Denk dat dat wel mee zal vallen, de 007 spulletjes zijn zo populair dat ze de hele wereld over gaan. Maar er zullen wel wat dingen verloren zijn gegaan ja....quote:Op zondag 30 juli 2006 14:26 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Stond er veel oud spul nog opgeslagen van oudere films of niet?
Maar had ik laatst niet ergens gelezen dat ze al bijna klaar waren met filmen?quote:Op zondag 30 juli 2006 14:35 schreef davidov het volgende:
[..]
Denk dat dat wel mee zal vallen, de 007 spulletjes zijn zo populair dat ze de hele wereld over gaan. Maar er zullen wel wat dingen verloren zijn gegaan ja....
Tevens denk ik dat voor de film de schade beperkt is gebleven, gezien ze maar erg weinig op Pinewood gingen schieten.
Het budget van de film is geschat op 72 M, terwijl DAD op 140 stond.
Dit komt mede dankzij dat de film dus nu grotendeels overzees is geschoten (praag etc).
Niet helemaal denk ik...wel bijna...tijd voor de soundtrack etcquote:Op zondag 30 juli 2006 14:36 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Maar had ik laatst niet ergens gelezen dat ze al bijna klaar waren met filmen?
Meh... it's done before...quote:Op zondag 30 juli 2006 15:02 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ja, hoezee een rocker-themesong. Blegh.
Hoorde jij niet bij Vlarpske te zitten?quote:Op zondag 30 juli 2006 15:27 schreef Ang3l het volgende:
tvp
Nee, hoezo?quote:Op zondag 30 juli 2006 15:48 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Hoorde jij niet bij Vlarpske te zitten?
Je bent niet uitgenodigd in Casa l'Herbert of had je geen zin?quote:
O dat. Nee da's veuls te ver wegquote:Op zondag 30 juli 2006 15:59 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Je bent niet uitgenodigd in Casa l'Herbert of had je geen zin?
Ja, ik zag het liggen i/d koelkast en ben maar even Bugles gaan halen.quote:Op zondag 30 juli 2006 16:29 schreef DennisMoore het volgende:
Danish Chef is okay. *Murp murp*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |