Denk dat dat wel mee zal vallen, de 007 spulletjes zijn zo populair dat ze de hele wereld over gaan. Maar er zullen wel wat dingen verloren zijn gegaan ja....quote:Op zondag 30 juli 2006 14:26 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Stond er veel oud spul nog opgeslagen van oudere films of niet?
Maar had ik laatst niet ergens gelezen dat ze al bijna klaar waren met filmen?quote:Op zondag 30 juli 2006 14:35 schreef davidov het volgende:
[..]
Denk dat dat wel mee zal vallen, de 007 spulletjes zijn zo populair dat ze de hele wereld over gaan. Maar er zullen wel wat dingen verloren zijn gegaan ja....
Tevens denk ik dat voor de film de schade beperkt is gebleven, gezien ze maar erg weinig op Pinewood gingen schieten.
Het budget van de film is geschat op 72 M, terwijl DAD op 140 stond.
Dit komt mede dankzij dat de film dus nu grotendeels overzees is geschoten (praag etc).
Niet helemaal denk ik...wel bijna...tijd voor de soundtrack etcquote:Op zondag 30 juli 2006 14:36 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Maar had ik laatst niet ergens gelezen dat ze al bijna klaar waren met filmen?
Meh... it's done before...quote:Op zondag 30 juli 2006 15:02 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ja, hoezee een rocker-themesong. Blegh.
Hoorde jij niet bij Vlarpske te zitten?quote:Op zondag 30 juli 2006 15:27 schreef Ang3l het volgende:
tvp
Nee, hoezo?quote:Op zondag 30 juli 2006 15:48 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Hoorde jij niet bij Vlarpske te zitten?
Je bent niet uitgenodigd in Casa l'Herbert of had je geen zin?quote:
O dat. Nee da's veuls te ver wegquote:Op zondag 30 juli 2006 15:59 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Je bent niet uitgenodigd in Casa l'Herbert of had je geen zin?
Ja, ik zag het liggen i/d koelkast en ben maar even Bugles gaan halen.quote:Op zondag 30 juli 2006 16:29 schreef DennisMoore het volgende:
Danish Chef is okay. *Murp murp*
Ik wil een bagel. Met roomkaas en bieslook en hihihihihi.quote:Op zondag 30 juli 2006 16:30 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Deze kant op, hoop ik?
Past goed bij de AH to Go-soep die nu in de magnetron rondjes draait.
Ben ik ff blij dat de Bagel & Juice hier op 2 minuten loopafstand zitquote:Op zondag 30 juli 2006 16:34 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ik wil een bagel. Met roomkaas en bieslook en hihihihihi.
Zijn er dingen open bij jullie op zondagenquote:Op zondag 30 juli 2006 16:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ben ik ff blij dat de Bagel & Juice hier op 2 minuten loopafstand zit
Gisteren nog een truffelkaas met avocado gegeten.quote:Op zondag 30 juli 2006 16:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ben ik ff blij dat de Bagel & Juice hier op 2 minuten loopafstand zit
Ja en je kunt er gewoon eten zonder dat het er naar rottend voedsel, auto's, stilstaand stinkend water en duivenstront ruiktquote:Op zondag 30 juli 2006 16:49 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Zijn er dingen open bij jullie op zondagen?
Oh, je hebt t over Rotjeknor?quote:Op zondag 30 juli 2006 17:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja en je kunt er gewoon eten zonder dat het er naar rottend voedsel, auto's, stilstaand stinkend water en duivenstront ruikt
Het koelt hier af en t regent heurquote:Op zondag 30 juli 2006 18:08 schreef wonderer het volgende:
Hey mannen. Overleven jullie de hitte nog een beetje?
Het regent hier ook af en toe, maar afkoelen, ho maar.quote:Op zondag 30 juli 2006 18:08 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Het koelt hier af en t regent heur![]()
Het heeft hier enorm gestormd (onweer, eng, bah, schrik) en nu regent het nog een beetje. kan de balkondeur denk ik welw eer openzetten. Net niet. Werd zeiknat op de bankquote:Op zondag 30 juli 2006 18:08 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Het koelt hier af en t regent heur![]()
Je buurman kwam even langs?quote:Op zondag 30 juli 2006 18:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het heeft hier enorm gestormd (onweer, eng, bah, schrik) en nu regent het nog een beetje. kan de balkondeur denk ik welw eer openzetten. Net niet. Werd zeiknat op de bank
quote:Op zondag 30 juli 2006 19:28 schreef davidov het volgende:
http://www.lowlands.nl/open_mic.asp?poll=5
Droog![]()
Alles behalve de tonijn graagquote:Op zondag 30 juli 2006 20:14 schreef Stroekie het volgende:
Kan ik jullie nog blij maken met stokbroodjes, tonijn mais salade, stukje salami of komkommer of brie
of een palmbiertje
er is nog volop voorraad
Ik vond het een heel mooi boek van Maria Goosquote:Op zondag 30 juli 2006 21:24 schreef Ang3l het volgende:
En ik leef en ik leef.
Alles gaat fout maar ’t is goed, zolang ik het beleef.
Want ik leef
Nah, ik ben benieuwd. Ik ga LEEF kijken, van Willem vd Sande Bakhuyzen. En aangezien ik Cloaca, Simon en Ik omhels je met 1000 armen echt prachtig vond heb ik misschien iets te hoge verwachtingen
http://www.imdb.com/title/tt0393423/
zal ik jou eens een lekker stokbroodje met thaise kip salade smeren ?quote:Op zondag 30 juli 2006 22:17 schreef TehRockstar het volgende:
Dag kinders.
Ja!quote:Op zondag 30 juli 2006 22:19 schreef Stroekie het volgende:
[..]
zal ik jou eens een lekker stokbroodje met thaise kip salade smeren ?
Vind jij.quote:Op zondag 30 juli 2006 23:13 schreef davidov het volgende:
POTC 2 viel een beetje tegen. Wel geinig allemaal, maar alles haalt het gewoon (net) niet bij zn voorganger. Jammer....het matrix reloaded syndroom
Maar godzijndank is er hier wel nog hoop voor deel 3.quote:Op zondag 30 juli 2006 23:13 schreef davidov het volgende:
POTC 2 viel een beetje tegen. Wel geinig allemaal, maar alles haalt het gewoon (net) niet bij zn voorganger. Jammer....het matrix reloaded syndroom
Hij is net afgelopen en de film is ook erg de moeite waard.quote:Op zondag 30 juli 2006 22:18 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ik vond het een heel mooi boek van Maria Goos![]()
Mja maar ik kijk er naar uit met gemengde gevoelens....een leuk karakter is bijv wel weer terug, maar de film is te druk...teveel mensen teveel wensen....quote:Op zondag 30 juli 2006 23:20 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Maar godzijndank is er hier wel nog hoop voor deel 3.![]()
Mjah.... Tsja, hij had natuurlijk ook zoiets als "zaadvragende puppyoogjes" kunnen zeggen, maar dat klinkt minder romantisch.quote:Op zondag 30 juli 2006 23:22 schreef Ang3l het volgende:Iemand vond net dat ik spannende ogen heb
![]()
Wat is dat nu weer voor raar compliment? "Spannende ogen".
*LOL* Ja. Inderdaad. Minder romantisch.quote:Op zondag 30 juli 2006 23:31 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Mjah.... Tsja, hij had natuurlijk ook zoiets als "zaadvragende puppyoogjes" kunnen zeggen, maar dat klinkt minder romantisch..
je hebt meer van die puppyoogjes, zo van: hier kan je niet kwaad op zijn.quote:Op zondag 30 juli 2006 23:22 schreef Ang3l het volgende:Iemand vond net dat ik spannende ogen heb
![]()
Wat is dat nu weer voor raar compliment? "Spannende ogen".
Jaja ik weet waar je woont! Ja nou ja, ongeveer.quote:Op zondag 30 juli 2006 23:32 schreef Great_Expectations het volgende:
Niet dat ik denk dat je zaadvragende puppyoogjes hebt.
Want voor je het weet staat-ie hier molotov-cocktails door het keukenraam te gooien..
quote:Op zondag 30 juli 2006 23:33 schreef pievdb het volgende:
[..]
je hebt meer van die puppyoogjes, zo van: hier kan je niet kwaad op zijn.
zeker die hondenhalsband versterkt dat gevoel
Toch niet de blonde tweeling?quote:Op zondag 30 juli 2006 23:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jaja ik weet waar je woont! Ja nou ja, ongeveer.
Laten we zeggen "Ik weet jouw Albert Heijn te wonen jongeman!"
En daar werken 2 familieleden vcan mijn ex. Dus pas maar op met je volgende pakje notenrijst!
Ik denk dat ik eerder zou wegsmelten in plaats van kwaad worden.quote:Op zondag 30 juli 2006 23:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het is o zo handig op je werk en bij vrienden e.d.
(Niet de band, maar het feit dat vaak niet kwaad op me kunnen worden)
Zij is blond, hij toch niet echt?quote:Op zondag 30 juli 2006 23:38 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Toch niet de blonde tweeling? [afbeelding]
En het is nu juist een stuk afgekoeld!quote:Op zondag 30 juli 2006 23:41 schreef pievdb het volgende:
[..]
Ik denk dat ik eerder zou wegsmelten in plaats van kwaad worden.
maakt voor mij niet veel uit, ik loop nu eenmaal altijd heetquote:
Neequote:Op zondag 30 juli 2006 23:48 schreef Great_Expectations het volgende:
Maar dan zal dat dus wel geen familie zijn van je ex..
en hier stonds dus iets domsquote:
dankjewel Rockyquote:Op maandag 31 juli 2006 00:09 schreef TehRockstar het volgende:
Gefeliciteerd Stroekie.
Sommige van die nichten die daar waren sporen gewoon voor geen meterquote:Op maandag 31 juli 2006 02:04 schreef wonderer het volgende:
Details, details!
Via een chatbox.quote:Op maandag 31 juli 2006 02:08 schreef TehRockstar het volgende:
wonderer, hoe ken je Brad eigenlijk?
En nu ben je met hem getrouwd? Jeetje!quote:
Uh-huh. 't Kan raar lopen, nietwaar?quote:Op maandag 31 juli 2006 02:09 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
En nu ben je met hem getrouwd? Jeetje!
Je bent getrouwd én je woont in Amerika.quote:Op maandag 31 juli 2006 02:13 schreef wonderer het volgende:
[..]
Uh-huh. 't Kan raar lopen, nietwaar?
We waren al maanden bevriend en ik had al besloten dat ik twee weken naar hem zou gaan voor we "verkering" kregen. Eenmaal daar bleek het IRL ook goed te klikken. Was dat niet het geval geweest, had ik hier natuurlijk niet gezeten.quote:Op maandag 31 juli 2006 02:14 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Je bent getrouwd én je woont in Amerika.
Je besloot op een dag om maar naar Amerika te ontmoeten om de chatmeneer te ontmoeten?
Toch bijzonder, enzo. Hoe oud is hij?quote:Op maandag 31 juli 2006 02:25 schreef wonderer het volgende:
[..]
We waren al maanden bevriend en ik had al besloten dat ik twee weken naar hem zou gaan voor we "verkering" kregen. Eenmaal daar bleek het IRL ook goed te klikken. Was dat niet het geval geweest, had ik hier natuurlijk niet gezeten.
24. Hij is acht maanden jonger dan ik.quote:Op maandag 31 juli 2006 02:35 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Toch bijzonder, enzo. Hoe oud is hij?
Oeh.quote:Op maandag 31 juli 2006 02:49 schreef wonderer het volgende:
[..]
24. Hij is acht maanden jonger dan ik.
Dan moet je me toevoegen. Dat gaat niet vanzelf.quote:Op maandag 31 juli 2006 02:53 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Oeh.
Ik wil dat je in mijn msn komt.
Dan zal je me eerst moeten vertellen wat je msn is.quote:Op maandag 31 juli 2006 03:05 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dan moet je me toevoegen. Dat gaat niet vanzelf.
wohow zomaar een compleet eigen verjaardagstopic vinden bij het wakker worden.quote:Op maandag 31 juli 2006 07:33 schreef NanKing het volgende:
3 werf hoera voor Stroekie feliciteren jullie.
Gefeliciteerd met je 23e verjaardagquote:Op maandag 31 juli 2006 07:53 schreef Stroekie het volgende:
[..]
wohow zomaar een compleet eigen verjaardagstopic vinden bij het wakker worden.![]()
Dankjewel NK![]()
ivm de hottie?quote:
ik was pas om half 8 thuis, eerste bus.. anders had ik ongetwijfeld vannacht vroeger een taxi gepakt..quote:
Je hebt een toffe verjaardagspartydag gehad, zo te horenquote:Op maandag 31 juli 2006 11:24 schreef Vlarp het volgende:
[..]
ik was pas om half 8 thuis, eerste bus.. anders had ik ongetwijfeld vannacht vroeger een taxi gepakt..
Uhm ja..!quote:Op maandag 31 juli 2006 11:26 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Je hebt een toffe verjaardagspartydag gehad, zo te horen![]()
Dus daar heb je de nacht meedoorgebracht?quote:Op maandag 31 juli 2006 11:31 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Uhm ja..!
's middags een berg vrienden op bezoek, aantal bleven 's avonds nog, en paps kwam nog. Erg nuttige cadeau's gehad! Toen zijn maarten en ik nog naar de Kameleon, Regenboog en Keerweer () geweest alwaar ik in de laatste een erg knappe jongen tegenkwam. Onbloot bovenlijf, heel strak
, bovenarmen/schouders getatoeerd
, alleen een trainingsbroek aan (zonder iets er onder
)
, en net iets langer dan ik. En ook wel een stukje ouder, maar who cares?
Ja, aan de bar. Hij vroeg wel of ik met hem mee ging, maar ik ben braaf naar huis gegaan..quote:Op maandag 31 juli 2006 11:39 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Dus daar heb je de nacht meedoorgebracht?
(not implying anything)
Wel contactgegevens uitgewisseld?quote:Op maandag 31 juli 2006 12:02 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ja, aan de bar. Hij vroeg wel of ik met hem mee ging, maar ik ben braaf naar huis gegaan..
Telefoonnummer...quote:Op maandag 31 juli 2006 12:11 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Wel contactgegevens uitgewisseld?
T..t...tnn.tnnn.tttttt.....tnnnn... Ja hoor.quote:
Slechter dan de DS nu was kon het niet worden toch? Tenminste, ik begreep dat het erg in het slop zat.quote:Op maandag 31 juli 2006 12:28 schreef Stroekie het volgende:
Zo en Eindhoven wordt dus nooit meer wat het geweest is
Horecamagnaat Kooistra koopt club E'hoven
EINDHOVEN - Horecamagnaat Sjoerd Kooistra heeft horecaonderneming de Danssalon in Eindhoven gekocht.
De ondernemer zette maandagochtend zijn handtekening onder het koopcontract, meldde hij zelf. Kooistra trekt in totaal 4 miljoen euro uit om de extravagante discotheek in de stad om te toveren tot een vestiging van De Drie Gezusters
![]()
jawel, maar moet dan alles en overal maar eenheidsworst worden??quote:Op maandag 31 juli 2006 12:31 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Slechter dan de DS nu was kon het niet worden toch? Tenminste, ik begreep dat het erg in het slop zat.
Zet het raam open.quote:Op maandag 31 juli 2006 12:46 schreef Blubberzwijn het volgende:
mijn kamer stinkt.. ik moet nu wel opruimen
M'n verjaardag zelf was saai. Het feestje gisteren was erg leuk, het stappen vannacht was ook erg leuk *ahum*quote:
Durfde je niet dichter bij die vrouw te staan?quote:Op maandag 31 juli 2006 12:59 schreef min6 het volgende:
En dan is het nu weer tijd voor De Ontroerende Foto van de Week
[afbeelding]
quote:Op maandag 31 juli 2006 12:59 schreef min6 het volgende:
En dan is het nu weer tijd voor De Ontroerende Foto van de Week
[afbeelding]
Hoe wist je dat-ie er niets onder had?quote:Op maandag 31 juli 2006 11:31 schreef Vlarp het volgende:
een trainingsbroek aan (zonder iets er onder)
Klinkt als Red & Blue voerquote:Op maandag 31 juli 2006 11:31 schreef Vlarp het volgende:
Onbloot bovenlijf, heel strak, bovenarmen/schouders getatoeerd
, alleen een trainingsbroek aan (zonder iets er onder
)
, en net iets langer dan ik. En ook wel een stukje ouder,
Kutquote:Op maandag 31 juli 2006 12:28 schreef Stroekie het volgende:
Zo en Eindhoven wordt dus nooit meer wat het geweest is
Horecamagnaat Kooistra koopt club E'hoven
EINDHOVEN - Horecamagnaat Sjoerd Kooistra heeft horecaonderneming de Danssalon in Eindhoven gekocht.
De ondernemer zette maandagochtend zijn handtekening onder het koopcontract, meldde hij zelf. Kooistra trekt in totaal 4 miljoen euro uit om de extravagante discotheek in de stad om te toveren tot een vestiging van De Drie Gezusters
![]()
Het wa stenminste een discotheek. De ene avond R&B, de ander dance/trance, en af en toe hardhouse feesten of reunion met Marco V e.d. ..... een driegezusters kroeg? ...........quote:Op maandag 31 juli 2006 12:31 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Slechter dan de DS nu was kon het niet worden toch? Tenminste, ik begreep dat het erg in het slop zat.
quote:Op maandag 31 juli 2006 19:19 schreef Andyvie het volgende:
We krijgen morgen op werk een nieuwe uitzendkracht die ook nog eens homo is (vriend van een collega, lang verhaal, maar iedereen op werk kent dat verhaal)...ben benieuwd of het een leuke jongen is, want ik weet nu al dat er door collega's gekoppeld gaat worden. En als er zo nodig gekoppeld moet worden, dan graag wel een leuke jongen![]()
Dat ben ik inderdaadquote:Op maandag 31 juli 2006 19:43 schreef TehRockstar het volgende:
Ben jij dit? [afbeelding]
Dan verkies ik je hierbij tot knapste heer van het topic/
Hallo, het zal niet mijn keuze zijn om gekoppeld te worden hoor! maar als ie leuk is, zou ik het ook niet erg vindenquote:
Not badquote:Op maandag 31 juli 2006 19:43 schreef TehRockstar het volgende:
Ben jij dit? [afbeelding]
Dan verkies ik je hierbij tot knapste heer van het topic/
Jij gekkerd!quote:Op maandag 31 juli 2006 19:47 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Hallo, het zal niet mijn keuze zijn om gekoppeld te worden hoor! maar als ie leuk is, zou ik het ook niet erg vinden
Wel als hij stom was.quote:Op maandag 31 juli 2006 19:55 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Zou jij een leuke jongen wel laten schieten dan?
Maar in mijn ogen is dat dan ook geen leuke jongen. Of is "leuk" alleen uiterlijk gericht?quote:Op maandag 31 juli 2006 20:02 schreef HuubTuub het volgende:
Een leuke jongen die uit z'n straatje dampt, een fascinatie heeft voor het opzetten van huisdieren en bidt tot de heere Jezus zou ik zeer zeker wegsturen.
Ik had een beetje het idee dat het om het uiterlijk ging.quote:Op maandag 31 juli 2006 20:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar in mijn ogen is dat dan ook geen leuke jongen. Of is "leuk" alleen uiterlijk gericht?
Ja volgens mij ook wel tot nu toe. Aangezien de jongen er nog niet werkt en dus Andy niet wete of ie inhoudelijk leuk is. Alhoewel ... hij weet al wel dat ie inhoudelijk homo is.....quote:Op maandag 31 juli 2006 20:07 schreef HuubTuub het volgende:
[..]
Ik had een beetje het idee dat het om het uiterlijk ging.
hoe is dat spreekwoord/brabantse gezegde ook al weerquote:Op maandag 31 juli 2006 20:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar in mijn ogen is dat dan ook geen leuke jongen. Of is "leuk" alleen uiterlijk gericht?
Ja, "Van een skon toffel kende nie ete"quote:Op maandag 31 juli 2006 20:08 schreef Stroekie het volgende:
[..]
hoe is dat spreekwoord/brabantse gezegde ook al weer
van een skon tafel alleen kan je nog niet eten![]()
Nee tis een beeld van een heel dik vrouwtjequote:
Dan zal ik binnenkort weer eens de toerist gaan uithangen en het beeld komen bliekenquote:Op maandag 31 juli 2006 20:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, "Van een skon toffel kende nie ete"
Hier om de hoek staat dat beeld, "Ons Mam".
Daar staat ie volgens mij ook op.
Neen jij hint hier naar Leeuwarden naar us memquote:
Hij staat bij de Baron op de hoek, richting de parkeerplaats en het Bergstraatje. Daar waar de Kleine Berg de bocht maakt.quote:Op maandag 31 juli 2006 20:13 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Dan zal ik binnenkort weer eens de toerist gaan uithangen en het beeld komen blieken
Nee ik heb hem bruut van z'n verpakking ontdaanquote:Oh, ja en dan natuurlijk die meneer terug komen eisen op hoog poten die jij vanochtend afgepakt hebt![]()
Zit tie nog wel netjes in een cellofaantje ?
Tuurlijk is het tot nu toe uiterlijk. Ik ken die hele jongen verder niet. En het oog wil soms ook wel wat toch?quote:Op maandag 31 juli 2006 20:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja volgens mij ook wel tot nu toe. Aangezien de jongen er nog niet werkt en dus Andy niet wete of ie inhoudelijk leuk is. Alhoewel ... hij weet al wel dat ie inhoudelijk homo is.....
Nee, ok, als hij stom is hoef ik hem ook nietquote:Op maandag 31 juli 2006 19:59 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Wel als hij stom was.
Ofzo. Wat? Ik snap je niet.
Eenschquote:Op maandag 31 juli 2006 20:19 schreef Andyvie het volgende:
wie zegt dat uiterlijk er niet toe doet, die liegt dat ie barst.
jij slecht mens ookquote:Op maandag 31 juli 2006 20:17 schreef Ang3l het volgende:
Nee ik heb hem bruut van z'n verpakking ontdaan
Och, wat ben je kieskeurig!quote:Op maandag 31 juli 2006 20:20 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Nee, ok, als hij stom is hoef ik hem ook niet
*geeft een afgekloven kadootje terug* ... sowwy...quote:Op maandag 31 juli 2006 20:24 schreef Stroekie het volgende:
[..]
jij slecht mens ook
zomaar m'n nieuwe speeltje afpakken![]()
Ja maar dit is een anderequote:Op maandag 31 juli 2006 20:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
*geeft een afgekloven kadootje terug* ... sowwy...*zich schuldig voel*
*Pakt hem weer terug, propt hem in de whirlpool* momentquote:Op maandag 31 juli 2006 20:28 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja maar dit is een andere
hier zitten al vlekken op,,
whèèè![]()
doe je hem dan ook gelijk wel even ontsmettenquote:Op maandag 31 juli 2006 20:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
*Pakt hem weer terug, propt hem in de whirlpool* moment
Febrèze?quote:Op maandag 31 juli 2006 20:32 schreef Stroekie het volgende:
[..]
doe je hem dan ook gelijk wel even ontsmetten
Hebbikniequote:Op maandag 31 juli 2006 20:35 schreef HuubTuub het volgende:
Dettol
Weet je watquote:Op maandag 31 juli 2006 20:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Febrèze?
EN IK HEB HELEMAAL GEEN ENGE ZIEKTES!!!!!!
Ja en helaas moet ik het daar ook niet van hebbenquote:Op maandag 31 juli 2006 20:38 schreef DennisMoore het volgende:
Uiterlijk is zeker belangrijk.
Helaas moet ik het van mijn karakter hebben.
Wie wie wie wie wie?quote:Op maandag 31 juli 2006 20:37 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Weet je wat
ik zal over mijn hart strijken
Je mag hem houden, loop ik alvast gewoon even op je verjaardag vooruit
wacht ik gewoon wel op iemand anders![]()
en een fijne avond nog...quote:Op maandag 31 juli 2006 20:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja en helaas moet ik het daar ook niet van hebben
Wat? Ik mag toch best toegeven dat ik af en toe ene kutkarakter heb?quote:
Heus niet... tenminste, ik vind je op foto's er goed uitzien. Niet dat je karakter bagger is of zoquote:Op maandag 31 juli 2006 20:38 schreef DennisMoore het volgende:
Lekker positief ingesteld ben jij zegquote:Op maandag 31 juli 2006 20:38 schreef DennisMoore het volgende:
Waar moet jij 't van hebben dan? Je rijkdom?quote:Op maandag 31 juli 2006 20:40 schreef Ang3l het volgende:
Ja en helaas moet ik het daar ook niet van hebben
De webcam is zó geduldig!quote:Op maandag 31 juli 2006 20:50 schreef wonderer het volgende:
Heus niet... tenminste, ik vind je op foto's er goed uitzien. Niet dat je karakter bagger is of zo
Alles tongue-in-cheek hè!quote:Op maandag 31 juli 2006 20:50 schreef Rood_schaap het volgende:
Lekker positief ingesteld ben jij zeg't Valt reuze mee hoor
Dat en de manier waarop ik mijn heupen beweegquote:Op maandag 31 juli 2006 21:00 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Waar moet jij 't van hebben dan? Je rijkdom?.
Whehe je moet gewoon niet zeurenquote:Op maandag 31 juli 2006 21:00 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Waar moet jij 't van hebben dan? Je rijkdom?.
[..]
De webcam is zó geduldig!.
[..]
Alles tongue-in-cheek hè!.
Noem eens een paar kuteigenschappen van jouw kutkarakter dan?quote:Op maandag 31 juli 2006 20:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat? Ik mag toch best toegeven dat ik af en toe ene kutkarakter heb?
Ik ben gewoon iemand met een gebruiksaanwijzing van minstens 150 pagina's in 3 talen.
Vraag maar aan m'n exen
quote:Op maandag 31 juli 2006 21:06 schreef TehRockstar het volgende:
Mannen!
Uhm. Egoïstisch, vals, kleinzerig, geïrriteerd, overgevoelig.quote:Op maandag 31 juli 2006 21:03 schreef Rood_schaap het volgende:
[..]
Noem eens een paar kuteigenschappen van jouw kutkarakter dan?Ik ben benieuwd
quote:Op maandag 31 juli 2006 21:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Uhm. Egoïstisch, vals, kleinzerig, geïrriteerd, overgevoelig.
O ja, nicht wa sik nog vergeten op te noemenquote:
Iedereen heeft een mening over iemand en iedereen ken iemand op een andere manier. Bij de een gedraag je je anders dan bij de ander. Denk dat het vooral daar mee te maken heeft hoor.quote:Op maandag 31 juli 2006 21:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O ja, nicht wa sik nog vergeten op te noemen
Maar het is wel grappig dat ik zeg "egoistisch" terwijl velen van mening zijndat ik mezelf wegcijfer t.o.v. van anderen en eerst aan een ander ga denken (ze niet kwetsen o.i.d.) i.p.v. aan mezelf. Of dat ik zeg "vals" terwijl op mijn werk mijn sociale vaardigheden worden geprezen en ik eigenlijk weinig vijanden heb. En sommigen vinden me van buiten een icequeen terwijl ik weer zeg "overgevoelig".
Ach
Ik denk dat het meer heeft te maken met het feit dat ik heel goed weet hoe ik me waar en bij wie moet gedragen om te krijgen wat ik wil. Bv op mijn werk. Ik weet heel goed wat ik tegen een bepaald iemand moet zeggen om er voor te zorgen dat hij/zij iets voor mij moet doen. Collega;s laten het ook vaak aan mij over om aan iemand te vragen of ze een rotklus of spoedklus willen doen. Op de een of andere manier lukt me dat. Even grote ogen opzettenquote:Op maandag 31 juli 2006 21:15 schreef Rood_schaap het volgende:
[..]
Iedereen heeft een mening over iemand en iedereen ken iemand op een andere manier. Bij de een gedraag je je anders dan bij de ander. Denk dat het vooral daar mee te maken heeft hoor.
Dit kan ik dus in 1 woord interpreteren: Manipulatiefquote:Op maandag 31 juli 2006 21:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik denk dat het meer heeft te maken met het feit dat ik heel goed weet hoe ik me waar en bij wie moet gedragen om te krijgen wat ik wil. Bv op mijn werk. Ik weet heel goed wat ik tegen een bepaald iemand moet zeggen om er voor te zorgen dat hij/zij iets voor mij moet doen. Collega;s laten het ook vaak aan mij over om aan iemand te vragen of ze een rotklus of spoedklus willen doen. Op de een of andere manier lukt me dat. Even grote ogen opzetten
Want?quote:Op maandag 31 juli 2006 21:46 schreef Parleur het volgende:
Ik zit er aan te denken om een span sledehonden te kopen.
Gewoon met 12 van die russische husky's hier de markt oplopen... lijkt me erg gaaf!quote:
Ahaquote:Op maandag 31 juli 2006 22:07 schreef Parleur het volgende:
[..]
Gewoon met 12 van die russische husky's hier de markt oplopen... lijkt me erg gaaf!
En dan heel snel achter elkaar al die twaalf namen opdreunen en commando's doen en dat ze dan ook luisteren. "En STOPPEN maar!!! Ivar, Sergei, Vladislaw, Aleksandr, Nikolajewitsj, Antonov, Nicolaos, Zimski, Tsvetimir, Borisz, Pyotr en Valchek!" "Aleksandr, Zimski, Tsvetimir, Borisz en Valchek kunnen gaan LIGGEN, de rest blijft STAAN!" Een beetje dat soort werk.
Zou jij dit in je hart niet nog liever met mensen doenquote:Op maandag 31 juli 2006 22:07 schreef Parleur het volgende:
[..]
Gewoon met 12 van die russische husky's hier de markt oplopen... lijkt me erg gaaf!
En dan heel snel achter elkaar al die twaalf namen opdreunen en commando's doen en dat ze dan ook luisteren. "En STOPPEN maar!!! Ivar, Sergei, Vladislaw, Aleksandr, Nikolajewitsj, Antonov, Nicolaos, Zimski, Tsvetimir, Borisz, Pyotr en Valchek!" "Aleksandr, Zimski, Tsvetimir, Borisz en Valchek kunnen gaan LIGGEN, de rest blijft STAAN!" Een beetje dat soort werk.
Dat doe ik al... alleen luisteren ze nooit!quote:Op maandag 31 juli 2006 22:19 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Zou jij dit in je hart niet nog liever met mensen doen
gewoon op je werk ouderwets de baas spelen en je ondergeschikten top down aansturen ?
wellicht moet je dan met die ondergeschikten ook eerst op puppycursus en daarna pas beginnen met zo'n hondenfluitjequote:Op maandag 31 juli 2006 22:24 schreef Parleur het volgende:
[..]
Dat doe ik al... alleen luisteren ze nooit!
D'r is gewoon anno 2006 totaal geen respect meer voor de controller! En al helemaal niet voor diens fluit.quote:Op maandag 31 juli 2006 22:25 schreef Stroekie het volgende:
[..]
wellicht moet je dan met die ondergeschikten ook eerst op puppycursus en daarna pas beginnen met zo'n hondenfluitje![]()
Ik heb geen fluit. Ik zeg gewoon "Eey, tembel amchuk! Werke gij!" en ze doet 't.quote:Op maandag 31 juli 2006 22:28 schreef Parleur het volgende:
[..]
D'r is gewoon anno 2006 totaal geen respect meer voor de controller! En al helemaal niet voor diens fluit.
*uche*quote:Op maandag 31 juli 2006 18:47 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Hoe wist je dat-ie er niets onder had?.
HOERRRRRRquote:
Wanneer gaan we daarheen?quote:
somewhere, something went wrongquote:Op maandag 31 juli 2006 22:28 schreef Parleur het volgende:
[..]
D'r is gewoon anno 2006 totaal geen respect meer voor de controller! En al helemaal niet voor diens fluit.
Uhm.. keerweer is zegmaar de regenboog in het kwadraad met veel meer euhm, hitsige figuren. Gemiddelde leeftijd rond de 30.. maar erg knappe exemplaren. Je moet van de keerweer houdenquote:
Moet ik mezelf herhalen?quote:Op maandag 31 juli 2006 22:41 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Uhm.. keerweer is zegmaar de regenboog in het kwadraad met veel meer euhm, hitsige figuren. Gemiddelde leeftijd rond de 30.. maar erg knappe exemplaren. Je moet van de keerweer houden
Hoe bedoel je dat.quote:Op maandag 31 juli 2006 22:41 schreef Vlarp het volgende:
rond de 30.. maar
Zou dat nog leuk zijn dan?quote:Op maandag 31 juli 2006 22:47 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ohw.. nadat we naar de R&B zijn geweest ok?
Ook homo gedoe?quote:Op maandag 31 juli 2006 22:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zou dat nog leuk zijn dan?Al tijden niet meer geweest.
Afgelopen weekend wel antwerpen, maar dan deze: www.d-club.be
Ok.. ik zal het beter tikken:quote:
Het is er niet koud.. maar met t-shirt aan heb je het ook niet heel warm..quote:Op maandag 31 juli 2006 22:53 schreef DennisMoore het volgende:
Ja, daar vrágen ze ook gewoon om dan he? Of is het er zo warm?
Ja.quote:
Explain?quote:Nah.. dan doen we gewoon een keer stappen in Brabant of Belgie. Dan zijn de kansen wat beter
Oke, klinkt goedquote:Op maandag 31 juli 2006 22:54 schreef Ang3l het volgende:
Ja.
Ja ja.. maak het me niet zo moeilijk!quote:Explain?de kansen beter?
Ze vragen er om ja. Ik ken maar weinig sub-culturen waar het zo "vanzelfsprekend" is jje shirt uit te trekken. Ik bedoel... ik zie die hetero's op Stratum hun shirts ook niet uittrekken hoor. En ook dáár is het fokking heet af en toe.quote:Op maandag 31 juli 2006 22:53 schreef DennisMoore het volgende:
Ja, daar vrágen ze ook gewoon om dan he? Of is het er zo warm?
O ik dacht in de trant van "brabantse nachten zijn lang! (en de jongens zijn easier)"quote:Op maandag 31 juli 2006 22:55 schreef Vlarp het volgende:
Ja ja.. maak het me niet zo moeilijk!Ik ben al zo moe! Uhm, ik bedoelde dat de kans dan groter is dat we in ieder geval een keer gaan stappen, want de R&B moet al 2 jaar geloof ik...
Dat laatste weet ik dan (nog) niet...quote:Op maandag 31 juli 2006 22:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O ik dacht in de trant van "brabantse nachten zijn lang! (en de jongens zijn easier)"
Belgen welquote:
Misschien als ik keihard 'TEMBEL AMCHUK' schreeuw dat ze dan hier ook wel zouden luisteren. Morgen eens een kans geven. I keep you informed enzo!quote:Op maandag 31 juli 2006 22:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb geen fluit. Ik zeg gewoon "Eey, tembel amchuk! Werke gij!" en ze doet 't.
Ik hoop dan wel dat er geen Turken in de kamer zittenquote:Op maandag 31 juli 2006 23:00 schreef Parleur het volgende:
[..]
Misschien als ik keihard 'TEMBEL AMCHUK' schreeuw dat ze dan hier ook wel zouden luisteren. Morgen eens een kans geven. I keep you informed enzo!
Jij hebt geen tekstquote:
True.quote:Vlarp.. je bent een HOERRR!![]()
Mieke? Ik ga je laten bannen hoor!quote:Op maandag 31 juli 2006 23:03 schreef Parleur het volgende:
[..]
En dat is MIJN tekst!
Vlarp.. je bent een HOERRR!![]()
Geil & easy. Perfect comboquote:
Als ik zin heb om te rijdenquote:Op maandag 31 juli 2006 23:08 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Hmm.. wanneer gaan we naar de D Club ofzo?
Mag ik mee!? Mag ik mee!? Mag ik mee!? Dan doen we weer leuk samen scenes aan de bar!quote:Op maandag 31 juli 2006 23:08 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Hmm.. wanneer gaan we naar de D Club ofzo?
Nee.. !!quote:Op maandag 31 juli 2006 23:10 schreef Parleur het volgende:
[..]
Mag ik mee!? Mag ik mee!? Mag ik mee!? Dan doen we weer leuk samen scenes aan de bar!
Oja!quote:Op maandag 31 juli 2006 23:12 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Nee.. !!
Dan krijgen we dat eeuwige gezeik weer dat ik je genegeerd heb enzo!
Hee.lleMa.al~ te Hiiiip Midlife-cris!s yeaaa.!aaah!quote:Op maandag 31 juli 2006 23:12 schreef DennisMoore het volgende:
[afbeelding]
Dit vind ik ook zó'n typisch fotootje...
Ja.. en wéér dat verhaal over onze tocht door de polder en over slinger- en zandpaden enzo!quote:Op maandag 31 juli 2006 23:14 schreef Parleur het volgende:
[..]
Oja!
Dat je zo sneaky de R&B bent uitgeslopen! En toen helemaal bent omgelopen om mij te kunnen ontlopen! Dat was echt een hoerenstreek! Zo maar wegrennen! Ik raak er weer emotioneel van Vlarp...
Oja!quote:Op maandag 31 juli 2006 23:15 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ja.. en wéér dat verhaal over onze tocht door de polder en over slinger- en zandpaden enzo!
Maar anders had je het nooit meegemaakt mike!quote:Op maandag 31 juli 2006 23:18 schreef Parleur het volgende:
[..]
Oja!
Dat we je helemaal naar huis hebben gebracht.... helemaal naar the middle of totally nowhere... waar zelfs de ANWB er mee ophielt om aan te geven waar we waren... waar de wegen niet meer verhard zijn... waar we gewoon nog heel ouderwets tolgeld hebben moeten betalen om onder het enige stukje moderne infrastructuur te kunnen rijden... DAT was pas een survival!
Ik praat er nog wel eens over... maar de meeste mensen die ik het verhaal vertel geloven het niet! En jij hebt ook nog maar een klein gedeelte meegemaakt! Op de heenreis naar Nowhere hadden we jou als begeleiding... en jij wist nog een beetje de weg!quote:Op maandag 31 juli 2006 23:19 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Maar anders had je het nooit meegemaakt mike!
De weg terug was makkelijker Mike!quote:Op maandag 31 juli 2006 23:21 schreef Parleur het volgende:
[..]
Ik praat er nog wel eens over... maar de meeste mensen die ik het verhaal vertel geloven het niet! En jij hebt ook nog maar een klein gedeelte meegemaakt! Op de heenreis naar Nowhere hadden we jou als begeleiding... en jij wist nog een beetje de weg!
Dat zei je nog tegen ons, ja! Lacherig! Gelukkig dat je bij daglicht alles weer wat beter ziet daar.quote:
Tegenwoordig is het Club Rouge in Breda..quote:Op maandag 31 juli 2006 23:24 schreef Parleur het volgende:
[..]
Dat zei je nog tegen ons, ja! Lacherig! Gelukkig dat je bij daglicht alles weer wat beter ziet daar.
Bestaat die campingdisco nog?
Dat is wel beter! Daar komen ook daadwerkelijk mensen. Vins en ik kunnen er nog steeds erg om lachen.quote:Op maandag 31 juli 2006 23:26 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Tegenwoordig is het Club Rouge in Breda..
Spreek je vins nog wel dan?quote:Op maandag 31 juli 2006 23:29 schreef Parleur het volgende:
[..]
Dat is wel beter! Daar komen ook daadwerkelijk mensen. Vins en ik kunnen er nog steeds erg om lachen.
Die heb ik nu thans live aan de lijn... moet ik nog een code doorgeven?quote:
De groeten zijn voldoende..quote:Op maandag 31 juli 2006 23:32 schreef Parleur het volgende:
[..]
Die heb ik nu thans live aan de lijn... moet ik nog een code doorgeven?
[-Parleur-]I:quote:
Ohw.. msnquote:Op maandag 31 juli 2006 23:35 schreef Parleur het volgende:
[..]
[-Parleur-]I:
je krijgt de groetjes van Vlarp!
dat was wel voldoende zei hij
dus niks geen spetterende omhelzing of een uitbundige knuffel...
alleen de groetjes
*done*
Typische übernichtenquote:Op maandag 31 juli 2006 23:12 schreef DennisMoore het volgende:
[afbeelding]
Dit vind ik ook zó'n typisch fotootje...
Whehe ik lees dat jij je prima vermaakt hebtquote:
Ik krijg gelijk weer een reputatie door dat verhaalquote:Op maandag 31 juli 2006 23:59 schreef Rood_schaap het volgende:
[..]
Whehe ik lees dat jij je prima vermaakt hebtGoed bezig
Valt wel mee.. Ik heb me laatst ook een beetje misdragen, terwijl ik niet zo benquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 00:06 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik krijg gelijk weer een reputatie door dat verhaal. 't was voor het eerst in maanden weer!
Moet soms wel eens kunnen toch?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 00:07 schreef Rood_schaap het volgende:
[..]
Valt wel mee.. Ik heb me laatst ook een beetje misdragen, terwijl ik niet zo benDus don't worry
4 kan ik van een collega lenen. maar die is zelf pas bij afl 3 van seizoen 5 dus daarna zal ik ff moeten vertragenquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 00:17 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en heb je 4 en 5 al op voorraad????
Six feet Under.quote:
Oeh, leuke serie. Al heb ik alleen maar de 1e drie afleveringen gezienquote:
Net gelezen en het idee is echt superstoerquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 00:15 schreef petre86 het volgende:
[afbeelding] jullie doen toch wel mee he?![]()
![]()
Ik vond seizoen 3 tot nu toe d eminste. maar desalniettemin (mooi woord) nog steeds mooi.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 00:20 schreef Rood_schaap het volgende:
[..]
Oeh, leuke serie. Al heb ik alleen maar de 1e drie afleveringen gezien
Geen zinquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 00:15 schreef petre86 het volgende:
[afbeelding] jullie doen toch wel mee he?![]()
![]()
maar houdt moedquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 00:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
4 kan ik van een collega lenen. maar die is zelf pas bij afl 3 van seizoen 5 dus daarna zal ik ff moeten vertragen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |