abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40884687
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 21:55 schreef Rottdog het volgende:

[..]

Grote meid Amber

Waarom krijgt zij trouwens de pneumococcen-vaccin?
Omdat wij dat willen. Heeft niet een speciale medische reden ofzo.
  woensdag 16 augustus 2006 @ 22:51:51 #252
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_40885249
Aha vandaar was al aan het rondkijken of ik iets gemist had
  † In Memoriam † donderdag 17 augustus 2006 @ 10:41:12 #254
81992 Githa
pi_40897143
Jordy heeft gister klei gekregen, met een boederijtje met poppetje en dieren waar de klein op, in en aan kan en leuk dat hij het vind Hij doet het verbazend goed ook, ik was even bang dat hij er nog veel te klein voor zou zijn.
btw wel een leuke tip, hij is nu in de uitverkoop bij de intertoys voor zo'n 7 euro
pi_40897283
klei is wel goede therapie voor zijn hand Githa!
Laat hij de spalk alweer zitten of verstopt hij hem nog steeds?
pi_40897316
LB, Jolietje mag ook wel een dagje hierheen komen nog hoor ! We willen nog een keer naar de dierentuin (abbo) of balorig ofzo dus misschien is dat ook wel leuk voor d'r, gelijk veel afleiding ? Kijk maar, je hebt m'n nummer In ieder geval fijn dat je vriendin haar op kon halen en dat ze nu weer lekker rustig is
  † In Memoriam † donderdag 17 augustus 2006 @ 11:03:57 #257
81992 Githa
pi_40897833
Neej, dat spalk drama is definitief over, wat leggen die kleintjes zich daar snel bij neer hé
Hij doet hem nu alleen s' ochtends af als hij wakker wordt, maar dat mag ook van mij. Verder laat hij hem goed aan en helpt zelfs bij het aan doen
pi_40897924
Amber....hoe was het om je prik te krijgen.....???
pi_40898016
Wat goed! Dat geeft ook een stukje rust denk ik.
Ze zijn erg snel gewend aan dingen, dat zie ik met Djulian en zijn puf, hij weet zelf wanneer hij hem moet hebben en hij weet ook al hoe het moet en helpt dus ook mee. Op de 1 of andere manier weten ze dat het goed voor hun is.
  † In Memoriam † donderdag 17 augustus 2006 @ 11:12:22 #260
81992 Githa
pi_40898089
Ik zeg hem ook altijd dat zijn handje dan beter wordt, maarja ze hebben natuurlijk ook een wen periode nodig en datis soms best moeilijk.
Maar rust geeft het idd, het is zo niet leuk om elke avond een strijd te moeten aangaan omdat het gewoon beter is dat hij hem aan heeft.
Je begrijpt ook zo goed dat het vervelend is en hij er verdrietig en zelfs boos om wordt en tochmoet je doorzetten.

Maar het gaat allemaal de goede kant op....hopelijkblijft dat zo en zal hij straks minder moeite hebben met opnieuw wennen.
pi_40898212
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 11:06 schreef chacama het volgende:
Amber....hoe was het om je prik te krijgen.....???
Amber heeft geen kik gegeven
Het eerste wat ze zei toen de dokter klaar was: "noetje kopen" (snoepje kopen --> ik had beloofd een snoepje te kopen bij de winkel als we klaar waren )

Ik, daarentegen, heb wel wat traantjes gelaten
  † In Memoriam † donderdag 17 augustus 2006 @ 11:17:50 #262
81992 Githa
pi_40898237
Amber wat stoer zeg!
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 17 augustus 2006 @ 11:21:33 #263
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_40898345
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 11:17 schreef LadyS het volgende:
Amber heeft geen kik gegeven
Het eerste wat ze zei toen de dokter klaar was: "noetje kopen" (snoepje kopen --> ik had beloofd een snoepje te kopen bij de winkel als we klaar waren )

Ik, daarentegen, heb wel wat traantjes gelaten
Stoere Amber, hoe had je het nu aangepakt, LadyS?

En had je ook verteld dat mama misschien moest huilen?
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_40898353
Githa die strijd is heftig idd. Hij weet nou iig wat een spalk is dat scheelt ook al.

Amber wat stoer!!!!
pi_40898373
dappere amber!

en grappig dat jordy kleien al zo leuk vindt. ik ben bang dat anna er toch teveel van op zou eten. voorlopig mag ze 't nog niet. op tekenen is ze wel heel dol, ze vroeg er vanmorgen om 6.00u al om 'tafel tekenen?' (aan tafel tekenen). maar dat ging niet door, eerst nog even slapen.

ladybos, hoe gaat het eigenlijk met myrthe?
  † In Memoriam † donderdag 17 augustus 2006 @ 11:27:17 #266
81992 Githa
pi_40898519
Ik blijf er natuurlijk ook bij zitten Bix, kleien doen we samen, erg gezellig ook!
Maar hij stopt er nog niks van in zijn mond...

"Tafel tekenen" neemt Jordy wel eens té serieus Zo heeft hij in een onbewaakt ogenblik ook wat mooie krassen op de muur gezet, maar gelukkig kon ik die er allemaal afwassen.
pi_40898823
ja, als Anna de kans krijgt wordt het ook OP tafel tekenen hoor. maar meestal houdt ze zich aardig bij 't papier. haha de muur.

het lastige met een tweede is dat je niet altijd zeker weet dat je er voortdurend bij kunt blijven zitten (eigenlijk weet je zeker dat dat niet gaat lukken). maar piet heeft trouwens ook niet voor z'n tweede gekleid hoor. maar die vond het ook daarna nog niet zo geweldig leuk, net als dat hij tekenen stukken minder leuk vindt als anna.
pi_40899716
Leuk kleien en tekenen! Hier tekenen we ook weleens wat, maar dan moet ik wel het papier een beetje heen en weer schuiven om te voorkomen dat er idd op tafel getekend wordt. Kleien lijkt me idd beter om nog maar eventjes mee te wachten.

Van de week pakte ze ineens spontaan haar eigen lepel toen ik het avondeten op tafel had gezet. Het stond iets te dichtbij, normaal zet ik het altijd zo dat ze er niet bij kan. En ze heeft toen zelf heel haar bordje/bakje leeggeschept en opgegeten. Zonder te morsen, ik vond het zo knap!! Ik moet af en toe het bordje wel een beetje scheefhouden omdat er anders niks op haar lepeltje zat, maar toch...

En ze kon de dag ervoor ook ineens op zo'n roltoeter blazen en dat ie het dan ook deed, ze heeft echt ineens een spurtje gemaakt volgens mij. Zo leuk.
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
pi_40901624
Wat is ze stoer he En ze heeft net ook papa gebeld om te vertellen wat er gebeurd is
(dan de telefoon naar de pleister "laten kijken" , zodat papa die pleister ook ziet )
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 11:21 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Stoere Amber, hoe had je het nu aangepakt, LadyS?

En had je ook verteld dat mama misschien moest huilen?
Ik heb vanmorgen verteld dat we naar de dokter gingen, dat die haar ging prikken, dat dat pijn kon doen en dat ze best wel mocht huilen. Ook dat ze bij mama op schoot mocht zitten. En dat als we bij de dokter geweest waren, we een snoepje gingen kopen bij de winkel (zal wel niet pedagogisch correct zijn geweest, maar goed)
En dat snoepje had ze goed onthouden

De huisarts vond het blijkbaar belangrijk dat dat verteld wordt, want ze vroeg of ze wist dat ze geprikt werd e.d. Zelf herhaalde ze het verhaaltje ook tegen Amber.
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 17 augustus 2006 @ 13:05:42 #270
13151 crew  Rewimo
pi_40901805
Hartstikke goed, LadyS Vaak zie je er heel erg tegenop en gelukkig valt het meestal erg mee. Enne zo'n snoepje mag dan best hoor
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 17 augustus 2006 @ 13:07:18 #271
13151 crew  Rewimo
pi_40901862
Tipje voor de tafeltekenaars: een krant of een lekker truttig tafelzeil doen wonderen onder een tekenblad
pi_40901950
ach aan onze tafel kan niet veel verpest worden, maar ik wil gewoon wel dat ze leert dat dat niet mag.
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 17 augustus 2006 @ 13:48:34 #273
13151 crew  Rewimo
pi_40903122
Goh
pi_40904992
Ohhh wat ben ik dan bevoorrecht. Ik heb de oude schoolbank (waar ikzelf nog aan tekende) in de kamer staan. Daar mag ze tekenen en verven en doen. Maar dan ook alleen daar. En aangezien de krassen in het blad laten zien dat mama het goede voorbeeld geeft, gebeurt het ook wel eens dat Fleur naast het papier terecht komt. Maar dat is eigenlijk maar incidenteel..... maak wel weer eens een foto van mevrouw aan de knutsel...
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 09:12:24 #275
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_40928790
Brrrrr dit oppasdrama was nog niet afgelopen. We zouden het vandaag nog één keer proberen maar ze kon er gister al niet van slapen en bedacht van alles om maar naar 'de oppas' te kunnen gaan in plaats van de vakantie-oppas. 'Ik, Jolie beke vegeten, halen? morgen? Jolie bij oppas blijven. Toch mama? Ja oke? Toch toch toch?' D'r beker is bij de oppas achtergebleven voor de vakantie en dat bedenkt ze er nu allemaal bij. Vanmorgen wilde ze om 4 uur al bij ons liggen, dat is anders nooit. Uiteindelijk heb ik huilend de moeder van mijn ex gebeld om Jolie vandaag een dagje te nemen Dat kon gelukkig en dan gaan we in het weekend wel een plan maken voor de komende twee weken. Jolie zit eigenlijk de laatste tijd zo lekker in d'r vel, ze is zo heerlijk dromerig en zangerig. Ik vind dit anders veel te zielig.
Ladybos, heel lief van jullie maar eigenlijk wilde ik het niet vragen omdat het al zo veel was dat jullie laatst zomaar konden en wilden oppassen. Maar misschien toch wel want ze had het wel leuk gehad bij jullie. Ja ja ja dilemma's we bellen/mailen het weekend wel. We kunnen al een groot deel opvullen duswe bedenken wel wat Thanks

[ Bericht 2% gewijzigd door Luchtbel op 18-08-2006 09:38:04 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')