Ik heb een lijf gezien, een gezicht gezien EN een stem gehoordquote:Op vrijdag 28 juli 2006 21:43 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Vooralsnog hebben we van CDP wel een gezicht gezien en van jou niet.. tot die tijd mondje dicht![]()
![]()
Jij wel!!?quote:Op zaterdag 29 juli 2006 12:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb een lijf gezien, een gezicht gezien EN een stem gehoord
Jerruh is vast heel aardig enzo, maar ik snap niet wat mannen (of vrouwen) in hem zien. Qua uiterlijk.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 12:58 schreef Ang3l het volgende:
Wat komen er trouwens veel homo's in de Rechter (op stratums eind). Zou dat zijn omdat jerre achter de bar stond?
Hij is er leuk genoeg voor jaquote:Op zaterdag 29 juli 2006 12:58 schreef Ang3l het volgende:
Wat komen er trouwens veel homo's in de Rechter (op stratums eind). Zou dat zijn omdat jerre achter de bar stond?
Jij valt volgens mij ook meer op de nettere preppy jongen i.p.v. de scruffy wild boy > Gok ik. Denk ik. Correct me if I'm wrong. En ik val dan weer meer op de sensuele halfbloedquote:Op zaterdag 29 juli 2006 13:01 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Jerruh is vast heel aardig enzo, maar ik snap niet wat mannen (of vrouwen) in hem zien. Qua uiterlijk..
Is Wiz in de buurt?quote:Op zaterdag 29 juli 2006 13:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jij valt volgens mij ook meer op de nettere preppy jongen i.p.v. de scruffy wild boy > Gok ik. Denk ik. Correct me if I'm wrong. En ik val dan weer meer op de sensuele halfbloedAi ai ai.
En gratis bier! (quote:
Nee, die plakt vast weer aan z'n vriendjequote:
Ik wil een keer mee stappen in Ehv..quote:Op zaterdag 29 juli 2006 13:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En gratis bier! (gracias Jerre
)
In de Rechter stond een jongen me echt enorm aan te kijken steeds. Zo staand tegen een muurtje aan, 1 voet nonchalant omhoog tegen de muur geplaatst. Z'n vrienden gingen de andre zala in, hij bleef staan, dat soort dingen. Komen we later in de pallaz (gay bar)... staatie d'r weer
En weet je wie daar OOK stond?!Kugje/Cairon!
Mja.. ik ben ook niet van dat hele kleffe, zeker niet in het openbaarquote:Op zaterdag 29 juli 2006 13:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee, die plakt vast weer aan z'n vriendje
(Jeez, na zoveel tijd nog steeds amper met een spatel van elkaar af te trekkenhandje-handje)
Dat kan geregeld wordenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |