Misschien was ie al ffkes bezigquote:Op zondag 30 juli 2006 12:36 schreef Ang3l het volgende:
Gister was Boris ineens in de Free Record Shop...
Ik zag dranghekken en dacht eigenlijk aan kaartverkoop of zo, die dna weer afgelopen was want er stonden maar 5 mensen ongeveer. Pas toen ik aan de kassa stond af te rekenen zag ik naast me iemand handtekeningen zetten. Ik goed kijken... wie de fok is dat dan? Ken 'm helemaal niet. Pas toen ie z'n mond opentrok hoorde ik dat het Boris was.....
Best sneu. Dranghekken en dan 5 mensen
Boris isquote:Op zondag 30 juli 2006 12:37 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Misschien was ie al ffkes bezig
Boris is![]()
![]()
![]()
Boris is een super relaxte aardig normale gozer die een goede show neerzet met een gave stem.quote:
Ik weet niet of dat het beeld is wat mensen van hem willen hebben. Denk dat het eerder het beeld is wat de media maakt of het beeld is wat hij zelf onbewust neerzet. Ik vond hem tijdens idols nl ook erg arrogant overkomen op den duur. In het begin niet, maar naarmate hij verder kwam ... jeezquote:Op zondag 30 juli 2006 12:39 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Boris is een super relaxte aardig normale gozer die een goede show neerzet met een gave stem.
Dat ie soms wat arrogant over komt, tja dat is het beeld dat mensen van m willen hebben want hij is het totaal niet.
Hij staat gewoon zelfverzekerd op t podium en weet dat ie talent heeft.quote:Op zondag 30 juli 2006 12:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat het beeld is wat mensen van hem willen hebben. Denk dat het eerder het beeld is wat de media maakt of het beeld is wat hij zelf onbewust neerzet. Ik vond hem tijdens idols nl ook erg arrogant overkomen op den duur. In het begin niet, maar naarmate hij verder kwam ... jeezDat hij het IRL misschien niet is dat zou best kunnen. Maar het imago roept ie wel ergens op.
ik snap dat ook nietquote:Op zaterdag 29 juli 2006 13:01 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Jerruh is vast heel aardig enzo, maar ik snap niet wat mannen (of vrouwen) in hem zien. Qua uiterlijk..
Oh ik heb hier de ochtendsessie met de familieleden al gehadquote:Op zondag 30 juli 2006 12:03 schreef Vlarp het volgende:
'morge...
Nog 3 uurtjes en de mensen mogen binnen komen druppelen..
quote:
haha ik dnek dat dat het is, ook al ben ik minder ruig en woest dan het lijkt enzo.quote:Op zondag 30 juli 2006 13:11 schreef Great_Expectations het volgende:
[..].
.
Volgens Ang3l is het omdat jij Ruig & Woest bent, terwijl mijn voorkeur uit zou gaan naar de Preppies waarvan hooguit het haar wild zit.
Je ziet er stoer en zelfverzekerd uit.. maar volgens mij is het diep van binnen omgekeerd?quote:Op zondag 30 juli 2006 13:21 schreef Jerruh het volgende:
[..]
haha ik dnek dat dat het is, ook al ben ik minder ruig en woest dan het lijkt enzo..
ik ben gewoon een mauwerd.
als je mij ziet lopen en je zou goed kijken, dan zie je dat ik bijna aan pleinvress grens hoorquote:Op zondag 30 juli 2006 13:22 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Je ziet er stoer en zelfverzekerd uit.. maar volgens mij is het diep van binnen omgekeerd?
Dat je naar Roze Maandag kwam danquote:Op zondag 30 juli 2006 13:25 schreef Jerruh het volgende:
[..]
als je mij ziet lopen en je zou goed kijken, dan zie je dat ik bijna aan pleinvress grens hoor.
Oooo vandáár!quote:Op zondag 30 juli 2006 13:25 schreef Jerruh het volgende:
[..]
als je mij ziet lopen en je zou goed kijken, dan zie je dat ik bijna aan pleinvress grens hoor.
Je gaat de BB kant op?quote:
Ik kan er ook nog 2 voor 96 euro p/stuk krijgen..quote:Op zondag 30 juli 2006 14:03 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Een toffe collega heeft alsnog een Madonna kaartje voor me èn ik voel me al beter, niet super maar wel beter dan gister
Concurrentiequote:
as usual..quote:Op zondag 30 juli 2006 14:09 schreef davidov het volgende:
[..]
Concurrentie
En ik had echt eventjes niks te melden behalve dat ik er was
Nou moequote:
Ik snap dat je geen Daniel Craig fan bent maar was dit nou echt nodig?quote:Op zondag 30 juli 2006 14:14 schreef davidov het volgende:
[..]
Nou moe
Zie je ik had het bij die ene smiley moeten laten
A. hmmz rukquote:Op zondag 30 juli 2006 14:18 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik snap dat je geen Daniel Craig fan bent maar was dit nou echt nodig?
007 Filmstudio in brand
Stond er veel oud spul nog opgeslagen van oudere films of niet?quote:Op zondag 30 juli 2006 14:24 schreef davidov het volgende:
[..]
A. hmmz ruk
B. ik ben geen tegenstander van Daniel Craig (integendeel)
C. ze komen er wel overheen (waar geld is, is een weg)
D. Tis niet de 1e keer... (1985)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |