abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 9 augustus 2006 @ 10:58:47 #101
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_40636419
Ireth, je zou de tijdklok ook zo kunnen zetten dat ze uit haar bed mag als het lampje uit is. Zo kan je het 's nachts wel gewoon laten branden.

Met knikkers hebben we hier nog geen ervaring. Wel met mini-smarties en neusgaten enzo. Waarschijnlijk komt die knikker er wel weer uit.
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
  Licht Ontvlambaar woensdag 9 augustus 2006 @ 10:59:32 #102
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_40636446
Nou, eigenlijk een soort van knikker... half rond en half plat, zo'n sierding. En volgens diverse websites mogen we 'm binnen een week weer verwachten. Ik heb haar een banaan gegeven, dat plakt lekker
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  † In Memoriam † woensdag 9 augustus 2006 @ 11:02:05 #103
81992 Githa
pi_40636521
Ohwjee, een knikker ingeslikt
Banaan en peperkoek wordt meestal aangeraden om te eten als ze iets hebben ingeslikt.
Zo ken ik een kindje dat eens een naald had ingeslikt en die moest banaan en peperkoek eten van de arts zodat het een beschermlaag om de naald vormde en hij de darmen niet zou beschadigen.
pi_40636573
moet eigenlijk eerlijk bekennen dat ik wat zit te grinikken
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 9 augustus 2006 @ 11:06:04 #105
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_40636657
quote:
Op woensdag 9 augustus 2006 10:58 schreef m@x het volgende:
Ireth, je zou de tijdklok ook zo kunnen zetten dat ze uit haar bed mag als het lampje uit is. Zo kan je het 's nachts wel gewoon laten branden.
Doe ik ook zo ja, lampje brandt van 19 tot 7, daarna gaat het uit en mag meneer naar beneden

Knikker is vervelend, maar op zich rond en niet scherp dus ook niet echt gevaarlijk. Wel goed in de gaten houden of ie eruit komt natuurlijk.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 9 augustus 2006 @ 11:06:55 #106
13151 crew  Rewimo
pi_40636688
Een naald, jakkes, dat zou ik pas echt eng vinden Hoe is dat afgelopen, Githa?
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  woensdag 9 augustus 2006 @ 11:07:22 #107
144006 chacama
Ondernemend!
pi_40636706
quote:
Op woensdag 9 augustus 2006 10:56 schreef Sjeen het volgende:

[..]

...

Isa heeft een knikker ingeslikt
Zo moeder..... zo dochter.... Komt er wel weer uit. Gewoon in de gaten houden. Zou vanavond in d'r luier moeten zitten....

We gaan de tactiek rondom de kamer van Fleur veranderen. De komende dagen tot ergens volgende week houden we gewoon het bedritueel op de nieuwe kamer aan en bepaald ze zelf waar ze slaapt.... 10 tegen 1 dat dit in haar ledikantje is. Ergens volgende week. Als de rust van verjaardag en weer naar school is teruggekeerd dan zetten we het ledikantje in haar nieuwe kamer. Dan kan ze nog steeds kiezen, maar ligt ze in elk geval wel al op de nieuwe kamer. En hoelang het dan gaat duren voordat ze haar speen inlevert en uiteindelijk in het grote bed slaapt dat zien we dan wel weer.

Als het niet voordat de baby geboren wordt gebeurd... nou, jammer dan. De oppas heeft nog een ledikantje staan en dat kan ik dan voor de tweede gebruiken. En de eerste periode ligt de baby toch bij ons op de kamer in de wagenbak (jaja... met een goede matras...)
  † In Memoriam † woensdag 9 augustus 2006 @ 11:08:15 #108
81992 Githa
pi_40636736
quote:
Op woensdag 9 augustus 2006 11:06 schreef Rewimo het volgende:
Een naald, jakkes, dat zou ik pas echt eng vinden Hoe is dat afgelopen, Githa?
Goed, hij heeft hem toen gewoon uitgepoept
Het was toen rond sinterklaastijd kan ik me herinneren en hij heeft die dagen alleen taai-taai, peperkoek en banaan gegeten.
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 9 augustus 2006 @ 11:08:36 #109
13151 crew  Rewimo
pi_40636754
Zal ie vast niet erg gevonden hebben
  Licht Ontvlambaar woensdag 9 augustus 2006 @ 11:09:57 #110
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_40636798
quote:
Op woensdag 9 augustus 2006 11:03 schreef Bar_en_Mar het volgende:
moet eigenlijk eerlijk bekennen dat ik wat zit te grinikken
Shoot me, ik ook en had moeite zijn lach in te houden aan de telefoon

Isa schijnt er vrij weinig last van te hebben...
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  woensdag 9 augustus 2006 @ 11:16:14 #111
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_40636994
Suus heeft trouwens gisteren voor het eerst op de wc gepoept!! Na het eten kreeg ze pijn in haar buik, ik vroeg of ze op de wc wilde poepen en dat wilde ze wel ff proberen. Zij mijn armen vasthouden terwijl ik haar bovenbenen vasthield en zo zaten we... te wachten.. en ineens een keutel! Blijdschap en trots! en toen nog een keutel! Papa werd er bij geroepen en ze zat te stralen! Toen kwam er een laatste keutel die als kurk diende, want die werd gevolgd door een hoop gespetter.. waardoor ze zich de tandjes schrok en van de plee afsprong

Oma is gebeld en die heeft het hele verhaal in geuren en kleuren gehoord van Suus (terwijl oma zat te eten ) en ze liep te hele tijd te verkondigen dat ze nu wel een heule grote peuter was!

*trots*
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
  woensdag 9 augustus 2006 @ 11:36:15 #112
144006 chacama
Ondernemend!
pi_40637663
Suus. Wat goed zeg!!!!
  † In Memoriam † woensdag 9 augustus 2006 @ 13:00:47 #113
81992 Githa
pi_40640646
Suus goed zeg!

Jordy ligt in bed en vindt het wel genoeg;
"Maaamaaaaa, mam, maaaaaaa, Tante, Tante Githaaaaaaaa, Githaaaaaaaa, Maaaaaama, papaaaa "

woensdag 9 augustus 2006 @ 13:03:12 #114
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_40640740
Tante Githaaaa....

Het is ook superknap van Suus ireth!
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
  † In Memoriam † woensdag 9 augustus 2006 @ 13:25:47 #115
81992 Githa
pi_40641562
Is texelonia op vakantie?... ik heb haar al even niet gezien, ben ook benieuwd hoe het met Noah is.
  woensdag 9 augustus 2006 @ 13:29:49 #116
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_40641695
Och... Nu je het zegt. Dat is wel heel lang geleden dat ik iets van haar heb gelezen.... Zullen we d'r roepen?
  † In Memoriam † woensdag 9 augustus 2006 @ 13:31:42 #117
81992 Githa
pi_40641749

TEEEEEEEEXJUH!
pi_40641787
Suus wat goed hee !!!
Jordy

[ Bericht 42% gewijzigd door Bar_en_Mar op 09-08-2006 14:00:16 ]
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 9 augustus 2006 @ 14:02:31 #119
13151 crew  Rewimo
pi_40642877
Suus, grote meid!
  † In Memoriam † woensdag 9 augustus 2006 @ 14:06:57 #120
81992 Githa
pi_40643004
Jordy had altijd zo'n echt babybuikje, zo lekker vooruit stekend, maar dat is dus helemaal we ineens. Broeken zijn allemaal te wijd.
Die H&M broeken kun je met elastiek aantrekken en staan dus op maat klein, maar nog veel en veel te wijd
Waar zijn die spekkies ineens heen enne hoe hou ik die broek nu omhoog

Hebben ze ook riempjes voor die kleintjes ?
bretels ben ik niet zo'n fan van hoor
  woensdag 9 augustus 2006 @ 14:07:18 #121
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_40643013
Suus wat goed grote meid hoor.
  woensdag 9 augustus 2006 @ 14:11:05 #122
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_40643134
@Githa: Ik heb er voor Suus 1 van elastiek op de markt gehaald! Met (hoe kan het ook anders... ) Winnie De Pooh en Teigetje er op!

Schijnbaar is ze gisteren wel heel erg geschrokken op de wc, ze roept nu al de hele dag dat ze niet op de grote wc gaat poepen...
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
  woensdag 9 augustus 2006 @ 14:11:56 #123
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_40643168
Ja Githa, ze verkopen wel riempjes. Bij d'n Luuk was dat ook een tijdje. Nu is ze verslaafd aan krentjes, dus nu valt het weer mee.
pi_40643185
en bretells Githa
  † In Memoriam † woensdag 9 augustus 2006 @ 14:13:19 #125
81992 Githa
pi_40643245
Dus een riem is helemaal niet nodig, gewoon krentje geven
  woensdag 9 augustus 2006 @ 20:53:44 #126
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_40657273
Githa ik zag bij Zeeman riempjes van Superman. Misschien vind je die leuk voor Jordy?

Jolie kan koprollen ik vind het zo knap van haar omdat ze niet zo heel goed is in zulke dingen eigenlijk. Zeker als ik soms de controle zie die andere kinderen over hun bewegingen hebben. Maar we waren vanavond de slaapkamer aan het overhoop halen en ze stond in koprolhouding op de matrassen. Ze ziet dat soms denk ik bij de kinderen bij de oppas en ze wilde ook graag 'kophollen' dus twee keer geholpen en daarna deed ze het zomaar zelf. Wel tien keer denk ik. Zo knap vind ik dat Zucht, ik ben helemaal verrukt.

Ze moest wel huilen toen ik d'r ledikantje uit elkaar haalde en ik daardoor ook 'Ik, Jolie bent de pjinsess he' Ja liefje jij bent de prinses. En toen met een tril in d'r stem 'Ik, Jolie pjinsess heb gjoot bed' 'op eige kame' terwijl ze een beetje hulpeloos naar die planken stond te kijken.

[ Bericht 2% gewijzigd door Luchtbel op 09-08-2006 21:46:44 ]
  woensdag 9 augustus 2006 @ 21:44:18 #127
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_40659907
Ach gossie Jolie mooie grote meid

Suus goed zo meissie je eerste grote drol op de grote wc
  donderdag 10 augustus 2006 @ 02:58:49 #128
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_40673446
Juultje klimt, incluis slaapzakje, uit zijn ledikant! Wat moet ik nu?! Tap tap tap tap.....schuifelt er zo'n klein brutaal monster door de kamer, lekker zaklopen.... kan natuurlijk echt niet!!! ! Ik heb een groot kussen onder zijn bedje liggen en daar is ie blijkbaar op gevallen, maar o wee, als ie daarnaast kukelt. Dan valt ie op z'n koppie, zonder bescherming. Vind ik heel eng! Ik denk erover om vanaf morgen het 'spijltjesgedeelte' van het bedje weg te laten. Dan kan ie er dus naar eigen inzicht uit klimmen. Zal hoogstwaarschijnlijk alleen taferelen opleveren van slapende jongetjes midden in slaapkamers, maar wat moet ik anders?
pi_40675358
ISA ! \

hihi..lekker slim

is ie er inmiddels weer uit ?
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 10 augustus 2006 @ 08:24:03 #130
13151 crew  Rewimo
pi_40675382
renzell, dat is inderdaad de beste oplossing hoor, liever een zwervende dan een vallende peuter
pi_40675499
Deurklink omhoog zetten zodat-ie in elk geval niet 's nachts z'n kamer uit kan en over het traphekje duikelt? En verder idd spijlen eruit of zelfs een gewoon bedje aanschaffen (veel gezelliger, kun je naast hem zitten om hem voor te lezen).

Goed zo Jolie!
  donderdag 10 augustus 2006 @ 08:55:14 #132
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_40675703
Jolie, circusprinses! Wat knap!

En Julius kan dus ook wel bij het circus... Spijlen eruit Renzell! Je hebt toch zo'n ouderwetsch ledikant? Die hebben ook de perfecte klimrand, onder aan de spijlen. Maar ik vind het wel knap stiekem hoor!

En Luuke... Die kletst ons de oren van de kop. Geen idee waar ze het allemaal over heeft, maar gezellig is het wel. Af en toe klinkt er iets herkenbaars... "Tuuta Badtsj. Doetoopa? Mama Bijja? (Ondertussen duwt ze me haar rose sneeuwwitjezonnebril op) O,o, och. "
pi_40675826
Renzell ik zou hem ook geen slaapzakje meer aangeven. Dan kan hij op een "normale" manier in en uit bed klimmen.

Luchtbel wat snel al. Bo kan dat pas sinds dit jaar

Geer is nu met Jans naar het audiologisch centrum. Ik ben zo beneiuwd wat er nu uitkomt. Voor ons gevoel praat ze nu best goed. Alleen praat ze nog erg hard. Ze kan geen hard en zacht in haar worden aanbrengen. Misschien hebben ze hier nog tips voor ofzo.
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
pi_40676424
Even een verslagje van het ziekenhuisbezoek van Elise:
's ochtends waren we er al om 7:10 uur, tegelijk met de eerste zuster. Elise kon nu lekker even acclimatiseren in een kamer met 3 bedden, waarvan er 1 andere nog werd gebruikt voor een meisje dat buisjes in haar oren moest krijgen. De zusters waren heel aardig, hebben nogmaals uitgelegd aan Elise wat er ging gebeuren.
Er hing een foto met de popjes van het oefen-poppenkastspel en Elise wist precies welk popje hoe heette
Om 7:55 uur naar de operatieafdeling gereden en om 8:00 uur ging ze met mama de OK in. Ze vond het niet vervelend, het rijden met het bed was ook wel leuk.
Het mondkapje stonk (het slaapluchtje natuurlijk) en ze moest daardoor wel wat huilen, maar 2 zusters waren inmiddels bijzonder bedreven met kinderen, dus ze was zo onder zeil, terwijl mama heel rustig een slaapliedje zong ('Je hoeft niet bang te zijn...')
Papa wachtte in de gang (pfff - wat duren 30 minuten dan lang zeg!) en eigenlijk niet veel later kwamen mama en Elise op het bed weer aangereden. Elise moest wel huilen - ze moest naar papa toe, zei ze
Op de kinderafdeling was ze misselijk en moest ze toch nog wel even overgeven (maar ja, er zat niks omdat ze nuchter was) maar na enige tijd ging het beter en wilde ze wel weer wat drinken en eten. Na enige tijd begon ze weer wat te spelen en om 11:15 uur werden we ontslagen
Gelukkig is dit nu klaar; het is toch zo zielig, zo'n klein misselijk meisje...

Thuis gaat het prima - ze heeft 's middags nog geslapen, oma nog aan de telefoon gesproken (maar na een tijdje moest oma maar ophangen, zodat ze de bereboot verder kon bekijken ) en afgelopen nacht prima geslapen.
Uiteraard mag ze niet zwemmen tot aan de volgende controle (dus zwemmen in onze vakantie gebeurt niet).
Volgende controle: maandag 21 augustus 's ochtends.
pi_40676466
quote:
Op woensdag 9 augustus 2006 13:25 schreef Githa het volgende:
Is texelonia op vakantie?... ik heb haar al even niet gezien, ben ook benieuwd hoe het met Noah is.
Ah wat lief

We waren inderdaad op vakantie. Twee weken gecampeerd in Frankrijk. Het ging best goed, en Noah had de tijd van z'n leven! Vandaag voor het eerst weer naar de crèche dus dat was wel even slikken.

Nu maar eens alles bijlezen, ben ik denk ik ook wel weer 2 weken zoet mee
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 10 augustus 2006 @ 09:44:46 #136
13151 crew  Rewimo
pi_40676500
Bright, fijn dat het goed is gegaan

Jessie, spannend, ben benieuwd wat ze ervan zeggen
  donderdag 10 augustus 2006 @ 09:53:24 #137
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_40676686
Julius circusartiest goed dat je een kussen erbij had liggen Renzell

gisteren is maxim nog van ons bed afgepleurd hij was capriolen aan het uithalen en kroop onder papa's benen door, niet doorhebbende dat aan het eind van die benen je zo van het bed afstort....dat deed hij dus.....op zn bolleke ook nog. dat was huilen geblazen.
ik hoop dat hij nu iets beter oplet, was al de tweede keer dat hij zo van bed afstort.

fijn dat het goed gegaan is Bright

welcome back Tex bleef Noah een beetje in de buurt bij jullie of liep hij steeds weg zodat je erachter aan kon?

spannend Jessie
  donderdag 10 augustus 2006 @ 10:12:27 #138
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_40677159
En Elise is vandaag de Held van de Dag! Wat fijn dat het zo goed gegaan is..
Klinkt lekker Tex, en welkom .
Arme Maxim....
Ben jij eigenlijk al op vakantie geweest Martineke? Herrinner me je vraag over het zwembad enzo.
pi_40677862
Martineke, Noah wilde de hele dag "Mee?" en dan liep ie naar de rand van de weg en stak zn hand uit en wachtte tot we hem een hand gaven en inderdaad mee gingen. Als we zeiden dat ie hier moest blijven was het af en toe wel een dramaqueen, maar hij luisterde meestal wel. We hebben op 2 verschillende campings gestaan en op de 2e mohten geen auto's op de camping zelf. Daar maakte hij er ook wel een beetje een spelletje van. Dan ging ie hard wegrennen en als we zeiden dat ie hier moest blijven dan stopte hij even en dan met een hele ondeugende blik deed ie toc steeds een stapje en ondertussen kijken of wij het zagen Het was eigenlijk wel heel schattig. Ik was er vantevoren ook wel bang voor dat ie steeds weg zou lopen, maar uiteindelijk viel het me dus heel erg mee omdat ie wel goed luisterde

Trouwens een niet onbelangrijk detail van de vakantie: Noah is helemaal over zijn zand-fobie heen Heeft dus toch geholpen om vaak naar de zandbak te gaan van tevoren Hij vond het strand en de zee helemaal geweldig, vooral de golven van de zee
Hij is trouwens ook lekker bruin geworden, en blond
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  † In Memoriam † donderdag 10 augustus 2006 @ 10:48:37 #140
81992 Githa
pi_40678183
Lekker Tex! ...welcom back
en natuurlijk willen we een foto verslag van de blonde Noah

Ohwjee, Renzell.... Julius al aan de klim.
Gelukkig doet Jordy dat nog niet we hebben ook afgesproken dat wanneer hij dat gaat doen, we een peuterbed gaan kopen, want hier kunnen de spijlen er niet uit.

Jordy is de hele nacht aan het spoken geweest
Hij is verkouden aan het worden en ik denk dat hij daar last van heeft gehad.

Lishe, zo leuk dat kletsen hé Jordy heeft hier ook hele verhalen waarvan ik de helft niet kan ontcijferen en dan vragen mensen "wat zegt hij nu ? " nou uuuuuhmz,
  donderdag 10 augustus 2006 @ 13:29:21 #141
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_40682629
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 09:03 schreef jessie het volgende:

Luchtbel wat snel al. Bo kan dat pas sinds dit jaar
Ik vind het eigenlijkook best gek hoor want het is niet een Jolie iets. Vanmorgen wilde ze niet naar de oppas en ik maakte d'r enthousiast door te roepen dat ze dan aan de oppas kon vertellen dat ze kan koprollen. Daar aangekomen vertelt ze een heel verhaal over koprollen. Zegt de oppas: Dat weet ik toch allang

Blijkt ze het gewoon al twee weken ofzo te kunnen, alleen wij wisten van niks!

Hoe is het met Janneke gegaan?
pi_40690743
Jolie apart grietje

Geer is met Jans geweest vandaag.
Ze scoort nu gemiddelt
Ze stonden echt heel erg te kijken van hoe ze vooruit gegaan was in zo'n korte tijd. Wij zagen dat natuurlijk ook wel, maar toch twijfelde ik soms omdat ik haar altijd wel begreep zeg maar.
Sommige klanken zijn nog niet helemaal af/netjes, maar ze praat naar haar leeftijd. Er zijn kindjes die beter praten, maar ook die slechter praten.
Ze hoeft niet meer terug te komen. Mochten sommige klanken rond de 3.5 jaar blijven hangen dan contact opnemen met de loopediste. Maar n.a.v de grote spurt verwachtte ze dit niet.
Ze moest overal tussen de 85 en 115 scoren en ze zat op 98 en 102.
Met taalbegrip scoorde ze weer erg hoog benoemde ze. Dat was 122. Dat kwam op die leeftijd erg weinig voor. Maar mij zeggen die cijfertjes niks en ik was er ook niet bij.
Jans wilde vanmorgen niet, ze was echt een beetje zenuwachtig. Maar toen ze eenmaal zag dat ze werkjes gingen doen ging ze er helemaal ijverig voor zitten
En toen ze terugkwam vertelde Geer dat ze bij het uitstappen van de tram zei dat ze mama en Bo mistte. Dat zei ze ook toen ze me weer zag. Jou gemist mama en Bo ook
Het voelt heerlijk!!!!
pi_40691614
Wat lekker Jessie!!
Heerlijk dat het nu zo goed gaat!
En dat missen is zo lief dat ze dat zegt bedoel ik
  Jubileum moderator donderdag 10 augustus 2006 @ 21:40:11 #144
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_40691676
Elise wat knap van jou, goed gedaan hoor!

Jessie wat heerlijk! Hebben ze nog tips gegeven over het geluidsniveau?
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 10 augustus 2006 @ 22:17:29 #145
13151 crew  Rewimo
pi_40692988
Jessie, wat goed van Jans Knappe meid hoor
pi_40693042
Nee het harde praten daar had ze niets bijzonders over eigenlijk. Zij vond het niet erg hard of opvallend.
Het voelt heerlijk!!!!
pi_40693094
Jans
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_40693144
Wat fijn dat het zo goed met Janneke gaat!
Die scores lijken erg op die van de wisc-intelligentiesten, zelfde normaalverdeling dus waarschijnlijk. Dan kun je evt hier kijken waar 122 uitkomt als je dat leuk vindt. (vervang ' intelligent' door 'woordenschat')

Fijn dat Elise het zo goed deed!

LB, jammer dat de communicatie niet helemaal lekker liep, maar voor jou was het dan wel echt de eerste keer

Het wordt weer eens tijd voor Noah-foto's hoor Tex bruin en blond
pi_40693248
Thx Poemojn!
Het voelt heerlijk!!!!
  † In Memoriam † vrijdag 11 augustus 2006 @ 09:58:14 #150
81992 Githa
pi_40704056
Janneke, super zeg!
Fijn Jessie dat het zo goed gaat

Noah willen we wel zien ja

Elize wat stoer! je bent er mooi vanaf meid, goed gedaan...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')