, maar ook wel weer heel mooi. succes ermee, hopelijk vind je een goede oplossing. 3 weken is wel lang.
  woensdag 16 augustus 2006 @ 14:45:43 #233
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_40868044
Via het bureau gaat dat iddd Bix. Maar daar hadden we al een keer een probleem over gehad Ze is nu opgehaald door mijn beste vriendin en slaapt thuis in d'r bedje. Morgen komt wel goed want hebben alletwee geen hele drukke dag en we moeten maar zien verder. Misschien kunnen we het wel onderling oplossen. Een beetje geleur misschien maar dit is echt vreselijk vind ik. We bedenken wel wat.

En nu ga ik echt doorwerken en nadenken over ons eerste pedagogische discussiepunt; mijn vriend vindt Jolies aanstaande peuterspeelzaal stom en kwam met een alternatief bemoeial
  woensdag 16 augustus 2006 @ 14:57:23 #234
144006 chacama
Ondernemend!
pi_40868503
Heeft de aanstaande peuterspeelzaal een goed contact met de vervolgscholen. En wordt er aan het peutervolgsysteem gedaan. Is dit iets wat je wel wilt of juist niet. Wij hebben er voor gekozen om juist voor de gemeentelijk PSZ te kiezen omdat deze echt voorbereid op de basisschool en de andere optie niet. Die is erg vrij. Leuk als je voor een vrije school zou kiezen, maar in ons geval dus niet de bedoeling. En waarop is de mening 'stom' gebasseerd... ik wordt nu toch wel erg nieuwsgierig...

Ohhhh en ik ben de introductiedag van de basisschool vergeten gisterenavond. Ohhhh wat ontzettend dom van me. Maar, ja ze is pas 3. Hopelijk kan ik binnenkort dan toch nog even op bezoek.....
  † In Memoriam † woensdag 16 augustus 2006 @ 14:58:28 #235
81992 Githa
pi_40868546
PSZ ik MOET me daar ook echt in gaan orienteren hoor, nog steeds niet gedaan
pi_40868606
oh god ja die scholen moet ik ook nog regelen. (afspraken om eens te kijken enzo). pff. afgelopen voorjaar zijn de open dagen ook al helemaal aan mij voorbij gegaan.
  woensdag 16 augustus 2006 @ 15:12:35 #237
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_40869055
Heb me al wel georiënteerd en haar zelfs al ingeschreven maar of ik er aan toe ben
  Licht Ontvlambaar woensdag 16 augustus 2006 @ 15:20:10 #238
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_40869337
Ik heb net eens proberen te bellen naar psz, maar er neemt niemand op...
  woensdag 16 augustus 2006 @ 15:26:06 #239
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_40869534
Vakantie Sjeen?
  Licht Ontvlambaar woensdag 16 augustus 2006 @ 15:27:07 #240
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_40869564
Zou zomaar kunnen Lb, maar de scholen zijn deze week begonnen hier... dus ik dacht psz misschien ook
  woensdag 16 augustus 2006 @ 15:31:23 #241
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_40869744
Oh ja andere kant van het land

Jolie staat al wel ingeschreven enzo en ik ga er ook helemaal niks aan veranderen. Jammer dan, bij de eerste volgende kwestie mag hij meebeslissen
pi_40869874
Morgen om 09.45 uur krijgt Amber een pneumococcen-vaccinatie
Zal ik haar voorbereiden daar te vertellen dat we naar de dokter gaan en dat ze geprikt wordt en dat het (een beetje) pijn kan doen. Of zal ik niks zeggen, anders is het misschien paniek om niks?

Amber heeft gisteren op het potje geplast En een paar dagen ook al gepoept

En over een week of 3 gaat ze als het goed is ook naar de psz

ZO groot is ze al
pi_40870239
Luchtbel, ik heb net even je verhaal gelezen over Jolie bij de tijdelijke oppas. Ik weet eigenlijk niet zo goed een oplossing Maar wilde alleen even zeggen dat het wel rot is dat Jolie het helemaal niet naar haar zin heeft daar Ik hoop dat het vrijdag beter gaat
Als ik in dezelfde situatie zou zitten, zou ik het vrijdag nog proberen en als het dan nog niet gaat, misschien eens een ander adres proberen. Ik zou 2 weken verdriet niet aankunnen denk ik Ik vind 2 minuten al lang
  woensdag 16 augustus 2006 @ 16:18:17 #244
144006 chacama
Ondernemend!
pi_40871310
Sjeen, de PSZ is op woensdagmiddag dicht. Alleen te bereiken op de ochtenden dat ze open zijn....

toch blonder dan ik dacht
  woensdag 16 augustus 2006 @ 16:20:08 #245
144006 chacama
Ondernemend!
pi_40871369
Moeilijk LadyS. Ik moet dat ook nog steeds met Fleur en nu vind ze de HA geweldig, maar of dat dan ook nog is....

Hoe is ze normaal bij de HA? En hoe was ze met haar andere prikken?
pi_40872422
Gisteren waren we bij de ha voor mezelf (spruw) en dat vond ze niet erg. Een tijdje terug waren we wel voor haarzelf omdat ze rare vlekjes had, ze is toen onderzocht door de assistente en ze vond het helemaal niet erg. Ze bleef lief wachten en lief zitten.

Haar vorige vaccinatie was toen ze 14 maanden was ofzo en ze is nu ruim 2. En ze is zich nu veel bewuster van alles om zich heen, dat ik niet denk dat je dat kan vergelijken. Overigens was het toen niet echt een drama geloof ik. Wel huilen natuurlijk, maar was ook snel weer over.
  woensdag 16 augustus 2006 @ 17:21:55 #247
144006 chacama
Ondernemend!
pi_40873395
Ik denk dat ik het dan gewoon zou laten gebeuren. Wel aangeven dat je morgen met d'r naar de HA gaat. En als ze dan vraagt waarom? Tja dan kun je het gewoon vertellen. Omdat je een prik nodig hebt, anders wordt je ziek. Is kort door de bocht, maar misschien wel het meest effciente. En wat bij Fleur in dit soort gevallen helpt is haar pop. Die durft alles....en dan durft Fleur ook. Ze heeft een tijdje ontstoken ogen gehad en dan druppelde zij eerst de ogen van pop en daarna drupelde we samen haar ogen. Dit werkte 9 van de 10 keer als een trein.....
  Licht Ontvlambaar woensdag 16 augustus 2006 @ 17:26:51 #248
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_40873561
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 16:18 schreef chacama het volgende:
Sjeen, de PSZ is op woensdagmiddag dicht. Alleen te bereiken op de ochtenden dat ze open zijn....

toch blonder dan ik dacht
Dan kunnen ze er toch een antwoordapparaat aanhangen...

Peroxideblond
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 16 augustus 2006 @ 17:30:32 #249
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_40873684
Ik ben met dat soort dingen altijd heel eerlijk tegen Christan. Je krijgt een prikje en dat kan best zeer doen. En je mag ook best even huilen als het zeer doet. Dat geeft niks.

In de praktijk valt het dan over het algemeen erg mee. Vaak beloof ik dat we erna iets leuks gaan doen samen (even naar de speeltuin tegenover de dokter) en dat helpt ook
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  woensdag 16 augustus 2006 @ 21:55:42 #250
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_40882567
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 15:35 schreef LadyS het volgende:
Morgen om 09.45 uur krijgt Amber een pneumococcen-vaccinatie
Zal ik haar voorbereiden daar te vertellen dat we naar de dokter gaan en dat ze geprikt wordt en dat het (een beetje) pijn kan doen. Of zal ik niks zeggen, anders is het misschien paniek om niks?
Grote meid Amber

Waarom krijgt zij trouwens de pneumococcen-vaccin?

Lb wat een lastige kwestie

De heren Noah en Jordy ook al zo groot en zo leuk
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')