Omdat wij dat willen.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:55 schreef Rottdog het volgende:
[..]
Grote meid Amber
Waarom krijgt zij trouwens de pneumococcen-vaccin?
Amber heeft geen kik gegevenquote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:06 schreef chacama het volgende:
Amber....hoe was het om je prik te krijgen.....???
Stoere Amber, hoe had je het nu aangepakt, LadyS?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:17 schreef LadyS het volgende:
Amber heeft geen kik gegeven
Het eerste wat ze zei toen de dokter klaar was: "noetje kopen"(snoepje kopen --> ik had beloofd een snoepje te kopen bij de winkel als we klaar waren
)
Ik, daarentegen, heb wel wat traantjes gelaten
Ik heb vanmorgen verteld dat we naar de dokter gingen, dat die haar ging prikken, dat dat pijn kon doen en dat ze best wel mocht huilen. Ook dat ze bij mama op schoot mocht zitten. En dat als we bij de dokter geweest waren, we een snoepje gingen kopen bij de winkel (zal wel niet pedagogisch correct zijn geweest, maar goed)quote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:21 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Stoere Amber, hoe had je het nu aangepakt, LadyS?
En had je ook verteld dat mama misschien moest huilen?
arme djulian! hopelijk is hij snel weer opgeknapt!!quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 22:16 schreef Anitra het volgende:
Springt ze al?Wat knap!
Moeilijk om haar zo te horen, maar knap dat jullie doorzetten, want je eigen rust heb je ook hard nodig! Hoe is het met haar allergie?
Wij hebben gisteren met Djulian stom gedaan. Rick had een kroket en Djulian pakte die op en nam een hap, dus wij helemaal blij dat hij weer wat lekker vond. Maar zijn gezicht werd dikker en bleker. Dus snel gekeken op de doos en er zat kippeneiwitpoeder in de kroket. Met tranen in mijn ogen heb ik hem vannacht verzorgd. om een uur of half 4 is hij in slaap gevallen en om half 9 was hij al weer wakker want de paracetamol was uitgewerkt.
Vandaag gaat het redelijk. Zijn darmen zijn nog steeds van slag af, dus nog buikpijn.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:42 schreef loezzie het volgende:
[..]
arme djulian! hopelijk is hij snel weer opgeknapt!!
Hij is toch ook allergisch voor gluten? in het paneermeel van de kroket zitten ook gluten... (of het was een gv kroket.. dat kan natuurlijk ook nog.. die zijn ook erg lekker!)
klinkt precies als Anna.quote:Op zondag 20 augustus 2006 00:21 schreef Lishe het volgende:
Raar piekhaar dat vinnig uit de ogen geveegd wordt, altijd een beetje vies. Een grote liefde voor auto´s [..] maar ook voor poppen. Echt heeeel erg mijn kindje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |