Denk dat dat wel mee zal vallen, de 007 spulletjes zijn zo populair dat ze de hele wereld over gaan. Maar er zullen wel wat dingen verloren zijn gegaan ja....quote:Op zondag 30 juli 2006 14:26 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Stond er veel oud spul nog opgeslagen van oudere films of niet?
Maar had ik laatst niet ergens gelezen dat ze al bijna klaar waren met filmen?quote:Op zondag 30 juli 2006 14:35 schreef davidov het volgende:
[..]
Denk dat dat wel mee zal vallen, de 007 spulletjes zijn zo populair dat ze de hele wereld over gaan. Maar er zullen wel wat dingen verloren zijn gegaan ja....
Tevens denk ik dat voor de film de schade beperkt is gebleven, gezien ze maar erg weinig op Pinewood gingen schieten.
Het budget van de film is geschat op 72 M, terwijl DAD op 140 stond.
Dit komt mede dankzij dat de film dus nu grotendeels overzees is geschoten (praag etc).
Niet helemaal denk ik...wel bijna...tijd voor de soundtrack etcquote:Op zondag 30 juli 2006 14:36 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Maar had ik laatst niet ergens gelezen dat ze al bijna klaar waren met filmen?
Meh... it's done before...quote:Op zondag 30 juli 2006 15:02 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ja, hoezee een rocker-themesong. Blegh.
Hoorde jij niet bij Vlarpske te zitten?quote:Op zondag 30 juli 2006 15:27 schreef Ang3l het volgende:
tvp
Nee, hoezo?quote:Op zondag 30 juli 2006 15:48 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Hoorde jij niet bij Vlarpske te zitten?
Je bent niet uitgenodigd in Casa l'Herbert of had je geen zin?quote:
O dat. Nee da's veuls te ver wegquote:Op zondag 30 juli 2006 15:59 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Je bent niet uitgenodigd in Casa l'Herbert of had je geen zin?
Ja, ik zag het liggen i/d koelkast en ben maar even Bugles gaan halen.quote:Op zondag 30 juli 2006 16:29 schreef DennisMoore het volgende:
Danish Chef is okay. *Murp murp*
Ik wil een bagel. Met roomkaas en bieslook en hihihihihi.quote:Op zondag 30 juli 2006 16:30 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Deze kant op, hoop ik?
Past goed bij de AH to Go-soep die nu in de magnetron rondjes draait.
Ben ik ff blij dat de Bagel & Juice hier op 2 minuten loopafstand zitquote:Op zondag 30 juli 2006 16:34 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ik wil een bagel. Met roomkaas en bieslook en hihihihihi.
Zijn er dingen open bij jullie op zondagenquote:Op zondag 30 juli 2006 16:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ben ik ff blij dat de Bagel & Juice hier op 2 minuten loopafstand zit
Gisteren nog een truffelkaas met avocado gegeten.quote:Op zondag 30 juli 2006 16:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ben ik ff blij dat de Bagel & Juice hier op 2 minuten loopafstand zit
Ja en je kunt er gewoon eten zonder dat het er naar rottend voedsel, auto's, stilstaand stinkend water en duivenstront ruiktquote:Op zondag 30 juli 2006 16:49 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Zijn er dingen open bij jullie op zondagen?
Oh, je hebt t over Rotjeknor?quote:Op zondag 30 juli 2006 17:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja en je kunt er gewoon eten zonder dat het er naar rottend voedsel, auto's, stilstaand stinkend water en duivenstront ruikt
Het koelt hier af en t regent heurquote:Op zondag 30 juli 2006 18:08 schreef wonderer het volgende:
Hey mannen. Overleven jullie de hitte nog een beetje?
Het regent hier ook af en toe, maar afkoelen, ho maar.quote:Op zondag 30 juli 2006 18:08 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Het koelt hier af en t regent heur![]()
Het heeft hier enorm gestormd (onweer, eng, bah, schrik) en nu regent het nog een beetje. kan de balkondeur denk ik welw eer openzetten. Net niet. Werd zeiknat op de bankquote:Op zondag 30 juli 2006 18:08 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Het koelt hier af en t regent heur![]()
Je buurman kwam even langs?quote:Op zondag 30 juli 2006 18:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het heeft hier enorm gestormd (onweer, eng, bah, schrik) en nu regent het nog een beetje. kan de balkondeur denk ik welw eer openzetten. Net niet. Werd zeiknat op de bank
quote:Op zondag 30 juli 2006 19:28 schreef davidov het volgende:
http://www.lowlands.nl/open_mic.asp?poll=5
Droog![]()
Alles behalve de tonijn graagquote:Op zondag 30 juli 2006 20:14 schreef Stroekie het volgende:
Kan ik jullie nog blij maken met stokbroodjes, tonijn mais salade, stukje salami of komkommer of brie
of een palmbiertje
er is nog volop voorraad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |