abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † dinsdag 15 augustus 2006 @ 11:57:07 #176
81992 Githa
pi_40824856
Het zijn nog eens grote auto's ook.
Jordy heeft een zwaar irritante auto van zijn opa en oma gekregen
Hij speelt continue een knoer hard liedje ( zoiets als I'm a barbie girl" ben de naam ff kwijt) met daarbij zwaai lichten en toeters en bellen Hij rijd ook vanzelf rond en draait om als hij ergens tegen aan botst, maar stoppen doet ie dus niet.
Er moeten maar liefs 6 batt. in !!! maar goed, Jordy vindt hem leuk
  dinsdag 15 augustus 2006 @ 12:43:55 #177
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_40826124
Oh hemel, die hadden wij hier ook . Mens wat was ik blij toen dat ding de geest gaf, als ik in bed lag hoorde ik dat deuntje nog.
Freek vond hem idd wel fantastisch .
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
  dinsdag 15 augustus 2006 @ 12:52:45 #178
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_40826389
Ja, oma's/opa's/ooms en tantes geven graag dingen die veel herrie maken. Vinden ze leuk.
Als je niet lacht, ben je dood.
pi_40826792

Gelukkig heeft Djulian maar 3 dingen met lawaai gekregen, een bal met een irritant deuntje, een brandweerwagen [sub]dat ding trilt ook nog eens en Djulian komt tig keer per dag met dat ding aanzetten en roept dan aa,aa (aan dus) en nog een politieauto, maar het geluidje daarvan laat hij meestal uit.
Speelgoed met irritante deuntjes moesten verboden worden
  dinsdag 15 augustus 2006 @ 13:07:54 #180
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_40826865
Noah's favo speelgoed tijdens de vakantie waren 2 "mp3 spelers" die hij gratis bij de happy meal bij de mac kreeg Dat was dus één klein stukje van één liedje, en een knopje om ze aan te doen en uit te doen. Daar is ie uren zoet mee geweest
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  † In Memoriam † dinsdag 15 augustus 2006 @ 13:09:18 #181
81992 Githa
pi_40826911
En helemaal als ze alles tegelijk aan zetten
de auto rijd rond, de muziek tv wordt aangezet, lala met tv in haar buikje doet dan ook ff vrolijk mee ... en ja, er is nog zoveel meer met kabaal.
Jordy voelt zich altijd zo benadeeld als mama zegt dat hij het andere dan uit moet zetten
  dinsdag 15 augustus 2006 @ 13:12:19 #182
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_40827006
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2006 13:09 schreef Githa het volgende:
En helemaal als ze alles tegelijk aan zetten
de auto rijd rond, de muziek tv wordt aangezet, lala met tv in haar buikje doet dan ook ff vrolijk mee ... en ja, er is nog zoveel meer met kabaal.
Jordy voelt zich altijd zo benadeeld als mama zegt dat hij het andere dan uit moet zetten
Krijg ineens een flashback van het mannetje die in Léons kamer al muziekdoosjes tegelijk aan deed. En papa maar gek doen. Léon vond het niet zo leuk.
Als ik er aan terugdenk moet ik nog lachen. Papa joeg hem de stuipen op het lijf.
Als je niet lacht, ben je dood.
  dinsdag 15 augustus 2006 @ 14:12:38 #183
144006 chacama
Ondernemend!
pi_40829038
Dan ben ik toch wel dolgelukkig met de cadeaus die Fleur heeft gekregen. Heel veel knutsel dingen. Dus vingerverf, glitterlijm, klei etc. Het enige dat herrie maakt, heb ik zelf om gevraagd. Dat is het spel de wielen van de bus. Nu speelt ze alleen met de bus die het duentje zingt, maar het spel zal binnenkort ook veel gespeeld worden. Voorlopig houdt ze zich bezig met schilderijen, zoals ze schilderen zo mooi weet te noemen. Gisteren alleen al heeft ze er elf gemaakt. En ze is dan zo lekker in zichzelf bezig. Heerlijk om te zien.......

Ik hoop ook dat het omzetten van het bed gaat werken. We zullen zien....

Djullian ook nog gefeliciteerd dan.
pi_40831080
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2006 13:07 schreef texelonia het volgende:
Noah's favo speelgoed tijdens de vakantie waren 2 "mp3 spelers" die hij gratis bij de happy meal bij de mac kreeg Dat was dus één klein stukje van één liedje, en een knopje om ze aan te doen en uit te doen. Daar is ie uren zoet mee geweest
haha die hebben ze hier ook, welk deuntje heeft noah?
anna zingt de tekst van the faders al aardig mee. nou ja, dit stuk dus:

You can't stop this, feeling!
You can't run away, baby i'm whats on your mind
You can't stop this, feeling!
There's no escape,
No sleep tonight,
You won't get, no sleep tonight

en dat wordt dan
" na na na feeeeing!!!
m m m away.. ma na na na maaaind
na na na na feeeeeing!"
en dan wat gemurmel tot 't eind.

pfff en 't liefst houdt ze 'm dicht tegen haar oor en dan maar meeswingen. ik zal es kijken of ik er een filmpje van kan maken straks.
  dinsdag 15 augustus 2006 @ 15:34:25 #185
144006 chacama
Ondernemend!
pi_40831335
Mooi, he.... Anna...

Fleur vind het ook helemaal geweldig. Gelukkig mist ze hem niet sinds ik hem ergens in een kast heb gelegd..
  dinsdag 15 augustus 2006 @ 15:49:29 #186
144006 chacama
Ondernemend!
pi_40831716
Ik heb nog even een vraagje voor de moeders die zwanger zijn van een tweede/derde en of net bevallen zijn.

Ik merk aan Fleur dat ze erg onzeker is. Ze wil graag dingen goed doen. Jeetje hoe moet ik het uitleggen.... Als ik boos doe of uit mijn doen ben door de hormonsters dan pikt ze dat meteen op en denkt dat het aan haar ligt. Ik doe mijn best om bij haar zo veel mogelijk de 'oude' mama te zijn, maar dat lukt niet altijd. En als ze dan ziet dat het niet echt goed gaat met me is ze bezorgd. Gaat het wel, niet meer boos zijn, ik zal goed luisteren. Allemaal zinnen en woorden die ik liever niet hoor...ik zou zo graag willen dat ze gewoon lekker peuterpubert en alleen maar goed luistert als het echt nodig is....

Wat ik dus wil vragen is: is dit herkenbaar en gaat het over....... ik zeg zo vaak dat ze zich geen zorgen hoeft te maken. Dat papa dat wel doet.... maar als ze dan vraagt of papa moet troosten en die doet het niet, dan komt ze toch zelf..... Het doet me echt pijn om te zien hoe bezorgd dat ze is.

Nou, ja het zullen wel hormoonzorgen zijn. Want ze speelt natuurlijk ook lekker enz.....maar toch...
  Jubileum moderator dinsdag 15 augustus 2006 @ 20:42:07 #187
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_40841961
Moeilijk hoor chacama, en ik heb helaas geen tips voor je.
Wat wel misschien kan helpen is ditzelfde verhaal in het volgende topic posten: En dan heb je er twee! (Of drie, of vier, of...)
Daar zijn dit soort zaken al vaker ter sprake geweest, en daar staat het ook beter dan hier.
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  Jubileum moderator dinsdag 15 augustus 2006 @ 21:03:01 #188
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_40842699
Wij hadden ons voorgenomen om Iris in de vakantie een stuk op weg te helpen qua zindelijkheid. We zijn er dan toch de hele dag bij, was onze redenatie, dat moet vast goed gaan.
Was ik toch even de nr. 1 regel vergeten bij kinderen nl. dat kinderen volledig hun eigen plan hebben of en wanneer ze ergens klaar voor zijn.
Iris plast en poept met liefde op de wc maar niet als ze een onderbroekje aanheeft. Ze wil graag op de wc als je net de deur uit wilt gaan, of als ze eigenlijk allang naar bed moet maar niet als ze langer dan een paar uur een onderbroekje aan heeft.
We hebben de druk er maar weer even afgehaald, sinds ze gisteravond de suede bank van opa en oma helemaal nat heeft geplast en we proberen het binnenkort gewoon weer. Ze mag nu een luier aan als ze dat wil en ze mag ook een onderbroekje aan. Net wat zij wil.

Grappig om te zien dat een meisje wat hele gesprekken woordelijk kan herhalen van weken geleden, situaties kan naspelen die maanden geleden hebben plaatsgevonden waarvan we niet eens wisten dat ze dat allemaal mee heeft gekregen, sinds vandaag zelf de rits van haar jas kan dichtmaken etc. hiermee helemaal haar eigen plan trekt.
Wat het ook niet makkelijk maakt is dat ze een ouder zusje heeft dat ook nog steeds luiers draagt, en dat argument gebruikt ze dus ook vaak.
Eva ♥ en Iris ♥
pi_40844304
Geweldig verhaal Lois. Het zegt inderdaad allemaal niks soms. Bo heeft soms nog een ongelukje snachts. Jans was met 2 dag en nacht zindelijk. We deden haar snachts steeds een luier om omdat we dat bij Bo ook deden, maar het was eigenlijk helemaal niet nodig. Soms denk je het helemaal te weten en van zo gaan we het doen. En dan wijst het zich vanzelf weer....inderdaad door de kinderen zelf.
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
  dinsdag 15 augustus 2006 @ 21:52:10 #190
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_40844544
Wij hebben vandaag zo'n leuke dag gehad eigenlijk samen. Jolie was het hele weekend weggeweest en ik had d'r toch wel erg gemist. Zeker aangezien ze gister al om 19:00 uur in bed lag maar vandaag hebben we het wel weer een beetje ingehaald. Omdat ze zo lief was geweest mocht ze kiezen wat we gingen eten. 'Pannekoeken bent echt heeeeelijk' en wat is er nog beter dan pannekoeken eten, pannekoeken maken.

Jolie fanatiek aan het rammelen in een klein pannetje met een roerding en een beetje melk.

Nadat ik had bevestigd dat haar beslag klaar was, dronk ze d'r hele pannetje leeg

Maar ja mama had het echte beslag en Jolie mocht het in de pan gieten, trots dat ze was op d'r eigen pannekoek! 'Echt heeeeelijk'

Oh en Lois die dingen komen echt allemaal gewoon wel denk ik en het zal zeker ook niet makkelijk zijn als Eva het wel mag enzovoorts. Lijkt me sowieso best moeilijk, hoewel ze daar natuurlijk wel in zal groeien op een bepaald moment. Ik was toevallig bij iemand die gewoon tegen haar dochtertje dat schijnbaar zindelijk moest worden zei 'ik vind jou zo vies als je in je luier hebt geplast' Zo gemeen en rot vond ik dat, ze worden het echt vanzelf wel. Denk ik dan maar.

[ Bericht 2% gewijzigd door Luchtbel op 15-08-2006 22:08:34 ]
pi_40845121
Ow Jolie ga jij voor mij ook een keertje pannekoeken bakken?
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
  Jubileum moderator dinsdag 15 augustus 2006 @ 22:09:34 #192
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_40845261
Wat leuk Luchtbel, samen pannekoeken maken
Eva ♥ en Iris ♥
  dinsdag 15 augustus 2006 @ 22:10:40 #193
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_40845308
Dat ziet er lekker uit Jolie

Bix wat grappig dat Anna ook helemaal weg is van die muziekdingetjes! Noah heeft er twee, de ene weet ik niet meer hoe die heette maar was helemaal wit, de andere was van de Black Eyed Peas. En dat Anna dat meezingt Knap hoor! Dat doet Noah niet, maar houdt het wel ook tegen zn oor aan, het liefst alletwee tegelijk
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_40848512
die van The Faders is inderdaad helemaal wit. hier een filmpje van anna die tijdens 't koken (dat is dus het achtergrondgeluid) even met dat ding mocht. ik vrees dat 't niet best is voor haar gehoor, want het volume is vrij hoog (ik snap ook niet goed dat ze dat dus in die happy meals stoppen maar ok), daarom mag ze er niet al te vaak/lang mee, maar ze vindt het echt geweldig. wij hebben er trouwens ook 2, maar die andere (blauwe) vindt ze helemaal niks.

jolie, wat ziet dat er supergezellig uit en lekker ook!

lois, jammer dat dat wc-gebeuren even wat minder vlekkeloos loopt, maar ze kan/doet inderdaad al zóveel en zó knap voor haar leeftijd, dit komt vanzelf ook wel weer. piet is er nu ook een beetje aan toe, plassen op de wc is nu een paar keer goed gegaan. maar ik vind 't lastig om er nu even echt werk van te maken, omdat heel vaak de momenten dat ik denk 'zo nu zou hij even op de wc moeten' samenvallen met momenten dat ik echt even achter anna aan moet. en 't hele idee van met blote billen laten rondlopen is er in de zomer ook niet vaak van gekomen. zodra het een paar keer goed mis was gegaan (binnen) heb ik de moed al snel weer laten zakken, ik ben gewoon te zwak hiervoor! ach ik wil 't ook niet forceren hoor, maar piet heeft vaak wel net dat zetje nodig om hem tot iets nieuws te brengen, lastig om daar een beetje een goede middenweg tussen te vinden. anna heeft inmiddels ook een paar keer op 't potje geplast, dat werkt wel heel stimulerend (voor piet) volgens mij. maar zij wil meestal maar heel kort even zitten, zo'n gedoe dat elke keer weer uit- en aankleden.
pi_40849191
Vinden jullie die dingen dan niet vreselijk? Ik had in dat topic van LB nog willen waarschuwen dat je beter die speeltjes eruit kunt halen als je ze dan eens een happymeal wilt geven

Lief is Anna zo
  dinsdag 15 augustus 2006 @ 23:38:35 #196
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_40849371
Noah is altijd dol op die stomme speeltjes van de Mac. Tenminste die dingen waar knopjes aan zitten enzow. En vreselijk, ach. Ja het melodietje komt me de neus uit maar verder.... Het heeft hem uren zoet gehouden in de auto onderweg op vakantie
©Dumbo
  dinsdag 15 augustus 2006 @ 23:55:37 #197
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_40850152
Oh ja, ik vind ze vreselijk. Maar zeker met nr twee, die pikt dus echt niet dat Freek zo'n ding heeft, en zij niet. Ik bedoel, ze eten nog geen happy meal met zijn tweeen, maar vechten om het ding wat erin zit . Anna met muziekje is heel herkenbaar, wij hebben ook een witte, en maar tegen dat oor drukken .
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
pi_40851234
ik vind ze ook vreselijk poemojn, maar zo vaak gaan wij niet naar de mac. de 1e keer kregen ze een onschuldig cars-autootje, de 2e keer dus die lawaaiige dingen. (hier eten ze wel allebei een heel happy meal op hoor leah! ) maar ach, ik ben eerlijk gezegd ook toch stukken soepeler in allerlei dingen met anna dan destijds met piet. (en welk topic van LB bedoel je eigenlijk? - zal morgen eens speuren, ga nu naar bed).
pi_40851506
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2006 23:55 schreef Leah het volgende:
Maar zeker met nr twee, die pikt dus echt niet dat Freek zo'n ding heeft, en zij niet.

Myrthe lust de patatjes best maar 't is hier ook geen gewoonte gelukkig. Was wel erg makkelijk toen de keuken afgeplakt was om te kunnen schilderen pas.
Ons buurjongetje is ook al zo gek op die dingen.

Dit topic Bix, al voldoet 't misschien niet helemaal aan de topictitel: 101 dingen die je nooit moet doen met een peuter in de buurt
pi_40851783
hier geen frieten *Thijs die at liever vlees en groenten gekookte aardappelen rijs pasta, maar friet nou jah ach 2 ofzo en heel soms 10
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')