die van The Faders is inderdaad helemaal wit.
hier een filmpje van anna die tijdens 't koken (dat is dus het achtergrondgeluid) even met dat ding mocht.
![]()
ik vrees dat 't niet best is voor haar gehoor, want het volume is vrij hoog (ik snap ook niet goed dat ze dat dus in die happy meals stoppen maar ok), daarom mag ze er niet al te vaak/lang mee, maar ze vindt het echt geweldig. wij hebben er trouwens ook 2, maar die andere (blauwe) vindt ze helemaal niks.
![]()
jolie, wat ziet dat er supergezellig uit en lekker ook!
lois, jammer dat dat wc-gebeuren even wat minder vlekkeloos loopt, maar ze kan/doet inderdaad al zóveel en zó knap voor haar leeftijd, dit komt vanzelf ook wel weer. piet is er nu ook een beetje aan toe, plassen op de wc is nu een paar keer goed gegaan. maar ik vind 't lastig om er nu even echt werk van te maken, omdat heel vaak de momenten dat ik denk 'zo nu zou hij even op de wc moeten' samenvallen met momenten dat ik echt even achter anna aan moet.
![]()
en 't hele idee van met blote billen laten rondlopen is er in de zomer ook niet vaak van gekomen. zodra het een paar keer goed mis was gegaan (binnen) heb ik de moed al snel weer laten zakken, ik ben gewoon te zwak hiervoor!
![]()
ach ik wil 't ook niet forceren hoor, maar piet heeft vaak wel net dat zetje nodig om hem tot iets nieuws te brengen, lastig om daar een beetje een goede middenweg tussen te vinden. anna heeft inmiddels ook een paar keer op 't potje geplast, dat werkt wel heel stimulerend (voor piet) volgens mij. maar zij wil meestal maar heel kort even zitten, zo'n gedoe dat elke keer weer uit- en aankleden.