Jij bent lelijkquote:Op vrijdag 28 juli 2006 21:40 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Kut tag.
Jij bent de meest hilarische kast-homo ooit. Blijf er maar lekker zitten, want ik verwens niemand zo'n randdebiel...quote:
Vooralsnog hebben we van CDP wel een gezicht gezien en van jou niet.. tot die tijd mondje dichtquote:
Waarom moet je nou zo doen, Vlarpquote:Op vrijdag 28 juli 2006 21:43 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Vooralsnog hebben we van CDP wel een gezicht gezien en van jou niet.. tot die tijd mondje dicht![]()
![]()
oh ja.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 21:44 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Malle W., 'anders' is ook een benaming voor homo'sCheck Van Dale
![]()
Okay Akela we doen ons bestquote:Op vrijdag 28 juli 2006 21:43 schreef jogy het volgende:
Hoppa, en nu weer lief doen kinders.
Verdorie, wie heeft een report gedaanquote:Op vrijdag 28 juli 2006 21:47 schreef wonderer het volgende:
[..]
oh ja.
Maar goed, het staat weer zoals het hoort dus laat maar
Hoi Davidquote:Op vrijdag 28 juli 2006 21:48 schreef davidov het volgende:
BB met zn drang om de TT continu aan te passen komt mn strot uit
Anders dan dat: hooi
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 21:48 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Verdorie, wie heeft een report gedaan![]()
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 21:41 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
zou [HOMO]#1757 Homo aangeboden :7 kunnen worden veranderd in: [HOMO]#1757 Homo aangeboden ?dank u
hear, hear!quote:Op vrijdag 28 juli 2006 21:48 schreef davidov het volgende:
BB met zn drang om de TT continu aan te passen komt mn strot uit
Anders dan dat: hooi
Ik heb deze zin nu diverse keren gelezen, maar ik blijf hem dubbelzinnig en ranzig vindenquote:Op vrijdag 28 juli 2006 21:53 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik ga op de bank liggen met een magnum.
En nee, deze gebruik ik niet voor zelfmoord, wel voor puur genot.
Graag. Had je bitterkoekjes?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 21:55 schreef davidov het volgende:
koekje d'r bij?
Van mij mag je het houden tot je op hoogbejaarde leeftijd je laatste adem uitblaast.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 21:54 schreef Stroekie het volgende:
[..]
En hoelang mag ik daar nu trots mee rond blijven paraderen![]()
Doodverwensing!quote:Op vrijdag 28 juli 2006 21:57 schreef jogy het volgende:
Van mij mag je het houden tot je op hoogbejaarde leeftijd je laatste adem uitblaast.
Stuur ik hem daarna wel terug, net als de koninklijke onderscheiding die naderhand ook weer terug naar het staatshoofd moetquote:Op vrijdag 28 juli 2006 21:57 schreef jogy het volgende:
[..]
Van mij mag je het houden tot je op hoogbejaarde leeftijd je laatste adem uitblaast.
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 21:57 schreef DennisMoore het volgende:
Roomboterkoekreepjes.
Sorry meneer met het lekkere lichaamquote:Op vrijdag 28 juli 2006 21:44 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Waarom moet je nou zo doen, VlarpIk wilde net mn reactie editen en erbij zetten ', je bent lang niet zo jammie als Vlarp'
![]()
![]()
![]()
quote:
Neger-en is ook een optie?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 22:06 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Zelfs de
in de titel gun je me niet! Lelijkerds en hun issues
, het zit me tot hier, ik zeg je tot HIER!
![]()
"Pagina kan niet worden gevonden"quote:Op vrijdag 28 juli 2006 22:07 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Toch blijf je mn favo [homo], ik heb zelfs een website gemaakt voor je:
www.vlarpisthabest.nl![]()
Geen flauw idee. Misschien wel, maar dan nog... 500 calorieen per reepje?quote:
Ik heb weinig issues. Jij des te meer.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 22:06 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Zelfs de
in de titel gun je me niet! Lelijkerds en hun issues
, het zit me tot hier, ik zeg je, tot HIER!
![]()
Ik heb een site gemaakt, ik zou een site willen maken, what's tha differencequote:
Dat is dan wel weer tof van je maar hoe wil je dat doen als je dood ben?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 22:00 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Stuur ik hem daarna wel terug, net als de koninklijke onderscheiding die naderhand ook weer terug naar het staatshoofd moet
Enveloppen maken en bij je notaris in bewaring geven?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 22:13 schreef jogy het volgende:
[..]
Dat is dan wel weer tof van je maar hoe wil je dat doen als je dood ben?
Nou ja tegen de tijd dat ik de rollater bij het bejaardenoord moet inleveren komt er van paraderen toch niets meer en kan hij dus al retourquote:Op vrijdag 28 juli 2006 22:13 schreef jogy het volgende:
[..]
Dat is dan wel weer tof van je maar hoe wil je dat doen als je dood ben?
True enough, zulke dingen zijn goud waard.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 22:18 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nou ja tegen de tijd dat ik de rollater bij het bejaardenoord moet inleveren komt er van paraderen toch niets meer en kan hij dus al retour
anders ontstaat daar bij het verdelen van de inboedel nog heibel over
quote:k hoef geen sex al wil je dat van mij loop dan maar door naar zo'n zielig schootnichtje
al ben je een opa van ouder dan 21 loop ook maar doowr hoor
Alsof jij dik bent...quote:Op vrijdag 28 juli 2006 22:11 schreef wonderer het volgende:
Geen flauw idee. Misschien wel, maar dan nog... 500 calorieen per reepje?
Diaree?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 22:16 schreef Blubberzwijn het volgende:
frambozensiroop van de c1000 is echt de bron van al het kwaad... nooooit meer kopen
Ik moest aan jou denkenquote:Op vrijdag 28 juli 2006 22:20 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
http://www.gay.nl/boyaddicted
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |