Ik vond het een heel mooi boek van Maria Goosquote:Op zondag 30 juli 2006 21:24 schreef Ang3l het volgende:
En ik leef en ik leef.
Alles gaat fout maar ’t is goed, zolang ik het beleef.
Want ik leef
Nah, ik ben benieuwd. Ik ga LEEF kijken, van Willem vd Sande Bakhuyzen. En aangezien ik Cloaca, Simon en Ik omhels je met 1000 armen echt prachtig vond heb ik misschien iets te hoge verwachtingen
http://www.imdb.com/title/tt0393423/
zal ik jou eens een lekker stokbroodje met thaise kip salade smeren ?quote:Op zondag 30 juli 2006 22:17 schreef TehRockstar het volgende:
Dag kinders.
Ja!quote:Op zondag 30 juli 2006 22:19 schreef Stroekie het volgende:
[..]
zal ik jou eens een lekker stokbroodje met thaise kip salade smeren ?
Vind jij.quote:Op zondag 30 juli 2006 23:13 schreef davidov het volgende:
POTC 2 viel een beetje tegen. Wel geinig allemaal, maar alles haalt het gewoon (net) niet bij zn voorganger. Jammer....het matrix reloaded syndroom
Maar godzijndank is er hier wel nog hoop voor deel 3.quote:Op zondag 30 juli 2006 23:13 schreef davidov het volgende:
POTC 2 viel een beetje tegen. Wel geinig allemaal, maar alles haalt het gewoon (net) niet bij zn voorganger. Jammer....het matrix reloaded syndroom
Hij is net afgelopen en de film is ook erg de moeite waard.quote:Op zondag 30 juli 2006 22:18 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ik vond het een heel mooi boek van Maria Goos![]()
Mja maar ik kijk er naar uit met gemengde gevoelens....een leuk karakter is bijv wel weer terug, maar de film is te druk...teveel mensen teveel wensen....quote:Op zondag 30 juli 2006 23:20 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Maar godzijndank is er hier wel nog hoop voor deel 3.![]()
Mjah.... Tsja, hij had natuurlijk ook zoiets als "zaadvragende puppyoogjes" kunnen zeggen, maar dat klinkt minder romantisch.quote:Op zondag 30 juli 2006 23:22 schreef Ang3l het volgende:Iemand vond net dat ik spannende ogen heb
![]()
Wat is dat nu weer voor raar compliment? "Spannende ogen".
*LOL* Ja. Inderdaad. Minder romantisch.quote:Op zondag 30 juli 2006 23:31 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Mjah.... Tsja, hij had natuurlijk ook zoiets als "zaadvragende puppyoogjes" kunnen zeggen, maar dat klinkt minder romantisch..
je hebt meer van die puppyoogjes, zo van: hier kan je niet kwaad op zijn.quote:Op zondag 30 juli 2006 23:22 schreef Ang3l het volgende:Iemand vond net dat ik spannende ogen heb
![]()
Wat is dat nu weer voor raar compliment? "Spannende ogen".
Jaja ik weet waar je woont! Ja nou ja, ongeveer.quote:Op zondag 30 juli 2006 23:32 schreef Great_Expectations het volgende:
Niet dat ik denk dat je zaadvragende puppyoogjes hebt.
Want voor je het weet staat-ie hier molotov-cocktails door het keukenraam te gooien..
quote:Op zondag 30 juli 2006 23:33 schreef pievdb het volgende:
[..]
je hebt meer van die puppyoogjes, zo van: hier kan je niet kwaad op zijn.
zeker die hondenhalsband versterkt dat gevoel
Toch niet de blonde tweeling?quote:Op zondag 30 juli 2006 23:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jaja ik weet waar je woont! Ja nou ja, ongeveer.
Laten we zeggen "Ik weet jouw Albert Heijn te wonen jongeman!"
En daar werken 2 familieleden vcan mijn ex. Dus pas maar op met je volgende pakje notenrijst!
Ik denk dat ik eerder zou wegsmelten in plaats van kwaad worden.quote:Op zondag 30 juli 2006 23:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het is o zo handig op je werk en bij vrienden e.d.
(Niet de band, maar het feit dat vaak niet kwaad op me kunnen worden)
Zij is blond, hij toch niet echt?quote:Op zondag 30 juli 2006 23:38 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Toch niet de blonde tweeling? [afbeelding]
En het is nu juist een stuk afgekoeld!quote:Op zondag 30 juli 2006 23:41 schreef pievdb het volgende:
[..]
Ik denk dat ik eerder zou wegsmelten in plaats van kwaad worden.
maakt voor mij niet veel uit, ik loop nu eenmaal altijd heetquote:
Neequote:Op zondag 30 juli 2006 23:48 schreef Great_Expectations het volgende:
Maar dan zal dat dus wel geen familie zijn van je ex..
en hier stonds dus iets domsquote:
dankjewel Rockyquote:Op maandag 31 juli 2006 00:09 schreef TehRockstar het volgende:
Gefeliciteerd Stroekie.
Sommige van die nichten die daar waren sporen gewoon voor geen meterquote:Op maandag 31 juli 2006 02:04 schreef wonderer het volgende:
Details, details!
Via een chatbox.quote:Op maandag 31 juli 2006 02:08 schreef TehRockstar het volgende:
wonderer, hoe ken je Brad eigenlijk?
En nu ben je met hem getrouwd? Jeetje!quote:
Uh-huh. 't Kan raar lopen, nietwaar?quote:Op maandag 31 juli 2006 02:09 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
En nu ben je met hem getrouwd? Jeetje!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |